úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Měl by to být drenážní pás, který odvede případnou vodu, která nateče do dilatační spáry.
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Mně zaráží, jaký v tom betonu jsou častý vynechávky .. to se bude doplácávat lopatama?
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Co myslíte těmi vynechávkami???
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Jestli neměl na mysli ruční "vyhlazení" betonu hned za finišerem, viz galerie na auto.cz
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Vynechaná cca stovka metrů betonu. Kolem mostu dole u Shellky asi bude logicky asfalt, ale zaznamenal jsem to i dřív v kopci a myslim že je tam ještě jedna pauza.
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Dnes jsem na celý úsek koukal pěkně z výšky z autobusu při rychlosti cca 40 km/h ...vezmu to po směru staničení:
Chybí asi 20m betonu na rozhraní mezi novým a starým CB (předpokládám, že se to jen zaasfaltuje a vyřeší až s navazujícím úsekem 4 aby se při stavebních pracích nový CB nepoškodil), dále probíhají práce na dokončování kanalizačních vpustí (většinou ručně bez větší techniky), potom se stále něco děje na zabezpečování skalní stěny a svahů, u nadjzedu aktivita nulová. Potom chybí CB u mostu přes potok, kde bude standardně AB. Potom je opět souvislý CB až k druhému mostu (tuším, že pod ním vede příjezdová cesta k odpočívce), zatím ale chybí odbočovací pruh a malý finišer nikde. Mosty už mají vybetonovanou desku a dělají se izolace. Dále kolem odpočívky mezi druhým mostem a mostem přes Blanici bude AB. Na mostě přes Blanici se dělá stále armatura nad krajními nosníky. Za mostem opět souvislý CB až ke konci úseku, před kterým je opět vynecháno několik metrů před starým CB. Ve stoupání se v CB ještě řezají spáry, pokládá se litý vnitřní odvodňovací rygol, dokončují se vpusti. První asi dva zálivy jsou již vybetonované, další ještě nikoliv ale jsou zde nachstány drátové koše s kluznými trny (malý finišer je asi neumí vkládat sám?). Taky jsem zaznamenal v SDP nové sloupky svodidel - jsou asi o půl metru vyšší než původní svodidla - nový CB je na některých místech dost vysoko...
Chybí asi 20m betonu na rozhraní mezi novým a starým CB (předpokládám, že se to jen zaasfaltuje a vyřeší až s navazujícím úsekem 4 aby se při stavebních pracích nový CB nepoškodil), dále probíhají práce na dokončování kanalizačních vpustí (většinou ručně bez větší techniky), potom se stále něco děje na zabezpečování skalní stěny a svahů, u nadjzedu aktivita nulová. Potom chybí CB u mostu přes potok, kde bude standardně AB. Potom je opět souvislý CB až k druhému mostu (tuším, že pod ním vede příjezdová cesta k odpočívce), zatím ale chybí odbočovací pruh a malý finišer nikde. Mosty už mají vybetonovanou desku a dělají se izolace. Dále kolem odpočívky mezi druhým mostem a mostem přes Blanici bude AB. Na mostě přes Blanici se dělá stále armatura nad krajními nosníky. Za mostem opět souvislý CB až ke konci úseku, před kterým je opět vynecháno několik metrů před starým CB. Ve stoupání se v CB ještě řezají spáry, pokládá se litý vnitřní odvodňovací rygol, dokončují se vpusti. První asi dva zálivy jsou již vybetonované, další ještě nikoliv ale jsou zde nachstány drátové koše s kluznými trny (malý finišer je asi neumí vkládat sám?). Taky jsem zaznamenal v SDP nové sloupky svodidel - jsou asi o půl metru vyšší než původní svodidla - nový CB je na některých místech dost vysoko...
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Kolik tam bude SOS zálivů. Tam býval jeden http://www.mapy.cz/#!x=14.945583&y=49.7 ... 7&l=15&c=H_jan91 píše:První asi dva zálivy jsou již vybetonované, další ještě nikoliv
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
úplná uzavírka dálnice D1 za účelem prováděné akce "D1 modernizace – úsek 05, EXIT 41
Šternov – EXIT 49 Psáře", a to:
I. uzavírka pravé poloviny levého jízdního pásu (doprava ve směru na Brno) v km 42,600 –
48,660 dne 12. 7. 2014 v době od 22:00 do 23:00 a dne 13. 7. 2014 v době od 1:00 do 2:00 a
od 6:30 do 7:30,
II. uzavírka levé poloviny levého jízdního pásu (doprava ve směru na Prahu) v km 40,800 –
42,700 dne 12. 7. 2014 v době od 22:30 do 23:00 a dne 13. 7. 2014 v době od 1:30 do 2:00 a
od 7:00 do 7:30,
z důvodu provádění montáže nosníků mostního objektu SO 05-221 v km 42,6.
III. uzavírka pravé poloviny levého jízdního pásu (doprava ve směru na Brno) v km 47,800 –
48,660 dne 19. 7. 2014 v době od 22:00 do 23:00 a dne 20. 7. 2014 v době od 1:00 do 2:00 a
od 6:30 do 7:30,
IV. uzavírka levé poloviny levého jízdního pásu (doprava ve směru na Prahu) v km 40,800 –
42,700 dne 19. 7. 2014 v době od 22:30 do 23:00 a dne 20. 7. 2014 v době od 1:30 do 2:00 a
od 7:00 do 7:30,
z důvodu provádění montáže nosníků mostního objektu SO 05-222 v km 47,8.
