Městský okruh České Budějovice

Odpovědět
prof2
Příspěvky: 212
Registrován: 16.8.2009 9:37:10

Městský okruh České Budějovice

Příspěvek od prof2 »

Na městském okruhu se buduje další křižovatka. Jako by nestačilo, že kvůli propojení dopravních okruhů (I/34) přibyly v místě vyústění další semafory, nyní bude další (úplně zbytečná, podotýkám) křižovatka na Strakonické mezi diamantem a Intersparem kvůli nově postavené prodejně nábytku Sconto.
Doufal jsem, že projektanti měli rozum a Sconto mělo mít pouze vjezd a výjezd se zakázaným přejetím do druhé poloviny. Ale bohužel. Nedávno nás to postihlo v případě úplně zbytečné křižovatky se semafory na I/20 u výjezdu od Bauhausu, ač ten bylo možno udělat úplně pohodlně na mnohem méně frekventovanou Husovu ulici, popř. postavit silnici k zóně u Glóbusu.
Škoda, že za takováhle rozhodnutí nikdo nenese zodpovědnost.
Martin85
Příspěvky: 2
Registrován: 28.5.2011 12:01:45

Re: Městský okruh České Budějovice

Příspěvek od Martin85 »

naprostej souhlas. je to sprosťárna vůči řidičům cca 40000 denně, mhd atd. zvlášť, když severní tangenta/spojka jsou v nedohlednu.
prof2
Příspěvky: 212
Registrován: 16.8.2009 9:37:10

Re: Městský okruh České Budějovice

Příspěvek od prof2 »

Martin85 píše:naprostej souhlas. je to sprosťárna vůči řidičům cca 40000 denně, mhd atd. zvlášť, když severní tangenta/spojka jsou v nedohlednu.
Taky by se dalo říct, že je to výzva řidičům aut lehčích než 6 tun, aby nepoužívali pracně vybudované přeložky, ale jezdili od OBI na Mariánské náměstí a k Výstavišti.
Martin85
Příspěvky: 2
Registrován: 28.5.2011 12:01:45

Re: Městský okruh České Budějovice

Příspěvek od Martin85 »

prof2 píše:
Martin85 píše:naprostej souhlas. je to sprosťárna vůči řidičům cca 40000 denně, mhd atd. zvlášť, když severní tangenta/spojka jsou v nedohlednu.
Taky by se dalo říct, že je to výzva řidičům aut lehčích než 6 tun, aby nepoužívali pracně vybudované přeložky, ale jezdili od OBI na Mariánské náměstí a k Výstavišti.
thumbs up! ...moje oblíbená cesta :mrgreen:
Michal R
Příspěvky: 1464
Registrován: 17.4.2009 14:10:52
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice

Re: Městský okruh České Budějovice

Příspěvek od Michal R »

Martin85 píše:
prof2 píše:
Martin85 píše:naprostej souhlas. je to sprosťárna vůči řidičům cca 40000 denně, mhd atd. zvlášť, když severní tangenta/spojka jsou v nedohlednu.
Taky by se dalo říct, že je to výzva řidičům aut lehčích než 6 tun, aby nepoužívali pracně vybudované přeložky, ale jezdili od OBI na Mariánské náměstí a k Výstavišti.
thumbs up! ...moje oblíbená cesta :mrgreen:

.... a ještě lepší je to od OBI rovně na kruhový objezd a dále Plzeňskou na Jiráskovo nábřeží až k Dlouhému mostu. Od OBI na Dlouhou louku je to pak bez jediného semaforu!

Btw: osobně s tím problém nemám, bo místní zatrhli peticí nový most přes Vltavu (z ulice U Trojice). Slovy místního aktivisty "nám je jedno, že doprava Na Sadech kolabuje, my tu dopravu tady nechceme". Podotýkám, že most měl být pouze pro MHD, kolo a pěší. Takže jim tam jezdím alespoň já ;)
benygod
Příspěvky: 18
Registrován: 2.11.2010 10:30:31

Re: Městský okruh České Budějovice

Příspěvek od benygod »

.... a ještě lepší je to od OBI rovně na kruhový objezd a dále Plzeňskou na Jiráskovo nábřeží až k Dlouhému mostu. Od OBI na Dlouhou louku je to pak bez jediného semaforu!

