VINCI Autoroutes
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Na margo informací k alkotesteru: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 642#p64642 proběhla mezi 16. a 17.5. distribuce 100.000 ks testerů na všech hlavních odpočívkách operátorů skupiny VINCI Autoroutes.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
VINCI Autoroutes aktuálně dělá bezpečnostní kampaň pro vlastní pracovníky. Přímo v centru Paříže před operou je umístněné servisní vozidlo koncesionáře Cofiroute po dopravní nehodě, když řidič kamionu usnul. Skupina VINCI se nyní snaží lidi vzdělávat a upozorňovat na zvýšení ohleduplnosti "ke žlutým pracovníkům a vyvarování se únavy na dálnicích". Akce probíhá společně s policejní složkou pro prevenci dopr. nehod.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Tunel Duplex a bezpečnost
*je považován za nejbezpečnější tunel ve Francii a to nejen po stavební stránce, ale i rozsahem a dostupností služeb (všechny na náklady provozovatele)
Hasičské složky Centrum řízení provozu Servisní složky pro motoristy a pro tunel
*je považován za nejbezpečnější tunel ve Francii a to nejen po stavební stránce, ale i rozsahem a dostupností služeb (všechny na náklady provozovatele)
Hasičské složky Centrum řízení provozu Servisní složky pro motoristy a pro tunel
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
VINCI oznámilo úspešné podepsání úvěru pro společnost ASF.
*hodnota: 1,785 mld. €
*období: 5 let
*zájem bank byl 1,5x větší
*úvěr bude pokrývat částečně splatnost předchozího úvěru v hodnotě 2 mld. € v roce 2013
*za úvěrem stojí 19 bank s téměř celosvětovou působností
*hodnota: 1,785 mld. €
*období: 5 let
*zájem bank byl 1,5x větší
*úvěr bude pokrývat částečně splatnost předchozího úvěru v hodnotě 2 mld. € v roce 2013
*za úvěrem stojí 19 bank s téměř celosvětovou působností
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Ano přátelé cituji, protože tato dálnice je v provozu a stalo se tak 21.1.2012 ráno o 9:30.Diaľničiar píše:ASF staví od roku 2008 50 km dloudou dálnici A89 Balbigny/La Tour de Salvagny, která pak pokračuje do regionu Bordeaux.
Náklady na tuto dálnici jsou 1,3 mld. €, protože jde o složité technické dílo: složité geologické podmínky, 3 tunely o délce 5,5 km, spousta mostů, viaduktů, MÚK a rozsáhlé zemní práce.
Společnost Vinci realizuje ve Francii dálnice v rozpětí 7-11 mil. € na 1 km, v tomto případě jde ovšem o náklady 26 mil. €. Jde o náročný terén a mimořádně se zde dbá na environmentální dopady. I dle těch fotek z výstavby jde o terén, kde prakticky nejsou dostupná místa a tedy technika si tam opravdu musí přerazit cestu.
Dálnice bude kompletně k dispozici v roce 2012.
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 7.2.2021 13:59:23, celkem upraveno 1 x.
Důvod: odstranění neplatného odkazu
Důvod: odstranění neplatného odkazu
Re: VINCI Autoroutes
zrovna jsem si rikal, ze uz jsem od vas dlouhno nic necetl
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Několik informací ze společnosti
*v posledních 6 letech investice do 4.385 km dálnic dosáhli 6,5 mld. €
*denně 2,2 mil. zákazníků využívá síť VINCI Autoroutes
*tržby za rok 2012 dosáhli 4,439 mld. €,
- provozní zisk z běžné činnosti za rok 2012 dosáhl: 2,019 mld. €,
- čistý zisk připadající na akcionáře VINCI: 827 mil. €
*počet zaměstnanců: 8.015
Pro rok 2013 je na investice určeno dalších 850 mil. €. Peníze půjdou na rozšiřování dalších úseků, na modernizacie a opravy povrchů, na zvýšení bezpečnosti provozu a na nové eko-prvky v síti dálnic.
