I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník

Řevničov (D6) – Slaný (I/7) – Velvary – (D8) – Mělník (I/9) – Mladá Boleslav (peáž po D10, I/38) – Jičín (I/32, I/35) – Trutnov (I/14, I/37) – Královec – Polsko
Odpovědět
Aram96
Příspěvky: 7918
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník

Příspěvek od Aram96 »

Prostor by problém být neměl. To spíš už bude problém napojení 608 a dálniční policie.
Ale to píšu opravdu spíše o plánech, které by měly být na pořadu dne až s tím 6-pruhem. Byl by nesmysl, kdyby 3-pruhová I/16 s MÚK (někde možná tou dobou i 4-pruhová) musela přes dva kruháče. 4-lístek by byl tak akorát pro takovou MÚK.
jozka
Příspěvky: 2789
Registrován: 27.6.2013 19:11:41

Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník

Příspěvek od jozka »

Tak jasne, pro Arama neni nic problem :-)

Doporucuji venovat pozornost vrstevnicim a zastavene plose.
Aram96
Příspěvky: 7918
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník

Příspěvek od Aram96 »

Oboje vidím a oboje lze technicky řešit, resp. problém pořád nevidím. Co by to konkrétně mělo být ? Nedotkne se to ani baráků ani FVE. Vrstevnice jsou v jednom kvadrantu hodně nepříznivé, ale ta rampa tam vede už dnes. Jen by byla posunuta a klikatila by se (PHA>Mělník).
michal
Příspěvky: 4595
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník

Příspěvek od michal »

Nestačily by tři mosty (jeden přes dálnici, dva na I/16) a vyvést I/16 jižně v místech původní trasy, takže by se oběma kruháčům výrazně ulevilo, protože směr Slaný-Mělník by přes ně vůbec nejel?
jozka
Příspěvky: 2789
Registrován: 27.6.2013 19:11:41

Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník

Příspěvek od jozka »

FVE - panelu ne. Arealu (tj.oplocenky a cesty) ano. Plus mohutne tereni upravy a operne zdi.
Baraky - uz vidim to nadseni domkaru, jak jim na hranici pozemku rostou estakady, nota bene z JZ strany, takze osvit a tak.

Jasne, ze se technicky da resit vsechno. Kdyz to nejde zalejt prachama, zaleje se to jeste vetsima prachama.

Nechce si Aram koupit levne baracek na Veprku?

ad michal

Se priznam, ze nechapu...
Jako misto puvodni trasy?
michal
Příspěvky: 4595
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník

Příspěvek od michal »

jozka píše:ad michal
Se priznam, ze nechapu...
Se nedivím... :D Je tam o most víc, zapomenul jsem na most přes II/608 pro druhou větev.
Přílohy
vepřek.jpg
vepřek.jpg (197.79 KiB) Zobrazeno 1698 x
jozka
Příspěvky: 2789
Registrován: 27.6.2013 19:11:41

Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník

Příspěvek od jozka »

Kdyz pominu to, ze ty mosty pres 608 jsou pomerove prilis male...

jak to resi 608 <->16?

Uz jsem to asi pochopil. No, nejste troskar :-) Obracena logika pripojovacich/odbocovacich úruhu je jen bonbonek.
Aram96
Příspěvky: 7918
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník

Příspěvek od Aram96 »

Já jsem michala pochopil i bez obrázku. Také by to mohlo být klidně řešení, pokud by se 4-lístek ukázal jako problematický. Jen jako hlavní trasa samozřejmě I/16 a odbočovalo by to na kruháče. Dobré je to v tom, že to krásně řeší propojení s II/608.

