I/27 Přeložka Klatovy
Re: I/27 Přeložka Klatovy
I/27 Klatovy, přeložka, 1. stavba (dokumentace stavby 08/2022)
Re: I/27 Přeložka Klatovy
I/27 Klatovy, přeložka, 1. stavba (dokumentace stavby 11/2022)
Re: I/27 Přeložka Klatovy
"Šéfe, mně se asi něco nepovedlo:"
Silnice z Klatov na Nepomuk je uzavřena! Kamion poškodil rozestavěný most
Silnice z Klatov na Nepomuk je uzavřena! Kamion poškodil rozestavěný most
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/27 Přeložka Klatovy
I/27 Klatovy, přeložka, 1. stavba (dokumentace stavby 12/2022)
Re: I/27 Přeložka Klatovy
https://klatovsky.denik.cz/zpravy_regio ... 30315.html
Konečně se to pěkně rýsuje.
Konečně se to pěkně rýsuje.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/27 Přeložka Klatovy
Zprovoznění je plánováno na dvě etapy v srpnu a listopadu 2024:
https://plzensky.denik.cz/zpravy_region ... 02305.html
https://plzensky.denik.cz/zpravy_region ... 02305.html
Re: I/27 Přeložka Klatovy
Občas se něco i nepovede.
Vadně zabetonovaný pilíř jde k zemi.
https://plzenska.drbna.cz/zpravy/doprav ... d=21541289
Vadně zabetonovaný pilíř jde k zemi.
https://plzenska.drbna.cz/zpravy/doprav ... d=21541289
Re: I/27 Přeložka Klatovy
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/27 Přeložka Klatovy
Článek k dnešní rozebíračce mostu: https://www.idnes.cz/plzen/zpravy/most- ... zpravy_svm
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/27 Přeložka Klatovy
A pak se máme divit, že nové mosty nevydrží tak dlouho, když je v nich jen polovina železa než mělo podle dokumentace být U kolika asi mostů se na podobnou věc nikdy nepřišlo?
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: I/27 Přeložka Klatovy
Kde se v článku píše o polovině železa? To je zase vyjádření, které podsouvá to, že se tady špatně staví, dozor nefunguje apod.
Píše se v něm, že výztuž má mít dle projektu krytí 45 mm a bylo naměřeno stavebním dozorem nejméně 23 mm. Krytí je vzdálenost železa od povrchu konstrukce. Krycí vrstva slouží jako ochranná před karbonatací betonu a tím i před korozí výztuže.
Když je malé krytí, po čase se objeví na betonu rezavé skvrny a za další čas (roky) se může beton odloupnout a objevit betonová výztuž, která korodováním oslabuje a tím i ztrácí únosnost. V minulosti byly požadavky na krytí menší než dnes.
Spíše mě překvapuje, že si to v prefě nepohlídali. Problematičtější je v tomto směru vázání výztuže na místě .
Píše se v něm, že výztuž má mít dle projektu krytí 45 mm a bylo naměřeno stavebním dozorem nejméně 23 mm. Krytí je vzdálenost železa od povrchu konstrukce. Krycí vrstva slouží jako ochranná před karbonatací betonu a tím i před korozí výztuže.
Když je malé krytí, po čase se objeví na betonu rezavé skvrny a za další čas (roky) se může beton odloupnout a objevit betonová výztuž, která korodováním oslabuje a tím i ztrácí únosnost. V minulosti byly požadavky na krytí menší než dnes.
Spíše mě překvapuje, že si to v prefě nepohlídali. Problematičtější je v tomto směru vázání výztuže na místě .
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/27 Přeložka Klatovy
To je tak, když čtu rychle Já to pochopil špatně tak, že železa mělo být vrstva 45 mm.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023