*v posledních 6 letech investice do 4.385 km dálnic dosáhli 6,5 mld. €
*denně 2,2 mil. zákazníků využívá síť VINCI Autoroutes
*tržby za rok 2012 dosáhli 4,439 mld. €,
- provozní zisk z běžné činnosti za rok 2012 dosáhl: 2,019 mld. €,
- čistý zisk připadající na akcionáře VINCI: 827 mil. €
*počet zaměstnanců: 8.015
Pro rok 2013 je na investice určeno dalších 850 mil. €. Peníze půjdou na rozšiřování dalších úseků, na modernizacie a opravy povrchů, na zvýšení bezpečnosti provozu a na nové eko-prvky v síti dálnic.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Ještě něco málo z tunelu Duplex A86 v Paříži.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
3. pruh u Perpignan
*daný úsek spadá pod ASF
*na přestavbě z 2x2 na 2x3 pracuje 200 lidí a náklady dosahují 220 mil. €
*jde o prozatím 1. etapu na této vytížené trase
*dále se bude pokračovat v 15 km sekci mezi Perpignan Sud a Le Boulou (odevzdání v roce 2016)
*17 km sekce dálnice A9 mezi Perpignan Nord a Perpignan South
*daný úsek spadá pod ASF
*na přestavbě z 2x2 na 2x3 pracuje 200 lidí a náklady dosahují 220 mil. €
*jde o prozatím 1. etapu na této vytížené trase
*dále se bude pokračovat v 15 km sekci mezi Perpignan Sud a Le Boulou (odevzdání v roce 2016)
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
VINCI Autoroutes v departementu Corrèze (centrální Francie) bude pokračovat v modernizaci A89, i když né přímo, ale zaměří se na přestavbu přístupové silnice RD9 na 2x2 jízdní pruhy, čímž se zásadně zjednoduší přístup i k dálnici A89. Samotná silnice se nejenom rozšíří, ale dostane i dálniční standard. Jde o úsek RD9 Saint-Pardoux-l’Ortigier a Saint-Germain-les-Vergnes v délce 4,6 km.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
VINCI Autoroutes si ještě více upevní svojí pozici v operátorovi Cofiroute. Společnost Colas odprodá svůj 16,67% podíl v této společnosti. Transakce bude mít hodnotu mezi 780 až 800 mil. €, přičemž bude záležet od některých parametrů pro roky 2014-2015. Transakce se uzavře 31.1.2014.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Bouygues, konkrétně Colas prodal 16,67% podíl v operátorovi Cofiroute společnosti VINCI. Stalo se tak 20.12.2013 za cenu 780-800 mil. € bez specifikace přesní hodnoty. Daný podíl vynášel cca. 50 mil. € ročně. Společnost VINCI tak ovládla operátora. VINCI tak vlastní 65,33% + 17,99% via Cofiroute Holding. Proč VINCI podíl koupil: protože za dosáhnuté výsledky hospodaření již nebylo kde okamžitě investovat, tak je snaha posílit současné podnikání koncernu.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
ASF (Autoroutes du Sud de la France), vydal dluhopisy v hodnotě 600 mil. € se splatností v lednu 2024, s roční úrokovou sazbou 2,95%. Dopyt byl 4x vyšší, což potvrzuje známku BBB+ od Standard & Poor’s a Baa1 od Moody’s. Finance poslouží na refinancování starších úvěrů, čímž se dosáhne prodloužení možného splácení.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Diaľničiar píše:VINCI Autoroutes si ještě více upevní svojí pozici v operátorovi Cofiroute. Společnost Colas odprodá svůj 16,67% podíl v této společnosti. Transakce bude mít hodnotu mezi 780 až 800 mil. €, přičemž bude záležet od některých parametrů pro roky 2014-2015. Transakce se uzavře 31.1.2014.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Na rozšíření 2. fáze A9 mezi Perpignan Sud a Le Boulou se zaměstnají i mladí lidé do 26 let bez práce a odpracují zde 16.000, respektivě 20.000 hodin práce. Garantem zaměstnaní je VINCI Autoroutes, projekt samozřejmě zastřešuje i francouzská vláda. Aktuálně je to již 24 lidí. Práci budou mít až do roku 2016 a tím získají dostatek pracovních zkušeností i pracovní návyky.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
VINCI Autoroutes za rok 2013:
*největší provozovatel dálnic v Evropě
*více jak 7.600 zaměstnanců
*tržby: 4,6 mld. €
*provozní zisk z běžné činnosti: 2 mld. €
*čistý zisk určen pro mateřskou firmu: 800 mil. €
*nejvíce eko prvků na 1 km dálnic v EU
*vlastní radio síť
*atd.
VINCI Autoroutes budou investovat další obrovské částky do zlepšení kvality sítě i do dalších služeb a to až do konce návratnosti investic, což je záruka, že záleží na kvalitě a nejen na prospěchu.
*největší provozovatel dálnic v Evropě
*více jak 7.600 zaměstnanců
*tržby: 4,6 mld. €
*provozní zisk z běžné činnosti: 2 mld. €
*čistý zisk určen pro mateřskou firmu: 800 mil. €
*nejvíce eko prvků na 1 km dálnic v EU
*vlastní radio síť
*atd.
