MÚK Ohrazenice D10×I/35

Praha – Mladá Boleslav – Turnov (I/35)
Odpovědět
jazr
Příspěvky: 24
Registrován: 17.10.2023 8:55:58
Bydliště: Plzeňský kraj

MÚK Ohrazenice D10×I/35

Příspěvek od jazr »

Záměr projektu přestavby MÚK Ohrazenice schválený CK MD 04/2024.

https://apdos.roadmedia.cz/Upload/Stavb ... ice-A5.pdf

Předpoklad SPP: 2026
Předpoklad zahájení stavby: 2028
Předpoklad uvedení do provozu: 2032
Předpokládaná cena: cca 1,18 mld. Kč
Zpracovatel záměru: Valbek s.r.o.
Aram96
Příspěvky: 8039
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: MÚK Ohrazenice D10×I/35

Příspěvek od Aram96 »

Táááák. A na řadě jsou další křižovatky. :jidlo: :D Tahle je s MÚK D35xS44 naprosto parádní po všech stránkách.
Je vidět, že to jde, když se chce. Zbytek jsou výmluvy.
Aram může jít v klidu spát, protože to už schválila i CK MD. 8-)
NullDeVoid
Příspěvky: 389
Registrován: 24.1.2023 19:51:36
Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland

Re: MÚK Ohrazenice D10×I/35

Příspěvek od NullDeVoid »

Je to pěkný, ale uvedení do provozu za 10 let, pokud věci půjdou dobře, takže…
A tohle je opět další příklad toho, kdy se jízdou rově mení číslo komunikace. To, co jsem navrhoval udělat na jiných místech. Zdejším se to nelíbilo. Tady to je.
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
evilcleaner
Příspěvky: 1085
Registrován: 7.1.2013 17:57:52
Bydliště: ostrava

Re: MÚK Ohrazenice D10×I/35

Příspěvek od evilcleaner »

obdobne s tim cislem to je/bude i u D55/S46 u Olm
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
mapman
Autor
Příspěvky: 5786
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: MÚK Ohrazenice D10×I/35

Příspěvek od mapman »

Nejpodobnější to je s D4xS20.
Aram96
Příspěvky: 8039
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: MÚK Ohrazenice D10×I/35

Příspěvek od Aram96 »

NullDeVoid píše: 22.5.2024 22:13:26 Je to pěkný, ale uvedení do provozu za 10 let, pokud věci půjdou dobře, takže…
A tohle je opět další příklad toho, kdy se jízdou rově mení číslo komunikace. To, co jsem navrhoval udělat na jiných místech. Zdejším se to nelíbilo. Tady to je.
To se nelíbilo mě, ale šlo o něco jiného. Psal jsem, že nikde nemáme, že by pokračovala dálnice dál rovně a měnila číslo. Všechny případy, které byly uvedeny, tak dálnice končí. Zde navazuje S35, jinde S20, D46 se napojuje do D35 (fyzicky napojuje). D55 také končí.

Prostě nikde nemáme nic takového, abyste dnes jel po dnešní D11 a u Sedlic najednou začalo jiné číslo směr Polsko. Jen při prostém průjezdu křižovatkou beze změny směru to prostě nemáme. ;-) Na rozdíl od Rakouska. A jsme za to rád, je to pakárna.
PetrN
Příspěvky: 396
Registrován: 8.3.2022 10:50:52
Bydliště: 1km od budoucí MUK D2xD52

Re: MÚK Ohrazenice D10×I/35

Příspěvek od PetrN »

NullDeVoide, tentokrát musím říct že máš pravdu a u MUK Nová Hospoda mi taky nedošlo že D4 volně přechází v S20. No takže přečíslujeme I/20 z Nové Hospody do Budějovic na I/4 a na Německo povede I/74? Stejně tak z Ohrazenic na Liberec D10, I/35 ukončíme v Ohrazenicích a na Harrachov povede I/75? :D Ne teď mě ale neberte vážně.

Arame, ono je asi ve finále jedno jestli se bez změny směru změní číslo dálnice D11->D37 a nebo z dálnice na "víceméně dálnici" pokračující ve stejném šířkovém profilu jako D4->S20 či D10->S35. Oboje je tak nějak divné
Aram96
Příspěvky: 8039
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: MÚK Ohrazenice D10×I/35

Příspěvek od Aram96 »

No jako beru to tak, že když navazuje jednička, tak je logické, že se to mění a je jedno, jestli se mění i číslo. Člověk prostě hned pocítí rozdíl, protože místo zelených značek jsou modré.
NullDeVoid
Příspěvky: 389
Registrován: 24.1.2023 19:51:36
Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland

Re: MÚK Ohrazenice D10×I/35

Příspěvek od NullDeVoid »

