Stát se bude snažit dobudovat dálnici A11 z EU fondů. Staví se od roku 2006 a po poslední krizi, která dolehla na jednotlivé dálniční firmy se znemožnila dostavba poslední části. Obtížně se upgradují MÚK na obou koncích, pomalu po milionech. S tím ale souvisejí i nízké intenzity. Výstavba dálnice na Sisak bylo politické rozhodnutí. Ve městě je rafinérie, která by ale bez státních dotací dávno nebyla. Pro region je to ale výzva a stát se nyní pokouší nalézt smysl prvních úseků dobudováním ke konci a tím je město Sisak.
HAC tak zadal tendrování na doplnění studie realizovatelnosti na chybějící části. Nedá se předpokládat, že by se to bez EU fondů povedlo v dalších letech dobudovat. Od roku 2015, kdy se tady otevřel poslední úsek se s další výstavbou nic neprovedlo. Dostavba se odhaduje na 75 mil. € ve 3 etapách a i to v částečně úsporném režimu.
Více informací je pak zde:
https://novac.jutarnji.hr/incoming/drza ... 6/9869881/ .
intenzity provozu před mýtnicí:
2016 - 4272 vozidel za 24h
2017 - 5082
2018 - 5774
2019 - 6485