Přivaděče k D35 v Pardubickém kraji
Re: Přivaděče k D35 v Pardubickém kraji
Ano, logicky to zní a při pohledu na mapu to začne dávat hned smyl. Ovšem je otázkou, kdy na ten obchvat Běstovic reálně dojde, pokud se jedná o "slib kraje", aby prošel obchvat Chocně...
Re: Přivaděče k D35 v Pardubickém kraji
Pokud tam bude stále tato současná skvadra, tak obchvat stopro nebude. Jenom kecy....
Re: Přivaděče k D35 v Pardubickém kraji
No čistě z logiky věci to nebude ani ta další garnitura, protože určitě nebude chtít plnit sliby té předchozí... 

Re: Přivaděče k D35 v Pardubickém kraji
V jaké fázi ve vlastně nyní přeložka II/322 Dašice - Černá za Bory? Všude se všichni bijí do prsou, že tady žádný problém nebude, že to bude jednoduchá stavba, ale obchvat Dašic už se staví a tady je zatím ticho po pěšině...
-
- Příspěvky: 532
- Registrován: 3.11.2016 10:11:25
- Bydliště: Pardubice - S37, I/36, I/2
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přivaděče k D35 v Pardubickém kraji
https://apdos.roadmedia.cz//Upload/Opra ... 10:58:48.8Honza58 píše:V jaké fázi ve vlastně nyní přeložka II/322 Dašice - Černá za Bory? Všude se všichni bijí do prsou, že tady žádný problém nebude, že to bude jednoduchá stavba, ale obchvat Dašic už se staví a tady je zatím ticho po pěšině...
Re: Přivaděče k D35 v Pardubickém kraji
Martine, díky za leták. Ale kraj by ho měl alespoň malinkátko zaktualizovat. Je totiž z března 2022. 

Re: Přivaděče k D35 v Pardubickém kraji
Milý kote, to by ale mohlo znamenat dvě věci: jednak že na kraji zjistí, že už je leden 2023 a nezměnilo se vůbec nic v přípravě, jednak že se vlastně změnilo, že peníze na to vyhrazené vlastně už vyhrazené nejsou... 

Re: Přivaděče k D35 v Pardubickém kraji
michale předpokládám že OBĚ tvé premisy jsou pravdivé.
Re: Přivaděče k D35 v Pardubickém kraji
Měl jsem možnost nahlédnout do zpracovávané TS s datem 09/2022 a v místě křížení byla již zakreslena napojovací větev. Bude to tedy jednovětvová MÚK s odbočovacími pruhy na hlavní trase.Martin z Ostravy píše:To jako vážně se neuvažovalo o propojení II/312 s II/315 v místě jejich křížení?
Re: Přivaděče k D35 v Pardubickém kraji
Tak minimálně archeologický průzkum v roce 2022 jistě už asi zahájen nebude. Říkal jsem si že to bude fajn alternativa jak se dostat na dálnici ze Slovan směrem na sever kam jezdím nejčastěji, ale abych se nakonec dřív nedočkal obchvatu Sezemic...michal píše:Milý kote, to by ale mohlo znamenat dvě věci: jednak že na kraji zjistí, že už je leden 2023 a nezměnilo se vůbec nic v přípravě, jednak že se vlastně změnilo, že peníze na to vyhrazené vlastně už vyhrazené nejsou...

-
- Příspěvky: 532
- Registrován: 3.11.2016 10:11:25
- Bydliště: Pardubice - S37, I/36, I/2
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přivaděče k D35 v Pardubickém kraji
V aktuálním letáku (únor 2023) tato větev není stále zakreslena do mapky...martas píše:Měl jsem možnost nahlédnout do zpracovávané TS s datem 09/2022 a v místě křížení byla již zakreslena napojovací větev. Bude to tedy jednovětvová MÚK s odbočovacími pruhy na hlavní trase.Martin z Ostravy píše:To jako vážně se neuvažovalo o propojení II/312 s II/315 v místě jejich křížení?

