Nesouhlasím. Je mnoho úseků dálnic, které jsou ještě méně potřeba než tyto. Takže kdyby se mělo šetřit, tak prvně určitě jinde. V první řadě to bude D6 a D7, pak asi D55. Pak až tyto úseky, když si to tak narychlo promítnu v hlavě. Já si zase troufám říct, že tyto úseky D35 jsou potřebnější i než třeba příhraniční úseky D3.Paul1 píše:Půjdu proti proudu, protože bych byl radši, kdyby se úsilí, čas a peníze věnovaly napřed dostavění úseku na Olomouc, který je mnohem důležitější. Takové salámování úseků, kdy máme rozestavěnou většinu dálnic a skoro žádné dokončené hlavní tahy, je mi proti srsti.
Svým způsobem jsou tyto úseky D35 i potřebnější než třeba úseky Opatovec-Staré Město-Mohelnice, protože tyto tvoří i obchvaty hromady obcí. Úseky k Mohelnici zase dokončí paralelní dálniční spojení, to samozřejmě nezpochybňuju.
Je to pořád dokola kdyby kdyby .. kdyby se stavělo jen podle potřebnosti, tak se nestaví ani metr třeba na D4. Tam to mělo smysl zase kvůli vyzkoušení PPP.
Tady navíc nejde v žádném případě o nějaký salám, naopak tady je příprava všech úseků dost podobná. Vyjma samotného obchvatu Úlibic.
Stavět v každém kousku republiky něco má velké výhody ve využití tuzemských stavebních kapacit.