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
a už je to tady
a klidně by se tam vešlo i "do kdy"
a klidně by se tam vešlo i "do kdy"
- Přílohy
-
- zpi-d1-km24-140712-2150.jpg (14.66 KiB) Zobrazeno 22939 x
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Kasme, budou fotky nebo něco?
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
se mi tam nechtělo, ale video je...
Nosníky mostů nad dálnicí D1 jsou osazeny, na Vysočině se zpožděním
13. července 2014 7:20, aktualizováno 10:31
Dálnice D1 je po uzavírkách kvůli stavbě nových mostů u Šternova a větrného Jeníkova už úplně průjezdná. Na Benešovsku byly nosníky osazena před osmou hodinou, na Vysočině se práce zkomplikovaly, a poslední uzavírka tak skončila až po 10. hodině, o hodinu a půl později, než se plánovalo.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/uzavrena-dalnice ... domaci_cen
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Fotky máš na facebooku Nová D1, či jak se to jmenuje.bumbik píše:Kasme, budou fotky nebo něco?
A jedna aktuální z dneška. Na úseku se provádějí vesměs dokončovací práce. V úseku MÚK Šternov - za nadjezd u Rybiček je už částečně vodorovné značení.
- Přílohy
-
- fotka2.jpg (144.15 KiB) Zobrazeno 22756 x
-
- fotka.jpg (162.15 KiB) Zobrazeno 22756 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Proč teď lajnují bílou čarou? Myslel jsem, že to nechají až na podzim až se bude zase jezdit normálně...
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
To je jen základní nástřik.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Tak. A lajnují pouze dělicí čáru, která není přímo pod koly aut, vodicí čáry se budou lajnovat až na podzim.
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
K tomu lajnování, nejsem si jist, zda jsem viděl dobře, ale zdálo se mi, že ve stoupání budou pruhy postaru - tedy neprůběžný pruh pro pomalá vozidla napravo. Fakt to tak blbě ve finále bude?
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Ano, budou pořád stejně "blbě". Aby mohly být stoupací pruhy nalajnovány po novu, tak by se musela stavebně upravit křižovatka, kde končí protože ukončení levého pruhu podle nové normy vyžaduje jiné stavební uspořádání než v případě ukončení pravého stoupacího. Už jsme to tu na fóru několikrát probírali. Na nových dálnicích se bude stoupák stavět vždy vlevo. Na D1 zůstanou při starém.
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Zaplaťpámbů, že to bude postaru a ne ta nová blbost s levým pruhem. Ten kdo to vymyslel asi nejezdí po dálnici nebo preferuje kamiony před ostatními řidiči, které klidně vystaví riziku s zařazováním se z levého pruhu ve vysoké rychlosti.
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Bezpečnější a vhodnodnější je rychlý levý a průběžný pomalý pruh. Z větší rychlosti se na nižší dostaneš rychle, ale z kamion jen tak nezrychlí. Takto vznikají nebezpečné situace při vracení pomalých aut nehledě na to, že to částečně podporuje nevyužívání pomalého pruhu jako takového.Dr.Fe1 píše:Zaplaťpámbů, že to bude postaru a ne ta nová blbost s levým pruhem. Ten kdo to vymyslel asi nejezdí po dálnici nebo preferuje kamiony před ostatními řidiči, které klidně vystaví riziku s zařazováním se z levého pruhu ve vysoké rychlosti.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Tahle debata již na fóru proběhla, takže zde ji znovu nerozjíždějte.
Případně si na to vyhledejte odpovídající téma.
Případně si na to vyhledejte odpovídající téma.
R48 -> D48 se podařilo!
-
- Příspěvky: 168
- Registrován: 25.9.2012 7:33:40
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
moje řeč, už se to tu řešilo...že to bude po staru mě ale taky mrzí
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Modernizace jednotlivých úseků dálnice D1 pokračuje, na úseku 5 se začne jezdit po nové dálnici
V rámci modernizace dálnice D1 se bude na úseku 05 - EXIT 41 Šternov – EXIT 49 Psáře příští týden převádět doprava na zmodernizovaný úsek dálnice. Převádění provozu z levé poloviny dálnice na pravou bude naplno probíhat postupně za provozu v termínu od 28. 7. od 12.00 hod. do 31. 7. do 12.00 hod. ...
http://www.rsd.cz/doc/Informacni-servis ... ve-dalnici
V rámci modernizace dálnice D1 se bude na úseku 05 - EXIT 41 Šternov – EXIT 49 Psáře příští týden převádět doprava na zmodernizovaný úsek dálnice. Převádění provozu z levé poloviny dálnice na pravou bude naplno probíhat postupně za provozu v termínu od 28. 7. od 12.00 hod. do 31. 7. do 12.00 hod. ...
http://www.rsd.cz/doc/Informacni-servis ... ve-dalnici
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
Tomu riziku se vystavují řidiči sami tím,že neumí předvídat a jet podle aktuální situace,ne ten,co to vymyslel.Dr.Fe1 píše:Zaplaťpámbů, že to bude postaru a ne ta nová blbost s levým pruhem. Ten kdo to vymyslel asi nejezdí po dálnici nebo preferuje kamiony před ostatními řidiči, které klidně vystaví riziku s zařazováním se z levého pruhu ve vysoké rychlosti.
Re: úsek 05, MÚK 41 Šternov – MÚK 49 Psáře
tak kvalita zdá se, bude ucházející, viz.
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... v-poledne/
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... v-poledne/
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...