Btw: osobně s tím problém nemám, bo místní zatrhli peticí nový most přes Vltavu (z ulice U Trojice). Slovy místního aktivisty "nám je jedno, že doprava Na Sadech kolabuje, my tu dopravu tady nechceme". Podotýkám, že most měl být pouze pro MHD, kolo a pěší. Takže jim tam jezdím alespoň já ;)
Myslim, že tam nejezdíš jenom ty, situace v Budějicích je natolik tristní, že už se snad zkracujou všechny možný místa, kde by se v danou chvíli mohla vytvořit kolona...! Dřív znal každej nějakou svojí zkratku, problém je, že dneska už znají všichni všechny zkratky a to nedělá dobrotu, jsou zacpaný už i ty zkratky!
prof2
Příspěvky: 212
Registrován: 16.8.2009 9:37:10

Pojďme se projet po okruhu - rekapitulace.

Příspěvek od prof2 »

Dejme tomu, že přijíždíme od Litvínovic. Na MÚK najíždíme na okruh, přejedeme most a máme
SSZ 1 - křižovatka Mánesova / B. Němcové
SSZ 2 - chodecký semafor u Koh-I-Noru a hned
SSZ 3 - křižovatka Mánesova / F. A. Gerstnera
SSZ 4 - křižovatka Mánesova / Lidická
Přejedeme most, následují 2 malé křižovatky bez SSZ a dále
SSZ 5 - křižovatka Mánesova / Čechova. Dále 2 malé křižovatky bez SSZ bez SSZ a
SSZ 6 - křižovatka Mánesova / Novohradská. Po táhlé levotočivé zatáčce následují
SSZ 7 - Křižovatka Nádražní / Průmyslová. Projedeme kolem AN a nádraží ČD a následuje
SSZ 8 - chodecký semafor. Po zdolání delšího souvislého bloku
SSZ 9 - křižovatka Nádražní / Rudolfovská. Následuje pasáž s menšími křižovatkami bez SSZ a poté
SSZ 10 - křižovatka Nádražní / Pekárenská. Dostáváme se na Strakonickou ulici do volnějšího prostoru, pak následuje
SSZ 11 - křižovatka Strakonická / Jírovcova + propojení dopravních okruhů. Dále mineme čerpací stanici a menší křižovatku bez SSZ. Dále
SSZ 12 - křižovatka Strakonická / Pražská u OBI. Zprava se napojuje E55. Mineme vjezd/výjezd k/od OBI a následuje
SSZ 13 - křižovatka Strakonická / Plzeňská. Mineme výjezd od Intersparu a dostáváme se na nově budovanou
SSZ 14 - výjezd od prodejny Sconto nábytek. Ať žije korupce! Přejedeme most přes Vltavu a sjíždíme doprava dolů na
SSZ 15a, b - křižovatka Strakonická / průtah ČB ("Diamant"), kde odbočíme doleva. (Protijedocí směr semafor nemá, pouze 2x dej přednost v jízdě.) V levotočivé zatáčce mineme vlevo benzínku a na vrcholu pravotočivá zatáčky nás čeká
SSZ 16 - křižovatka s u. Fr. Ondříčka, výjezd od Tesca. Dále objedeme výstaviště a následuje
SSZ 17 - křižovatka Na Dlouhé louce / Husova. Bezprostředně poté
SSZ 18 - křižovatka Na Dlouhé louce / Na sádkách, výjezd od Kauflandu.
Následuje MÚK, kde zahýbáme k Litvínovicím a doufáme, že už ono nešťastné město nebudeme muset dlouho objíždět. Najeli jsme zhruba 8,5 kilometru a projeli 18 SSZ!!! (V druhém směru by to bylo 17).
Jak má takový okruh zrychlit dopravu po městě?
Lenny
Autor
Příspěvky: 10774
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Městský okruh České Budějovice

Příspěvek od Lenny »

Tak to je oproti Zlínu zlaté :D A na rozdíl od něj Budějovice obchvat v dohledné době míti budou... :kladivo:
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Jarda Š.
Příspěvky: 880
Registrován: 14.3.2009 12:14:56

Re: Městský okruh České Budějovice

Příspěvek od Jarda Š. »

