I/13 Děčín – Nový Bor
Re: I/13 Děčín – Nový Bor
Nový leták vypadá více než rozumně. Ale predikce UP příšerně daleko...
Re: I/13 Děčín – Nový Bor
Podmínkou je dokončení obchvatu České Lípy a přeložky I/9 Česká Lípa - Nový Bor, aby to bylo kde zakončit.
Re: I/13 Děčín – Nový Bor
Tak snad nebudou na I/9 žádné protahovačky.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/13 Děčín – Nový Bor
darwousku, jestli protahovačkami myslíš protesty a zdržování výstavby, tak tam jsou už NIMBY v pozoru a i v akci...
-
- Příspěvky: 653
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
-
- Příspěvky: 352
- Registrován: 24.1.2023 19:51:36
- Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland
Re: I/13 obecně
Hmmm. Pěkný, ale i podle článku tam jsou intenzity na SD4P. Něco jako S22,5/100, nebo tak. Taky tam vidím 2 úrovňové křížení. No…moc dobrý to není.
Asi zlepšení oproti stávajícímu stavu, ale přijde mi, že by to měli stavět s tím, že v budoucnu se to rozšíří na SD4P.
Asi zlepšení oproti stávajícímu stavu, ale přijde mi, že by to měli stavět s tím, že v budoucnu se to rozšíří na SD4P.
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Re: I/13 obecně
Psal jsem k tomu přímo do odpovídajícího tématu. Ty dvě úrovňové křižovatky jsou jednovětvové MÚK, ve variantě i plnohodnotná MÚK. Snad to vyhraje varianta MÚK, když zbytek celé trasy je výhradně MÚK.
Intenzity jsou tady mezi 6 - 9 tisíci aut/24 h. Z toho cca 400 kamionů, to opravdu není na 4-pruh. Výhra by byl 3-pruh, ale i ten 2-pruh bude stačit, část dopravy zůstane určitě na původní 13ce. Kdyby postavili alespoň mosty nad silnicí tak, aby se jednoduše rozšířily o další jízdní pás, tak by to bylo prozíravé .. a proto to neočekávám.
Za mě je tohle naprosto typická ukázka toho, co má být 2-pruhová SMV bez pomalé a nemotorové dopravy. Protože se staví komplet v nové stopě.
Zjistit si, když už navrhuješ kategorie, které jsou alespoň ty používané. Už se to totiž po letech konečně sjednotilo, žádná S 22,5 již není.
Intenzity jsou tady mezi 6 - 9 tisíci aut/24 h. Z toho cca 400 kamionů, to opravdu není na 4-pruh. Výhra by byl 3-pruh, ale i ten 2-pruh bude stačit, část dopravy zůstane určitě na původní 13ce. Kdyby postavili alespoň mosty nad silnicí tak, aby se jednoduše rozšířily o další jízdní pás, tak by to bylo prozíravé .. a proto to neočekávám.
Za mě je tohle naprosto typická ukázka toho, co má být 2-pruhová SMV bez pomalé a nemotorové dopravy. Protože se staví komplet v nové stopě.
Zjistit si, když už navrhuješ kategorie, které jsou alespoň ty používané. Už se to totiž po letech konečně sjednotilo, žádná S 22,5 již není.
-
- Příspěvky: 352
- Registrován: 24.1.2023 19:51:36
- Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland
Re: I/13 obecně
No bylo by fajn, aby ty MÚK byly na celý trase.
V článku psali 11 000. Tak nevím. Jasně, asi část dopravy zůstane na původní trase, to jo.
Přesně tak, když už nic jinýho, tak to stavět tak, aby se to dalo rozšířit.
Jo, kategorii jsem střílel od boku. S24,5/100, to je to ono.
V článku psali 11 000. Tak nevím. Jasně, asi část dopravy zůstane na původní trase, to jo.
Přesně tak, když už nic jinýho, tak to stavět tak, aby se to dalo rozšířit.
Jo, kategorii jsem střílel od boku. S24,5/100, to je to ono.
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Re: I/13 Děčín – Nový Bor
Na stavbu Děčín-Manušice dnes vydáno souhlasné stanovisko EIA: https://portal.cenia.cz/eiasea/download ... ryStan.pdf
-
- Příspěvky: 127
- Registrován: 27.2.2023 5:45:32
- Bydliště: Stochov
Re: I/13 Děčín – Nový Bor
https://zdopravy.cz/20-kilometru-mezi-d ... ko-180587/
20 kilometrů mezi dvěma kraji. Nová silnice z Děčína k České Lípě získala první důležité razítko
20 kilometrů mezi dvěma kraji. Nová silnice z Děčína k České Lípě získala první důležité razítko