Již od pondělí 15.12.2014 na mostě neprobíhají žádné práce, není tam žádná technika ani buňky. Jsou tam prostě jen návěstidla a zákaz vjezdu. Na www.dopravniinfo.cz je uvedeno, že uzavírka pravého mostu je od 7.12.2014 do 30.6.2015. Nevím co si o tom mám myslet.siesa píše:Tak dnes jiz na moste pres Hradeckou ve smeru z centra byly namalovany pruhy... Otevreni uz je na spadnuti. Uvidime, s jakou kvalitou, nebot smer do centra je pomerne odflaknuty (houpeto, houpe jak na housenkove draze...).
Svitavská radiála
Re: Svitavská radiála
Re: Svitavská radiála
Taky mi přijde, že jediný co tam zbývá, tak poslat partu z dopravního značení a omezení odstranit...všechno tam vypadá hotově, nachystaně, co by tak chtěli další půlrok dělat???
Re: Svitavská radiála
Pod mostem jsou ještě rozebrane svodidla-ale včera jsem tam nikoho neviděl. Asi dokud nebude vše hotove i pod tim mostem tak nemužou předat stavbu.
Re: Svitavská radiála
Tak od pulnoci(?) uz se jezdi normalne.
Stav otevrene poloviny je takovy, jaky se dal predpokladat podle prvni poloviny -- tedy krivy, houpavy a hlucny! Na ten most byl pouzit snad nejhlucnejsi koberec, co se da sehnat (stejny jako na D8 pred Prahou).... Nechapu, ze to v pomerne huste obydlene mestske casti projde...!
Jinak s pripojenim z Novomestske ulice se neudelalo vubec nic - nezbyva nez doufat, ze oprava povrchu a citelnejsi (a logictejsi) horizontalni znaceni bude v dohledne dobe navazovat ...
Stav otevrene poloviny je takovy, jaky se dal predpokladat podle prvni poloviny -- tedy krivy, houpavy a hlucny! Na ten most byl pouzit snad nejhlucnejsi koberec, co se da sehnat (stejny jako na D8 pred Prahou).... Nechapu, ze to v pomerne huste obydlene mestske casti projde...!
Jinak s pripojenim z Novomestske ulice se neudelalo vubec nic - nezbyva nez doufat, ze oprava povrchu a citelnejsi (a logictejsi) horizontalni znaceni bude v dohledne dobe navazovat ...
-
- Příspěvky: 238
- Registrován: 23.6.2010 12:04:28
Re: Svitavská radiála
Tu nově otevřenou část jsem zatím neprojel, ale tu půl roku otevřenou (směrem do centra) už mnohokrát a povrch je skutečně jako roleta. Pokud je to takto udělané schválně, opravdu to nechápu. Doufal jsem, že se povrch opraví. Ale pokud je stejná i druhá půlka, už to spíš vypadá na záměr než chybu. No, je to jen nějakých 200m, takže se to dá přežít, ale každopádně škoda.
Re: Svitavská radiála
No, a to že to "museli" opravovat skrz havarijní stav, to stejně měli docela rychle. A směr z Brna ještě rychleji, snad za necelý půlrok. Proto se asi není čemu divit, jak to dopadlo.
Re: Svitavská radiála
Povrch na moste je zvlneny, v pravem jizdnim pruhu uprostřed mostu se mě zda že je pěkny hrb. Ale dilatační spary se mě zdaji lepši než směr do centra.
Ale za ty penize - Oprava se proti původně odhadovaným 50 milionům nakonec prodražila na téměř 117 milionů korun bez DPH.
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/predrazena-op ... oprava_spi
Ale za ty penize - Oprava se proti původně odhadovaným 50 milionům nakonec prodražila na téměř 117 milionů korun bez DPH.



Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/predrazena-op ... oprava_spi
Re: Svitavská radiála
Zdravím, netušíte někdo jestli se třeba nechystají na opravu zatáčky Hradecké pod Brnocarem, napravo od dokončené opravy mostu? Je to tam v dost dezolátním stavu a v běžném pruhu bez přejíždění se tam snad ani projet pořádně nedá.
