Indonésie
-
- VIP
- Příspěvky: 23049
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Indonésie
V Indonésii se plánují opravy a údržba silnic. Vzhledem k tomu, že je období nové výstavby, tak je nezbytné udržovat silnice v takovém stavu, které sníží náklady na jejich renovace v dalších letech a to se týká hlavně údržby regionálních silnic. Ministerstvo veřejných prací a veřejného bydlení stanovilo na práce rozpočet 2,19 miliardy USD. Rozpočet prací schválilo ministerstvo financí.
Práce budou prováděny v období 2023–2024 v indonéských regionech. To bude součástí iniciativy Indonésie o zrychlení zlepšování konektivity regionálních silnic.
Práce budou prováděny v období 2023–2024 v indonéských regionech. To bude součástí iniciativy Indonésie o zrychlení zlepšování konektivity regionálních silnic.
-
- VIP
- Příspěvky: 23049
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Indonésie
sledovaný projekt v tématu
částečně v provozu, zbytek ve výstavbě
Nová zpoplatněná silnice Bocimi má za cíl zkrátit dobu cestování a posílit indonéskou ekonomiku
https://en.wikipedia.org/wiki/Bogor%E2% ... _Toll_Road
Mýtná silnice Bogor - Ciawi - Sukabumi (Bocimi) je sérií národních strategických projektů, které mají pomoci snížit dopravní zácpy podél stávající silnice lemované továrnou a také zlepšit regionální propojení a cestovní ruch na Západní Jávě. Očekává se, že nový dálniční koridor o délce 54 kilometrů zkrátí dobu cestování mezi provinciemi Bogor a Sukabumi ze dvou hodin na 30 minut a zlepší ekonomické podmínky v okolní oblasti Sukabumi. Stavba je rozdělena do čtyř fází, z nichž první měří 15,35 kilometru a je již hotová. PT Waskita Karya (Waskita) je hlavním dodavatelem druhého úseku v hodnotě 2,1 bilionu IDR, který má délku 11,9 kilometrů mezi Cigombongem a Cibadakem a má být dokončen v roce 2023 poté, co byl zpožděn kvůli pandemii.
Vzhledem k tomu, že nadměrné srážky v místě projektu smáčely půdu a představovaly vysoké riziko potenciálních sesuvů půdy, staly se zemní práce významnou výzvou. Waskita si uvědomil, že potřebuje neustále aktualizované informace o postupu zemních prací podle místa práce, a musel vytvořit spolehlivou databázi pro správu a přístup k půdním datům pro provádění analýzy stability. Nejenže bylo důležité mít včasné a přesné aktualizace o zemních pracích, ale také spolehlivý přehled o celém průběhu stavby na místě.
Pomocí integrované technologie modelování a analýzy od Bentley Waskita vyvinula 3D BIM pracovní postupy a propojené digitální prostředí, které poskytovalo jasnou vizualizaci stávajících podmínek na místě a postupu výstavby v terénu. Waskita zkoumal pole pomocí dronů a pomocí ContextCapture zpracoval zachycená data do 3D sítě reality. Waskita s využitím modelu sítě reality s 3D modelem koridoru vyvinutým v OpenRoads rychle provedl výpočty a monitorování zemních prací. Poté importovali data o zemních pracích a testech půdy do gINT, aby vytvořili digitální databázi přístupnou týmu pro pozdější výpočet a analýzu stability svahu pomocí PLAXIS, což pomáhá optimalizovat návrh a výstavbu v místech náchylných k sesuvům půdy. Nakonec Waskita použil SYNCHRO k propojení 3D BIM modelu s daty pracovního plánu, aby simuloval plán výstavby a usnadnil 4D monitorování výstavby v prostředí připojených dat.
Přechodem na digitální technologii a automatizací předchozích manuálních procesů společnost Waskita nejen eliminovala lidské chyby a nákladné přepracování, ale také zkrátila výpočty zemních prací a doby hlášení ze dvou týdnů na tři dny.
