[D0] 513 Jesenice – Lahovice
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Pokud to tam bylo kvůli Holešovičkám, tak mi to vzhledem k dopadům otevření Blanky na Holešovičky připadá, že chyba byla spíš v tom, že ten požadavek v EIA byl v souladu se standardním postupem vypořádání připomínek zavržen chybně. Ale to je jen domněnka, nečetl jsem to.
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Blanka neměla EIA, projednávala se jinak...
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Mapmane a to jakým způsobem ? díky
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
V informačním EIA se objevilo pod č. MZP497 zámer nových kolektorů mezi MUK Jesenice a budoucí D3.
Je jen smutné že se na to nemyslelo již dříve a budou se muset odtěžit zemní valy po obou stranách a přes D0 bourat téměr nový most
Je jen smutné že se na to nemyslelo již dříve a budou se muset odtěžit zemní valy po obou stranách a přes D0 bourat téměr nový most
-
- Příspěvky: 433
- Registrován: 10.12.2019 1:24:50
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Stejná chimerw jako D43 a D52,akorát ze D3 je totálně zbytečná,když se D4 přibližuje Písku a na I/3 se udělá par obchvatů.vedeni přes Sázavu je mega velká broskvovina
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
A to proč ?
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Ne, tato debata tady nebude! Patří to do D3.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Omlouvám se !
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Proč kolektor ? Přídatný pruh v celé délce mezi MÚK není vyhovující řešení ? Protože, alespoň podle vizualizace, bude připojovací i odbočovací pruh D3 x D0 od Modletic jen jednopruhový.
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Průpletový úsek neodsouhlasilo jako trvalé řešení MV, proto se připravuje řešení s kolektory.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Aha, díky. A nevíš prosím důvod ? Nedostatečná délka nebo co za tím je ?
Mě 800-900 metrů přijde dostatečné, ale je pravdou, že většina jiných "nových" průpletových pruhů je asi delších, většinou tak 1,2-1,5 km.
Každopádně teď trochu nechápu, že nebude vadit, že bude ve směru od Vestce ihned za rozpletem s D3 další odbočovací pruh do kolektoru. Vždyť takováto řešení se všude zakazují, ne ? Mít odbočovací pruh ihned za jiným odbočením. To samé víceméně připojováky. Neříkám, že to bude nebezpečné, za mě to vůbec nevadí, je to i všude v zahraničí, ale u nás to doteď "hrozně vadilo".
Mě 800-900 metrů přijde dostatečné, ale je pravdou, že většina jiných "nových" průpletových pruhů je asi delších, většinou tak 1,2-1,5 km.
Každopádně teď trochu nechápu, že nebude vadit, že bude ve směru od Vestce ihned za rozpletem s D3 další odbočovací pruh do kolektoru. Vždyť takováto řešení se všude zakazují, ne ? Mít odbočovací pruh ihned za jiným odbočením. To samé víceméně připojováky. Neříkám, že to bude nebezpečné, za mě to vůbec nevadí, je to i všude v zahraničí, ale u nás to doteď "hrozně vadilo".
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Ten kolektor bude mít kolem 1,8 km
https://mapy.cz/s/jutuvafota
https://mapy.cz/s/jutuvafota
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Bude se ten Jesenický most přes D0 (exit 82) bourat a následně stavět širší? Podle výkresu bych skoro řekl, že jo - na šířku 21,85 m, aby se tam vešla cyklostezka a 2+2. Popravdě by to docela pomohlo v kombinaci s těmi bypassy. V současnosti ty 2 kruháky a 1+1 mezi nimi ve špičce dost nestíhají a odbočovák stojí až na okruh.
- Přílohy
-
- most_jesenice.jpg (253.93 KiB) Zobrazeno 17489 x
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Ano most se bude bourat navíc nový návrh uvažuje přemostění mezi kruháči 2+2
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Nehoraznost. Poprve doufam, ze EIA nebude udelena. Tohle prestavovani novych veci jen tak z principu bych zarazil s tim, ze ten, kdo to pozaduje, to taky zaplati..kuzzzma píše:V informačním EIA se objevilo pod č. MZP497 zámer nových kolektorů mezi MUK Jesenice a budoucí D3.
