I/3 Olbramovice, přeložka
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
Tak mě Bertovo příspěvek připoměl neštastný obchvat Olbramovic. Tedy, nešťastný, jako jsem za něj nesmírně rád. O tom nic, ale pokusil jsem se zjistit, jak si stojí křižovatka Zahradnice, o které tu byla řeč... OSD PČR Středočeského kraje tyhle informace logicky má, tak se na ně podívejme...
Tak za 150 dní od otevření jsme tu měli jeden smrtelný úraz, jedno těžké a osm lehkých zranění. Dopravních nehod (bez rozlišení závažnosti) 15. Takže prakticky každé tři týdny dvě dopravní nehody, každé dva týdny jedno zranění... to je pecka
Jo a ten kamion, co to očesal... polská SPZ, ridič ukro, promile jedno..... to nevymyslíš )))
Tak za 150 dní od otevření jsme tu měli jeden smrtelný úraz, jedno těžké a osm lehkých zranění. Dopravních nehod (bez rozlišení závažnosti) 15. Takže prakticky každé tři týdny dvě dopravní nehody, každé dva týdny jedno zranění... to je pecka
Jo a ten kamion, co to očesal... polská SPZ, ridič ukro, promile jedno..... to nevymyslíš )))
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
Já tam v policajtských datech teda vidím od září nehody tři...
A pak mě překvapuje smrťák v listopadu na původní trase...
A pak mě překvapuje smrťák v listopadu na původní trase...
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
Já mám pocit, že se ty nehody do statistik dostávají až po došetření a pokud při nehodě dojde ke zranění, kde je delší doba léčení, tak to klidně trvá i rok.
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
To majkii:
Už Winston Churchill říkal, že jediné statistice, které věří je ta, kterou si zfalšuje sám....
Ne, vážně. Já fakt nevím, jestli je těch nehod 3, 5 nebo 15. A asi ani nemá smysl se o tom dohadovat. Smyslem sdělení však bylo, že tohle dopravní řešení není optimální. Zrovna tohle úterý jsem viděl chudáka, jak se marně snaží napojit na hlavní. Tak jsem hodně zpomalil, bliknul a pustil ho.... Potud je to vcelku nudná historka. Mohlo to ovšem být zajímavější, neboť řidič jedoucí za mnou mi dobrzdil asi tak 10cm za autem. Nu, mohl jsem se osobně podílet na statistikách
Už Winston Churchill říkal, že jediné statistice, které věří je ta, kterou si zfalšuje sám....
Ne, vážně. Já fakt nevím, jestli je těch nehod 3, 5 nebo 15. A asi ani nemá smysl se o tom dohadovat. Smyslem sdělení však bylo, že tohle dopravní řešení není optimální. Zrovna tohle úterý jsem viděl chudáka, jak se marně snaží napojit na hlavní. Tak jsem hodně zpomalil, bliknul a pustil ho.... Potud je to vcelku nudná historka. Mohlo to ovšem být zajímavější, neboť řidič jedoucí za mnou mi dobrzdil asi tak 10cm za autem. Nu, mohl jsem se osobně podílet na statistikách
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
Ach jo... Ve směru Praha už jsou výtluky. .
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
na mostku před autobazarem ve směru na Prahu už cca 3 měsíce ...
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
Možná myslíme to samé? Já to zahlédl za múk, když jsem jel na jih.
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
mnou myšleno je https://mapy.cz/s/fezugurelu, asi ano, odpovídá to
Já si nemůžu pomoct, ale mně prostě zůstává v puse z celého obchvatu pachuť. Pči směru na Prahu kolony od Votic zůstaly (proč, jak kdyby se vytratila plynulost - je to MÚK I/18?), při cestě od Prahy je kolona na konci Tomické přeložky a pomalu se to k Olbramovicím rozjíždí. Asi byla velká očekávání, ale vzhledem k sprasenému povrchu (ano, je vlnovitý, se špatně odfrezovaným provizorního sjezdem na původní I/3, po roce s výtlukem...) nic moc. Snad jenom v noci při prázdné silnici dobrý. Anebo dobrý pro obyvatele Olbramovic.