částečně v provozu, zbytek ve výstavbě
Nová zpoplatněná silnice Bocimi má za cíl zkrátit dobu cestování a posílit indonéskou ekonomiku
https://en.wikipedia.org/wiki/Bogor%E2% ... _Toll_Road
Mýtná silnice Bogor - Ciawi - Sukabumi (Bocimi) je sérií národních strategických projektů, které mají pomoci snížit dopravní zácpy podél stávající silnice lemované továrnou a také zlepšit regionální propojení a cestovní ruch na Západní Jávě. Očekává se, že nový dálniční koridor o délce 54 kilometrů zkrátí dobu cestování mezi provinciemi Bogor a Sukabumi ze dvou hodin na 30 minut a zlepší ekonomické podmínky v okolní oblasti Sukabumi. Stavba je rozdělena do čtyř fází, z nichž první měří 15,35 kilometru a je již hotová. PT Waskita Karya (Waskita) je hlavním dodavatelem druhého úseku v hodnotě 2,1 bilionu IDR, který má délku 11,9 kilometrů mezi Cigombongem a Cibadakem a má být dokončen v roce 2023 poté, co byl zpožděn kvůli pandemii.
Vzhledem k tomu, že nadměrné srážky v místě projektu smáčely půdu a představovaly vysoké riziko potenciálních sesuvů půdy, staly se zemní práce významnou výzvou. Waskita si uvědomil, že potřebuje neustále aktualizované informace o postupu zemních prací podle místa práce, a musel vytvořit spolehlivou databázi pro správu a přístup k půdním datům pro provádění analýzy stability. Nejenže bylo důležité mít včasné a přesné aktualizace o zemních pracích, ale také spolehlivý přehled o celém průběhu stavby na místě.
Pomocí integrované technologie modelování a analýzy od Bentley Waskita vyvinula 3D BIM pracovní postupy a propojené digitální prostředí, které poskytovalo jasnou vizualizaci stávajících podmínek na místě a postupu výstavby v terénu. Waskita zkoumal pole pomocí dronů a pomocí ContextCapture zpracoval zachycená data do 3D sítě reality. Waskita s využitím modelu sítě reality s 3D modelem koridoru vyvinutým v OpenRoads rychle provedl výpočty a monitorování zemních prací. Poté importovali data o zemních pracích a testech půdy do gINT, aby vytvořili digitální databázi přístupnou týmu pro pozdější výpočet a analýzu stability svahu pomocí PLAXIS, což pomáhá optimalizovat návrh a výstavbu v místech náchylných k sesuvům půdy. Nakonec Waskita použil SYNCHRO k propojení 3D BIM modelu s daty pracovního plánu, aby simuloval plán výstavby a usnadnil 4D monitorování výstavby v prostředí připojených dat.
Přechodem na digitální technologii a automatizací předchozích manuálních procesů společnost Waskita nejen eliminovala lidské chyby a nákladné přepracování, ale také zkrátila výpočty zemních prací a doby hlášení ze dvou týdnů na tři dny.
-
- VIP
- Příspěvky: 23049
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Indonésie
Dne 11.7. se do provozu odevzdal 29 km úsek dálnice mezi Cimalaka a Dawuan v rámci dálnice Cisumdawu, která spojuje Bandung metropolitan area s Trans Java Toll Road na SV. Vzniklo tedy 2. dálniční napojení. Odevzdání uskutečnil prezident Jokowi, který tady nastartoval boom infrastruktury a vládne v zemi od roku 2014.
https://bisnis.tempo.co/read/1747058/pr ... un-lamanya
https://bisnis.tempo.co/read/1747058/pr ... un-lamanya
-
- VIP
- Příspěvky: 23049
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Indonésie
K dokončení prací na úsecích důležitého projektu indonéské dálnice Trans Sumatra Highway jsou zapotřebí další finanční prostředky. Projekt řídí indonéská silniční firma Hutama Karya. Další 2 miliardy USD jsou potřeba na práce na etapách 1 a 2 JTTAS. Náklady na etapy 3 a 4 JTTAS nebyly stanoveny.
-
- VIP
- Příspěvky: 23049
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Indonésie
Dne 4. srpna se do provozu odevzdalo 11,9 km dálnice Cigombong a Cibadak. Prodlužuje dosah dálnice z metropolitní oblasti Jakarty na jih. Průchod mezi dvěma sopkami, horou Salak a dvojitým sopečným kuželem komplexu Gede-Pangrango.
