Rekonstrukce povrchu D46

Vyškov – Olomouc
Odpovědět
Tester
Příspěvky: 45
Registrován: 7.10.2016 22:27:05

Re: Rekonstrukce povrchu D46

Příspěvek od Tester »

Trošku stupidní názor. Proč by se nemělo stavět, určitě ANO, ale ne tak, že jednou rekonstrukcí vyrobím dalších 20 problémů okolo, kterým by šlo částečně se vyhnout dobrou koordinací a načasováním stavby. A to mi nikdo nevymluví.
pjezek164
Příspěvky: 252
Registrován: 9.7.2012 9:30:55

Re: Rekonstrukce povrchu D46

Příspěvek od pjezek164 »

Testere, asi jsi nepochopil, že podmínky jsou takové, že to lépe udělat za ty peníze nejde. Ty negativní externality jsou dočasné a kompenzovatelné následným provozem po novém. Vidět věci přes čelní sklo a z pozice investora a dodavatele jsou dvě diametrálně odlišné věci. Díky za pochopení alespoň nyní.
hovi
Příspěvky: 1191
Registrován: 19.11.2010 10:41:31
Bydliště: Liberec

Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp.)

Příspěvek od hovi »

martas
Příspěvky: 2532
Registrován: 18.5.2009 20:17:17
Bydliště: Choceň

Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp.)

Příspěvek od martas »

hovi píše: 12.4.2024 14:33:56 Bylo dnes zahájeno?:
https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... :17:57.872
Omezení začne od půlnoci, ale fotobrífink (bez šutrklepu) zítra v 11.00 na benzině u Vyškova.
kot
Příspěvky: 10731
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp.)

Příspěvek od kot »

Poměrně dlouhá doba od podpisu k zahájení akce. A "jarní" počasí už je pěkně dlouho...
Nemesis_NaR
Příspěvky: 28
Registrován: 3.8.2023 14:16:04

Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp.)

Příspěvek od Nemesis_NaR »

Včera v sobotu v 18:30 se na místě už, respektive ještě, vcelku čile pracovalo. Středový drát už skoro v celé délce pryč i v zemi se už stihli porypat. Takže palec nahoru
PetrN
Příspěvky: 397
Registrován: 8.3.2022 10:50:52
Bydliště: 1km od budoucí MUK D2xD52

Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp.)

Příspěvek od PetrN »

Tak když nabídli realizaci za pouhých 119 dní tak musi makat... Diky tomu vyhráli VŘ, přestože neměli nejlevnější nabídku
FlakY`
Příspěvky: 1495
Registrován: 14.3.2009 21:34:15
Bydliště: F-M - Praha

Re: Rekonstrukce povrchu D46

Příspěvek od FlakY` »

Tady se sloučí několik akcí do jedné a Vy tvrdíte, že lze připravit lepší koordinaci a čas stavby.

To určitě ano, ale každému vyhovuje něco jiného a dnes si každý řidič může s předstihem zvolit jinou objízdnou trasu.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Lucien1
Příspěvky: 24
Registrován: 6.2.2022 18:03:34

Re: Rekonstrukce povrchu D46

Příspěvek od Lucien1 »

D46 u Vyškova bude nadále i pro stíhačky
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-op ... .seznam.cz
hadrak99
Příspěvky: 113
Registrován: 4.11.2021 19:16:01

Re: Stavebně-technické nedostatky (připojováky, svodidla atp.)

Příspěvek od hadrak99 »

Metrostav nezahálí, v sobotu jely od jihu 2 frézy směrem k letišti. Na letišti se taky mocně pracovalo, několik kolových barů likvidovalo stará svodidla, chystala se mobilní svodidla, od jihu již řádila gilotina a 2 demoliční bagry a v prostoru letiště byl zřízen prostor pro mezideponii s připraveným drtičem. Prostě radost pohledět :)
Lucien1
Příspěvky: 24
Registrován: 6.2.2022 18:03:34

Re: Rekonstrukce povrchu D46

Příspěvek od Lucien1 »

Dnes jsem projížděl a musím říct, že tolik techniky na jednom místě jsem dlouho neviděl. Makají neuvěřitelně. Spousta práce udělaná jen za prvních 6 dnů. A provoz celkem plynulý (ranní špička). Očekával jsem dlouhé kolony, ale zatím se tak moc neděje (sledují i na dopravniinfo).
Verdunik
Příspěvky: 5
Registrován: 17.3.2024 11:59:14

Re: Rekonstrukce povrchu D46

Příspěvek od Verdunik »

Kamarád co tam dělá, říkal, že točí denní a noční směny na drtičce a že plán byl aby za 4 dny byl rozbitý CB kryt na aktuálně uzavřené části letiště, termíny šibeniční, ale makají co můžou a zatím se to daří
Brnak46
Příspěvky: 204
Registrován: 31.10.2019 0:56:17
Bydliště: Brno

Re: Rekonstrukce povrchu D46

Příspěvek od Brnak46 »

martas
Příspěvky: 2532
Registrován: 18.5.2009 20:17:17
Bydliště: Choceň

Re: Rekonstrukce povrchu D46

Příspěvek od martas »

Majkii
Administrátor
Příspěvky: 2991
Registrován: 15.3.2009 14:41:26
Bydliště: SV Čechy

Re: Rekonstrukce povrchu D46

Příspěvek od Majkii »

Ještě nějaké záběry ČT.