Každopádně jozko .. jestli by se to někdy přestavovalo, tak I/16 tady bude v 3 nebo 4-pruhu. Tobě přijde normální takovou komunikaci křížit s dálnici pomocí dvou kruháčů ? Vždyť to musí nestíhat už dnes, natož za 10-15 let.
Peníze nepeníze, dívám se, jak vypadá infrastruktura jinde. Tohle by bylo naprosto odpovídající křížení, žádný nadstandardní luxus. Kór když si můžeme dovolit 4-lístky budovat i se silnicemi druhé třídy u HK. :) (PS: vím, že tam je to spíše do budoucna). Furt z této republiky nedělejte takové chudáky..
mapman
Autor
Příspěvky: 5766
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník

Příspěvek od mapman »

No hoši, takovéhle fantasmagorie bych od Vás teda opravdu nečekal, ona i ta výška takovéto estakády, její založení, umístění pilířů, cena, no... :D

Tady má cenu se reálně bavit jen o zkapacitnění stávajících křižovatek, udělat z nich dvoupruhové turbookružky nebo světelně řízené křižovatky s několika řadícími pruhy ze zatížených směrů.

A pokud by se náhodou měl dělat čtyřpruh a křižovatka by měla být komplet mimoúrovňová, tak spíš takto :ugeek: :
NovaVes.JPG
NovaVes.JPG (89.32 KiB) Zobrazeno 1642 x
michal
Příspěvky: 4595
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník

Příspěvek od michal »

Fantasmagorie? No dovolte, mapmane?! Člověk se podívá na řešení múk na D35 či D1 a už je za blázna???!!! :D :D :D
kot
Příspěvky: 10543
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník

Příspěvek od kot »

No, velkorysé návrhy to tedy jsou pánové. O tom žádná...
Mike
Příspěvky: 5003
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník

Příspěvek od Mike »

přidat tuhle rampu https://mapy.cz/s/javejezode

a 3patro pro přímý směr I/16
v tu chvíli by přes kruháč jelo jen to, co někam odbočuje
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
darwousek
Příspěvky: 944
Registrován: 21.10.2021 20:28:02
Bydliště: I/4 v budoucnu snad M4

Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník

Příspěvek od darwousek »

A nešlo by to čtyřlístkem s rampami na II/608 z I/16 ? Holt by to měla dálniční policie malinko dál. Nebo potřebují přímý sjezd na D8 ?
Přílohy
2023-02-14.png
2023-02-14.png (155.39 KiB) Zobrazeno 1510 x
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
jozka
Příspěvky: 2789
Registrován: 27.6.2013 19:11:41

Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník

Příspěvek od jozka »

A ted zkuste dodrzet tomu ctyrlistku jednotny rozmer ve vsech sektorech, to napojeni 16 smer Melnik -> D8 smer Usti jste vetnul do krouzku o polomeru 20 metru. Stavajici 16 smer Slany -> D8 smer Praha ma 55 metru a neni to rozhodne nic moc.

Hele... smirte se s tim, ze to, co tam je ted vychazi z mozneho. To uzemi je hodne stisnene a vyskove rozruznene. Pokud budete chtit udelat neco plnotucneho, budete muset (krome zmeny uzemniho planu) vykoupit baraky na Veprku ( dva, tri urcite), mozna jeden u 16 a poradne se rozmachnout s estakadami. Pak vam nekdo spocita naklady, tise to cele zavrete do sanonu a date do policky.

Taky mne ty kruhace na 16 netesi a myslim, ze na jednicce nemaji co delat, ale nenapada mne co s tim v ramci rozumneho rozpoctu .
kot
Příspěvky: 10543
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník

Příspěvek od kot »

Jj, jasný komentář... :P
Anonym
Příspěvky: 821
Registrován: 24.6.2009 13:34:01

Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník

Příspěvek od Anonym »

Ten sjezd jak si malujete na 608 je trochu problém - v územním plánu je část určená k zastavění rodinnými domy, takže se dá čekat, že se tam bude co nevidět stavět.
https://gis.kr-stredocesky.cz/js/reg_up ... 6%2C102067
Na tu FVE se ohled moc brát nemusí, stejně ji protne VRT.
Na kruháčích jsou pravidelné kolony a dá se očekávat ještě větší intenzity, protože místo je v dobré dojezdové vzdálenosti do Prahy. Nějak se to bude muset řešit. Jestli se zrealizují plány na Středočeský okruh, tak stejně bude I/16 mít 4 pruhy a bude to klasická dálniční křižovatka. Problém je jak k ní napojit 608.
NullDeVoid
Příspěvky: 361
Registrován: 24.1.2023 19:51:36
Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland

Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník

Příspěvek od NullDeVoid »

4pruhová I/16… No to je taky něco, co si nedokážu představit. Jako byla by to zajímavá spojka D6, D7, D8, I/9 a D10, to asi jo. Je tam na to provoz vůbec? Plánuje se nějaké takové předělání?
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Anonym
Příspěvky: 821
Registrován: 24.6.2009 13:34:01

Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník

Příspěvek od Anonym »

NullDeVoid píše:4pruhová I/16… No to je taky něco, co si nedokážu představit. Jako byla by to zajímavá spojka D6, D7, D8, I/9 a D10, to asi jo. Je tam na to provoz vůbec? Plánuje se nějaké takové předělání?
Co se týče intenzit I/16 mezi Novou vsí a Mělníkem, tak intenzity jsou podle posledního sčítání 13,5 tisíce respektive 14,8 tisíce, což je více než nově stavěné úseky na D4, D6, D7, D3 směrem k hranicím, ...
Aram96
Příspěvky: 7918
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník

Příspěvek od Aram96 »

Jen k té křižovatce D8x16:

Také mě napadlo řešení, jak má mapman, nicméně jen s tou jednou polopřímou rampou a to pro směr Ústí>Mělník. Pak by stačil jen jeden kolektor vpravo. Ale přišlo mi, že by to bylo dražší než obyč 4-lístek, proto jsem přišel s ním. :) Samozřejmě kdyby pro Ústí-I/16 byly jen přímé a polopřímé rampy, tak by to byl naprostý luxus, kór v případě kdyby to suplovalo pražský okruh.

Takhle by to snad mělo jít realizovat nebo ne ? Problematické bude jediné místo a to ty rampy v SV kvadrantu, tam by se toho muselo asi hodně odtěžit. :? Takže jozko, přiznávám, už vidím problém. :) Jinak mi to přijde ale levnější .. jeden most pro nový pás I/16 přes dálnici, a ten současný most o jedno pole na každé straně rozšířit pro kolektory. Zbytek jsou rampy bez mostů. Ať tak či tak, problémem zůstává napojení 608, kór po poznámce anonyma s plánovanou zástavbou. :? Leda umístit trubkovou MÚK na I/16 někam sem a přitáhnout ji k 608, ale byla by to už dost zajížďka.

K nepředstavování 4-pruhu na I/16 .. já si spíš myslím, že je čas se zamyslet nad tím, jestli tu má zůstat současný provoz (ten je na 3-pruh) nebo to poroste. Protože pokud to naroste za 10 let ke 20 tisícům, tak je příprava nějakého 3-pruhu dost předpotopní a měl by se rovnou chystat ten 4-pruh. Je zde také opravdu nezvykle vysoká intenzita NA :!: A jestli bude severní část D0 .. to nikdo neví. Aby se teď nepřipravoval 3-pruh a za 10 let jsme si tu nepsali: "Proč se kurnik nechystal 4-pruh, když D0 nebude dřív než za 15 let ? ". ;)
darwousek
Příspěvky: 944
Registrován: 21.10.2021 20:28:02
Bydliště: I/4 v budoucnu snad M4

Re: I/16 Řevničov - Slaný - D8 - Mělník

Příspěvek od darwousek »

Tak to převýšení je tam vysoké no. Ale kdyby se chtělo šlo by to .
S tím napojením II/608. Jedině tu Aramovu verzi ale to je pro SSÚD a policii fakt zajížďka . Ještě me jedině napadá ale to už je fakt fantasmagorie. Prostě tu II/608 napojit direktně na D8 a vše to propojit kolektory. O tom že je to fantasmagorie vím ale s tou II/608 nevím jinak.

OT o VRT přesunuto sem. Jirka L.
Přílohy
2023-02-14.png
2023-02-14.png (157.07 KiB) Zobrazeno 1361 x
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Odpovědět

Zpět na „I/16“