I/67 Skřečoň - Bohumín, obchvat
I/67 Skřečoň - Bohumín, obchvat
Tak nám pan ministr zastavil realizaci této stavby.
Je tu někdo místní, kdo by podal info jaká je tam situace? Z informací které dokážu získat z internetu mám pocit, že byl stržen starý most přes nádraží a staví se nový, který má ale k dokončení dost daleko. Že by se stavba zakonzervovala bez dostavění mostu? To bude mít asi Bohumín radost. Nejen že nebudou mít novou silnici, navíc přijdou o jeden ze dvou mostů co tam přes ten železniční koridor jsou.
Je tu někdo místní, kdo by podal info jaká je tam situace? Z informací které dokážu získat z internetu mám pocit, že byl stržen starý most přes nádraží a staví se nový, který má ale k dokončení dost daleko. Že by se stavba zakonzervovala bez dostavění mostu? To bude mít asi Bohumín radost. Nejen že nebudou mít novou silnici, navíc přijdou o jeden ze dvou mostů co tam přes ten železniční koridor jsou.
Re: I/67 Skřečoň - Bohumín, obchvat
Ano,je to tak.....
Jestli to tak je,tak je to velmi nešťastné rozhodnutí,protože se kamiony motají celkem úzkými uličkami Bohumína,při odbočování nezřídka zastaví komplet provoz,protože musí najet do protisměru,jezdí po chodnících... velmi nebezpečné situace...
Jestli to tak je,tak je to velmi nešťastné rozhodnutí,protože se kamiony motají celkem úzkými uličkami Bohumína,při odbočování nezřídka zastaví komplet provoz,protože musí najet do protisměru,jezdí po chodnících... velmi nebezpečné situace...

-
- Autor
- Příspěvky: 591
- Registrován: 25.2.2009 22:39:09
- Bydliště: D1 - km 190,45
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/67 Skřečoň - Bohumín, obchvat
A je vubec udrzitelne, aby po strzeni stareho mostu zastavili vystavbu noveho? Vzdyt to prece takhle nejde - kdyz probehla destrukce kvuli necemu, tak snad musi existovat nejake zaruky, ze to neco vznikne. Jinak ta destrukce nema opodstatneni.
Re: I/67 Skřečoň - Bohumín, obchvat
Podle ministra Bárty má při zakonzervování koridorových staveb být dostavěno to, bez čeho by dopravní situace byla horší než před začátkem výstavby, takže se snad ten most dostaví.pavel.hrdina píše:A je vubec udrzitelne, aby po strzeni stareho mostu zastavili vystavbu noveho? Vzdyt to prece takhle nejde - kdyz probehla destrukce kvuli necemu, tak snad musi existovat nejake zaruky, ze to neco vznikne. Jinak ta destrukce nema opodstatneni.
Re: I/67 Skřečoň - Bohumín, obchvat
Jedna fotka mostu z Bohumína, tedy doufám, že je to z této stavby
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... =28/111681

D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/67 Skřečoň - Bohumín, obchvat
Tak prohlížím fotky z R1 a přemýšlím a trochu dostávám vztek. Tak v Praze rekonstruujou plně funkční úsek R1 515 (teda místo asaltu betonovej povrch atd), kdoví za kolik set miliónů (nebo dokonce více) a to že Bohumín zůstane bez důležitýho mostu a v Ostravě zůstane v podstatě ve středu města rozkopaná ulice (Cihelní) má pro MD a Bártu menší prioritu před nějakou rekonstrukcí plně funkční čtyřproudý komunikace. Tohle mě opravdu nadzdvihává z křela, ve kterym tady sedím u compu.... 
(tím nijak nezpochybňuju dokončení jihozápadní části R1, ten Praha opravdu potřebuje, ale ta rekonstrukce není podle mě v žádnym případě prioritně před dokončením rozdělanejch staveb). Holt Praha je Praha a čím dál od ní je to už víc a víc na háku...

(tím nijak nezpochybňuju dokončení jihozápadní části R1, ten Praha opravdu potřebuje, ale ta rekonstrukce není podle mě v žádnym případě prioritně před dokončením rozdělanejch staveb). Holt Praha je Praha a čím dál od ní je to už víc a víc na háku...
-
- Autor
- Příspěvky: 6716
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/67 Skřečoň - Bohumín, obchvat
Ale tak rekonstrukce se začínala, když ještě nebylo úplně nejhůř.
Navíc se dělala taky proto, že tam po otevření naroste provoz, takže kdyby se dělala až později, způsobilo by to mnohem větší dopravní kolapsy.
Ten Bohumín, to je ale skutečně mizérie, no snad to tam nakonec pustí.
Tu Cihelní bych tak dramaticky neviděl.
Navíc se dělala taky proto, že tam po otevření naroste provoz, takže kdyby se dělala až později, způsobilo by to mnohem větší dopravní kolapsy.
Ten Bohumín, to je ale skutečně mizérie, no snad to tam nakonec pustí.
Tu Cihelní bych tak dramaticky neviděl.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: I/67 Skřečoň - Bohumín, obchvat
No ono v Bohumíně ten most sám o sobě toho moc nevytrhne,ikdyž ho dodělají...
Vyřeší akorát to,že se místo po nynější (modré) bude jezdit po červené.Větší problém je následující trasa (černě) a tu ten most nepořeší...Zdánlivě lepší trasa po tř.Edvarda Beneše je jen do 3,5t
Vyřeší akorát to,že se místo po nynější (modré) bude jezdit po červené.Větší problém je následující trasa (černě) a tu ten most nepořeší...Zdánlivě lepší trasa po tř.Edvarda Beneše je jen do 3,5t
- Přílohy
-
- bohumin.jpg (202.12 KiB) Zobrazeno 24131 x
Naposledy upravil(a) viky dne 22.8.2010 10:03:33, celkem upraveno 1 x.
-
- Autor
- Příspěvky: 6716
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/67 Skřečoň - Bohumín, obchvat
No ale zajímalo, kolik na tom Bárta ušetřil, když cena je 830mil bez DPH a staví se to víc jak rok. 

