I/20 obecně

Karlovy Vary (D6) – Plzeň (I/27, I/26, D5, I/19) – Blatná – (D4, I/4) – Písek (I/29) – Vodňany (I/22) – České Budějovice (D3)
Odpovědět
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: I/20 obecně

Příspěvek od Aram96 »

Je mi to tady také záhadou. Ta silnice má být komplet bez obcí a komplet s MÚK. A ideálně 3-pruh.
A místo toho se na většině trasy ani nic nepřipravuje. Navíc by to tady chtělo vyloženě delší přeložky a MÚK minimálně po 5 km propojující 20 s nižší třídou. Ty přeložky, co jsou v přípravě, ty vypadají dobře. Ale proč není v plánu Blatná a všechno další, to naprosto nechápu, v přípravě ŘSD je spousta zdaleka méně potřebnějších staveb.
Ideálně aby v celé délce zůstala souběžná doprovodka s průjezdem obcemi. Tohle je aspirant právě na 2/3-pruhovou SMV. Doufám, že se tedy alespoň dořeší otázka S/D19 a buď se zadá do příprav "jižní dálnice", která bude 20 přebírat, nebo začne plná příprava kompletního přeložení současné 20 mimo obce.
x0401
Příspěvky: 40
Registrován: 10.5.2023 8:05:10

Re: I/20 obecně

Příspěvek od x0401 »

outdoor píše: 10.5.2023 13:54:43 ta dvacítka je celá záhadná, chápu, že Losiná je prů*er a trvá to, ale nechápu proč se nerozjedou další obchvaty nebo stavby,

Nyní mi přijde, že se tlačí na I/27 , a 20 je prostě mimo.
Někdy si říkám, zda se nečeká, že se tam spustí něco většího (D19 /D20)
Jo vidím to stejně, kdyby paralelně začala příprava dalších staveb na tomhle úseku, tak by to ušetřilo roky čekání navíc.
Na druhou stranu chápu že tu jsou nějaké lhůty platnosti EIA a jiných povolení pro stavbu, takže by to stejně X-krát přezkoumávali a aktualizovali dokud se neuvolní dostatek finančních prostředků a dokud nepřipadne priorita i na tyhle stavby (Nepomuk, Kasejovice, Lnáře...).

Na I/27 jsou ty stavby pochopitelné, hlavně mezi Plzní a Klatovy.
Já spíš nechápu proč jsou dříve naplánované stavby "I/27 Kaznějov–Třemošná" a "I/19 Losiná – Nezvěstice" před "I/20 Chválenice, přeložka" nebo "I/26 Holýšov, obchvat".

Na druhou stranu jsem si všimnul, že ačkoliv zmizeli letáky z některých míst silnice I/20, tak se objevili letáky k několika místům na silnici I/19 v okolí Tábora. Sice to mají naplánované někam k roku 2030, ale potřeba to tam je taky dost.
Obchvaty by měli být bez OK.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
x0401
Příspěvky: 40
Registrován: 10.5.2023 8:05:10

Re: I/20 obecně

Příspěvek od x0401 »

Aram96 píše: 10.5.2023 15:17:40 Je mi to tady také záhadou. Ta silnice má být komplet bez obcí a komplet s MÚK. A ideálně 3-pruh.
A místo toho se na většině trasy ani nic nepřipravuje. Navíc by to tady chtělo vyloženě delší přeložky a MÚK minimálně po 5 km propojující 20 s nižší třídou. Ty přeložky, co jsou v přípravě, ty vypadají dobře. Ale proč není v plánu Blatná a všechno další, to naprosto nechápu, v přípravě ŘSD je spousta zdaleka méně potřebnějších staveb.
Ideálně aby v celé délce zůstala souběžná doprovodka s průjezdem obcemi. Tohle je aspirant právě na 2/3-pruhovou SMV. Doufám, že se tedy alespoň dořeší otázka S/D19 a buď se zadá do příprav "jižní dálnice", která bude 20 přebírat, nebo začne plná příprava kompletního přeložení současné 20 mimo obce.
Představa je to hezká, ale vzhledem k aktuální (a kolikrát i dost absurdní) situaci týkající se výstavby dopravní infrastruktury v ČR bych řekl, že to je hudba velmi vzdálené budoucnosti :lol:

Kéž by jsme měli hotovou základní dálniční síť, aby se začalo soustředit úsilí na budování tangent. Třeba za 20 let ...
Obchvaty by měli být bez OK.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
darwousek
Příspěvky: 930
Registrován: 21.10.2021 20:28:02
Bydliště: I/4 v budoucnu snad M4

Re: I/20 obecně

Příspěvek od darwousek »

To je ta prioritizace, úplné zbytečnosti se hojně staví a na I/20 aka E49 nic. Chápu ten úsek Plzeň-KV tam nejde nic moc dělat ale ČB-Plzeň je vcelku po rovném terénu a nic.. Jediný úsek kde se něco děje/bude v nejbližších letech snad dít je Hněvkov-ČB a Plzeň-I/19. Úsek I/19-Písek jak kdyby neexistoval.

K obchvatu Lnářů. Že prý složitý terén? Jestli složitým terénem myslí ten rybník tak ten by šel snad přemostit. Šlo by to hezky v jedné stavbě Životice-Hněvkov. https://mapy.cz/s/metogufase . Jediný zádrhel vidím u Kasejovic ne u Lnářů....

Jinak k letákům. Na wiki I/20 https://cs.wikipedia.org/wiki/Silnice_I/20#cite_note-2 pořád zůstali fungující odkazy k letákům. Takže si můžeme zavzpomínat na doby kdy to ještě vypadalo že se s I/20 bude něco dít .
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
x0401
Příspěvky: 40
Registrován: 10.5.2023 8:05:10

Re: I/20 obecně

Příspěvek od x0401 »

darwousek píše: 10.5.2023 19:11:33 To je ta prioritizace, úplné zbytečnosti se hojně staví a na I/20 aka E49 nic. Chápu ten úsek Plzeň-KV tam nejde nic moc dělat ale ČB-Plzeň je vcelku po rovném terénu a nic.. Jediný úsek kde se něco děje/bude v nejbližších letech snad dít je Hněvkov-ČB a Plzeň-I/19. Úsek I/19-Písek jak kdyby neexistoval.

K obchvatu Lnářů. Že prý složitý terén? Jestli složitým terénem myslí ten rybník tak ten by šel snad přemostit. Šlo by to hezky v jedné stavbě Životice-Hněvkov. https://mapy.cz/s/metogufase . Jediný zádrhel vidím u Kasejovic ne u Lnářů....

Jinak k letákům. Na wiki I/20 https://cs.wikipedia.org/wiki/Silnice_I/20#cite_note-2 pořád zůstali fungující odkazy k letákům. Takže si můžeme zavzpomínat na doby kdy to ještě vypadalo že se s I/20 bude něco dít .
Na úseku I/19-Písek alias I/29 jezdím pravidelně. Bylo by fajn kdyby udělali 2-3 obchvaty (Záhoří, Podolí, Bernartice nebo Opařany) a hlavně severní obchvat Písku, jenže to je problém když ani ČB ještě nemá svojí severní spojku :) Tohle se taky povleče roky...
Zrovna včera došlo k aktualizaci letáku na obchvat Sedlice. Vykoupeno již mají přes 70% pozemků a požádali o SP. Doufám že se tam nenajde nějaký blázen, který to bude chtít brzdit. Zároveň mi přijde zvláštní že to chtějí zahájit až v roce 2025 namísto 2024 - asi zase ten rozpočet...

U Lnář by ten most přes rybník byl brutální estetický zásah v podobě estakády - je tam vysoký výškový rozdíl a dál taky síť VN. Pochybuji, že by s tím místní souhlasili, navíc když už mají desítky let v územních plánech jasně daný koridor...
Lnáře zde:
https://www.mesto-blatna.cz/mesto-blatn ... tna/lnare/
Tchořovice zde:
https://www.tchorovice.cz/cs/uzemni-pla ... R60-A2549/
Taky se mi to s tím terénem zdá jako výmluva, která má ospravedlnit nedostatek zdrojů (lidských, finančních) a nízkou prioritu.