Jde o součást Tol Bogor - Ciawi - Sukabumi (Bocimi) Sekce II, Západní Jáva.
https://www.radarbogor.id/2023/08/02/to ... 4-agustus/
Makassar New Port Toll Road Access, Stav: 73% (07/2023):
Probíhá výstavba 1. dálnice v provincii Jambi. Odklízení půdy v úseku Betung - Tempino III (Bayung Lencir - Tempino) je dokončeno na celých 15,43 km, stavba byla zahájena.
https://jambi.tribunnews.com/amp/2023/0 ... ah-rampung
Jde o součást Tol Bogor - Ciawi - Sukabumi (Bocimi) Sekce II, Západní Jáva.
https://www.radarbogor.id/2023/08/02/to ... 4-agustus/
Makassar New Port Toll Road Access, Stav: 73% (07/2023):
Probíhá výstavba 1. dálnice v provincii Jambi. Odklízení půdy v úseku Betung - Tempino III (Bayung Lencir - Tempino) je dokončeno na celých 15,43 km, stavba byla zahájena.
https://jambi.tribunnews.com/amp/2023/0 ... ah-rampung
-
- VIP
- Příspěvky: 23049
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Indonésie
Včera se do provozu odevzdalo 64,5 km dálnice mezi Indralaya a Prabumulih. Jde o expanzi dálnice z metropolitního územi Palembang na JZ. Dálnice bude prodloužena až do Bengkulu na západě a vytvoří jižní odbočku zpoplatněné silnice Trans Sumatra.
https://sumeks.disway.id/read/677806/ja ... ember-2023
https://sumeks.disway.id/read/677806/ja ... ember-2023
-
- VIP
- Příspěvky: 23049
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Indonésie
Ještě 22.6. se do provozu odevzdal 12,7 km dlouhá dálnice spojující Baitussalam a Blang Bintang. Je to dosud nejsevernější dálnice v Indonésii a také nejsevernější úsek zpoplatněné silnice Trans Sumatra. Dalším zajímavým faktem je, že je to také nejzápadnější dálnice v Indonésii.
https://regional.kompas.com/read/2023/0 ... si-22-juni
Dne 17.8. se do provozu odevzdala dálnice o délce 8,57 km spojující East Probolinggo s Gending. Prodloužení do Banyuwangi, přístavního města a trajektové dopravy na Bali, je ve výstavbě.
https://www.antaranews.com/berita/36875 ... operasikan
Dne 20.9. se na severní Sumatře otevřelo do provozu 7,55 km dlouhého tahua, je to část zpoplatněné silnice Binjai - Langsa, která spojí severní Sumatru a provincii Aceh.
https://www.tvonenews.com/daerah/sumate ... ota-stabat
https://regional.kompas.com/read/2023/0 ... si-22-juni
Dne 17.8. se do provozu odevzdala dálnice o délce 8,57 km spojující East Probolinggo s Gending. Prodloužení do Banyuwangi, přístavního města a trajektové dopravy na Bali, je ve výstavbě.
https://www.antaranews.com/berita/36875 ... operasikan
Dne 20.9. se na severní Sumatře otevřelo do provozu 7,55 km dlouhého tahua, je to část zpoplatněné silnice Binjai - Langsa, která spojí severní Sumatru a provincii Aceh.
https://www.tvonenews.com/daerah/sumate ... ota-stabat
-
- VIP
- Příspěvky: 23049
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Indonésie
Dne 10.11.2023 se do provozu uvedlo 44 km dálnic:
Na severní Sumatře je otevřena dálnice o délce 28,5 km. Je ve tvaru písmene L s otočným bodem, který tvoří spojení s hlubokomořským přístavem Kuala Tanjung.
Na severní Sumatře je otevřena dálnice o délce 15,6 km, která je součástí zpoplatněné silnice Indrapura - Kisaran. Je napojena na úsek Tebing Tinggi - Indrapura.
https://ekonomi.bisnis.com/read/2023111 ... ini-gratis
Dále se v rámci hlavního města Jakarta v roce 2023 otevřelo dalších 20 km na okruhu JORR II, je to vícero kratších sekcí.
Na severní Sumatře je otevřena dálnice o délce 28,5 km. Je ve tvaru písmene L s otočným bodem, který tvoří spojení s hlubokomořským přístavem Kuala Tanjung.
