I/2 Kutná Hora, obchvat

Praha – Kutná Hora (I/38) – Pardubice (I/37)
Odpovědět
martas
Příspěvky: 2466
Registrován: 18.5.2009 20:17:17
Bydliště: Choceň

Re: I/2 Všeobecně

Příspěvek od martas »

Kutná Hora by chtěla obchvat: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/regi ... sta-225348
Zde odkaz k zakázce na vyhledávací studii: https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/461335
Jirka L
Moderátor
Příspěvky: 2042
Registrován: 12.5.2014 9:53:51

Re: I/2 Všeobecně

Příspěvek od Jirka L »

To by mě vážně zajímalo, kolik procent cest po I/2 přes Kutnou Horu tvoří tranzit, že potřebují obchvat
Papuanec
Příspěvky: 518
Registrován: 19.10.2018 0:16:37
Bydliště: Střed světa, zkráceně Praha

I/2 Kutná Hora, obchvat

Příspěvek od Papuanec »

ŘSD prověřuje ve vyhledávací studii obchvat Kutné Hory :jidlo:
https://kutnohorsky.denik.cz/zpravy_reg ... 30307.html
darwousek
Příspěvky: 930
Registrován: 21.10.2021 20:28:02
Bydliště: I/4 v budoucnu snad M4

Re: I/2 Kutná Hora, obchvat

Příspěvek od darwousek »

Co jako má být ta 2. varianta ? Postaví jí a za 5 let zjistí že to podělali. Odjedete kilometr od Kutné Hory pak se do ní vrátíte a jako bonus projedete Malín. Nejleší je asi ta červená hlavně s tou múk.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Papuanec
Příspěvky: 518
Registrován: 19.10.2018 0:16:37
Bydliště: Střed světa, zkráceně Praha

Re: I/2 Kutná Hora, obchvat

Příspěvek od Papuanec »

Souhlas, ta 2. varianta je nesmysl. Vůbec nechápu, co tím bylo sledováno. Ta MÚK pod Kaňkem vznikne v předstihu i bez obchvatu. Původně tam snad měla být okružní křižovatka, ale to už je naštěstí ze hry.
Tomáš Němec
Příspěvky: 395
Registrován: 19.10.2009 9:21:32

Re: I/2 Kutná Hora, obchvat

Příspěvek od Tomáš Němec »

Var. 2 je fakt úlet. Ale i když var. 1 dává větší smysl, tak by podle mě měli opustit tohle trasování a vést to o něco západněji. Stačí letmý pohled na mapu, aby se vidělo, že to takhle opravdu prochází cennou přírodní oblastí, v tom má starosta Miskovic Henčl pravdu. Naopak když to povede trochu víc na západ, tak se aspoň zčásti využije dnešní vedení silnice z Miskovic do Hořan a na I/2 se to napojí až za Miskovicemi. Nějak takhle https://mapy.cz/s/gavuhogera
Pak by mohli být spokojení všichni, ne?
A jinak by mě docela zajímal nějaký dopravní výzkum, jak velký podíl dopravy končí v KH a jaký je tranzit. Protože I/2 není zrovna silný dálkový tah... Jestli nakonec nebude zakopaný pes spíše v tom, že tudy kamiony objíždějí zpoplatněné úseky, jak se píše taky v tom článku.
Geo
Příspěvky: 800
Registrován: 11.5.2009 11:06:39

Re: I/2 Kutná Hora, obchvat

Příspěvek od Geo »

To by si pak zaslouzilo i ambiciozni trasovani smerem k Pardubicim. V podstate dale pokracovat zapadne od soucasne trasy a napojit se az za Bernardovem. Jenze taky je otazka co s I/2 celkove. Protoze smerem k Praze je to trasovanim polnacka, na kterou nekdo omylem vylil asfalt. A na druhou stranu do Pardubic ma ze sirsiho okoli casto lepsi alternativy.
Papuanec
Příspěvky: 518
Registrován: 19.10.2018 0:16:37
Bydliště: Střed světa, zkráceně Praha

Re: I/2 Kutná Hora, obchvat

Příspěvek od Papuanec »

Intenzity v Kutné Hoře jsou 15 tisíc voz/24 hodin, tak je to jejich rozhodnutí, že obchvat nechtějí, celkem překvapující: https://kutnohorsky.denik.cz/zpravy_reg ... 30411.html
darwousek
Příspěvky: 930
Registrován: 21.10.2021 20:28:02
Bydliště: I/4 v budoucnu snad M4

Re: I/2 Kutná Hora, obchvat

Příspěvek od darwousek »

Docela neobvyklé.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Jirka L
Moderátor
Příspěvky: 2042
Registrován: 12.5.2014 9:53:51

Re: I/2 Kutná Hora, obchvat

Příspěvek od Jirka L »

Z těch 14,4tis. v centru tvoří tranzit naprosto minimální část. Důkazem je intenzita mezi Suchdolem a Bečváry 2,8tis, z čehož tranzit přes KH tvoří jen (IMHO menší) část. Trasa ze po II/125 vyjde už teď většinou časově lépe (zvlášť ve špičkách) a vybudování obchvatů dvou obcí je nákladově jinde než obchvat KH.
Odpovědět

Zpět na „I/2“