https://apdos.roadmedia.cz//Upload/Opra ... :39:35.116
Re: Přivaděče k D35 v Pardubickém kraji
tak co tedy bude v reálu ?
Re: Přivaděče k D35 v Pardubickém kraji
Větev tam bude. Leták bude brzy upravený.kot píše:tak co tedy bude v reálu ?
Re: Přivaděče k D35 v Pardubickém kraji
Já tam ještě moc nechápu ten kruháč č.2 za Chocní. Není zbytečný ? Nebylo by daleko lepším řešením ty místní silnice včetně II/317 napojit na předešlém mostě jednou větví a byla by to tím pádem MÚK. Stejně, jako to má být na křížení s 315. Proč takhle složitě a ještě kvůli tomu stavět kus silnice. Ulice Na Křepčích by na nový obchvat napojena nebyla.
Těch křižovatek mi přijde celkově moc na tom samotném obchvatu Chocně a jsou dost blízko sebe.
Těch křižovatek mi přijde celkově moc na tom samotném obchvatu Chocně a jsou dost blízko sebe.
Re: Přivaděče k D35 v Pardubickém kraji
Má se to tak, že úrovňové křížení s II/317 nechtěly Běstovice. Místo toho na té OK bude rameno pro odpojení budoucího obchvatu Běstovic, který v té mapce není, jelikož je ještě více pozadu oproti zbytku stavby. Jinak zástavba podél II/317 od té OK v Chocni je hustší, než podél ulice Na Křepčích, takže když stoupne provoz tam, nemělo by to tolik vadit. Otázkou je, kdo se přes tu novou OK bude napojovat, jelikož od Chocně je to celkem zajížďka, takže bude lepší to vzít po Újezdské a napojit se na té průsečné křižovatce ve směru na Jelení.Aram96 píše:Já tam ještě moc nechápu ten kruháč č.2 za Chocní. Není zbytečný ? Nebylo by daleko lepším řešením ty místní silnice včetně II/317 napojit na předešlém mostě jednou větví a byla by to tím pádem MÚK. Stejně, jako to má být na křížení s 315. Proč takhle složitě a ještě kvůli tomu stavět kus silnice. Ulice Na Křepčích by na nový obchvat napojena nebyla.
Těch křižovatek mi přijde celkově moc na tom samotném obchvatu Chocně a jsou dost blízko sebe.
Re: Přivaděče k D35 v Pardubickém kraji
Od Chocně se tam bude napojovat převážně jen ten, kdo by tudy jel po té současné trojce dál. Nově bude muset na kruháči najet na obchvat a na další stykové křižovatce sjet.
Pokud bude do kruháče zaústěn budoucí obchvat Běstovic, tak to budiž, chápu kruháč.
Vzhledem k podobě této místní silnice, by bylo možná i správným řešením zde zakázat průjezd, napojení na obchvat mít čistě pro zemědělskou techniku z obou stran (nebo + jen pro místní občany bydlící hned na té první ulici) a jen s pruhy pro levé odbočení a osobní dopravu z Chocně hnát povinně na ten kruháč. Stejně hodně dopravy z jiných částí Chocně bude pro směr VM využívat silnice 315 a 357 a následné křižovatky na 312, ale ne samotný obchvat. Směr Žamberk tam bude zase i současná 312.
A propo, nemohl by přímější přivaděč vyjít ve výsledku i levněji než ten klikyhák, co se vrací na původní silnici a který má 2 velké mosty přes železnice ? Takhle by byl jeden a krátký, nové silnice by se stavělo stejně nebo méně. Je to takhle řešené jen kvůli dopravě z/do centra Mýta ?
Pokud bude do kruháče zaústěn budoucí obchvat Běstovic, tak to budiž, chápu kruháč.
Vzhledem k podobě této místní silnice, by bylo možná i správným řešením zde zakázat průjezd, napojení na obchvat mít čistě pro zemědělskou techniku z obou stran (nebo + jen pro místní občany bydlící hned na té první ulici) a jen s pruhy pro levé odbočení a osobní dopravu z Chocně hnát povinně na ten kruháč. Stejně hodně dopravy z jiných částí Chocně bude pro směr VM využívat silnice 315 a 357 a následné křižovatky na 312, ale ne samotný obchvat. Směr Žamberk tam bude zase i současná 312.
