
Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Tak kdybych jako chodec musel přes R10.tak si koupím nafukovací člun asi ... 

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
A než to přepádluješ, tak skončíš v Mělníku 
Když tedy chtějí zachovat historický ráz mostu, tak by taky měli tuto opravu zaplatit. Jinak je to popření vlastnického práva, když mi druhý chce diktovat, co s majetkem můžu a nemůžu dělat.

Když tedy chtějí zachovat historický ráz mostu, tak by taky měli tuto opravu zaplatit. Jinak je to popření vlastnického práva, když mi druhý chce diktovat, co s majetkem můžu a nemůžu dělat.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Zrovna v tomhle případě bych to jako problém neviděl, protože v konečném důsledku bude stát diktovat zase jen státu.Lenny píše:Jinak je to popření vlastnického práva, když mi druhý chce diktovat, co s majetkem můžu a nemůžu dělat.
Huml v Brandýse bydlí, takže se ho to týká. Docela by mě zajímalo, co se mu zdá předimenzované. Není ten železobetonový most navržen pro kategorii S11,5/90 i když příjezdové komunikace jsou tak S7/50 a těžko kdy budou jiné - tedy něco podobného jako plánovaná přestavba Libeňáku? Jinak si myslím, že zrekonstruovat příhradový most - tedy v podstatě vytvořit ho znovu by nemělo být nějak extra drahé ani náročné.
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
V Litoměřicích je to s památkáři podobné viz plánovaná oprava Tyršova mostu (snad už k nějaké dohodě došlo, ale to jsem nedohledal)
http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ ... i-nosnost/
http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/ ... i-nosnost/
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Zkoušel jsem hledat projekt, ale nebyl jsem úspěšný, nicméně podle toho co jsem našel by tenhle obchvat měl využívat trasy nedostavěné Dálkové silnice Plzeň - Moravská Ostrava, tak jsem zvědav
Musítobýtčtyřpruhové všech zemí, spojte se!
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Vizi: Díky za zajímavý postřeh, vůbec jsem netušil o existenci takové nedostavěné stavby. V ortofomapě je koridor patrný:
http://www.mapy.cz/#mm=TtTcFP@dm=140214 ... 97024@z=13
Bylo by prima, kdyby to dotáhli v tom koridoru až do Bystřice pod Hostýnem.
http://www.mapy.cz/#mm=TtTcFP@dm=140214 ... 97024@z=13
Bylo by prima, kdyby to dotáhli v tom koridoru až do Bystřice pod Hostýnem.
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Není to náhodou připravené těleso dálkové silnice Plzeň - Ostrava?? Ten koridor byl rozhodně v blízkosti II/150,resp I/18 ( dříve)
Studoval jsem koridor v ortofoto z r.1950 www.cenia a je tam zřetelně vidět přes 12km souvislého tělesa silnice viz.
http://www.mapy.cz/#mm=FP@dm=140129600+ ... 14944@z=11
Studoval jsem koridor v ortofoto z r.1950 www.cenia a je tam zřetelně vidět přes 12km souvislého tělesa silnice viz.
http://www.mapy.cz/#mm=FP@dm=140129600+ ... 14944@z=11
Naposledy upravil(a) viky dne 26.4.2011 17:28:46, celkem upraveno 1 x.
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Ta rozestavěná silnice je hezky vidět zde: http://kontaminace.cenia.cz/
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
No já bych to možná tipoval na těleso nedostavěné Dálkové silnice Plzeň - Moravská Ostrava.
Jinak mě docela fascinuje ten nadpis, který stavbu prezentuje jako urychlení cesty mezi Přerovem a Vsetínem, reálně by mě zajímalo, kolik kamion díky tomuto obchvatu ušetří z celkové trasy(nevím o tom, že by v té trase na Hošťálkovou kdy jel nějaký náklad). To spíš leda do VM, ale to už je zas rychlejší přes Hranice. Tak nevím, o jaké nadměrné dopravě se mluví. Celá ta zmíněná trasa vede buď přes dědinky nebo mizerné cesty mizerným terénem.