Re: Svitavská radiála
Odpověď bohužel neznám, ale připojím se s tím, že je to tam opravdu na pytel. Projet 80km/h pravý pruh je jen pro otrlé.
Re: Svitavská radiála
Doporučuji dotaz položit spíš tady ...M4t3s píše:Zdravím, netušíte někdo jestli se třeba nechystají na opravu zatáčky Hradecké pod Brnocarem, napravo od dokončené opravy mostu? Je to tam v dost dezolátním stavu a v běžném pruhu bez přejíždění se tam snad ani projet pořádně nedá.
http://www.susjmk.cz/index.php?faq=1
-
- Příspěvky: 238
- Registrován: 23.6.2010 12:04:28
Re: Svitavská radiála
Dodal bych, že v dezolátním stavu je nejen ta zatáčka pod Brnocarem, ale celý úsek až po novou křižovatku Hradecké s Královopolskou. Druhý směr (na Svitavy) je na tom mnohem lépe, ale co jsem nepochopil, když v roce 2013 na podzim dělali výměnu povrchu směrem právě od křižovatky Hradecká x Královopolská, proč vynechali ten cca 300m úsek od benzinky Shell po sjezd na Purkyňovu (http://www.mapy.cz/s/g0si). Pokračování od tohoto sjezdu až po I/43 se dělalo někdy před pár lety.
Re: Svitavská radiála
Jsem si dlouho lámal hlavu co je to za kamery na Svitavské mezi sjezdem z VMO a rampou na Křižíkovu. Jednou koukaly do centra, jindy z centra, měnili rozestupy, počty, typy... Až teď mi to došlo - AŽD, který sídlí hned vedle, je má testování. Po sloupech a pod mostem k nim má z baráku natažený kabely...
Re: Svitavská radiála
A jak je to tam s těmi měřícími kamerami? Normálně bych čekal, že budou poměrové, a druhé třeba za sjezdem na Kr.Pole. Ale tady jsou jedny na mýtné bráně a druhé asi 20 metrů za nimi. Moc mi to nedává smysl.
Re: Svitavská radiála
Budou něco provádět s dilatačkama na estákádě přes terminál u Královopolského nádraží? Přecijen to omezení na 40 km/h je tam trošku zbytečné, ačkoliv sichr je sichr, že...
Re: Svitavská radiála
Tento týden se montovaly kamery na bráně před sjezdem na Kociánku.
Působí na mě jako mýtné kamery, ale I/42 zpoplatněna není. Nemáte k tomu někdo info? Aby se z toho nevyklubaly měřící kamery.
Působí na mě jako mýtné kamery, ale I/42 zpoplatněna není. Nemáte k tomu někdo info? Aby se z toho nevyklubaly měřící kamery.
Re: Svitavská radiála
Na tomto úseku již jsou kamery a řada senzorů tak cca 25 let. Okolí tohoto sjezu využíval Ustav automatizace a měření FEKT VUT ke svým výzkumným záměrům. Tento ústav sídlil na adrese Božetěchova 2 (budova stále patří VUT jen tam sídlí FIT VUT, což nebrání aby ji a blízkost křižovatky užívala dál i sousední fakulta).
Ale akt. info nemám, takže nedokáži 100% potvrdit zdali je to akademická aktivita nebo kamery na rychlost....
V 90-tých letech tam sbírali záběry aut a vyvíjeli čtení SPZ (to dnes určitě nedělají, to je dnes běžná věc).
Ale akt. info nemám, takže nedokáži 100% potvrdit zdali je to akademická aktivita nebo kamery na rychlost....
V 90-tých letech tam sbírali záběry aut a vyvíjeli čtení SPZ (to dnes určitě nedělají, to je dnes běžná věc).
Re: Svitavská radiála
Po loňském prodloužení nájezdové větve u Králova pole směr Svitavy dojde i k prodloužení nájezdové větve směr centrum. DPMB k tomu zveřejnil změnu v dopravě:
Omezení autobusů u nádraží Královo Pole
Platí od: 1.7.2022 00:00 do: 31.8.2022 23:59
Linky: 43, 53, E56, 72, 84
Z důvodu rekonstrukce a rozšíření připojovacího pruhu bude od pátku 1. července 2022 do středy 31. srpna 2022 uzavřen nájezd z ulice Kosmovy do ulice Sportovní.
