
VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Stejně je to sranda, že se začalo a 3 měsíce se nebude nic dít. bych zavolal do OKD, vzal těch par propuštěných dělníku a začal rubat
))

Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Někde jsem četl, že v lednu by měla být výluka linky 1
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Výluka by měla začít 9. ledna.
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Výluka nakonec tedy jen na dva roky? Podle smlouvy má stavba trvat 194 týdnů. Myslel jsem, že rozšíření silnice klidně do dvou let zvládnou, ale nečekal jsem, že dokážou za tak krátkou dobu prorazit i tunel.
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Ražená část má nějakých 350m. Až se to rozjede může se dělat odhadem 2-3m/den, takže za pět měsíců může být proraženo. Je tam hodně dlouhý hloubený úsek a únikovka, musí se udělat sekundární ostění, natáhnout koleje a trakce. Dvě sezóny podle mě sedí.
Ovšem ta galerie má podstatně větší rozsah než tunel, navíc se zachováním provozu...
Ovšem ta galerie má podstatně větší rozsah než tunel, navíc se zachováním provozu...
Re: VMO: Žabovřeská I, I. etapa
Tak to jsem zvědav, jak rychle busou odstraňovat kolejiště v úseku stavby.
A já měl za to, že Veveří opravovali kvůli tomu, že tudy pustí dlouhé soupravy linky 1 na Bystrc. A oni "jen" posílili současné spoje.
A já měl za to, že Veveří opravovali kvůli tomu, že tudy pustí dlouhé soupravy linky 1 na Bystrc. A oni "jen" posílili současné spoje.
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Zdravím, zřejmě se zahajuje druhá etapa, začíná výluka jedničky, takže se začíná stavět, nejspíš ražbou tunelu. Uvidíme jestli zveřejní nějaký plán výluk silniční dopravy, nevěřím, že by bylo možné udržet provoz po celou dobu výstavby, ale objížďka přes Veslařskou je těžko představitelná. S tou stavbou si ještě užijeme, ta první etapa moc nepomůže. Asi tak čtyři roky.
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Dnes dopoledne jsem tam projížděl, ale vypadá to, že od oficiálního začátku se ještě nic nepohlo. Přitom teplota je nad nulou, mohli by aspoň připravovat staveniště.
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Mohu také potvrdit, že se tam nic viditelného ze silnice od zahájení nestalo.
Co se týče první etapy, pak se mi potvrdilo, že ten směr na výstaviště je znatelně lepší. Směr Krpole je tak nějak stejný. Samozřejmě eliminace přechodů také udělala své.
Nemůžete ale očekávat, že to odstraní kolony úplně, to je velmi bláhové. I po realizaci 2.etapy to zde kapacitně bude na hraně.
Co se týče první etapy, pak se mi potvrdilo, že ten směr na výstaviště je znatelně lepší. Směr Krpole je tak nějak stejný. Samozřejmě eliminace přechodů také udělala své.

Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Bude to na hraně, protože bude chybět D43 se kterou se počítalo při návrhu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 10.12.2019 1:24:50
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
To tvrdím od samého počátku. Jediné účinné opatření přiškrtit Kníničskou (nastavení SSZ např. o Opelu nebo už u OBI) a vytvořit tlak na to, aby se něco začalo dělat s D43 (pro začátek by možná stačila MÚK u Baltisbergera, aby se z Bastru mohli volně dostat na dálnici).
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Jsem stejného názoru a Komín s zklidnění zaslouží.
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Mě spíš zaráží, proč se už se dávno neudělalo na D1 MÚK u Troubska. Místa tam bylo spousty:
https://mapy.cz/letecka-2003?x=16.51034 ... 61788&z=16
Ulevilo by to především Jihlavské, ale i výše zmíněné Kníničské, Žabovřevské atd.
https://mapy.cz/letecka-2003?x=16.51034 ... 61788&z=16
Ulevilo by to především Jihlavské, ale i výše zmíněné Kníničské, Žabovřevské atd.
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Protože
https://mapy.cz/letecka-2003?mereni-vzd ... nfGEhDnfjl
Prosím neřešme to tady. Pokud D43 tak ve správném vlákně:
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... &start=100
https://mapy.cz/letecka-2003?mereni-vzd ... nfGEhDnfjl
Prosím neřešme to tady. Pokud D43 tak ve správném vlákně:
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... &start=100
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Ano, bohužel to tak je. Takovou malou útěchou by mohla být východní část VMO, která nějakou část dopravy z této části VMO přebere a vyhlídky má lepší než D43. Nicméně i ta bude samozřejmě vytížená až po okrajLenny píše:Bude to na hraně, protože bude chybět D43 se kterou se počítalo při návrhu.