Jinak mě docela fascinuje ten nadpis, který stavbu prezentuje jako urychlení cesty mezi Přerovem a Vsetínem, reálně by mě zajímalo, kolik kamion díky tomuto obchvatu ušetří z celkové trasy(nevím o tom, že by v té trase na Hošťálkovou kdy jel nějaký náklad). To spíš leda do VM, ale to už je zas rychlejší přes Hranice. Tak nevím, o jaké nadměrné dopravě se mluví. Celá ta zmíněná trasa vede buď přes dědinky nebo mizerné cesty mizerným terénem.
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Navíc v trase Bystřice-Valmez spatřuji daleko víc dopravních závad,než v Domaželicích atd.
Do Hošťálkové se kamion odtud dostane stěží,bo v tomto místě http://www.mapy.cz/#mm=FP@dm=140903488+ ... 53392@z=16
je již několik let v havarijním stavu most,je na něm snížená tonáž na 6t a nevěřím,že to bude v brzké době jinak!
A ta trasa Bystřice - Vsetín je pro kamiony opravdu dost k smíchu.
Do Hošťálkové se kamion odtud dostane stěží,bo v tomto místě http://www.mapy.cz/#mm=FP@dm=140903488+ ... 53392@z=16
je již několik let v havarijním stavu most,je na něm snížená tonáž na 6t a nevěřím,že to bude v brzké době jinak!
A ta trasa Bystřice - Vsetín je pro kamiony opravdu dost k smíchu.
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 26.4.2011 17:47:24
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Ono už se tam něco děje,starý most stržen.Už nějakou dobu se jezdí po provizorním a vedle něj se v původní trase buduje nový.viky píše:Navíc v trase Bystřice-Valmez spatřuji daleko víc dopravních závad,než v Domaželicích atd.
Do Hošťálkové se kamion odtud dostane stěží,bo v tomto místě http://www.mapy.cz/#mm=FP@dm=140903488+ ... 53392@z=16
je již několik let v havarijním stavu most,je na něm snížená tonáž na 6t a nevěřím,že to bude v brzké době jinak!
A ta trasa Bystřice - Vsetín je pro kamiony opravdu dost k smíchu.
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx

Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Tak jsem nakonec přelouskal stavebni povolení na 1. etapu a je tomu skutečně tak, trasa obchvatu je vedena ve stopě Dálkové silnice a za mostem přes říčku Kozrálku je (patrně provizorně) svedena na původní komunikaci.Vizi píše:Zkoušel jsem hledat projekt, ale nebyl jsem úspěšný, nicméně podle toho co jsem našel by tenhle obchvat měl využívat trasy nedostavěné Dálkové silnice Plzeň - Moravská Ostrava, tak jsem zvědav
Musítobýtčtyřpruhové všech zemí, spojte se!
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
3. etapa ve výstavbě:Majkii píše:Někdy (?) by se mělo pokračovat III. etapou obchvatu Solnice (budoucí peáž s I/14) a také II. etapou obchvatu (v turistických mapách už v provozu, ve skutečnosti ani hrábnuto.
http://hradec.idnes.cz/lidem-v-solnici- ... zpravy_klu
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
O tom obchvatu Solnice se mluvi uz nekdy od 60. let. Strejda co tam bydli mi kdysi rikal ze cca 300 m za jejich zahradou ma vest silnice a to bylo nekdy v roce 1970:( Obcas si rikam jak rychle se u nas plany uvadeji v zivot:(
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Na stránkách Regionální rady Severovýchod se objevil Seznam zaregistrovaných projektů v 29. kole výzvy OP 1.1 - Rozvoj regionální silniční infrastruktury. Týká se to Libereckého, Královéhradeckého a Pardubického kraje. U uvedených staveb se tedy letos nebo za rok dá očekávat realizace.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Koncem září by to mělo jít do provozu http://www.regionpodlupou.cz/182-severo ... dzim.xhtmlpp21 píše:III/0228 Přeložka Klatovy, Pod Borem - Tajanov (severozápadní obchvat Klatovy)
Jedná se o obchvatovou komunikaci v celkové délce 2 720,7 m, která je navržena v základní kategorii S 9,5/70, resp. MS2 10,5/8/50, navazující komunikace napojující překládané křižující stávací silnice, které jsou řešeny v kat. S 7,5/50, včetně 4 novostaveb, resp. rekonstrukcí stávajících mostů.
Jde o tento úsek. Cena stavebních prací 186 mil. Kč, investorem je kraj, měla by spolufinancovat EU v rámci regionálního operačního programu. Právě se soutěží zhotovitel, o SP bylo žádáno již v 3/2009, takže se dá předpokládat, že se tam brzy začne stavět.
Text stavebního povolení i s výčtem stavebních objektů: http://www.sumavanet.cz/mukt/fr.asp?tab ... 3245&burl=
A na nové ortofoto na mapy.cz je to krásně vidět: http://www.mapy.cz/s/59Q7
-
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
A neměla by ta komunikace být převedena na I. třídu? V této souvislosti trochu nechápu, že investorem není ŘSD... i když to by ty peníze asi ještě tak 100 let nedalo.
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
"Státní" obchvat Klatov se chystá z východní strany, tak nejspíš proto.
Království a půl princezny za 511.
-
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Bobek: ano, to vím, ten ale neřeší západovýchodní směr.
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Ústecký kraj rozpočet 2014
Obchvat Chomutova
trasa http://chomutovsky.denik.cz/galerie/fot ... =cvobchvat
Obchvat Roudnice
trasa http://www.mapy.cz/#!x=14.298737&y=50.3 ... M0gwl&l=16
Z ROP chtějí stavětRozpočet je úsporný, méně peněz než v loňském roce půjde například do oprav silnic druhé a třetí třídy, které spravuje kraj. „V plánu na příští rok na tuto údržbu máme částku 25 milionů korun, což odpovídá pouze drobným opravám. V minulosti jsme do silnic investovali na opravy částku cca 100 milionů korun," sdělil Drlý. V závěru letošního roku kraj získal ze Státního fondu dopravní infrastruktury dotaci 45 milionů, použije je především na opravu silnic třetí třídy.
http://www.denik.cz/ustecky-kraj/rozpoc ... -mfdr.html
Obchvat Chomutova
trasa http://chomutovsky.denik.cz/galerie/fot ... =cvobchvat
Obchvat Roudnice
trasa http://www.mapy.cz/#!x=14.298737&y=50.3 ... M0gwl&l=16
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Zůstane to asi 3. třída. Trasa obchvatu I/22 je zřetelná z územního plánu Klatov. Zhruba v trase: http://www.mapy.cz/s/904GMarooned17 píše:A neměla by ta komunikace být převedena na I. třídu? V této souvislosti trochu nechápu, že investorem není ŘSD... i když to by ty peníze asi ještě tak 100 let nedalo.
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Tak obchvat Roudnice má další problém s pozemky - církevní restituce.
http://podripsky.denik.cz/zpravy_region ... 40131.html
http://podripsky.denik.cz/zpravy_region ... 40131.html
Tak jsem zvědav, zda to je jenom okrajová regionální zprávička nebo nám to přeroste v problém jako s výkupy za cenu pole místo ceny za stavební parcelu.„Ve středu dorazil na krajský úřad dopis od Pozemkového fondu, že v lokalitě dotčené plánovanou výstavbou roudnického obchvatu jsou pozemky, které spadají do církevních restitucí. A minimálně do 5. prosince 2014 nám k tomu nepodají informace. Bylo tedy rozhodnuto, že Ústecký kraj nebude žádat o dotaci z ROP Severozápad," řekla telefonicky krajská mluvčí Magdalena Hanáčková.

-
- Příspěvky: 168
- Registrován: 18.12.2009 14:15:01
Re: Větší krajské stavby na II/xxx a III/xxxxx
Toto mi nějak uteklo:
http://www.eurovia.cz/cs/novinky/2036-o ... od_dopravy
Jako příprava pro R(D) 3 dobrý, i když tedy v slušným předstihu. V II. etapě má dle ÚP pokračovat přes Malši k části Blansko.
http://www.eurovia.cz/cs/novinky/2036-o ... od_dopravy
Jako příprava pro R(D) 3 dobrý, i když tedy v slušným předstihu. V II. etapě má dle ÚP pokračovat přes Malši k části Blansko.