Já si nemůžu pomoct, ale mně prostě zůstává v puse z celého obchvatu pachuť. Pči směru na Prahu kolony od Votic zůstaly (proč, jak kdyby se vytratila plynulost - je to MÚK I/18?), při cestě od Prahy je kolona na konci Tomické přeložky a pomalu se to k Olbramovicím rozjíždí. Asi byla velká očekávání, ale vzhledem k sprasenému povrchu (ano, je vlnovitý, se špatně odfrezovaným provizorního sjezdem na původní I/3, po roce s výtlukem...) nic moc. Snad jenom v noci při prázdné silnici dobrý. Anebo dobrý pro obyvatele Olbramovic.
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
Píšu to tady dlouho. Slovy jednoho českého klasika: "všechno je to takový, jako jsem vždycky říkal, nemám proč se z toho radovat"
Samozřejmě znám všechna ta ekonomická posouzení při plánování této stavby, a tím pádem obvyklý argument "až bude dálnice, tak to bude stačit", znám také. (a fakt nechci lacině zjednodušovat). Ale tady snadno člověk tuší, že ne dříve než v roce 2032 zde jezdit nebudeme, pokud by někoho napadla podmínka uceleného otevření 0301 - 0305, tak ne dříve než v roce 2035... Zde prostě mělo být uspořádání 2+1 a bez úrovňové křižovatky Tomice. A kdyby se jó chtělo pomoci plynulosti dopravy, tak přemalovat kus silnice od MÚK Votice směrem k MÚK Sedlčany z 1+2 na 2+1. Skoro bych si tipnul, že toto opatření má poměr efekt / náklady skutečně excelentní, bo stačí dvoudenní DIO, latex a nějaké to papírování...
Obchvat Olbramovic pomohl, a ne že ne. Ale prostě za docela velké peníze nevyužil potenciál realizace novostavby. A i rozumím tomu, že takových dopravních vylešeních = vícenákladů se dá vymyslet na každé realizované stavbě a pak taky argument "jak by tomu řekli tamti, že tady stavíme luxusně a tam se díky tomu...". OK. To už jsou rozhodnutí politická a to mě naba, navíc já polit naštěstí nejsem. Já jen tvrdím, že tady se posoudilo blbě. Dopravní problémy tady budou až do otevření D3
Samozřejmě znám všechna ta ekonomická posouzení při plánování této stavby, a tím pádem obvyklý argument "až bude dálnice, tak to bude stačit", znám také. (a fakt nechci lacině zjednodušovat). Ale tady snadno člověk tuší, že ne dříve než v roce 2032 zde jezdit nebudeme, pokud by někoho napadla podmínka uceleného otevření 0301 - 0305, tak ne dříve než v roce 2035... Zde prostě mělo být uspořádání 2+1 a bez úrovňové křižovatky Tomice. A kdyby se jó chtělo pomoci plynulosti dopravy, tak přemalovat kus silnice od MÚK Votice směrem k MÚK Sedlčany z 1+2 na 2+1. Skoro bych si tipnul, že toto opatření má poměr efekt / náklady skutečně excelentní, bo stačí dvoudenní DIO, latex a nějaké to papírování...
Obchvat Olbramovic pomohl, a ne že ne. Ale prostě za docela velké peníze nevyužil potenciál realizace novostavby. A i rozumím tomu, že takových dopravních vylešeních = vícenákladů se dá vymyslet na každé realizované stavbě a pak taky argument "jak by tomu řekli tamti, že tady stavíme luxusně a tam se díky tomu...". OK. To už jsou rozhodnutí politická a to mě naba, navíc já polit naštěstí nejsem. Já jen tvrdím, že tady se posoudilo blbě. Dopravní problémy tady budou až do otevření D3
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
No já nechci strašit, ale D3 z Prahy do Mezna, to je ještě hodně vzdálená hudba budoucnosti...
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
michale to fakt nestrašíš ! Pouze popisuješ realitu...
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
ta hudba je už dlouho vzdálená ( prvek očekávání )
a ještě dlouho vzdálená bude ( prvek zklamání )
...
a ještě dlouho vzdálená bude ( prvek zklamání )
...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
Doprasenost urovnove křižovatky Tomice je fascinujici. Ve spicce generuje kolony na obe strany nepreberne variace krizovych situaci. V mych snech tady mela byt MUK, odpojovat se stara silnice a prelozka byt az nekam k odbočce u Hostisova jako SPMV v rezimu 1+1 nebo 1+2. Doprovodka stara silnice přes Votice. Takhle by to bylo třeba v Rakousku. I have a dream…
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
->mts: To je ta severně od Olbramovic?
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
Jistě, třeba na mapy.cz je snadné dohledat, že na této křižovatce se odbočuje k obci Tomice II.