D8 Zdiby - Nová Ves, zkapacitnění

Praha – Ústí nad Labem – Německo
Odpovědět
alabastr
Příspěvky: 507
Registrován: 5.11.2017 12:50:18
Bydliště: Praha

D8 Zdiby - Nová Ves, zkapacitnění

Příspěvek od alabastr »

Leták na akci D8 Zdiby – Nová Ves, zkapacitnění
https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... 4%9Bni.pdf

..ZS 2030, UP 2034

nevím jestli sem nebo by si to zasloužilo nové samostatné vlákno...
Honey72
Příspěvky: 4580
Registrován: 26.12.2015 0:06:38
Bydliště: Trutnov - 49 km od polské dálnice a 29 km od české, 17 km od rozestavěné polské.

Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy

Příspěvek od Honey72 »

Dělat leták na tak vzdálenou stavbu je už docela drzost :) Za chvíli se budu muset koukat, jestli v té době ještě budu mít řidičák.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Aram96
Příspěvky: 6713
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: MÚK Zdiby + úpravy D8 u Prahy

Příspěvek od Aram96 »

A bude leták i na to zkapacitnění mezi Prahou a MÚK Zdiby ? Které je výrazně potřebnější a mělo by být i realizaci blíže. :) O přímé rampě radši ani nemluvím. Součástí toho zkapacitnění by měla být i přestavba zbytku křižovatky, byla zde na to vizualizace, ale leták stále nikde.
alabastr
Příspěvky: 507
Registrován: 5.11.2017 12:50:18
Bydliště: Praha

Re: D8 Zdiby - Nová Ves, zkapacitnění

Příspěvek od alabastr »

Aktuální leták:
https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... 8:39:54.62

..Koncept (dokumentace EIA) byl dokončen v 12/2022. Předpoklad dokončení čistopisu je v 04/2023. Podání Dokumentace EIA na MŽP se předpokládá v 05/2023.
...S ohledem na již současné vytížení dálnice D8 bude nezbytné provádět zkapacitnění dálnice D8 za plného provozu a při zachování provozu 2+2 jízdní pruhy. Stavební práce na rozšíření dálnice proto budou rozděleny do šesti etap.
jozka
Příspěvky: 2632
Registrován: 27.6.2013 19:11:41

Re: D8 Zdiby - Nová Ves, zkapacitnění

Příspěvek od jozka »

Ani jedna z úrovňových křižovatek,
které napojují MÚK Úžice na nižší komunikační síť,
kapacitně nevyhovuje.
Je tedy zapotřebí tyto křižo-
vatky upravit. Všechny větve MÚK jsou navrženy jako
dvoupruhové. Východní stávající okružní křižovatka
je ve výhledovém uspořádání navržená s bypassem
směrem II/608. Stávající průsečná západní křižovat-
ka je (s ohledem na kapacitu) navržena k přestavbě
na turbo-okružní křižovatku se dvěma bypassy smě-
rem od Ústí nad Labem k II/608 a směrem z II/608
na Prahu. Návrh křižovatky je doplněn o pěší trasy ve
směru Úžice – Kozomín
.
Prelozeno do lidstiny... musime udelat vse pro to, aby tam mohlo projet vic aut. V tom pripade doufam, ze se nekdo vzpamatuje a zapomene na planovany prechod pres proud D7 - D8 (via II/240), jak to tady uz nekdo ukazoval.
Odpovědět

Zpět na „D8“