Se Zlínem se to nedá srovnávat, tam máš jednu hlavní tepnu, kterou prochází prakticky všechen tranzit i většina místní dopravy. Č. Budějovice jsou naproti tomu dopravní křižovatka.
benygod
Příspěvky: 18
Registrován: 2.11.2010 10:30:31

Re: Městský okruh České Budějovice

Příspěvek od benygod »

Lenny píše:Tak to je oproti Zlínu zlaté :D A na rozdíl od něj Budějovice obchvat v dohledné době míti budou... :kladivo:
Tak jestli se tím "v dohledné době" myslí cca rok 2018, tak to možná ano..., dřív bych to s tím obchvatem neviděl!!!
Michal R
Příspěvky: 1464
Registrován: 17.4.2009 14:10:52
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice

Re: Městský okruh České Budějovice

Příspěvek od Michal R »

Lenny píše:Tak to je oproti Zlínu zlaté :D A na rozdíl od něj Budějovice obchvat v dohledné době míti budou... :kladivo:
Před měsícem jsem jel od Přerova do Slušovic a protože Zlínsko je pro mne nejméně "proježdežděná" část země, tak mě netrklo, když mě navigace hnala po trase Hulín - Otrokovice po R55, dále pak po I/49 na Zlín, Lípu a odbočka na Slušovice. Asi lepší by to bylo přes II/490 na Holešov a Fryšták. Takže myslím, že tuším o čem je reč, průjezd Zlínem je o nervy.

Ale při vší úctě Lenny, když srovnám dopravní (Zlín: pouze průjezd I49 - byť intensivní; ČB - křižovatka silnic I/20, I/3 od Prahy, I/34 od Třeboně /tj. jižní objízdná trasa Prahy pro TIR ze Slovenska do SRN/, I/3+I/39 od Rakous a Krumlova) či administrativně-správní důležitost (Zlín: nově našlechtěné okresní město povýšené na krajské + další města ve vzdálenosti 20km; ČB: jediné větší město navíc v jihočeském kraji jednoznačně s centrálistickým významem) obou měst, tak mi zrovna nevychází Zlín jako město, které by mělo být upřednostněno.

Aby bylo jasno, dopravní řešení potřebují samozřejmě obě města. Jak jsem zjistil, plánovaná trasa obchvatu R49 od megakřižovatky u Hulína na Fryšták, Slušovice, Vizovice a přes Lidečko na Slovač bude z technického hlediska zajímavou stavbou (už teď se teším na kasmeho fotky ;) ) a měla by být stavěna. Ale myslím, že ČB to potřebují víc.
viky
Příspěvky: 1288
Registrován: 16.3.2009 17:41:34
Bydliště: na trase budoucí R49

Re: Městský okruh České Budějovice

Příspěvek od viky »

Michal R píše:
Průjezd Zlínem nelze posoudit jedním náhodným projetím.
Minulý týden se frézovalo v Loukách.Okolo 9h jsem tam projel téměř plynule.
Ve 12.30 jsem tam jel znovu a cesta z Malenovic od Makra do centra Zlína mi trvala 50 minut(8km)
Tím chci říct,že je to zde velmi proměnlivé,naprosto jsem v poslední době nepodchytil a nechápu,jaktože v různých dobách během jednoho dne se to tam dokáže takhle změnit.Přitom to budí dojem,že je tam provoz relativně stejný,jde to vidět jen na těch zúženích.

Jinak z Přerova do Slušovic jednoznačně přes Holešov,Fryšták a Lukov.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10774
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Městský okruh České Budějovice

Příspěvek od Lenny »

Ja se nehádám o tom, které město potřebuje obchvat dříve, o tom rozhodují jiní. Jen naznačuji, že i jinde to může být špatné....
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
prof2
Příspěvky: 212
Registrován: 16.8.2009 9:37:10

Re: Městský okruh České Budějovice

Příspěvek od prof2 »

Takže super, na okruhu vyrostla další SSZ. To už máme na zhruba 8,5 kilometrech 18 resp. 19 v druhém směru!