Kasejovice jsou pro mě teď docela záhada. Máme tu leták z 07/2022, podle kterého připravovali soutěž na zpracovatele DÚR, ale před pár měsíci Kasejovice zmizeli z mapové aplikace. Chtělo by to informace od někoho zasvěceného.
Leták zde:
https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... :52:39.694
Obchvaty by měli být bez OK.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
darwousek
Příspěvky: 930
Registrován: 21.10.2021 20:28:02
Bydliště: I/4 v budoucnu snad M4

Re: I/20 obecně

Příspěvek od darwousek »

Tak jsem si podobně jako u I/4 namaloval v Mapách.cz plánek celé I/20 https://mapy.cz/s/levuhacoku . Mám v plánu si podobně jako u I/4 vytvořit nějáké letáčky, aby bylo jasné jak zamýšlím nějáké křižovatky a obchvaty. Třeba právě u Plzně.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
outdoor
Příspěvky: 119
Registrován: 6.4.2011 20:20:50
Bydliště: Plzeň-jih

Re: I/20 obecně

Příspěvek od outdoor »

darwousek píše: 11.5.2023 16:33:30 Tak jsem si podobně jako u I/4 namaloval v Mapách.cz plánek celé I/20 https://mapy.cz/s/levuhacoku . Mám v plánu si podobně jako u I/4 vytvořit nějáké letáčky, aby bylo jasné jak zamýšlím nějáké křižovatky a obchvaty. Třeba právě u Plzně.
jestli můžu mít nějaké poznámky:

1) Toužim a dál na sever to není ideál, tam by to mělo jít kousek dál po současné a až za Střelou to vzít na sever k D6
2) ta Plzeň trochu sci-fi, tam by stačilo rozšířit stávající a napojit u Makra kruháč
3) Chválenice jsou snad ze západu
4) to Prádlo (Nepomuk) není zrovna šťastné to ta střelit skoro přes obec, tam by to bylo lepší nějak kole stávající (i přes ty zatáčky)
5) u Nepomuku se plánuje sjezd Třebčice, je to hned vedle mostu s tratí Plzeň - ČB, tam bych to posunul a d
6) Sedlice je pokud vím navržen ze SV od obce


jinak dobré, až to doladíš, pošli to na MD, ŘSD, Besip, KK, PK, JčK...atd ať už s tím začnou něco dělat:)
darwousek
Příspěvky: 930
Registrován: 21.10.2021 20:28:02
Bydliště: I/4 v budoucnu snad M4

Re: I/20 obecně

Příspěvek od darwousek »

2. Na kruháč se mi to právě moc napojovat nechce. To samé na Karlovarské. Proto jsem zvolil tuhle poněkuď zoufalou variantu mimo město. O OK u Makra mi zas tolik nejde. Ta by šla přestavět na múk když by se hodně chtělo
OK u Makra přestavěná na múk
OK u Makra přestavěná na múk
Mapy.cz a 1 další stránka – Osobní – Microsoft​ Edge 12.05.2023 17_36_49.png (321.38 KiB) Zobrazeno 3070 x
.
OK na Karlovarské už je horší, má menší obvod a je do něj napojeno stejně silnic jako do OK u Makra. Navíc by se musela hledat cesta jak napojit Globus a všechno tohle je složitější než trasu I/20 odklonit ještě před Globusem.

4. Jo ten Nepomuk mě taky zaráží Silnice aby nevedla Prádlem a zároveň na ní nebyli zatáčky je složitá. Vykoumal jsem tohle https://mapy.cz/s/helurecujo . Tam však terén skáče nahoru dolu a chtělo by to dost zářezů, náspů a mostů. Né že by byla trasa prádlem o něco lepší https://mapy.cz/s/gofamenetu . Ale tam by se do vyřešilo estakádou přes ves zhruba od 3. bodu k II/230. Celá I/20 u Nepomuku je záhadná, zbytek trasy ČB-Plzeň je prakticky jasný jak by mohl vést. Jenže pak je tu Nepomuk kde nikdo neví kudy. I v letáku byli tehdy asi 4 varianty. Doufejme že se dřív dočkáme S/D19/20
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
NullDeVoid
Příspěvky: 352
Registrován: 24.1.2023 19:51:36
Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland

Re: I/20 obecně

Příspěvek od NullDeVoid »

Mně zrovna přijde, že to, co plánují udělat v Plzni s I/20, je vlastně OK. Bude to tvořit východní část okruhu. Západní by měla být I/26.
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
x0401
Příspěvky: 40
Registrován: 10.5.2023 8:05:10

