Ano, vyřeší. Dojde k rozšíření zpevněné vozovky z 10,75m na 11,50m, která odpovídá kategorii D27,5 ve které je možné vést zúžené 2+2 na jedné polovině (stejně jak u reko D1 mezi Mirošovicemi a Kývalkou), což může být mj. jako příprava na samotné rozšíření na 3+3, počítám že se bude dělat beton, který vyžaduje uzavření celé jedné poloviny a stejně by se muselo dělat alespoň provizorní rozšíření. Navíc teda bude co jsem pochopil po celé délce veden připojovací přídatný pruh, jen teda škoda těch PHS, že nedojde k propojení s MUK Ořech (bude chybět 800m). Zrovna úsek Slivenec-Ořech je nejvytíženějším úsekem D0 (směr D5 už to za Ořechem mírně klesá).
Tady je popis na TA:
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/631495
Mj. se tam právě píše:
V případě Stavby 2 jde o fyzické rozšíření pravého jízdního pásu o 0,75m na celkovou šíři zpevnění 11,5 m, což umožní v případě potřeby např. při rekonstrukcích, vedení dopravy 2+2 jízdní pruhy.
Stavba 2 řeší prodloužení připojovacího pruhu v MÚK Exit 16 – Slivenec ve směru D5, km 16,280 – 18,440, resp. rozšíření pravého jízdního na šířku zpevnění 11,5 m. Toto prodloužení usnadní připojování vozidel od Barrandova, kde je ve špičkových hodinách vysoká intenzita připojujících se vozidel, zvýší se tak bezpečnost dopravy v tomto úseku.
Přidávám ještě jeden vzorový příčný řez, levý pruh se zúží za 3,75 na 3,50m (jak u nové D26,0), připojovák pak bude mít 3,25m. Standardně se teda podle mě dělá alespoň 3,50m včetně čáry, takže zpevnění 11,75m.

- Pricny_rez_D0.png (174.56 KiB) Zobrazeno 2473 x