Ať se jde zastupitelstvo vycpat!!!
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: Městský okruh České Budějovice

Příspěvek od martini »

A co by jste navrhoval jako řešení? Jediné řešení je postavit obchvat na D3 + severní spojku. Bez těch semaforů by ta komunikace nebyla použitelná pro jiný něž hlavní směr a město by se stalo dopravně blbě obsloužitelné což by mělo asi horší dopady než zdržení na hlavním tahu.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Nystrom
Příspěvky: 607
Registrován: 21.11.2009 16:04:12
Bydliště: J.Hradec / Č.Budějovice

Re: Městský okruh České Budějovice

Příspěvek od Nystrom »

ad okruh ČB: hlásím čerstvou SSZ 19 na Dlouhé louce u benzínky a sportovní haly - údajně pro nový bytový dům v místě býv. sodovkárny u MÚK Litvínovická :roll: Takže za poslední roky pět nových (SCONTO, TESCO, KAUFLAND, sport.hala a propojení okruhů).
prof2
Příspěvky: 212
Registrován: 16.8.2009 9:37:10

Re: Městský okruh České Budějovice

Příspěvek od prof2 »

Tak nám radnice plánuje upravit křižovatku u Výstaviště:

http://budejovice.idnes.cz/krizovatka-u ... zpravy_mrl

Bohužel se obávám, že cokoli jiného než přestavba na MÚK budou vyhozené peníze.
prof2
Příspěvky: 212
Registrován: 16.8.2009 9:37:10

Re: Městský okruh České Budějovice

Příspěvek od prof2 »

Takže město se chystá
- přidat další SSZ na městský okruh
- vybudovat přechod na stejném místě, kde je už podchod, "aby zamezili přebíhání" - přebíhá se dál a tímto přechodem se tomu nezamezí
- nahrnout další trolejbusy a autobusy do Žižkovy, kde je dnes křižovatka na severozápadní straně Mercury centra velmi problematická z důvodu ohromného množství přecházejících chodců.

Doufám, že si na akce města vzpomenou voliči ve volbách.

Obrázek
prof2
Příspěvky: 212
Registrován: 16.8.2009 9:37:10

Re: Městský okruh České Budějovice

Příspěvek od prof2 »

martini píše:A co by jste navrhoval jako řešení? Jediné řešení je postavit obchvat na D3 + severní spojku. Bez těch semaforů by ta komunikace nebyla použitelná pro jiný něž hlavní směr a město by se stalo dopravně blbě obsloužitelné což by mělo asi horší dopady než zdržení na hlavním tahu.
Nesouhlasím. Hlavní silnice, a zejména okruh, máme od toho, aby zrychlily dopravu po městě. Dostat se na ně nemusí být až tak snadné, ale mělo by to být bezpečné a nemělo by to zdržovat dopravu na tomto tahu. Na spoustě míst to tak je - křižovatky s vedlejšími ulicemi na Pražské a Mánesově, zaslepení některých z nich. Jinak můžeme mít ve městě spoustu silnic s uniformě pomalým průjezdem. Něco jako když se za socíku měli všichni více méně stejně podprůměrně.

A když chce investor investovat, tak ať laskavě investuje i do připojení na hlavní cestu, jímž tu cestu neomezí. Tohle jsem viděl ve Švýcarsku: https://www.google.cz/maps/place/Biel/@ ... 43d041701e

Samozřejmě není potřeba všechno dělat tak draze. Já bych si dokázal představit křižovatku u sportovní haly zabudovanou do MÚK, která už tam je, způsobem, kdy jsem se inspiroval tím, jak mají udělané některé MÚK v Německu. Bylo by to zcela bez semaforů, jen s pár úpravami připojovacích větví. Kdyby to někoho zajímalo, tak to klidně nakreslím, i když teď už to bude nanic. Ale když investor by býval nejraději sundal nadjezd a postavil místo toho kruháč a městu by to snad ani nevadilo, tak za takovéhle postoje bych střílel.
prof2
Příspěvky: 212
Registrován: 16.8.2009 9:37:10

Re: Městský okruh České Budějovice

Příspěvek od prof2 »

benygod píše:
.... a ještě lepší je to od OBI rovně na kruhový objezd a dále Plzeňskou na Jiráskovo nábřeží až k Dlouhému mostu. Od OBI na Dlouhou louku je to pak bez jediného semaforu!