Re: I/20 obecně

Příspěvek od x0401 »

Zakázka od ŘSD: I/20 Lnáře - rozšíření u č. p. 2 a 3
Datum zahájení zadávacího řízení: 23. 06. 2023
Lhůta pro podání nabídek: 19. 07. 2023 09:00:00

Rozšíření komunikace. Nevyhovující šířkové uspořádání komunikace v průtahu města Lnáře vzhledem k bezpečnosti silničního provozu, především v návaznosti na pohyb chodců.
Viz zde:
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/625840
Lnare_rozsireni.PNG
Lnare_rozsireni.PNG (563.63 KiB) Zobrazeno 2558 x
Obchvaty by měli být bez OK.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
x0401
Příspěvky: 40
Registrován: 10.5.2023 8:05:10

Re: I/20 obecně

Příspěvek od x0401 »

Zakázka od ŘSD: I/20 x II/174 x II/177 křižovatka Lnáře
Datum zahájení zadávacího řízení: 06. 06. 2023
Lhůta pro podání nabídek: 03. 07. 2023 09:00:00

Vybudování nové okružní křižovatky. Obsahem toho objektu je: okružní pás,větev A (silnice I/20 směr Plzeň),větev B (silnice II/17ětev C (silnice I/20 směr Písek),větev D (silnice II/177)...
Viz zde:
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/621150

Lnare_sirsi_vztahy.PNG
Lnare_sirsi_vztahy.PNG (254.65 KiB) Zobrazeno 2556 x
Lnare_krizovatka.PNG
Lnare_krizovatka.PNG (816.33 KiB) Zobrazeno 2556 x
Obchvaty by měli být bez OK.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Jirka L
Moderátor
Příspěvky: 2042
Registrován: 12.5.2014 9:53:51

Re: I/20 obecně

Příspěvek od Jirka L »

Příspěvky týkající se opravy mostu v Protivíně byly přesunuty sem
x0401
Příspěvky: 40
Registrován: 10.5.2023 8:05:10

Re: I/20 obecně

Příspěvek od x0401 »

Včera vypršel termín pro podání nabídek na zakázku I/20 x II/174 x II/177 křižovatka Lnáře.
Podáno bylo 5 nabídek,
nejnižší cena s DPH: 33 745 447,06 Kč
Doba pro uvedení stavby do provozu v kalendářních dnech: 230


Dále jsem si všiml na mapy.cz, že v Písku město patrně plánuje stavět v lokalitě Pražská brána, což by v důsledku přineslo změnu současných nájezdů a sjezdů na silnici I/20. Konečně by bylo možné najet do Písku na Václavské/Pražské předměstí bez nutnosti projíždět severní průmyslovou zónu :)
Viz zde:
Pisek_Prazska_brana.PNG
Pisek_Prazska_brana.PNG (547.9 KiB) Zobrazeno 2335 x
Zde je pár odkazů:
https://www.facebook.com/prazskabrana/
https://www.stavbaroku.cz/printDetail.d ... 5&coid=115
https://www.mesto-pisek.cz/prazska-bran ... ek/d-43800
https://www.idnes.cz/ceske-budejovice/z ... zpravy_khr
Předpokládaný termín vzniku je mi však neznámý. Nevíte někdo?
Obchvaty by měli být bez OK.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
darwousek
Příspěvky: 930
Registrován: 21.10.2021 20:28:02
Bydliště: I/4 v budoucnu snad M4

Re: I/20 obecně

Příspěvek od darwousek »

Jen doufám že tam I/20 rozšíří o odbočovací pruh. Ne že ji tam od Plzně zúží na 1+2 . Jinak tohle bude v kombinaci s rekonstrukcí Múk Nová Hospoda úplně snová rekonstrukce pro někoho kdo jezdí od Strakonic do Písku do centra. Velký :ok: .
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
x0401
Příspěvky: 40
Registrován: 10.5.2023 8:05:10