Podle návrhu stanovení to vypadá, že v prostoru letiště se ale bude pořád jezdit max. stovkou...
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Brzda
Příspěvky: 225
Registrován: 21.1.2015 19:43:20

Re: Rekonstrukce povrchu D46

Příspěvek od Brzda »

Majkii píše: 21.5.2024 20:49:30 Podle návrhu stanovení to vypadá, že v prostoru letiště se ale bude pořád jezdit max. stovkou...
Tak to nechápu. Proč to u Měřína jde a tady ne?
evilcleaner
Příspěvky: 1085
Registrován: 7.1.2013 17:57:52
Bydliště: ostrava

Re: Rekonstrukce povrchu D46

Příspěvek od evilcleaner »

pokud by tam měly zůstat lana, tak to bude kvůli zádržnosti. na D1 jsou betonové NJ. prostě jsme přeopatrní - můj odhad.
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Brzda
Příspěvky: 225
Registrován: 21.1.2015 19:43:20

Re: Rekonstrukce povrchu D46

Příspěvek od Brzda »

evilcleaner píše: 22.5.2024 7:27:59 pokud by tam měly zůstat lana, tak to bude kvůli zádržnosti. na D1 jsou betonové NJ. prostě jsme přeopatrní - můj odhad.
Jo, to beru, ale proč by se tam měly dávat znovu lana, proč tam nedat beton? Vždyť i pro případnou úpravu na letiště je odvoz betonových bloků jednodušší než demontáž lan. A to už vůbec nemluvím o (ne)bezpečnosti lan pro nás motorkáře....
mapman
Autor
Příspěvky: 5788
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: Rekonstrukce povrchu D46

Příspěvek od mapman »

Ne, lana tam nebudou. Spíš nikdo ten požadavek na zvýšení rychlosti nedal do projektu. Zkusím zjistit, co by se s tím dalo udělat.
kot
Příspěvky: 10731
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: Rekonstrukce povrchu D46

Příspěvek od kot »

New Jersey by byl správný krok.
PetrN
Příspěvky: 397
Registrován: 8.3.2022 10:50:52
Bydliště: 1km od budoucí MUK D2xD52

Re: Rekonstrukce povrchu D46

Příspěvek od PetrN »

A má smysl potenciálně zvyšovat na 130 na tom krátkém úseku? Mě přijde nejrozumnější tam dát plošnou 110 na celém opravovaném úseku už od D1, stejně jako na zbytku D46 (kromě lokálních snížení na 90)
Lenny
Autor
Příspěvky: 10877
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Rekonstrukce povrchu D46

Příspěvek od Lenny »

Vždy má smysl dávat 130 km/h.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
kot
Příspěvky: 10731
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: Rekonstrukce povrchu D46

Příspěvek od kot »

Stejně tam většina pojede 130, takže by bylo menší riziko pokut, pokud tam ofiko bude 130...
Brzda
Příspěvky: 225
Registrován: 21.1.2015 19:43:20

Re: Rekonstrukce povrchu D46

Příspěvek od Brzda »

PetrN píše: 22.5.2024 11:54:15 A má smysl potenciálně zvyšovat na 130 na tom krátkém úseku? Mě přijde nejrozumnější tam dát plošnou 110 na celém opravovaném úseku už od D1, stejně jako na zbytku D46 (kromě lokálních snížení na 90)
Mě teda osobně vadí ta plošná 110 na celém úseku až do OL :D
Je to ukázka typického úřednického alibismu. Buď to neměla nikdy být dálnice a nebo tam má být 130 s krátkými místními výjimkami...
Aram96
Příspěvky: 8045
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: Rekonstrukce povrchu D46

Příspěvek od Aram96 »

Mě tedy bohužel 110 na D46 celkem smysl dává ve srovnání s jinými dálnicemi, kde 130 je.
Nicméně bych rád viděl na D46 130 a všude jinde 140-150. :)
110 patří na novostavby silnic první třídy - na 2/3-pruhové. A 130 nechat pro SMV a D46. :)
Odpovědět

Zpět na „D46“