Btw: osobně s tím problém nemám, bo místní zatrhli peticí nový most přes Vltavu (z ulice U Trojice). Slovy místního aktivisty "nám je jedno, že doprava Na Sadech kolabuje, my tu dopravu tady nechceme". Podotýkám, že most měl být pouze pro MHD, kolo a pěší. Takže jim tam jezdím alespoň já ;)
Myslim, že tam nejezdíš jenom ty, situace v Budějicích je natolik tristní, že už se snad zkracujou všechny možný místa, kde by se v danou chvíli mohla vytvořit kolona...! Dřív znal každej nějakou svojí zkratku, problém je, že dneska už znají všichni všechny zkratky a to nedělá dobrotu, jsou zacpaný už i ty zkratky!
Začal jsem na telefonu používat Waze a mile mě to překvapilo. Ale jde samozřejmě jen o takovou malou ulívku, která by při masovějším používání řidiče rovnoměrněji "rozprostírala" do ulic, což jen zmírní bolístky z mizerně vybudované dopravní infastruktury.
Sudr
Příspěvky: 686
Registrován: 22.5.2013 11:01:28

Re: Městský okruh České Budějovice

Příspěvek od Sudr »

Tak koukám, že situace ohledně budování dopravní infrastruktury zůstává na stejně mrtvém bodě a naděje na zlepšení není. Dlouho jsem neslyšel žádnou novinku o spojce M. Horákové-Strakonická - až teď z úřední desky magistrátu čerstvá novinka:

http://www.c-budejovice.cz/Lists/edn%20 ... 121141.pdf

Skroro to vypadá, že se nedaří pořídit hlukovou studii, která by vycházela tak, aby to klaplo. Takže už jen konec stavebního řízení zůstává v nedohlednu (pokud to nakonec nevezmou zpět a nenechají zastavit) o realizaci ani nemluvě.

Tím víc se divím, proč alespoň nějak nepokračuje příprava ostatních plánovaných staveb (M. Horákové - Litvínovická, Litvínovická - Lidická apod.) Skoro bych řekl, že alespoň EIA by se mohla vyřídit (alespoň by bylo zřejmé - co je průchozí, kdo co namítá apod), a byli bychom dál....

Nakonec z těch českobudějovických dopravních staveb (mimo D3) vypadá nejpřipravaněji "Jižní tangentaů, kde je alespoň ta EIA, měla by být už i DÚR. :-(
MickeyMouse
Příspěvky: 847
Registrován: 13.8.2014 22:52:52

Re: Městský okruh České Budějovice

Příspěvek od MickeyMouse »

Takže ta zvrhlost, o které psal prof2 výše (viz schéma), se začíná realizovat: (http://budejovice.idnes.cz/zmeny-v-bude ... ravy_epkub).
Co mi nejvíc vadí, je ten přechod přes Nádražní. Ani ne tak proto, že to bude brzdit provoz, ale proto, že je to nebezpečné a hlavně nepochopitelné: Ten přechod povede přímo nad podchodem :x Do toho podchodu už od OC Mercury vedou eskalátory. Z parkingu OC do něj vede travelátor a výtah. Stačilo by přidat výtahy a eskalátory na ostatních výstupech.
Jak budou vypadat ty preferenční pruhy radši nemyslet. Pokud to dopadne jako před Domem služeb v centru, kdy bus nemá jak do svého pruhu vjet, protože výjezd z křižovatky na Senovážném nám. je možný jen jedním pruhem, tak se máme na co těšit - a je úplně jedno, jestli se pojede autem nebo MHD.
Magistrátu ČB bych doporučil, když chce preferovat MHD, ať autobusy a trolejbusy jedou zcela nezávisle na IAD. Ať jsou ty preferenční pruhy průběžné přes celé město jak tramvajové koleje, nebo ať radši nic nestaví, protože ty separované úseky jen brzdí IAD i MHD. Zkusil vůbec někdo popřemýšlet nad tím, že by koridor MHD mohl vést po Lannově třídě, Kanovnickou na náměstí Přemysla Otakar II. a pak Krajinskou nebo Dr. Stejskala ven z centra? Tzn. z části tak, jak kdysi jezdila tramvaj. Pak by centrum bylo výborně obslouženo, na náměstí by byl velký přestupní uzel, Na Sadech, Rudolfovská a Žižkova by byly dobře průjezdné a IAD by s MHD kolidovala podstatně méně.
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Sudr
Příspěvky: 686
Registrován: 22.5.2013 11:01:28

