theodor less píše:evilcleaner píše:...otázka je, zda by se nevyplatilo budovat tuto přeložku jako 1/2 profil čtyřpruhu.
Jen pokud by byla jistota, že se druhá půlka dostaví. Poloviční profil čtyřpruhu je víc než dvoupruh. Je to Superb s motorem Fabie. Pojede jako fabie, ale bude stát 3x tolik.

.. Promiň, ale poloviční profil se přece nestaví, aby byla jistota, že se někdy dostaví 4-pruh. Staví se snad proto, že nejsou intenzity na 4-pruh (a v nejbližších řekněme 10 letech se neočekávají, nicméně do vzdálenější budoucnosti ano, podobně jako rezervy v SDP na dálnicích). A pár o něco delších mostů nad komunikací to rozhodně neprodraží na 3-násobek .. Kolikrát se ty mosty postaví na 2-pruh jen s tím, že přestavba na větší most bude možná bez demolice té zprovozněné poloviny. A poté jde případně o územní rezervu a o to, aby původní silnice vyhovovala i pro případné vyšší rychlosti na 4-pruhu. Rozhodně to neprodražuje stavbu 3 krát, nebo nevím kde
martini píše:
Tak to hodně pobavilo, souhlas. Jinak to vypadá, že se nakonec s krajem a ŘSD shodneme na úzkém čtyřpruhu po MÚK Hlučín, východ a dále tou S 9,5... MÚK tam na té S 9,5 vycházely vhodně protože tam jsou velmi silná levá odbočení do těch obcí a jedinou alternativou by byly kruháky a to zase celý tah zpomaluje a obtížně se z toho potom udělá komunikace s omezeným přístupem (nezabráníte všem lobbistům, kteří budou mít touhu se tam připojovat).
Takže nějaká SMV i na dvoupruhu (s 90 km/h) je v plánu ?
mapman píše:No hurá, já jsem si říkal, že cpát S 15,5 do takhle velké aglomerace je nesmysl. Ta patří do málo obydlených končin republiky, kde se je významný tranzit ale ne tak velké intenzity pro dojíždění do práce atp. S 21,5 tady bude ideální.
Amen
