I/2 Kutná Hora, obchvat
Re: I/2 Všeobecně
Kutná Hora by chtěla obchvat: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/regi ... sta-225348
Zde odkaz k zakázce na vyhledávací studii: https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/461335
Zde odkaz k zakázce na vyhledávací studii: https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/461335
Re: I/2 Všeobecně
To by mě vážně zajímalo, kolik procent cest po I/2 přes Kutnou Horu tvoří tranzit, že potřebují obchvat
I/2 Kutná Hora, obchvat
ŘSD prověřuje ve vyhledávací studii obchvat Kutné Hory
https://kutnohorsky.denik.cz/zpravy_reg ... 30307.html
https://kutnohorsky.denik.cz/zpravy_reg ... 30307.html
Re: I/2 Kutná Hora, obchvat
Co jako má být ta 2. varianta ? Postaví jí a za 5 let zjistí že to podělali. Odjedete kilometr od Kutné Hory pak se do ní vrátíte a jako bonus projedete Malín. Nejleší je asi ta červená hlavně s tou múk.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/2 Kutná Hora, obchvat
Souhlas, ta 2. varianta je nesmysl. Vůbec nechápu, co tím bylo sledováno. Ta MÚK pod Kaňkem vznikne v předstihu i bez obchvatu. Původně tam snad měla být okružní křižovatka, ale to už je naštěstí ze hry.
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 19.10.2009 9:21:32
Re: I/2 Kutná Hora, obchvat
Var. 2 je fakt úlet. Ale i když var. 1 dává větší smysl, tak by podle mě měli opustit tohle trasování a vést to o něco západněji. Stačí letmý pohled na mapu, aby se vidělo, že to takhle opravdu prochází cennou přírodní oblastí, v tom má starosta Miskovic Henčl pravdu. Naopak když to povede trochu víc na západ, tak se aspoň zčásti využije dnešní vedení silnice z Miskovic do Hořan a na I/2 se to napojí až za Miskovicemi. Nějak takhle https://mapy.cz/s/gavuhogera
Pak by mohli být spokojení všichni, ne?
A jinak by mě docela zajímal nějaký dopravní výzkum, jak velký podíl dopravy končí v KH a jaký je tranzit. Protože I/2 není zrovna silný dálkový tah... Jestli nakonec nebude zakopaný pes spíše v tom, že tudy kamiony objíždějí zpoplatněné úseky, jak se píše taky v tom článku.
Pak by mohli být spokojení všichni, ne?
A jinak by mě docela zajímal nějaký dopravní výzkum, jak velký podíl dopravy končí v KH a jaký je tranzit. Protože I/2 není zrovna silný dálkový tah... Jestli nakonec nebude zakopaný pes spíše v tom, že tudy kamiony objíždějí zpoplatněné úseky, jak se píše taky v tom článku.
Re: I/2 Kutná Hora, obchvat
To by si pak zaslouzilo i ambiciozni trasovani smerem k Pardubicim. V podstate dale pokracovat zapadne od soucasne trasy a napojit se az za Bernardovem. Jenze taky je otazka co s I/2 celkove. Protoze smerem k Praze je to trasovanim polnacka, na kterou nekdo omylem vylil asfalt. A na druhou stranu do Pardubic ma ze sirsiho okoli casto lepsi alternativy.
Re: I/2 Kutná Hora, obchvat
Intenzity v Kutné Hoře jsou 15 tisíc voz/24 hodin, tak je to jejich rozhodnutí, že obchvat nechtějí, celkem překvapující: https://kutnohorsky.denik.cz/zpravy_reg ... 30411.html
Re: I/2 Kutná Hora, obchvat
Docela neobvyklé.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/2 Kutná Hora, obchvat
Z těch 14,4tis. v centru tvoří tranzit naprosto minimální část. Důkazem je intenzita mezi Suchdolem a Bečváry 2,8tis, z čehož tranzit přes KH tvoří jen (IMHO menší) část. Trasa ze po II/125 vyjde už teď většinou časově lépe (zvlášť ve špičkách) a vybudování obchvatů dvou obcí je nákladově jinde než obchvat KH.