A propo, nemohl by přímější přivaděč vyjít ve výsledku i levněji než ten klikyhák, co se vrací na původní silnici a který má 2 velké mosty přes železnice ? Takhle by byl jeden a krátký, nové silnice by se stavělo stejně nebo méně. Je to takhle řešené jen kvůli dopravě z/do centra Mýta ?
Re: Přivaděče k D35 v Pardubickém kraji
Přes tu Újezdskou ulici bude provoz velký. Ostatně předpovídá to i EIA, kde uvádějí, že se tam zvýší hluk. Ale zákaz tam rozhodně neprojde. Vedle této ulice navíc vzniká další zástavba rodinných domů, pro které to bude nejrychlejší napojení. Na mapy.cz je zatím ulice Trnkova, ale za ní je v plánu ještě další etapa zástavby, která pak bude od obchvatu vzdálena cca 170 m.Aram96 píše:Od Chocně se tam bude napojovat převážně jen ten, kdo by tudy jel po té současné trojce dál. Nově bude muset na kruháči najet na obchvat a na další stykové křižovatce sjet.
Pokud bude do kruháče zaústěn budoucí obchvat Běstovic, tak to budiž, chápu kruháč.
Vzhledem k podobě této místní silnice, by bylo možná i správným řešením zde zakázat průjezd, napojení na obchvat mít čistě pro zemědělskou techniku z obou stran (nebo + jen pro místní občany bydlící hned na té první ulici) a jen s pruhy pro levé odbočení a osobní dopravu z Chocně hnát povinně na ten kruháč. Stejně hodně dopravy z jiných částí Chocně bude pro směr VM využívat silnice 315 a 357 a následné křižovatky na 312, ale ne samotný obchvat. Směr Žamberk tam bude zase i současná 312.
A propo, nemohl by přímější přivaděč vyjít ve výsledku i levněji než ten klikyhák, co se vrací na původní silnici a který má 2 velké mosty přes železnice ? Takhle by byl jeden a krátký, nové silnice by se stavělo stejně nebo méně. Je to takhle řešené jen kvůli dopravě z/do centra Mýta ?
K té druhé části. Takové trasování by samozřejmě bylo ideální, ale proti byla jednak Slatina a taky to tam naráželo dost na koridor pro kanál D-O-L, což dneškem sice padlo, ale trasu už nikdo měnit nebude.
Re: Přivaděče k D35 v Pardubickém kraji
Díky za vysvětlení.
Můžeme být tedy alespoň rádi, že ta křižovatka s ulicí Újezdskou není kruháčem (opodstatněně, protože z druhé strany bude připojovat fakt doslova asfaltku do polí). To by dnes kdejaký dobroděj bez problému do projektu dal, mám to ve svém okolí bohužel již postavené, kdy se postavil kruháč kvůli připojení účelovky.

Můžeme být tedy alespoň rádi, že ta křižovatka s ulicí Újezdskou není kruháčem (opodstatněně, protože z druhé strany bude připojovat fakt doslova asfaltku do polí). To by dnes kdejaký dobroděj bez problému do projektu dal, mám to ve svém okolí bohužel již postavené, kdy se postavil kruháč kvůli připojení účelovky.

Re: Přivaděče k D35 v Pardubickém kraji
Ona ta silnice navazující na Újezdskou je také využívaná. Používá se pro směr Horní Jelení, Újezd u Chocně - Choceň a i pro směr Kostelec n. O., Borohrádek - Choceň. Do větší části Chocně je to rychlejší než přes Běstovice.
Re: Přivaděče k D35 v Pardubickém kraji
ač jsem tedy nezkontroloval celej ten shluk čísel na který se ptáš, ale pokud je to ta první fotka tak to jsou Dašice
Obchvat/přivaděč k D35-Dašice.Stav 3/2023
331071565_1245321379422400_267786315649703305_n.jpg (427.53 KiB) Zobrazeno 186 x
Re: Přivaděče k D35 v Pardubickém kraji
Už už čekám, kdy se v novinách pardubická skvadra pochválí, jak úžasně vše URYCHLILA...