Rekonstrukce koridoru v Přerově, II. stavba vstupuje do závěrečné fáze. V jejím rámci byly v Dluhonicích zprovozněny i dvě lávky pro pěší, které nahradily dva čtyřkolejné přejezdy. Jsou koncipovány velmi velkoryse a určitě nyní patří k tomu nejzajímavějšímu, co lze v této přerovské městské části spatřit. Videogalerie lávek krátce po dokončení:
https://youtu.be/i1YOIERp7Js
A za velice efektního nočního nasvícení:
https://dopravnizesp.rajce.idnes.cz/Nov ... _Rozvodny/
Město Přerov
Re: Město Přerov
Tak to se děcka vyřádí v těch spirálách, v létě i zimě
.

Re: Město Přerov
Chtělo by to přidat i přímé schody.
Re: Město Přerov
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/544830
Rekonstrukce cesty Předmostí - Popovice - Lýsky konečně na obzoru.
Rekonstrukce cesty Předmostí - Popovice - Lýsky konečně na obzoru.
Re: Město Přerov
https://www.prerov.eu/redakce/index.php ... aim=23560&
Po třech a půl letech zahájeno územní řízení JZ obchvatu ....
Po třech a půl letech zahájeno územní řízení JZ obchvatu ....

Re: Město Přerov
Minulý týden byla zprovozněna cyklostezka mezi Předmostím a centrem Přerova. Tím se završila poslední část rozsáhlého souboru staveb, díky němuž se Přerov stal městem bez kolon. Ještě nedávno se všechna doprava musela vejít do jedné "díry" pod železničním koridorem. Nyní lze trať překonat hned třemi způsoby na jednom místě, jak je vidět v přiložené fotogalerii se zcela novým, ještě neposprejovaným cyklopodjezdem:
https://silnicnizesp.rajce.idnes.cz/22. ... _Hranicka/
Zajímavé ale je, že cyklostezka nevede starým podjezdem společně s motorovou dopravou, ale samostatným podjezdem novým. Před podjezdem a za ním tak 2x kříží souběžný chodník pro pěší. Vede totiž na obou stranách podjezdu mezi silnicí a chodníkem, pak ho kříží, prochází pod tratí a opět překříží chodník na stranu k silnici... Logičtější by bylo vést chodník novým podjezdem a cyklostezku vést starým podjezdem podél silnice... Co projektanty vedlo k tomuto řešení, je záhadou. Jediné, co mě napadá, je bezpečnost chodců, kteří odděleni od silnice valem by se nemuseli v novém tubusu cítit bezpečně...
https://silnicnizesp.rajce.idnes.cz/22. ... _Hranicka/
Zajímavé ale je, že cyklostezka nevede starým podjezdem společně s motorovou dopravou, ale samostatným podjezdem novým. Před podjezdem a za ním tak 2x kříží souběžný chodník pro pěší. Vede totiž na obou stranách podjezdu mezi silnicí a chodníkem, pak ho kříží, prochází pod tratí a opět překříží chodník na stranu k silnici... Logičtější by bylo vést chodník novým podjezdem a cyklostezku vést starým podjezdem podél silnice... Co projektanty vedlo k tomuto řešení, je záhadou. Jediné, co mě napadá, je bezpečnost chodců, kteří odděleni od silnice valem by se nemuseli v novém tubusu cítit bezpečně...