I/11 obecně
Re: I/11 obecně
Nesouhlas.
Dle Zasad územníko rozvoje pro MSK jsou ustanoveny pro I/11 následující pravidla:
usek Vlaštovičky - OK Kateřinky je plánována územní rezerva pro dobudování SD4P (reserva pro vedení D56)
usek OK Kateřinky - MÚK Komárov žádná územní rezerva v současnosti není, rozšíření je možné až na základě změn územního plánování s čímž se nepočítá.
usek MÚK Komárov - D1 SMV
usek D1 - D56 (respektive I/56) MK 4pruh (dělěný i nedělený)
úsek od I/56 po ulici Vratimovskou je v jednáních ŘSD chce zachovat stavájící stav kraj potažmo Ostrava zase směrově dělený 6 pruh se samostatným pruhem pro hromadnou přepravu osob)
usek od Vratimoské po Havířov SD4P nejlépe SMV (což v nejbližší době bohužel nebude)
Havířovský obchvat je veden jako stavba silnic I/68 A I/11 zpracovává se dokumentace
I/11 bude na tomto obchvatu v budoucnu končit na MÚK Havířov Východ (Životice) kde se plánuje nové vedení severně od Těrlické nádrže k ČT na jehož obchvatu bude končit.
Po dostavbě Třanovice - Nebory má být úsek I/11 ČT - Nebory převeden na silnici 2. třídy a Nebory - SH se slovenskem na I/68
Dle Zasad územníko rozvoje pro MSK jsou ustanoveny pro I/11 následující pravidla:
usek Vlaštovičky - OK Kateřinky je plánována územní rezerva pro dobudování SD4P (reserva pro vedení D56)
usek OK Kateřinky - MÚK Komárov žádná územní rezerva v současnosti není, rozšíření je možné až na základě změn územního plánování s čímž se nepočítá.
usek MÚK Komárov - D1 SMV
usek D1 - D56 (respektive I/56) MK 4pruh (dělěný i nedělený)
úsek od I/56 po ulici Vratimovskou je v jednáních ŘSD chce zachovat stavájící stav kraj potažmo Ostrava zase směrově dělený 6 pruh se samostatným pruhem pro hromadnou přepravu osob)
usek od Vratimoské po Havířov SD4P nejlépe SMV (což v nejbližší době bohužel nebude)
Havířovský obchvat je veden jako stavba silnic I/68 A I/11 zpracovává se dokumentace
I/11 bude na tomto obchvatu v budoucnu končit na MÚK Havířov Východ (Životice) kde se plánuje nové vedení severně od Těrlické nádrže k ČT na jehož obchvatu bude končit.
Po dostavbě Třanovice - Nebory má být úsek I/11 ČT - Nebory převeden na silnici 2. třídy a Nebory - SH se slovenskem na I/68
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/11 obecně
S havířovskou částí se prostě nespěchá a spěchat nebude, když se teď do Ostravy ze Slovenska dostanete pohodlně a rychle přes FM. A ani dostavba přes Havířov cestu moc neurychlí a nezkrátí a spíše se stane regionální spojkou.
Spíš by to teď chtělo vyřešit nejslabší článek, což je polo MÚK 56/11 na Rudné ulici.
Spíš by to teď chtělo vyřešit nejslabší článek, což je polo MÚK 56/11 na Rudné ulici.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
-
- Příspěvky: 352
- Registrován: 24.1.2023 19:51:36
- Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland
Re: I/11 obecně
Klingon: Pěkný rozbor! Teď vím víc.
Honey72: Ona ta Rudná je katastrofa, od křížení s Plzeňskou až po Šenovskou. Tohle bych hodně rád viděl jako SMV. Já vím, já vím, je to nereálný, stálo by to moc peněz, není tam na to intenzita, není kam to dát (ehm…tunel? Protože jak jinak) a obecně to není potřeba. Ale stejně, i tak. neříkám, že by na tom měli začít makat teď, jen spíš to, že by si měli připustit tuhle možnost a začít to pomalu připravovat, ať se v polovině 30. let může začít.
Honey72: Ona ta Rudná je katastrofa, od křížení s Plzeňskou až po Šenovskou. Tohle bych hodně rád viděl jako SMV. Já vím, já vím, je to nereálný, stálo by to moc peněz, není tam na to intenzita, není kam to dát (ehm…tunel? Protože jak jinak) a obecně to není potřeba. Ale stejně, i tak. neříkám, že by na tom měli začít makat teď, jen spíš to, že by si měli připustit tuhle možnost a začít to pomalu připravovat, ať se v polovině 30. let může začít.
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Re: I/11 obecně
Na cokoliv v úseku I/58 Plzeňská - I/56 Místecká zapomeň. Kraj s Ostravou chtějí vybudovat přeložku silnice II/478 a na tomto úseku (myšleno I/11) omezit nebo vyloučit nákladní dopravu. Předpoklad realizace přeložky II/478 je plánován na roky 2024-2025.