Je jen smutné že se na to nemyslelo již dříve a budou se muset odtěžit zemní valy po obou stranách a přes D0 bourat téměr nový most
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Ona kdyby byla severní část postavená, tak by to třeba nebylo nutné dělat. Ale s tímhle provozem 50tis.+ jak jinak byste to udělal? Kdyby tam bylo 30 a 20 jezdilo přes sever tak by připravené připojováky možná stačily.
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Ale šlo by to udělat i nějak střízlivěji, tady souhlasím s tím, že je to zbytečně předimenzované. Mohlo se zrušit napojení z 603ky na okruh směr Plzeň a zřídit ho až někde dál po západním obchvatu Jesenice ze 101ky jak bylo původně plánováno. To samé platí i o sjezdu z okruhu od Plzně. Současné větve by vedly jen od/na Budějovice.
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Bude se otvírat MÚK u Písnice.
https://www.metro.cz/brezanske-udoli-le ... raha_mjafi
https://www.metro.cz/brezanske-udoli-le ... raha_mjafi
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Hele ty svodidla to jako proč? To původní vážně vydržeili "pár" let. Nebo je tam jinej skrytej průser?
Jinak neexistující značení kdy použít mezi osazenými Z4 exit to je taky na přesdržku
Jinak neexistující značení kdy použít mezi osazenými Z4 exit to je taky na přesdržku
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Je to očividný plýtvání penězi, samozřejmě se to mění zase za ty nekvalitní cizí svodidla, které neumějí ani dodat tak, že by byly stejná na mostech. Chtělo by to nejspíš podnět na NKÚ.kuzzzma píše:Hele ty svodidla to jako proč? To původní vážně vydržeili "pár" let. Nebo je tam jinej skrytej průser?
Jinak neexistující značení kdy použít mezi osazenými Z4 exit to je taky na přesdržku
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Prosím, napiš ten podnět na NKÚ, budou za to určitě rádi.Maniac píše:Je to očividný plýtvání penězi, samozřejmě se to mění zase za ty nekvalitní cizí svodidla, které neumějí ani dodat tak, že by byly stejná na mostech. Chtělo by to nejspíš podnět na NKÚ.kuzzzma píše:Hele ty svodidla to jako proč? To původní vážně vydržeili "pár" let. Nebo je tam jinej skrytej průser?
Jinak neexistující značení kdy použít mezi osazenými Z4 exit to je taky na přesdržku
Ty víš, jaká je životnost svodidel?
Ty víš, kde byly ty nový svodidla vyrobený?
Ty víš, z jakýho důvodu jsou jiný na mostech a na volný trase?
Děkujeme za kvalitní příspěvek do fóra.
Určitě si vystudoval nějaký stavební nebo technický obor a jsi z oboru, když to všechno tak dobře víš
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Kuzzzmo, kdyby jsi se pustil do té komunikace s NKÚ, tak prosím raději takto : TA svodidla....... vydrželA
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Po roce opět plánujeme časově omezené zprovoznění MÚK Písnice a to v souvislosti s 2. etapou rekonstrukce Barrandovského mostu, k otevření by mělo dojít 15.4.2023 tak, aby si provoz ještě před zahájením BM "zvykl" a těsně před zahájením rekonstrukce BM se stihl i proměřit hluk na jednotlivých dotčených navazujících komunikacích. Otevření letos bude již všesměrné.
https://www.mdcr.cz/Ministerstvo/Uredni ... 2023-930-4
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Kéžby už se to otevřelo jednou pro vždy. Ještě postavit ten exit Komořany a bylo by konečně hotovo .
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: [D0] 513 Jesenice – Lahovice
Je furt otevřeno. Nevíte jestli už je to tedy na furt nebo na to zapomněli?