To nechápeme nikdo (resp. bohužel chápeme, proč to není), nicméně vysvětlení je opravdu v diskusích o D43.Paul1 píše:Mě spíš zaráží, proč se už se dávno neudělalo na D1 MÚK u Troubska. Místa tam bylo spousty:
https://mapy.cz/letecka-2003?x=16.51034 ... 61788&z=16
Ulevilo by to především Jihlavské, ale i výše zmíněné Kníničské, Žabovřevské atd.

Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Vraťme se k Žabovřeské, zítra končí šalina a nejspíš v pondělí mohou začít. Já bych začal vyčištěním a zřízením stavebního dvora na severní straně budoucího tunelu, rozebráním tratě a zřízením přeložky vozovky na její místo. To by umožnilo začít se stavbou od řeky, úpravou břehu. Taky asi tunel se zahájí od severu. Uvidíme. Bude to zajímavé pro sledování.
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 10.12.2019 1:24:50
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Stavební dvůr v místě bývalého lomu je víceméně jasný, vytrhání kolejí taky. Jestli se tunel začne razit od severu, tak se rubanina bude muset někudy vyvážet, leda že by zůstala na prozatímní deponii právě ve stavebním dvoru.Ale spíš bych vytrhané koleje využil k vybudování definitivního pásu včetně galerií a na něj pak převedl provoz, aby se mohl zrekonstruovat stávající pás.
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Ano ražba tunelu začne od severu.
Do konce ledna by mělo proběhnout dočištění od dřevin na skalách nad severním portálem, očištění skal, odvoz deponie zanechané po I. etapě a vytrhání kolejí.
Pak začnou trhací práce pro přípravu portálu.
No a taky se musí dokončit a schválit RDS
Do konce ledna by mělo proběhnout dočištění od dřevin na skalách nad severním portálem, očištění skal, odvoz deponie zanechané po I. etapě a vytrhání kolejí.
Pak začnou trhací práce pro přípravu portálu.
No a taky se musí dokončit a schválit RDS

Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Ano, objížďka přes Veslařskou je v plánu. Varianty jsou využití nebo nevyužití Kamenomlýnského mostu.jarsau píše:Zdravím, zřejmě se zahajuje druhá etapa, začíná výluka jedničky, takže se začíná stavět, nejspíš ražbou tunelu. Uvidíme jestli zveřejní nějaký plán výluk silniční dopravy, nevěřím, že by bylo možné udržet provoz po celou dobu výstavby, ale objížďka přes Veslařskou je těžko představitelná. S tou stavbou si ještě užijeme, ta první etapa moc nepomůže. Asi tak čtyři roky.
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Osobně si umím představit udělat v místě spojení 1 a 2 etapy vjezd na stavbu aby to všechno nejezdilo přes Bráfovu.
Objízdná trasa pro auta bude vždy špatná. Vím, že se dělala studie kdy je menší provoz na Žabovřeské a její krátkodobé uzavření nebude vadit. Bude to jízda !
Objízdná trasa pro auta bude vždy špatná. Vím, že se dělala studie kdy je menší provoz na Žabovřeské a její krátkodobé uzavření nebude vadit. Bude to jízda !
-
- Příspěvky: 40
- Registrován: 31.7.2020 11:39:44
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Na Kamenomlýnský most by stačilo možná svést pruhy od Krpole, sjezd z mostu na Veslařskou pak korigovat světly.Likas píše: Ano, objížďka přes Veslařskou je v plánu. Varianty jsou využití nebo nevyužití Kamenomlýnského mostu.
Od Pisárek by se snad auta vměstnala do protisměru.
Ale takovéto manévry by se děly opravdu jen vyjímečně a na krátkou dobu, ne? Třebas jen kvůli přesunu techniky a materiálu. Jak Warcz zmínil asi by to bylo v těch méně vytížených časech?
Bráfovou to tahat to bude chuťovka, hlavně díky tomu jaké je tam teď pod wilsoňákem pěkné blatíčko.
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Za mrazu probíhá demontáž kolejí.
Re: VMO: Žabovřeská I, II. etapa
Ano, mohu potvrdit. Začali demontovat od Pisárek a nakládají až za Bráfovou. Takže se ze začátku trochu provezou, ale postupně to bude blíž a blíž 