A já si stále myslím, že u HK by D11 měla plynule přejít v D37. A že D4 by měla pokračovat dovně do Strakonic, S20 se od ní má jen odpojovat plnohodnotným křížením 2 4pruhů.
Co bych naopak udělal asi jinak, je vedení čísla 10 do Liberce a pak do Německa. Protože všichni po D10 stejně jedou do Liberce (teda ti, co dorazí do oblasti tohohle křížení). A že by jako 35 začínala na tomhle křížení. Tomuhle přečíslování by byl otevřený. A zbylá I/10 může pak dostat nějaký vysoký číslo.
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
darwousek
Příspěvky: 996
Registrován: 21.10.2021 20:28:02
Bydliště: I/4 v budoucnu snad M4

Re: MÚK Ohrazenice D10×I/35

Příspěvek od darwousek »

Volný přechod z čísla na číslo není tak zlý, a zrovna tady by se to dalo řešit tím že se I/10 protáhne na Hrádek n. Nisou. A I/35 by vedla na Harrachov. Když už se bude I/35 osekávat u Valmezu tak proč ne i tady :) .
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10874
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: MÚK Ohrazenice D10×I/35

Příspěvek od Lenny »

A v Bílém Kostele by byla taky změna.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Mike
Příspěvky: 5046
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: MÚK Ohrazenice D10×I/35

Příspěvek od Mike »

Aram96 píše: 23.5.2024 13:21:01 ...

Prostě nikde nemáme nic takového, abyste dnes jel po dnešní D11 a u Sedlic najednou začalo jiné číslo směr Polsko. ...
vždyť to tu říkáme už léta, že ta křižovatka je blbě postavená 8-)
D11 má vést "rovně" do Opatovic, někde u Holic se z ní má odpojit paeažní D35 a D11 má pokračovat obchvatem Častolovic, rozšířením u Vamberka, průtahem okolo Rybné, minout Žamberk a Pastviny a u Lichkova se napojit na D43 do Polska :D
jak prosté ;)
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
NullDeVoid
Příspěvky: 389
Registrován: 24.1.2023 19:51:36
Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland

Re: MÚK Ohrazenice D10×I/35

Příspěvek od NullDeVoid »

Mike: Nevím, jestli to je myšleno jako vtip, ale jsi blízko. Koukni na mou verzi, mapa v podpisu. Takhle bych to viděl já. Číslo má pokračovat tímhle směrem, kategorie se má měnit.
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Aram96
Příspěvky: 8039
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: MÚK Ohrazenice D10×I/35

Příspěvek od Aram96 »

Ne, to není vtip. To, jak to popsal Mike, by měl být klidně cílový stav. Pak se ta čísla klidně mohou upravit. Ale hlavní je tvar křižovatky Sedlice, ten by se měl přestavět v podobném "duchu" jako tady Ohrazenice. Prostě na pořádné křížení, aby doprava Praha-Olomouc mohla plynule proudit rychlostí alespoň 100 km/h, včetně NA.
Mike
Příspěvky: 5046
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: MÚK Ohrazenice D10×I/35

Příspěvek od Mike »

je to něco mezi vtipem a neočekávatelnou realitou nepoučeného optimisty...
mě by se to samozřejmě líbilo, ale už pamatuji moc, abych si myslel, že to má i nějakou šanci na realizaci...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
jazr
Příspěvky: 24
Registrován: 17.10.2023 8:55:58
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: MÚK Ohrazenice D10×I/35

Příspěvek od jazr »

darwousek píše: 23.5.2024 17:33:26 Volný přechod z čísla na číslo není tak zlý, a zrovna tady by se to dalo řešit tím že se I/10 protáhne na Hrádek n. Nisou. A I/35 by vedla na Harrachov. Když už se bude I/35 osekávat u Valmezu tak proč ne i tady :) .
Vždyť v dlouhodobých plánech ŘSD (strategie do roku 2050 apod.) je plán, že I/10 (vč. E65) půjde na Rádelský Mlýn, pak po (ex.) I/65 a přes Smržovku (studie jižních obchvatu JN) do Tanvaldu. Původní stopa bude možná II. třída, příp. by z ní mohli udělat novou I/65.

I když co se týče E65, tak jsem dlouhodobě názoru, že má vést po dokončení všech úseků po S3+D11+D35+I/73.
Honey72
Příspěvky: 5311
Registrován: 26.12.2015 0:06:38
Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.

Re: MÚK Ohrazenice D10×I/35

Příspěvek od Honey72 »

Nemůže vést po D35+S73, když musí vést přes Prahu :-) Ale Poláci s přeložením E65 přes Královec počítají, takže po D11 povede.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Odpovědět

Zpět na „D10“