Omezení autobusů u nádraží Královo Pole
Platí od: 1.7.2022 00:00 do: 31.8.2022 23:59
Linky: 43, 53, E56, 72, 84
Z důvodu rekonstrukce a rozšíření připojovacího pruhu bude od pátku 1. července 2022 do středy 31. srpna 2022 uzavřen nájezd z ulice Kosmovy do ulice Sportovní.
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 10.12.2019 1:24:50
Re: Svitavská radiála
Konečně, ten připojovák byl fakt dost nebezpečný, zejména pro busy.
Re: Svitavská radiála
Práce i pokrok je tam vidět každý den. Zajímalo by mě, jestli plánují připojovací pruh pouze prodloužit nebo rovnou protáhnout a spojit i s odpojovacím pruhem směr Lesná, Kociánka. Nemáte o tom někdo informaci? Bus by v takovém případě vůbec nemusel přejíždět to průběžných pruhů. Díky
Re: Svitavská radiála
Spojí se to s odbočovákem Křižíkova.
Na tenderarena.cz si můžete dohledat projekt:
VZ0136004: I/43 Brno, úprava připojovacího pruhu ul. Kosmova – Křižíkova
Na tenderarena.cz si můžete dohledat projekt:
VZ0136004: I/43 Brno, úprava připojovacího pruhu ul. Kosmova – Křižíkova
Re: Svitavská radiála
Tady by cokoli jiného než spojení v jeden přídatný pruh bylo opět jen dočasné a ne zcela vyhovující řešení.
Jen zírám, že se to dělá až teď, přitom je to do očí bijící spoustu let. Ale lepší pozdě než nikdy, ať pořád jen nenadávám...
Jen zírám, že se to dělá až teď, přitom je to do očí bijící spoustu let. Ale lepší pozdě než nikdy, ať pořád jen nenadávám...
Re: Svitavská radiála
Na tom spojování připojováku s odbočovákem u Krpolského nádraží už stojí sloupy pro PHS, doprava směr centrum svedena do jednoho pruhu (i ve druhém směru, ale to je z jiného důvodu). Na rychlý pohled probíhají práce na podkladních vrstvách v místech, kde se musí vozovka asi mírně rozšířit.
Na opravené Hradecké se už objevilo nové značení, co jsem zatím měl možnost vidět, vše vypadá naprosto v pořádku.
Jediné, co mi malinko vrtá hlavou, je, že tam není namalovaný zelený symbol dálnice, přitom před křížením s VMO už zelená všude je. Ale jinak vše, co jsem viděl na značkách, bylo správně a včetně symbolů.
Jsem zvědav, jestli zůstane 2-pruhové odbočování a napojování II/640 na hlavní Hradeckou. Doufám, že alespoň to připojování zůstane, místa je tam dvě prde*e s odpuštěním, byl by totální nesmysl to rvát do jednoho pruhu už předtím.
Na opravené Hradecké se už objevilo nové značení, co jsem zatím měl možnost vidět, vše vypadá naprosto v pořádku.

Jsem zvědav, jestli zůstane 2-pruhové odbočování a napojování II/640 na hlavní Hradeckou. Doufám, že alespoň to připojování zůstane, místa je tam dvě prde*e s odpuštěním, byl by totální nesmysl to rvát do jednoho pruhu už předtím.

Re: Svitavská radiála
V září má být dokončena stavba připojovacího pruhu ve Sportovní u královopolského nádraží: https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... ce-20.html
Re: Svitavská radiála
Tak hotovo je, ale kvalita je to bída.
V úseku kde je odbočovák k sjezdu z Hradecké k nádraží Řečkovice (pravý i odbočovací pruh) jsou neuvěřitelné vlny.
https://mapy.cz/fotografie?mereni-vzdal ... ase=ophoto

V úseku kde je odbočovák k sjezdu z Hradecké k nádraží Řečkovice (pravý i odbočovací pruh) jsou neuvěřitelné vlny.
https://mapy.cz/fotografie?mereni-vzdal ... ase=ophoto