Na severní Sumatře je otevřena dálnice o délce 15,6 km, která je součástí zpoplatněné silnice Indrapura - Kisaran. Je napojena na úsek Tebing Tinggi - Indrapura.
https://ekonomi.bisnis.com/read/2023111 ... ini-gratis
Dále se v rámci hlavního města Jakarta v roce 2023 otevřelo dalších 20 km na okruhu JORR II, je to vícero kratších sekcí.
-
- VIP
- Příspěvky: 23049
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Indonésie
přehoupnu se do letošního roku:
Dne 29.1.2024 se do provozu uvedla 19 km dlouhá dálnice spojující Kuala Bingai a Tanjung Pura. Je součástí páteřního tahu Trans Sumatra Toll Road. Rozšíření na sever, které spojí severní Sumatru a provincii Aceh, je ve výstavbě.
Dne 22.2.2024 se do provozu uvedla 3,2 km dlouhá dálncie, která spojuje Makassar New Port s dálničním systémem v Makassar. Na jihu Sulawesi. Makassar má populaci o velikosti asi 1,5 mil.
poloha na mapě: https://www.openstreetmap.org/?mlat=-5. ... 3/119.4340
https://www.antaranews.com/berita/39759 ... -jalan-tol
Dne 15.5.byla zprovozněna dálnice o délce 32,15 km, která spojila město Lima Puluh s periferií Kisaranu na severní Sumatře. Je součástí zpoplatněné silnice Indrapura - Kisaran, která je zase součástí páteřní dálnice Trans Sumatra. Počítá se s rozšířením mýtné silnice Dumai - Pekanbaru na jih.
https://www.detik.com/sumut/bisnis/d-73 ... sih-gratis
Dne 31.5. se do provozu uvedl 24,7 km úsek dálnice Bangkinang - Koto Kampar, která spojuje město Bangkinang s přehradou Koto Panjang poblíž hranice provincie Západní Sumatra. Je to část rozestavěné zpoplatněné silnice Padang - Pekanbaru.
https://www.detik.com/sumut/berita/d-73 ... oto-kampar
Dne 9.7. byla zprovozněná 19,7 km dlouhá část Jakartského vnějšího okruhu II mezi Nagrak - Cibitung Junction.
Úsek, který spojil IC Nagrak s mýtnou silnicí Jakarta - Cikampek. Označuje dokončení Jakartského vnějšího okruhu II, čtvrté soustředné "vrstv" dálnice v Jakartě a jejím okolí. Druhý, třetí a čtvrtý kruh jsou dokončeny, zatímco první je ve výstavbě a plánuje se pátý okruh.
Dne 29.1.2024 se do provozu uvedla 19 km dlouhá dálnice spojující Kuala Bingai a Tanjung Pura. Je součástí páteřního tahu Trans Sumatra Toll Road. Rozšíření na sever, které spojí severní Sumatru a provincii Aceh, je ve výstavbě.
Dne 22.2.2024 se do provozu uvedla 3,2 km dlouhá dálncie, která spojuje Makassar New Port s dálničním systémem v Makassar. Na jihu Sulawesi. Makassar má populaci o velikosti asi 1,5 mil.
poloha na mapě: https://www.openstreetmap.org/?mlat=-5. ... 3/119.4340
https://www.antaranews.com/berita/39759 ... -jalan-tol
Dne 15.5.byla zprovozněna dálnice o délce 32,15 km, která spojila město Lima Puluh s periferií Kisaranu na severní Sumatře. Je součástí zpoplatněné silnice Indrapura - Kisaran, která je zase součástí páteřní dálnice Trans Sumatra. Počítá se s rozšířením mýtné silnice Dumai - Pekanbaru na jih.
https://www.detik.com/sumut/bisnis/d-73 ... sih-gratis
Dne 31.5. se do provozu uvedl 24,7 km úsek dálnice Bangkinang - Koto Kampar, která spojuje město Bangkinang s přehradou Koto Panjang poblíž hranice provincie Západní Sumatra. Je to část rozestavěné zpoplatněné silnice Padang - Pekanbaru.
https://www.detik.com/sumut/berita/d-73 ... oto-kampar
Dne 9.7. byla zprovozněná 19,7 km dlouhá část Jakartského vnějšího okruhu II mezi Nagrak - Cibitung Junction.