Re: I/20 obecně

Příspěvek od x0401 »

darwousek píše: 14.7.2023 9:30:18 Jen doufám že tam I/20 rozšíří o odbočovací pruh. Ne že ji tam od Plzně zúží na 1+2 . Jinak tohle bude v kombinaci s rekonstrukcí Múk Nová Hospoda úplně snová rekonstrukce pro někoho kdo jezdí od Strakonic do Písku do centra. Velký :ok: .
Podle té vizualizace by to právě mělo být vyřešeno lidsky :D
17376.jpg
17376.jpg (103.19 KiB) Zobrazeno 2269 x
Ale říkám si, jestli na té klasické stykové křižovatce na mostě bude dostatečně plynulý provoz, aby se provoz na rampě nezastavil kvůli tomu, že nepůjde odbočit doleva :roll: Možná bych tam raději viděl kruháč.
Obchvaty by měli být bez OK.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
darwousek
Příspěvky: 930
Registrován: 21.10.2021 20:28:02
Bydliště: I/4 v budoucnu snad M4

Re: I/20 obecně

Příspěvek od darwousek »

Pokud fakt nikdo nevymyslí nějákou koninu tak se na to fakt těším :jidlo: . Okolo toho náčrtu na mápách.cz už přejíždím nějákou dobu ale nikdy jsem nehledal co to je. Myslel jsem že je to jenom další výjezd ČB->Centrum. O výjezdu Plzeň->Centrum jsem neměl ani ponětí. Jinak všímám si tam vzadu na obrázku dobře lávky ze sídliště ke stanici Písek-Zastávka.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
x0401
Příspěvky: 40
Registrován: 10.5.2023 8:05:10

Re: I/20 obecně

Příspěvek od x0401 »

Dnes vypršel termín pro podání nabídek na zakázku I/20 Lnáře - rozšíření u č. p. 2 a 3
Podaných nabídek: 3
nejnižší cena s DPH: 7 124 857,14 Kč
ostatní nabídky s DPH:
9 371 423,07 Kč
9 509 063,19 Kč
Obchvaty by měli být bez OK.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
x0401
Příspěvky: 40
Registrován: 10.5.2023 8:05:10

Re: I/20 obecně

Příspěvek od x0401 »

x0401 píše: 19.7.2023 11:49:13 Dnes vypršel termín pro podání nabídek na zakázku I/20 Lnáře - rozšíření u č. p. 2 a 3
Podaných nabídek: 3
nejnižší cena s DPH: 7 124 857,14 Kč
ostatní nabídky s DPH:
9 371 423,07 Kč
9 509 063,19 Kč
Již před měsícem zveřejněný dodavatel (všiml jsem si až dnes): SWIETELSKY stavební s. r. o.
Zahájení stavby předpokládám v příštím roce.
Obchvaty by měli být bez OK.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
x0401
Příspěvky: 40
Registrován: 10.5.2023 8:05:10

Re: I/20 obecně

Příspěvek od x0401 »

Dnes byl zveřejněn dodavatel pro stavbu I/20 x II/174 x II/177 křižovatka Lnáře.
Stavbu realizuje: Silnice Klatovy a. s.
Cena bez DPH: 29 748 408,56 Kč
Doba pro uvedení stavby do provozu v kalendářních dnech: 190 (kratší o 40 dnů proti předpokladu zadavatele).

Příští rok budou Lnáře rozkopány ve velkém.
Obchvaty by měli být bez OK.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
x0401
Příspěvky: 40
Registrován: 10.5.2023 8:05:10

Re: I/20 obecně

Příspěvek od x0401 »

Nová zakázka: I/20 Klášter, křižovatka s III/11747
... Zdůvodnění: Stávající křižovatka silnic I/20 a III/11747 tvoří nebezpečnou dopravní závadu na silnici I/20 a je místem častých dopravních nehod. Stavbou bude odstraněno nevhodné směrové i výškové vedení silnice I/20, dojde k mírnému nakolmení napojení sil. III/11747 a bude zřízen levý odbočovací pruh směrem na Klášter, umožňující bezpečné odbočení vlevo odbočujících vozidel.
Zdroj zde.
Lhůta pro podání nabídek: 09. 11. 2023
Podle PDPS je stavba rozdělena na 5 etap. Předpokládaný termín úpravy silnice je od 02/2024 až 08/2024.

