Město Přerov

zesp
Příspěvky: 1114
Registrován: 19.5.2015 20:58:53

Re: Město Přerov

Příspěvek od zesp »

Rekonstrukce koridoru v Přerově, II. stavba vstupuje do závěrečné fáze. V jejím rámci byly v Dluhonicích zprovozněny i dvě lávky pro pěší, které nahradily dva čtyřkolejné přejezdy. Jsou koncipovány velmi velkoryse a určitě nyní patří k tomu nejzajímavějšímu, co lze v této přerovské městské části spatřit. Videogalerie lávek krátce po dokončení:

https://youtu.be/i1YOIERp7Js

A za velice efektního nočního nasvícení:

https://dopravnizesp.rajce.idnes.cz/Nov ... _Rozvodny/
Maxík
Příspěvky: 64
Registrován: 25.5.2011 11:40:45

Re: Město Přerov

Příspěvek od Maxík »

Tak to se děcka vyřádí v těch spirálách, v létě i zimě :lol: .
P_V
Příspěvky: 1708
Registrován: 14.3.2009 15:26:14
Bydliště: Praha

Re: Město Přerov

Příspěvek od P_V »

Chtělo by to přidat i přímé schody.
Davesson
Příspěvky: 527
Registrován: 10.12.2019 1:18:59
Bydliště: puvodne D1 0136, nyni III/18030

Re: Město Přerov

Příspěvek od Davesson »

https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/544830

Rekonstrukce cesty Předmostí - Popovice - Lýsky konečně na obzoru.
Davesson
Příspěvky: 527
Registrován: 10.12.2019 1:18:59
Bydliště: puvodne D1 0136, nyni III/18030

Re: Město Přerov

Příspěvek od Davesson »

https://www.prerov.eu/redakce/index.php ... aim=23560&

Po třech a půl letech zahájeno územní řízení JZ obchvatu .... :kladivo:
zesp
Příspěvky: 1114
Registrován: 19.5.2015 20:58:53

Re: Město Přerov

Příspěvek od zesp »

Minulý týden byla zprovozněna cyklostezka mezi Předmostím a centrem Přerova. Tím se završila poslední část rozsáhlého souboru staveb, díky němuž se Přerov stal městem bez kolon. Ještě nedávno se všechna doprava musela vejít do jedné "díry" pod železničním koridorem. Nyní lze trať překonat hned třemi způsoby na jednom místě, jak je vidět v přiložené fotogalerii se zcela novým, ještě neposprejovaným cyklopodjezdem:

https://silnicnizesp.rajce.idnes.cz/22. ... _Hranicka/

Zajímavé ale je, že cyklostezka nevede starým podjezdem společně s motorovou dopravou, ale samostatným podjezdem novým. Před podjezdem a za ním tak 2x kříží souběžný chodník pro pěší. Vede totiž na obou stranách podjezdu mezi silnicí a chodníkem, pak ho kříží, prochází pod tratí a opět překříží chodník na stranu k silnici... Logičtější by bylo vést chodník novým podjezdem a cyklostezku vést starým podjezdem podél silnice... Co projektanty vedlo k tomuto řešení, je záhadou. Jediné, co mě napadá, je bezpečnost chodců, kteří odděleni od silnice valem by se nemuseli v novém tubusu cítit bezpečně...
Odpovědět

Zpět na „Olomoucký kraj“