Severojižní Magistrála
Re: Severojižní Magistrála
Takže "vymysleli jsme ptákovinu a aby to vůbec šlo realizovat, bude to stát 5x tolik?"
No asi jo. A nebo je to jen předstupeň k tvrzení "vidíte jaké je IAD zlo, zakažme to v Praze úplně".
PS: neberte mě vážně, já si prostě musím rejpnout.
No asi jo. A nebo je to jen předstupeň k tvrzení "vidíte jaké je IAD zlo, zakažme to v Praze úplně".
PS: neberte mě vážně, já si prostě musím rejpnout.
Re: Severojižní Magistrála
nene
na SJM bude přeci městské mýto a tím pádem provoz poklesne
protože ta budova určitě nebude stát dřív než okruh
na SJM bude přeci městské mýto a tím pádem provoz poklesne

protože ta budova určitě nebude stát dřív než okruh

Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Severojižní Magistrála
Ano uznavam, zijeme v dobe, kdy se rozdil mezi ironii a realitou zacina dost stirat.Přijatelné řešení?
Re: Severojižní Magistrála
To "odpružení podlahy" je tam primárně kvůli vibracím od metra. Pak možná železnice, tramvaj... a ta rampa.
Re: Severojižní Magistrála
Ono v momente, kdy se za to postavi nejaky prominentni politik, ktery by to mohl prosadit, tak tim tomu da zaroven polibek smrti. Stane se z toho politicka vec, podobne jako se stala Kaplickeho knihovna soubojem dvou Vaclavu.pivko píše:Na papíře to vypadá pěkně, ale nevěřím, že se něco takového v Praze podaří postavit. Když si vzpomenu, jaký cirkus se dělal kolem Kaplického knihovny, což byl o řád méně komplexní projekt.
Re: Severojižní Magistrála
No pravda je, že tahleta "neotřelá řešení" nějakým průšvihem, co to 3x prodraží, opravdu zavání. Architekti jsou schopni navrhnout neuvěřitelné věci a někdy se nějaký zásadní fail zjistí až v průběhu realizace.MPMP píše:Takže "vymysleli jsme ptákovinu a aby to vůbec šlo realizovat, bude to stát 5x tolik?"
No asi jo. A nebo je to jen předstupeň k tvrzení "vidíte jaké je IAD zlo, zakažme to v Praze úplně".
PS: neberte mě vážně, já si prostě musím rejpnout.
Re: Severojižní Magistrála
Ražba štoly pro metro D pod magistrálou je hotová
SOD 11 - stanice Pankrác
ZS PAD1b (u sjezdu z městského okruhu směr Pankrác)
Pokračují ražby a odvoz rubaniny. Na tomto úseku jsou využity trhací práce. Ražby překonaly jeden z nejsložitějších úseků v bezprostřední zóně ovlivnění mostu 5. května, v současné době se nacházejí pod objektem Enterprise. obr. Dopravní opatření omezující dopravu v této oblasti byly ze strany stavenišť metra D ukončeny, další dopravní opatření již jsou dělány ze strany společnosti Skanska a její výstavby.
zdroj DPP
Re: Severojižní Magistrála
Takže pokud to chápu dobře, je hotová boční přístupová štola z PAD1b k cca. PAD5. Masakr bude, až se bude přesně pod tím mostem SJM pokračovat (možná někdy) k nám. Míru.
Re: Severojižní Magistrála
Ty základy mostu se zpevňovaly už dnes. Je tam k tomu i výkres a řekl bych, že dočasný zábor kolem těch pilířů bude na hodně dlouho (pokud se bude pokračovat na nám. Míru).
Re: Severojižní Magistrála
Podle tohoto harmonogramu bychom o pokračování ke stanici Náměstí Míru měli slyšet už brzy:
https://www.dpp.cz/metro-d/popis-projektu/harmonogram
https://www.dpp.cz/metro-d/popis-projektu/harmonogram
Re: Severojižní Magistrála
To vypadá asi jako lákadlo na zítra...
Re: Severojižní Magistrála
Tady je související článek https://iprpraha.cz/stranka/4280/praha- ... ny-prostor, na konci je odkaz na tu studii.
Dost výživné je třeba to odbočení na / od Bulhara.
Dost výživné je třeba to odbočení na / od Bulhara.
Re: Severojižní Magistrála
Toho Bulhara tedy moc nepobírám ... Chtělo by to trochu více objasnit.
Re: Severojižní Magistrála
Co je na větě "dojde k redukci odbočovacího a připojovacího pruhu" k objasňování? Prostě místo 2 pruhů tam bude jeden a hotovo. Autoři jsou stále přesvědčeni, že zúžením jakohokoli místa lidi zněchutí a ti pojedou radši na kole, než autem. Sice to nefunguje, ale oni jsou o tom přesvědčeni, tak to tak prostě bude.