-
- Příspěvky: 352
- Registrován: 24.1.2023 19:51:36
- Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland
Re: I/11 obecně
Hmmm, tak to je fakt super.
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Re: I/11 obecně
Na silnici I. třídy nelze zakázat průjezd nákladní dopravy ze zákona (výjimkou jsou technické důvody jako snížená zatížitelnost mostu a pak musí být stanovena objížďka). Existují historické výjimky z dřívějších dob, ty ale jen toto pravidlo potvrzují... Takže by mě moc zajímalo jak se s tímto chce kraj vypořádat.
-
- Příspěvky: 352
- Registrován: 24.1.2023 19:51:36
- Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland
Re: I/11 obecně
Moje vize, jak by to mělo vypadat. Aby se I/11 dostal patřičný respekt.
- Přílohy
-
- I/11, SMV
- I-11.png (628.19 KiB) Zobrazeno 2864 x
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Re: I/11 obecně
Naprosto souhlasím.
Velkou chybou bylo umožnění sjezdu do nově budované zóny a neudělat aspoň jednu větev 56/11. Tím by se dal zrušit jeden semafor.
A šel bych do rušení dalších semaforů - hlavně těch u přechodů. To si má pořešit Ostrava podchody či nadchody.
A úplně usnula přestavba křižovatky Rudná x Závodní?!
Re: I/11 obecně
NullDeVoid: Jojo to vypadá pěkně . Hlavně ten průjezd Ostravou
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
-
- Příspěvky: 352
- Registrován: 24.1.2023 19:51:36
- Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland
Re: I/11 obecně
darwousek: Tam by to bylo kombinací těžkého použití protihlukových stěn, případně nějakých terénních úprav, aby se ze současné I/11 mohla stát SMV, a tam, kde to nejde, by byl tunel.
Jasně, je to masivní investice, kterou bych neočekával nějak brzo, ale přijde mi, že takhle by to mělo vypadat.
Dovolil jsem si trochu „protáhnout“ I/56 jako SMV. Aby se to hezky napojilo.
Nevím, nakolik je to nereálné, jistě budu usměrněn zdejšími, že je asi reálnější český program pro vývoj jaderných zbraní (a testovat prosím v KV kraji. Když už jsme se teda kolektivně rozhodli, že se na něj vy****me, jen to teda neřekneme nahlas) reálnější než tohle. Ale tak člověk může snít… A svoje sny sdílet.
Jasně, je to masivní investice, kterou bych neočekával nějak brzo, ale přijde mi, že takhle by to mělo vypadat.
Dovolil jsem si trochu „protáhnout“ I/56 jako SMV. Aby se to hezky napojilo.
Nevím, nakolik je to nereálné, jistě budu usměrněn zdejšími, že je asi reálnější český program pro vývoj jaderných zbraní (a testovat prosím v KV kraji. Když už jsme se teda kolektivně rozhodli, že se na něj vy****me, jen to teda neřekneme nahlas) reálnější než tohle. Ale tak člověk může snít… A svoje sny sdílet.
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Re: I/11 obecně
taky si rádi malujete ?
https://mapy.cz/s/belolocega
https://mapy.cz/s/belolocega
Re: I/11 obecně
Re: I/11 obecně
Jojo kdybych měl neposílat všechny moje malůvky z map cz. . Nebo i z malování tak by to zabralo nějaký čas.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
-
- Příspěvky: 352
- Registrován: 24.1.2023 19:51:36
- Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland
Re: I/11 obecně
Já si taky velmi rád maluju. Snažím se to dělat trochu na úrovni, v Corelu. Designer, nejsem plebs abych používal Draw.
Tady je můj sen. Ideální stav, do kterého se nikdy asi nedostaneme, ale… Prostě takhle bych to rád viděl na mapách.
Tohle fórum neumožňuje zobrazit obrázek v původním rozlišení. Ke stažení je zde.
Mapa je trochu víc oddálená na můj vkus, ale stále nevím o programu, který by mi umožňoval stažení velké oblasti detailně přiblížené.
Moje filozofie:
0: S__ znamená SMV SD4P. Kategorie? Aspoň S24,5/110.
1: I/11 a S11 si zaslouží respekt. Nejdelší trasa bude S11.
2: Další komunikace, co si zaslouží respekt, je D35. Ta se odděluje od D1. Od ní až pak D48. D35 pak dále pokračuje dolů, mimo mapu, kousek. Končí na konci obchvatu Rožnova pod Radhoštěm. Někde jak je Dolní Bečva.
3: D56 dotáhnout až k S11. Protože kontinuita.
4: Nad S11 vzniká S56. Protože jsem byl poučen o intenzitách a významu trasy.
5: I/68 přebírá bývalé úseky I/11. To je její role.