Úsek, který spojil IC Nagrak s mýtnou silnicí Jakarta - Cikampek. Označuje dokončení Jakartského vnějšího okruhu II, čtvrté soustředné "vrstv" dálnice v Jakartě a jejím okolí. Druhý, třetí a čtvrtý kruh jsou dokončeny, zatímco první je ve výstavbě a plánuje se pátý okruh.
-
- VIP
- Příspěvky: 23049
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Indonésie
Indonésie staví nové hlavní město Nusantara. Hlavně kvůli mnoha ekologickým problémům, kterými trpí současné hlavní město Indonésie, Jakarta. Záplavy jsou v Jakartě stále větším problémem, i když je také notoricky přetížená a trpí špatnou kvalitou ovzduší.
Pro tento účel se samozřejmě staví nová zpoplatněná silnice, která zajistí napojení nového hlavního města.
Pro tento účel se samozřejmě staví nová zpoplatněná silnice, která zajistí napojení nového hlavního města.
-
- VIP
- Příspěvky: 23049
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Indonésie
Financování v hodnotě 690 milionů USD poskytuje Jižní Korea na projekt nového zpoplatněného tunelu v Indonésii.
Nový zpoplatněný tunel povede pod vodou a poskytne spojení s novým hlavním městem země, Nusantarou.
Tento nový tunel je postaven z prefabrikovaných komponentů, které jsou poté spojeny dohromady a ponořeny, aby vytvořily ponořené tunelové spojení. Podrobnosti projektu ještě nebyly zveřejněny, ale každý z úseků bude pravděpodobně mít tři jízdní pruhy v obou směrech a bude měřit 1-1,5 km na délku. Indonéské ministerstvo veřejných prací a bydlení (PUPR) oznámilo, že projekt ponořeného tunelu bude stát celkem 736,6 milionu dolarů.
Tunel bude tvořit klíčový úsek 47 km dlouhé rychlostní silnice spojující nové hlavní město s balikpapanským mezinárodním letištěm Sepinggan. Projekt tunelu řídí indonéské ministerstvo veřejných prací a bydlení. Stavba má začít na konci roku 2024.
S Nusantarou bude spojeno celkem 88,5 km nových zpoplatněných silnic, z nichž 67,5 km již bylo dokončeno. Nová zpoplatněná silnice mezi Nusantarou a Balikpapanem mezitím zkrátí dobu jízdy na přibližně 40–50 minut.
Nové hlavní město se staví, protože v okolí současného hlavního města Indonésie, Jakarty, která se potápí, trpí silnými dopravními zácpami a chronickým znečištěním ovzduší, je tolik ekologických problémů.
Nový zpoplatněný tunel povede pod vodou a poskytne spojení s novým hlavním městem země, Nusantarou.
Tento nový tunel je postaven z prefabrikovaných komponentů, které jsou poté spojeny dohromady a ponořeny, aby vytvořily ponořené tunelové spojení. Podrobnosti projektu ještě nebyly zveřejněny, ale každý z úseků bude pravděpodobně mít tři jízdní pruhy v obou směrech a bude měřit 1-1,5 km na délku. Indonéské ministerstvo veřejných prací a bydlení (PUPR) oznámilo, že projekt ponořeného tunelu bude stát celkem 736,6 milionu dolarů.
Tunel bude tvořit klíčový úsek 47 km dlouhé rychlostní silnice spojující nové hlavní město s balikpapanským mezinárodním letištěm Sepinggan. Projekt tunelu řídí indonéské ministerstvo veřejných prací a bydlení. Stavba má začít na konci roku 2024.
S Nusantarou bude spojeno celkem 88,5 km nových zpoplatněných silnic, z nichž 67,5 km již bylo dokončeno. Nová zpoplatněná silnice mezi Nusantarou a Balikpapanem mezitím zkrátí dobu jízdy na přibližně 40–50 minut.
Nové hlavní město se staví, protože v okolí současného hlavního města Indonésie, Jakarty, která se potápí, trpí silnými dopravními zácpami a chronickým znečištěním ovzduší, je tolik ekologických problémů.