Re: Severojižní Magistrála
Nic takového v té studii není. Ty pruhy na rampách od Bulhara budou (asi) ve stejném počtu, jen zúžené o cyklopruh. Směrem na Bulhar asi zkrácené, ale to už v tom co bylo zveřejněno vidět není. Co je ale naprosto zásadní změna, tak že připojovací rampa od Bulhara nebude přecházet ve 3. průběžný pruh, ale bude ukončena zcela bez připojovacího pruhu, jakože na stopku.
IMHO tím jednak ukázal, jak je to celý nepromyšlený a pokud aspoň kratší připojovák nevrátí, tak to tím pošlou celé do kopru.
IMHO tím jednak ukázal, jak je to celý nepromyšlený a pokud aspoň kratší připojovák nevrátí, tak to tím pošlou celé do kopru.
Re: Severojižní Magistrála
Nepředpokládáme výrazný dopad na průjezdnost magistrály, protože její kapacita je určena už existujícími křižovatkami a semafory například u Muzea.
Tady ten z*rd, odpuste te mi to ostre slovo, naprosto drze lze. Nebo ve smeru do Holesovic do bude prvni misto, kde bude samafor jen pres dva pruhy. A to je kapacitne naprosta mizerie. Pridejte si k tomu, ze se tam krizi smery z Vrsovicke, otocka kolem opery, a taky sjezd k Bulharu. Druhym smerem je to jeste vetsi masakr, kdyz vidim to pripojeni od Bulhara. To co tam magistralu nahradi je obycejna mestska komunikace. A to proste dopad mit bude, a to vcetne okolnich ulic.
Využívání semaforu na tlačítko pochopitelně zpočátku nebude ani příliš časté, dokud se neoživí prostor naproti historické Fantově budově
Tedy bude to k nicemu. A protoze od peronu stejne sestoupite pod magistralu, a stoupat nahoru nedava smysl, tak co by tam tak mohlo vzniknout? Z pohledu budouciho vyuziti je to nevhodne vyskove usporadane, a bez kompletniho preusporadani (rozumnej cela nova hala se zbori), tam ani zadny potencial neni.
Holt tady se bojuje proti autum, a magistrala je fetis tehlech bojovniku.
Tady ten z*rd, odpuste te mi to ostre slovo, naprosto drze lze. Nebo ve smeru do Holesovic do bude prvni misto, kde bude samafor jen pres dva pruhy. A to je kapacitne naprosta mizerie. Pridejte si k tomu, ze se tam krizi smery z Vrsovicke, otocka kolem opery, a taky sjezd k Bulharu. Druhym smerem je to jeste vetsi masakr, kdyz vidim to pripojeni od Bulhara. To co tam magistralu nahradi je obycejna mestska komunikace. A to proste dopad mit bude, a to vcetne okolnich ulic.
Využívání semaforu na tlačítko pochopitelně zpočátku nebude ani příliš časté, dokud se neoživí prostor naproti historické Fantově budově
Tedy bude to k nicemu. A protoze od peronu stejne sestoupite pod magistralu, a stoupat nahoru nedava smysl, tak co by tam tak mohlo vzniknout? Z pohledu budouciho vyuziti je to nevhodne vyskove usporadane, a bez kompletniho preusporadani (rozumnej cela nova hala se zbori), tam ani zadny potencial neni.
Holt tady se bojuje proti autum, a magistrala je fetis tehlech bojovniku.
Re: Severojižní Magistrála
asi se budeme muset přilepit k tlačítku u semaforu ( via Spořilov ) a pak třeba někomu dojde, co to bylo za 3,14ovinu
ideálně kdyby uvedení v předešlý stav, zaplatil ze svého...
ideálně kdyby uvedení v předešlý stav, zaplatil ze svého...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 882
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: Severojižní Magistrála
Kapacitu ale neurčuje počet jen počet pruhů, ale kombinace počtu pruhů a střídy zelené vs. červené. A to může u nádraží být podle mě i výrazně lepší než třeba na IPP ...
Daleko důležitější než počet pruhů bude nastavení toho semaforu - jak moc bude respektovat poptávku chodců (padne zelená hned? počká se na volný slot v zelené vlně?), délka této zelené a vyklízecí doba (bude přechod v polovině rozdělen? pak zkracuje vyklízecí dobu, ale lidi zůstávají urprostřed do dalšího cyklu, prakticky tedy další minutu)
-
- Příspěvky: 4757
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 49 km od polské dálnice a 29 km od české, 17 km od rozestavěné polské.
Re: Severojižní Magistrála
Pro tlačítko existují normy či pravidla. Nikdy to chodcům nehodí zelenou hned, vždy se odpočítává minimální doba od poslední zelené. A pokud je takový semafor propojen s ostatními, tak mají chodci smůlu a musí počkat na dokončení cyklu zelené vlny. I když třeba zkráceného.
Ostrůvek uprostřed je dost široký, takže se asi s rozdělením počítá.
Ostrůvek uprostřed je dost široký, takže se asi s rozdělením počítá.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023