Takže krom křižovatek u Losiné a ve Lnářích, se bude pracovat i zde.
Obchvaty by měli být bez OK.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10774
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: I/20 obecně

Příspěvek od Lenny »

Nevím, jestli to tady proběhlo, ale CK MD schválila 15. 8. 2023 přestavbu silnice I/20 v úseku Losiná - Nová Hospoda v kategorii S 15,25/110. Stavby I/20 Chválenice, přeložka a I/20 Hněvkov - Sedlice nebudou upravovány na tuto kategorii. Zároveň silnice I/19 nebude upravována v úseku Nezvěstice - D4, pouze bude držena územní rezerva na území Plzeňského kraje.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
darwousek
Příspěvky: 930
Registrován: 21.10.2021 20:28:02
Bydliště: I/4 v budoucnu snad M4

Re: I/20 obecně

Příspěvek od darwousek »

Teď ještě doufám že tam budou pouze múk. Stále jsem sice zastánce 4-pruhu na tomto úseku ale i 3-pruh je velký skok kupředu. Teď jen doufejme v ty MÚK + doufám v přestavbu MÚK Nová Hospoda na něco kde kompletně eliminují levá odbočení .
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: I/20 obecně

Příspěvek od Aram96 »

Lenny, neproběhlo, díky za info.
Takže se asi s "jižní dálnicí" nepočítá. Dobrá tedy. Pak je S 15,25/110 nejlépe vybraná kategorie. :ok:
Darwousku, na té budou samozřejmě výhradně MÚK. ;-) Na těch dvou stavbách jsou myslím taky v plánu pouze MÚK, takže ubrání pruhu na těch kouscích ničemu nevadí, takže taky logický krok.
Jde jen o to, aby to byla souvislá silnice v nové stopě, a ne jen obchvaty a pak to napojovat na starou s hromadou původních úrovňových křižovatek.
Rovněž kvituju nepřípravu čehokoli na 19 po D4. :ok:
_jan91
Příspěvky: 973
Registrován: 4.9.2011 16:14:35
Bydliště: D1

Re: I/20 obecně

Příspěvek od _jan91 »

S15,25 je v tomtu úseku rozumná a smysl dávající kategorie. Konečně její pořádné a logické využití (podobně jako na I/38 ze Znojma do Rakouska)! Bohužel u stavby Hněvkov - Sedlice se ukázalo krátkozraké ponížení kategorie z S11,5 na S9,5. Za mě by stálo za to přípravu zastavit a aktualizovat projekt ve stupni DÚSP s dovykoupením pozemků. To samé u Chválenic, kde je příprava teprve na začátku. Pokud tam budou tyto dvě díry, tak je to na facku a opět další kiks ŘSD, kdy dokážou jinak hezký záměr něčím zprasit. Trochu zamrzí, že dál na jih bude "jen" S13,5, ale asi zaplať pámbůh za to. Jako stejně je to ještě běh na dlouhou trať, tak proč nejít cestou aktualizace projektů a sloučeným řízením...
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: I/20 obecně

Příspěvek od Aram96 »

Pokud jsou ty stavby na “relativním” začátku přípravy, a nebo jsou v plánu nejdříve tak za 4 roky, tak souhlasím s Jenem jednoznačně.

V kategorii S 15,25 i od Písku do ČB bych viděl problém v jedné v věci. Když už dělám tuhle kategorii, tak to za mě chce rovnou SMV a 110. A to se ti nepodaří prosadit, pokud nemáš doprovodku, čili ať se mezi Plzní a Pískem postaví komplet nový směrově dělený 3-pruh a od Písku ať se přistaví 2 metry k současné 20, kde holt bude i pomalá doprava, ale to na 3-pruhu není zas takový problém.
Alfa a omega je držet výhradně MÚK nebo maximálně někde nějakou stykovku ve vyloženě odůvodněných případech, abych nebyl tak striktní. :)

Jen mi vrtá hlavou, jak tohle koresponduje s výsledky toho “prověřování” případných nových dálnic. Ta přece musí jednoznačně doporučit vznik nějaké jižní dálnice.
No a jestli ne, tak ok, v pořádku, ale mezi D3 a D1 to stejně chce 4-pruh se vším všudy kvůli pospolitosti dálniční sítě. Prostě ne, mezi Brnem a ČB fakt nehodlám jezdit po okreskách, pokud budu, tak to není dálniční síť. Pokud ne dálnice, tak to chce alespoň právě stejnou kategorii, která se zvolila zde mezi Plzní a Pískem.
Odpovědět

Zpět na „I/20“