Re: Městský okruh České Budějovice

Příspěvek od Sudr »

MickeyMouse píše:Takže ta zvrhlost, o které psal prof2 výše (viz schéma), se začíná realizovat: (http://budejovice.idnes.cz/zmeny-v-bude ... ravy_epkub).
Co mi nejvíc vadí, je ten přechod přes Nádražní. Ani ne tak proto, že to bude brzdit provoz, ale proto, že je to nebezpečné a hlavně nepochopitelné: Ten přechod povede přímo nad podchodem :x Do toho podchodu už od OC Mercury vedou eskalátory. Z parkingu OC do něj vede travelátor a výtah. Stačilo by přidat výtahy a eskalátory na ostatních výstupech.
Jak budou vypadat ty preferenční pruhy radši nemyslet. Pokud to dopadne jako před Domem služeb v centru, kdy bus nemá jak do svého pruhu vjet, protože výjezd z křižovatky na Senovážném nám. je možný jen jedním pruhem, tak se máme na co těšit - a je úplně jedno, jestli se pojede autem nebo MHD.
Magistrátu ČB bych doporučil, když chce preferovat MHD, ať autobusy a trolejbusy jedou zcela nezávisle na IAD. Ať jsou ty preferenční pruhy průběžné přes celé město jak tramvajové koleje, nebo ať radši nic nestaví, protože ty separované úseky jen brzdí IAD i MHD. Zkusil vůbec někdo popřemýšlet nad tím, že by koridor MHD mohl vést po Lannově třídě, Kanovnickou na náměstí Přemysla Otakar II. a pak Krajinskou nebo Dr. Stejskala ven z centra? Tzn. z části tak, jak kdysi jezdila tramvaj. Pak by centrum bylo výborně obslouženo, na náměstí by byl velký přestupní uzel, Na Sadech, Rudolfovská a Žižkova by byly dobře průjezdné a IAD by s MHD kolidovala podstatně méně.

Tak ona to vcelku taková hrůza není... pozitivní je průjezd průmyslové ze které/do které bude možné odbočit ze všech /do všech směrů (to je oproti žižkovce pokrok), hrůza je fakt ten přechod na nádražní - teď už mohou ty podchody (jistě byly levné) klidně zaházet. Jinak v té žižkovce to vlastně nejsou preferenční pruhy, ale v podstatě zákaz vjezdu jiné dopravy. Jinak souhlas s tím, že ty rozkouskované preferenční pruhy jsou k ničemu, dávno se mi líbí ty myšlenka využití Lannovky pro MHD pro spojení Nádraží - Náměstí (tramvaj by tomu přímo slušela....). Koneckonců nechápu, proč chtěj oživovat náměstí tím, že na něm zakážou dopravu...pak se nemohou divit, že se jim oživují jíná místa, kam lidé jezdí...
MickeyMouse
Příspěvky: 847
Registrován: 13.8.2014 22:52:52

Re: Městský okruh České Budějovice

Příspěvek od MickeyMouse »

Bylo by to cele snesitelnejsi, pokud by vznikl ten podjezd z Prumyslove do Petidomi.
(Je to sice OT vzhledem k MO v CB, ale to zatraktivneni a oziveni namesti vyloucenim jakekoliv dopravy, resp. zavedenim nejake doplnkove linky MHD je hodne absurdni).
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Sudr
Příspěvky: 686
Registrován: 22.5.2013 11:01:28

Re: Městský okruh České Budějovice

Příspěvek od Sudr »

JJ. Ten podjezd by byl super.... a zásadním způsobem by zvedl význam celé zanádražky. Zatím to s ním ale moc valně nevadá - silný odpor nimbystů (vlastně ani nevím jestli prošla změna ÚP v souvislosti s podjezdem), vysoká cena (kterou nikdo nechce dát), a momentálně ani není v prioritách kraje......(když si vezmu jak to odsýpá v případě komunikací, kterou jsou prioritní tak ztrácím veškerou naději...)
Odpovědět

Zpět na „Jihočeský kraj“