Sjezd Velké Pavlovice
Sjezd Velké Pavlovice
Sjezd v tom místě - přibližně mezi Hustopečemi (25 km) a Podivínem (41 km) by jistě nebyl na škodu, ale peníze zřejmě stejně neseženou.
http://breclavsky.denik.cz/zpravy_regio ... lnice.html
http://breclavsky.denik.cz/zpravy_regio ... lnice.html
Re: Sjezd Velké Pavlovice
Vždyť tam vede podél souběžná dvojka. Kolik se tím sjezdem nažene minut? 

Re: Sjezd Velké Pavlovice
Ta MÚK by nebyla příliš nákladná, protože most přes D2 už tam stojí, ale je opravdu potřeba mít sjezdy z dálnice tak hustě?
Re: Sjezd Velké Pavlovice
Všude jinde se nadává (a oprávněně), že jsou sjezdy na každým kilometru. Tak proč další přidávat? Kvůli ušetření 10 minut?Jarda Š. píše:Ta MÚK by nebyla příliš nákladná, protože most přes D2 už tam stojí, ale je opravdu potřeba mít sjezdy z dálnice tak hustě?
Re: Sjezd Velké Pavlovice
16 km mezi dálničními sjezdy se u nás hned tak nevidí... Asi proto ten tlak, zvláště když přestavba by nemusela být nákladná...Jarda Š. píše:Ta MÚK by nebyla příliš nákladná, protože most přes D2 už tam stojí, ale je opravdu potřeba mít sjezdy z dálnice tak hustě?
Podle mne jde o obsluhu silnice II/421 zejména ze směru na Brno. Doprava Brno - Velké Pavlovice, Bořetice, Nové Mlýny apod. nyní musí sjíždět před Hustopečemi projíždět centrem a pak jet paralelně s dálnicí. Což se samožřejmě nemůže líbit ani v Hustopeči. Kdyby byly k současnému mostu přidány alespoň sjezdy z Brna a na Brno - asi by to tak drahé nebylo... Máme v normách vůbec místo pro "halbanschlussstelle" ?
Re: Sjezd Velké Pavlovice
Mně se taky nelíbí sjezdy úplně všude, viz třeba ten "Bumbikův sjezd u Hájova", ale zde by se to podle mě náramně šiklo. Jednak 16 km je fakt hodně a jednak to tam dost dobře znám a najde se mnoho důvodů, proč jej stavět. Například průjezd přes Hustopeče, ale také napojení oblasti s poměrně velkým počtem obyvatel. Velké Pavlovice jsou město, Bořetice a Zaječí mají dohromady 3000 obyvatel, takže by to rozhodně nebyla křižovatka pro 1000 obyvatel. Již na základce jsme se učili, že na jižní Moravě jsou v rámci republiky největší vesnice, takže co se neznalým může zdát jako "exit pro pár vesniček" je ve skutečnosti exit pro poměrně slušnou porci obyvatel. jinak by byl dobrý nápad, kdyby ten exit financoval kraj. Obzvlášť před volbami by to bylo dobré lákadlo: "Postavili jsme obchvat městu Hustopeče a obci Starovičky". Byl by to typický populistický kec, který by byl ale účelný a hlavně za málo peněz.
Re: Sjezd Velké Pavlovice
Nevím, jestli je to v normách, ale na D1 je jich několik - Hořice, Koberovice, bývalo Brno-centrum a Brno-východ.Marty píše:Máme v normách vůbec místo pro "halbanschlussstelle" ?
Re: Sjezd Velké Pavlovice
Jj, a předpokládám, že i křižovatka Bělotín-východ na budoucí R48 takto zůstane.
A na R4, pokud se nemýlím, je dokonce "viertelanschlussstelle"
výjezd 82 Předotice 
A na R4, pokud se nemýlím, je dokonce "viertelanschlussstelle"


Re: Sjezd Velké Pavlovice
Já myslím, že tam stále ještě není

Re: Sjezd Velké Pavlovice
Aha, tak to jsem nevěděl, já mám info jenom z mapy...
Info z terénu by se každopádně hodilo...
A jinak koukám, že tu vzniká hezká diskuze zralá na přesun

A jinak koukám, že tu vzniká hezká diskuze zralá na přesun

Re: Sjezd Velké Pavlovice
Situace naprosto stejná jako vloni při otevření, tedy výjezd uzavřen a stavební činnost žádná.Petr Pokorný píše:Já myslím, že tam stále ještě není) Teda je, ale je uzavřenej, dokud tam nebude kruháč ... má někdo info z terénu, jestli je stále uzavřen?