R48 -> D48 se podařilo!
Re: I/67 Skřečoň - Bohumín, obchvat
Ten most ve Skřečoni, to musí být nějaký úřednický omyl, kdy to vyhodil někdo kdo nemá ani páru o tom co je to za stavbu, čekám, že se to za čas změní... Nicméně u ostatních staveb bych s tím tak brzy nepočítal.
Re: I/67 Skřečoň - Bohumín, obchvat
Starý most byl uzavřen 25.10.2009 a následně stržen. Rozestavěnost nového mostu je ke dni 18.8.2010 následující:
- betonové pylony - spodní část jižního pylonu je hotova, severní pylon je ve výstavbě (dokončeje se bednění)
- první část NOK na severním předpolí je sestavena (celkem 4 sekce) a probíhá její montážní svařování
- jižní i severní předpolí mostu jsou ve vysoké fázi rozpracovanosti
Částečně si lze udělat představu o výstavbě nového mostu ze stavu ke dni 18.8.2010 na fotkách viz: http://foto.ceskedalnice.cz/vase-foto/10/100819-S67/
Pokud bude stavba skutečně zastavena
... tak bez komentáře. Trasa vyznačené objížďky je opravdová lahůdka jak pro nákladní dopravu, tak i pro místní obyvatele.
- betonové pylony - spodní část jižního pylonu je hotova, severní pylon je ve výstavbě (dokončeje se bednění)
- první část NOK na severním předpolí je sestavena (celkem 4 sekce) a probíhá její montážní svařování
- jižní i severní předpolí mostu jsou ve vysoké fázi rozpracovanosti
Částečně si lze udělat představu o výstavbě nového mostu ze stavu ke dni 18.8.2010 na fotkách viz: http://foto.ceskedalnice.cz/vase-foto/10/100819-S67/
Pokud bude stavba skutečně zastavena


Naposledy upravil(a) Vladimír dne 24.8.2010 8:10:46, celkem upraveno 1 x.
Re: I/67 Skřečoň - Bohumín, obchvat
Ty asi moc přes centrum a na/od Frýdku asi moc nejezdíš co ? Nebo sis opravdu nevšim, jaký se začínaj dělat u zimáku od Frýdku kolony a vůbec na Hornopolní směrem na Místeckou dopoledne ? Trolejbusy od Náměstí Republiky v podstaě nemaj šanci odbočit......Martin z Ostravy píše: Tu Cihelní bych tak dramaticky neviděl.
-
- Autor
- Příspěvky: 6716
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: I/67 Skřečoň - Bohumín, obchvat
Přiznávám, že ne, respektive jezdím asi v čase, kdy to není tak znatelné. 

R48 -> D48 se podařilo!
Re: I/67 Skřečoň - Bohumín, obchvat
A v čem je objíždka přes Lidickou ul.horší,než původní přes ul.Jana Palacha?Stejně se to potká na kruháči na Štefánikově,akorát to přijede z opačné strany.Pokud se dodělá samotný most bez navazujícího obchvatu,tak je to jedno!!!Vladimír píše:Starý most byl uzavřen 25.10.2009 a následně stržen. Rozestavěnost nového mostu je ke dni 18.8.2010 následující:
- betonové pylony - spodní část jižního pylonu je hotova, severní pylon je ve výstavbě (dokončeje se bednění)
- první část NOK na severním předpolí je sestavena (celkem 4 sekce) a probíhá její montážní svařování
- jižní i severní předpolí mostu jsou ve vysoké fázi rozpracovanosti
Částečně si lze udělat představu o výstavbě nového mostu ze stavu ke dni 18.8.2010 na fotkách viz: http://foto.ceskedalnice.cz/vase-foto/10/100819-S67/
Pokud bude stavba skutečně zastavena![]()
... tak bez komentáře. Trasa vyznačené objížďky je opravdová lahůdka jak pro nákladní dopravu, tak i pro místní obyvatele.
-
- Příspěvky: 805
- Registrován: 29.5.2009 7:47:12
- Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)
Re: I/67 Skřečoň - Bohumín, obchvat
Tak nám včera vyhodili Brunclíka a jestli dal Bártovi opravdu podkladové informace on (což samozřejmě neomlouvá Bártu, že si je neprověřil), tak ať táhne. Jako ředitel ŘSD by měl mít o důležitosti, stavu a významu přehled nejméně takový jako diskutující na zdejším fóru a za tenhle paskvil v Bohumíně (jakož i v Ostravě) si zaslouží vyhazov na hodinu s paragrafem 53, protože to podle mě opravdu bylo hrubé porušení pracovních povinností...
Re: I/67 Skřečoň - Bohumín, obchvat
rumpeak píše:Tak nám včera vyhodili Brunclíka a jestli dal Bártovi opravdu podkladové informace on (což samozřejmě neomlouvá Bártu, že si je neprověřil), tak ať táhne. Jako ředitel ŘSD by měl mít o důležitosti, stavu a významu přehled nejméně takový jako diskutující na zdejším fóru a za tenhle paskvil v Bohumíně (jakož i v Ostravě) si zaslouží vyhazov na hodinu s paragrafem 53, protože to podle mě opravdu bylo hrubé porušení pracovních povinností...

