[D1] Opravy a údržba dálnice mimo modernizaci
Re: [D1] Opravy a údržba dálnice mimo modernizaci
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/600695
Soutezi se i mikrokoberec od Nemcic po Kromcl.
Soutezi se i mikrokoberec od Nemcic po Kromcl.
Re: [D1] Opravy a údržba dálnice mimo modernizaci
Tak jestli tohle je jedno z nejrizikovějších míst na D1, tak asi jezdím po D1 v nějakém alternativním vesmíru...
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/doma ... .seznam.cz
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/doma ... .seznam.cz
Re: [D1] Opravy a údržba dálnice mimo modernizaci
Souhlas Michale, je to pěkná ptákovina !
Re: [D1] Opravy a údržba dálnice mimo modernizaci
Kdyby hrozilo zřícení, tak už je dávno zbouraný.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D1] Opravy a údržba dálnice mimo modernizaci
Ono možná “začalo hrozit” zřícení, aby se to mohlo rychle a bezbolestně zbourat. A nemuselo se trpět celé kolečko ohledně určování vlastníka atd. Jinak si to vysvětlit neumím.
Re: [D1] Opravy a údržba dálnice mimo modernizaci
Ale vlastník se musí stejně určit, ne? Přeci nelze někomu vydat demoliční výměr, když nedoloží, že je vlastník, nebo že má dohodu s vlastníkem?
Re: [D1] Opravy a údržba dálnice mimo modernizaci
A hlavně proto, aby bylo na koho přenést náklady na demolici. Stavební úřad může nařídit demolici "bez vlastníka" právě v případě hrozícího nebezpečí.
Re: [D1] Opravy a údržba dálnice mimo modernizaci
Co je mikrokoberec? Včera zavřeli docela dlouhý úsek 13,1km
D1, mezi km 244.6 a 257.7 (Mořice - Kroměříz západ), ve směru Bohumín – PL
práce na silnici provoz převeden do protisměru, zúžení vozovky na jeden jízdní pruh, D1 Mikrokoberec – pokládka dvouvrstvého mikrokoberce v km 245,600 – 257,450 L/P“ I. etapa. , Vydal: Ministerstvo dopravy
D1, mezi km 244.6 a 257.7 (Mořice - Kroměříz západ), ve směru Bohumín – PL
práce na silnici provoz převeden do protisměru, zúžení vozovky na jeden jízdní pruh, D1 Mikrokoberec – pokládka dvouvrstvého mikrokoberce v km 245,600 – 257,450 L/P“ I. etapa. , Vydal: Ministerstvo dopravy
Cesta po českých dálnicích je stejně "snadná" jako cesta do budoucnosti. Stačí čekat
Re: [D1] Opravy a údržba dálnice mimo modernizaci
Přitom bych řekl, že tento úsek na tom není tak špatně jako úseky blíže k Vyškovu. Nebo si to pamatuju blbě ..
Re: [D1] Opravy a údržba dálnice mimo modernizaci
za mě to bylo nejhorší právě na úseku Vyškov - Mořice km 230 - 245 cca, takže souhlas s Aramem, ale hádám, že i na tento úsek dojde, ale možná to nebude mikrokobercem, ale třeba fragmentací, kdo ví ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: [D1] Opravy a údržba dálnice mimo modernizaci
Chapu to ale dobre, ze se tam na ten CBK natahne ve 2 vrstvach AB mikrokoberec?
Cesta po českých dálnicích je stejně "snadná" jako cesta do budoucnosti. Stačí čekat
Re: [D1] Opravy a údržba dálnice mimo modernizaci
Každopádně je nám už delší dobu známo, že "tyhle betony" se fakt nepovedly. Snad bude modernizovaná D1 kvalitnější a vydrží rovná dýl.
Re: [D1] Opravy a údržba dálnice mimo modernizaci
A jak dostavíme 0136, hned začneme opravovat CB vozovky mrzí Vyškovem a Přerovem.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D1] Opravy a údržba dálnice mimo modernizaci
Proč mě to nepřekvapí...
Re: [D1] Opravy a údržba dálnice mimo modernizaci
20 let v provozu dělá svoje.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D1] Opravy a údržba dálnice mimo modernizaci
Uvidíme, kolik vydrží mikrokoberec. Na D11 byla ta výdrž různá, tak uvidíme tady... Ale mít s 0136 komplet nový povrch mohlo být na těch dalších 20 let super. Od Vyškova po Hulín to určitě bude na více etap, takže to bude několik let omezení...
Re: [D1] Opravy a údržba dálnice mimo modernizaci
Tak to by ale asi nesoutěžili ten mikrokoberec, ne?
Re: [D1] Opravy a údržba dálnice mimo modernizaci
Ten beton před zprovozněním 0136 určitě nikdo měnit nebude...
Re: [D1] Opravy a údržba dálnice mimo modernizaci
ŘSD instaluje na dálnicích D1 a D2 u Brna mobilní řídící systém dopravy, osazeny budou také dopravní značky zakazující předjíždění kamionů
https://twitter.com/RSD_oficialni/statu ... 20215?s=20
Více informací https://1url.cz/@Rsd
Dnes ráno už byly proměnné cedule mezi Holubicemi a Rohlenkou. Navíc taky "dočasné" cedule s omezením na 100 km/h (první jsem viděl těsně před Rohlenkou).
https://twitter.com/RSD_oficialni/statu ... 20215?s=20
Více informací https://1url.cz/@Rsd
Dnes ráno už byly proměnné cedule mezi Holubicemi a Rohlenkou. Navíc taky "dočasné" cedule s omezením na 100 km/h (první jsem viděl těsně před Rohlenkou).
Re: [D1] Opravy a údržba dálnice mimo modernizaci
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/doma ... .seznam.cz
Takže asi demolice na náklady úřadu.
Takže asi demolice na náklady úřadu.
Re: [D1] Opravy a údržba dálnice mimo modernizaci
Ale obec už křičí, že by chtěla náhradou nový most.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: [D1] Opravy a údržba dálnice mimo modernizaci
Obec? Spíš pár občanů, kteří si na obci nebyli schopni prosadit, aby si ho osvojila. Podle mě jediní, kteří by mohli křičet jsou zemědělci, protože v okolí jsou pod dálnicí pouze podjezdy, ale běžní občané mají v blízkém okolí dostatek obdobných možností jak dálnici překonat.
Re: [D1] Opravy a údržba dálnice mimo modernizaci
Jako schválně jsem se na to díval, a pro zemědělce to nebude nic příjemného, ale taky nic úplně tragického. Do obou směrů cca 2 km daleko je podjezd. Čas strávený navíc bude nejvíc záležet na tom, v jakém stavu jsou ty polňačky. Je rozdíl, když se tam dá jet 15-20 i Zetkem a když musíte sotva 5 kvůli dírám. Pak by to byly zajížďky dost slušné. Ovšem stav polňaček je zase také částečně jejich vizitka.
A myslím, že jediní, kdo mohou mrčet, jsou opravdu zemědělci, nikdo jiný.
Mě by spíš zajímalo, zda je to opravdu tak životu nebezpečné, nebo je to nebezpečné, aby se to zbořilo, aby tady nebyl most bez vlastníka.
A myslím, že jediní, kdo mohou mrčet, jsou opravdu zemědělci, nikdo jiný.
Mě by spíš zajímalo, zda je to opravdu tak životu nebezpečné, nebo je to nebezpečné, aby se to zbořilo, aby tady nebyl most bez vlastníka.