6: Na mapě to není vidět, proto to píšu: zplnohodnocuje se křížení D48 a D56. A to samé pro D56 a II/473. Tohle prostě mělo vzniknout.
Tady je můj sen. Ideální stav, do kterého se nikdy asi nedostaneme, ale… Prostě takhle bych to rád viděl na mapách.
Tohle fórum neumožňuje zobrazit obrázek v původním rozlišení. Ke stažení je zde.
Mapa je trochu víc oddálená na můj vkus, ale stále nevím o programu, který by mi umožňoval stažení velké oblasti detailně přiblížené.
Moje filozofie:
0: S__ znamená SMV SD4P. Kategorie? Aspoň S24,5/110.
1: I/11 a S11 si zaslouží respekt. Nejdelší trasa bude S11.
2: Další komunikace, co si zaslouží respekt, je D35. Ta se odděluje od D1. Od ní až pak D48. D35 pak dále pokračuje dolů, mimo mapu, kousek. Končí na konci obchvatu Rožnova pod Radhoštěm. Někde jak je Dolní Bečva.
3: D56 dotáhnout až k S11. Protože kontinuita.
4: Nad S11 vzniká S56. Protože jsem byl poučen o intenzitách a významu trasy.
5: I/68 přebírá bývalé úseky I/11. To je její role.
6: Na mapě to není vidět, proto to píšu: zplnohodnocuje se křížení D48 a D56. A to samé pro D56 a II/473. Tohle prostě mělo vzniknout.
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Re: I/11 obecně
Ovšem to trasování přímo skrz Pastvinskou přehradu je velmi kreativní
Re: I/11 obecně
Tam mi to zrovna moc nevychazi. Jezdil jsem se Skauty do Nekoře na tabor, takže to tam znam. Přes Polsko si moc nepomužeš a jihem to je taky nic moc. Tak jsem to vzal středem a udělala by se tam rozhledna )))
K maluvce. HAVIŘOV přes Lučinu nikdy neprojde.
1. Žabičky
2. Zaplavy a bahno.
K maluvce. HAVIŘOV přes Lučinu nikdy neprojde.
1. Žabičky
2. Zaplavy a bahno.
-
- Příspěvky: 352
- Registrován: 24.1.2023 19:51:36
- Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland
Re: I/11 obecně
Aha. Tak proto je obchvat na oficiálních materiálech veden okolo.
Tak jo, v mé sci-fi verzi tam dáme velkou estakádu. A bude vyřešeno.
Tak jo, v mé sci-fi verzi tam dáme velkou estakádu. A bude vyřešeno.
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Re: I/11 obecně
to by ti v Boříkovicích poděkovali
já bych udělal estakádu přes Jablonné
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: I/11 obecně
Tak - a budu slušnej - to je hodně vlhkej sen.... A neproveditelnej....
Re: I/11 obecně
V souvislosti s plány na vytunelování ČHS ve vedeljším vlákně mně napadla alternativa i/11
https://mapy.cz/s/repebalore
Myslíte že 160 výškových metrů, kratší, přímější trasa a vyhnutí se Šumperku by nebylo přínosem
https://mapy.cz/s/repebalore
Myslíte že 160 výškových metrů, kratší, přímější trasa a vyhnutí se Šumperku by nebylo přínosem
Re: I/11 obecně
V tomto desetiletí je to jeden vlhký sen za druhým. Omlouvám se místním, ale dodělejme plánovanou dálniční síť a pak se vrhněme na "třešničky" všeho druhu. Nejde se bohužel srovnávat s Rakouskem či Švýcarskem a jejich tunely. Jsme proti nim žebrota. Ať se nám to líbí nebo ne. Chybí nám cca 30 let jejich stavebního boomu. Doháníme co se dá...
Re: I/11 obecně
Nejkrásnější vlhké sny jsou na kraji ... teda byly před 15 lety. Stále aktuálně to visí na stránkách kraje.
https://www.msk.cz/assets/temata/doprava/kt_b-2_6.pdf
A konec s OT.
https://www.msk.cz/assets/temata/doprava/kt_b-2_6.pdf
A konec s OT.
Re: I/11 obecně
Ke dni 25. 7. 2023 byla sdělením Ministerstva dopravy evidenčně převedena část silnice I/11 do tahu silnice I/68. Jedná se o úsek od Nebor přes Jablunkov po státní hranici. V této souvislosti jsme převedli související témata z fóra k I/11 do fóra k I/68. Zároveň probíhá zpracování projektové dokumentace na přeznačení tohoto úseku na I/68 a to včetně doplnění režimu SMV s 90 km/h i na dvoupruhovém úseku.
Re: I/11 obecně
Paráda. Třeba se za 10 let dočkáme i stovky na těchto silnicích. 150 na dálnicích už přece máme. (ironie)
Re: I/11 obecně
A jak je to s úsekem D48 - Český Těšín - Nebory? Bude to II. třída?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)