Re: I/67 Skřečoň - Bohumín, obchvat
znám lokalitu Skřečoň dobře, ale osobně bych byl radši, kdyby dokončili veškeré rozestavěné stavby, ať už silniční nebo železniční a ty co jsou projektované, případně v přípravě zatím zastavil, prostě podle mě Skřečoň a Místecká je fajn, ale podle mě dost důležitá je i výstavba silnice I/11, která je taky zastavená, tam se už investovaly stovky milionů a rozhodnutím Bárty se stavba zastavila, takže relativně vzato - ty stovky milionů byly zbytečně vynaložené prachy, ach jo
bych někdy některé lidi (tím nemyslím jen Bártu) přivázal na 24hod někde poblíž silnice, kde je zastavena výstavba, ať si uvědomí, že každý kilometr zastaveného obchvatu čehokoliv znamená jediné - opět zvýšení rizika nehody a jak víme všichni, silnice v ČR jsou jedny z nejtragičtějších v Evropě, ale je to taky způsobeno tím, že většina cest stojí na místech původních cestiček pro povozy z doby Majky Terezky nebo Franze
bych někdy některé lidi (tím nemyslím jen Bártu) přivázal na 24hod někde poblíž silnice, kde je zastavena výstavba, ať si uvědomí, že každý kilometr zastaveného obchvatu čehokoliv znamená jediné - opět zvýšení rizika nehody a jak víme všichni, silnice v ČR jsou jedny z nejtragičtějších v Evropě, ale je to taky způsobeno tím, že většina cest stojí na místech původních cestiček pro povozy z doby Majky Terezky nebo Franze

Re: I/67 Skřečoň - Bohumín, obchvat
Proč se ten kruhový obchvat na začátku obchvatu staví jako CB, když všude okolo je asfalt?
Re: I/67 Skřečoň - Bohumín, obchvat
Přijde mi to naprosto prozřetelné, protože budoucí velmi velká zátěž na obou těch kruhácích bude ve směru vlevo, tzn. musí se objet celý 3/4 kruh a zatížení zde bude opravdu velké. Takhle ho (snad) nebudou muset opravovat po desítky let z důvodů vyjetí kolejí a propadlinámjannnn píše:Proč se ten kruhový obchvat na začátku obchvatu staví jako CB, když všude okolo je asfalt?

Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/67 Skřečoň - Bohumín, obchvat
Skřečonský most už je vysunut v celé délce, foto bude v galerii.
Re: I/67 Skřečoň - Bohumín, obchvat
Nevíte někdo, jak to vypadá s obchvatem? Na mostu se pracuje, lae co jinak? Je to pořád zastavené?
Re: I/67 Skřečoň - Bohumín, obchvat
Pracuje se na mostě a přilehlém okolí, skoro to vypadá, že by chtěli zprovoznit jen tento úsek http://old.mapy.cz/#mm=F@dm=142141312+1 ... 71616@z=15
Na zbytku trasy je klid a žádný pohyb.
Na zbytku trasy je klid a žádný pohyb.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/67 Skřečoň - Bohumín, obchvat
Ano, za prioritní bylo označeno jen dokončení mostu, ale zbytek trasy je v takovém stavu, že si dokončení též zaslouží. Co vím, snahy jsou vedeny tím směrem, aby se ten obchvat zprovoznil celý i za cenu nějaké odložené platby zhotoviteli v 2012 či i později.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: I/67 Skřečoň - Bohumín, obchvat
Ony už zmizely hromady štěkopísků, které byly mezi okružní křižovatkou u D1 a odbočkou do Bohumína uskladněny na tělese?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/67 Skřečoň - Bohumín, obchvat
viz. poslední dvě fotky - tak 15 nákl.aut tam ještě je, jinak je celá trasa obchvatu (kromně pár propustků) pěkně uválcovánaLenny píše:Ony už zmizely hromady štěkopísků, které byly mezi okružní křižovatkou u D1 a odbočkou do Bohumína uskladněny na tělese?