D0 Opravy, rekonstrukce

grundyg
Příspěvky: 192
Registrován: 31.5.2009 9:28:50

Re: [D1] Praha – Modletice (D1×D0)

Příspěvek od grundyg »

http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 28#p266828
Honey72 píše: o deset centimetrů a na několik mostů se muselo najíždět krokem přes vysoký schod.
Takže něco jako je teď ta nová fíčura na Radotínský estakádě? Na mezinárodním tahu slušný fail, nechat to dojít takhle daleko...
Sem to nepatří, ale viz: https://www.idnes.cz/praha/zpravy/radot ... pravy_juan
Aram96
Příspěvky: 7894
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: [D1] Praha – Modletice (D1×D0)

Příspěvek od Aram96 »

Zdá se to jenom mě, nebo my v ČR prostě ty dilatace či obecně napojování mostů prostě neumíme ? Jsou úseky dálnic, kde je po opravě stejně ten hup velmi cítit, na stavbě 10-15 let staré je hup jako blázen, v zahraničí prakticky ani nevím, že jsem najel na most.
A co hlavně .. u nás je nemlich to samé na silnicích nižších tříd, prostě mi to přijde taková česká specialita. A že bych v zahraničí jel vždy jen po zrovna opraveném úseku, to těžko. :?
grundyg
Příspěvky: 192
Registrován: 31.5.2009 9:28:50

Re: [D1] Praha – Modletice (D1×D0)

Příspěvek od grundyg »

V tomhle případě si myslím že bude problém ne v dilataci jako takové, ale v tom, kdo tam pokládal při poslední opravě asfalt. Tak, jak je zmíněno v článku.
Likas
Příspěvky: 808
Registrován: 21.9.2011 10:08:48

Re: [D1] Praha – Modletice (D1×D0)

Příspěvek od Likas »

Aram96 píše:Zdá se to jenom mě, nebo my v ČR prostě ty dilatace či obecně napojování mostů prostě neumíme ? Jsou úseky dálnic, kde je po opravě stejně ten hup velmi cítit, na stavbě 10-15 let staré je hup jako blázen, v zahraničí prakticky ani nevím, že jsem najel na most.
A co hlavně .. u nás je nemlich to samé na silnicích nižších tříd, prostě mi to přijde taková česká specialita. A že bych v zahraničí jel vždy jen po zrovna opraveném úseku, to těžko. :?
To je zbytečné sebemrskačství. Taková dálnice Poysdorf - Wien taky dilatačky a napojení mostů zrovna v topu.
JakubMD
Příspěvky: 323
Registrován: 26.1.2022 10:41:38

Re: [D1] Praha – Modletice (D1×D0)

Příspěvek od JakubMD »

Aram96 píše:Zdá se to jenom mě, nebo my v ČR prostě ty dilatace či obecně napojování mostů prostě neumíme ? Jsou úseky dálnic, kde je po opravě stejně ten hup velmi cítit, na stavbě 10-15 let staré je hup jako blázen, v zahraničí prakticky ani nevím, že jsem najel na most.
A co hlavně .. u nás je nemlich to samé na silnicích nižších tříd, prostě mi to přijde taková česká specialita. A že bych v zahraničí jel vždy jen po zrovna opraveném úseku, to těžko. :?
Neumí to nikde. Je to mechanismus, který nutně potřebuje údržbu a ta se neděje.
Všude kde to jde, tak ŘSD, respektive investor, nechtějí do nových konstrukcí mostní závěry a ložiska. U takto velkých mostů je to bohužel problém.
Honey72
Příspěvky: 5269
Registrován: 26.12.2015 0:06:38
Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.

Re: [D1] Praha – Modletice (D1×D0)

Příspěvek od Honey72 »

Ještě naposledy OT, tady je ta Albánie https://www.google.cz/maps/@40.6546454, ... 312!8i6656. Nakonec je napadlo to dorovnat asfaltovým nájezdem, ale já ještě musel podle značek zpomalit na 5km/hod a najet na ten schod jak na obrubák :-) Podle svodidel můžete vidět, o kolik to kleslo. U nás je jeden takový nepříjemný most na D35 z Mohelnice do Olomouce. Pokaždé zapomenu který a nadskočím :-)
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
HP
Příspěvky: 195
Registrován: 18.1.2016 21:23:20

Re: D0 Opravy, rekonstrukce

Příspěvek od HP »

Jinak na té D0 vznikají i celkem nebezpečné situace, protože mnoho lidí, když před sebou vidí něco, co opravdu vypadá jako příčný práh, tak brzdí na mnohem menší rychlost, než je povolených 60 km/h. Teď už jsem na to připraven, ale když jsem tam jel poprvé a auto přede mnou najednou přibrzdilo na < 30 km/h, tak tam vznikla pěkná tlačenka, už jsem toho za sebou skoro viděl v kufru. Jinak to ale lze v těch 60 v pohodě přejet.
darwousek
Příspěvky: 937
Registrován: 21.10.2021 20:28:02
Bydliště: I/4 v budoucnu snad M4

Re: [D0] 515 Slivenec - Třebonice

Příspěvek od darwousek »

Už jsme se tu o té diletaci bavili https://zdopravy.cz/oprava-mostu-na-pra ... ce-149536/ . To bude zase zábava.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Odpovědět

Zpět na „Pražský okruh D0“