Papua Nová Guinea

Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22561
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Papua Nová Guinea

Příspěvek od Diaľničiar »

Japonsko poskytlo Papui-Nové Guineji přibližně 3,03 milionu USD na pomoc při výstavbě železných silničních mostů ve vzdálené provincii Highlands na tichomořském ostrově.

Justin Tkatchenko, ministr zahraničních věcí Papuy-Nové Guineje, uvedl, že mosty umožní místním obyvatelům snadněji přístup ke službám zdravotní péče a přivést jejich produkty a zboží na trhy.

Peníze na mosty a jejich montáž půjdou podle místních médií papuánskému ministerstvu národního monitorování a plánování a také ministerstvu prací a silnic.

Tkatchenko a Nobuyuki Watanabe, japonský velvyslanec na Papui, podepsali dohodu v hlavním městě Port Moresby. "Dopravní a dopravní infrastruktura nezbytná pro základní život a ekonomické aktivity není dobře rozvinutá," řekl Watanabe. "Mnoho vesnic a komunit v horských oblastech je stále izolováno řekami, protože zde nejsou žádné mosty nebo stávající mosty chátrají."

Vnitrozemí Papuy-Nové Guineje je špatně obsluhováno silnicemi a dokonce ani Port Moresby není spojeno s průmyslovým městem Lae nebo jinými velkými populačními centry. Místní média uvedla, že cílem vlády je do roku 2040 postavit nebo modernizovat více než 16 000 km silnic s celkovými náklady 5,6 miliardy dolarů.

Ústřední vláda uvedla, že má finanční závazky od dárcovských zemí včetně Číny, Japonska a Austrálie a věřitelů včetně Světové banky.

Nejdelší silnicí v zemi je Highlands Highway, někdy známá jako Okuk Highway a která spojuje Lae a Madang s oblastí Highlands. Je to také hlavní silnice v Papui-Nové Guineji. Většinou se však jedná o 1+1 silnici, občasně 4- pruhovou, která je často v těch 1+1 ztížena výmoly a sesuvy půdy.

Kiunga-Tabubil Highway je soukromě udržovaná silnice, která spojuje horské komunity v Západní provincii.

Za investičním programem udržitelných dálnic Highlands v zemi stojí několik mezinárodních rozvojových bank. Jeho cílem je zlepšit a udržovat více než 400 km Highlands Highway a začlenit prvky bezpečnosti silničního provozu a logistické služby pro zemědělství, hlavní ekonomický sektor pro národ. Do doby, než jej zřejmě nepředběhne těžba a vývoz plynu, ze kterého chce pak PNG splácet úvěry a více modernizovat ekonomiku.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Odpovědět

Zpět na „Austrálie a Oceánie“