VINCI Autoroutes budou investovat další obrovské částky do zlepšení kvality sítě i do dalších služeb a to až do konce návratnosti investic, což je záruka, že záleží na kvalitě a nejen na prospěchu.
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: VINCI Autoroutes
Daľničiar: Mám dotaz. Jsou dálnice s mýtem ve Francii plně soběstačné - tedy mýto pokrývá veškeré náklady, nebo stát firmám provozujícím dálnice něco doplácí - jakoby stínové mýtné?
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Ošemetná otázka, která závisí od konkrétních koncesí. Ale převážně ano, koncese je na to, aby si dálnice ve Francii na sebe vydělala a tedy francouzský stát nic nedotuje.
Re: VINCI Autoroutes
Údajně je VINCI hodně v plusu.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
VINCI Autoroutes anebo VINCI Co je to hodně
VINCI Autoroutes téměř vše co vydělá investuje zpátky do vylepšení dálniční sítě, s těsnou návratností.
VINCI jako koncern ano, je.
Ale i když se daří navyšovat tržby, počet projektů a zisky, není radno zapomínat na krizové roky a dluhy, které je nutno splácet.
Pokud se Marooned17 ptal na výdělečnost koncesí všeobecně pro Francii, nedá se na to zcela jednoznačně odpovědět i proto, že v některých případech je členem operátora samospráva. A i u VINCI je částečným akcionárem sám francouzský stát.
Ale vy nemusíte psát "údajně", stačí si projít výroční zprávy a finanční zprávy.
VINCI Autoroutes téměř vše co vydělá investuje zpátky do vylepšení dálniční sítě, s těsnou návratností.
VINCI jako koncern ano, je.
Ale i když se daří navyšovat tržby, počet projektů a zisky, není radno zapomínat na krizové roky a dluhy, které je nutno splácet.
Pokud se Marooned17 ptal na výdělečnost koncesí všeobecně pro Francii, nedá se na to zcela jednoznačně odpovědět i proto, že v některých případech je členem operátora samospráva. A i u VINCI je částečným akcionárem sám francouzský stát.
Ale vy nemusíte psát "údajně", stačí si projít výroční zprávy a finanční zprávy.
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: VINCI Autoroutes
Diaľničiar: Myslím, že není třeba být podrážděný, hh to jistě nemyslel ve zlém => že by VINCI ten zisk nepřál.
Jinak z Francie mám zkušenost, že neplacené (asi státní a department) úseky dálnic a 4pruhovek jsou v mnohem horším stavu, než ty placené.
Jinak tipuji, že existuje u francouzských dálnic asi něco jako křížové financování, jinak by na vytížených úsecích bylo mýto levné (autoroute du soleil), a na málo vytížených drahé (tipnu třeba A19)
Jinak z Francie mám zkušenost, že neplacené (asi státní a department) úseky dálnic a 4pruhovek jsou v mnohem horším stavu, než ty placené.
Jinak tipuji, že existuje u francouzských dálnic asi něco jako křížové financování, jinak by na vytížených úsecích bylo mýto levné (autoroute du soleil), a na málo vytížených drahé (tipnu třeba A19)
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Ale já vůbec nejsem podrážděný. Daří se, ale mohlo by se i více.Marooned17 píše:Diaľničiar: Myslím, že není třeba být podrážděný, hh to jistě nemyslel ve zlém => že by VINCI ten zisk nepřál.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Provoz za 1.Q. vzrostl o +2,1% oproti r. 2013. Další informace za 1.Q naleznete ZDE.
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Pokračuje rozšiřování dálnice A63 na 2x3 jízdní pruhy
*další sekce, 22 km dlouhý úsek mezi Biarritz La Négresse mýtnice a Biriatou barrier u hranic se Španělskem
*náklady dosáhnou 186,4 mil. € a práce potrvají 46 měsíců
- první sekce je dlouhá 18 km, mezi Ondres a Biarritz, s datem zahájení 07/2012 s délkou trvání prací 3 roky
*další sekce, 22 km dlouhý úsek mezi Biarritz La Négresse mýtnice a Biriatou barrier u hranic se Španělskem
*náklady dosáhnou 186,4 mil. € a práce potrvají 46 měsíců
- první sekce je dlouhá 18 km, mezi Ondres a Biarritz, s datem zahájení 07/2012 s délkou trvání prací 3 roky
Naposledy upravil(a) Diaľničiar dne 7.2.2021 14:01:13, celkem upraveno 1 x.
Důvod: odstranění neplatného odkazu
Důvod: odstranění neplatného odkazu
-
- VIP
- Příspěvky: 22561
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: VINCI Autoroutes
Jsou tu denně, jsou tu non stop. Dálniční hlídky.