I/4 Obecně
Re: I/4 Obecně
Předpokládám že reaguješ na příspěvek ohledně návštěvy premiéra ve Vimperku.
Tipl bych si to , do návštěvy premiéra byli patníky kolem cesty řekněme v žalostném stavu. 7.6. byl Fiala ve Vimperku a 8.6 tam byli v celé délce od Čkyně do Vimperka čety pracovníků co rovnali a místy i dávali nové patníky, nevím jestli to bylo přímo na stížnost ale vyložil jsem si to tak.
Jinak ke správě, řekl bych že zrovna Jihočeská správa není tak špatná, jen neberou I/4 vážně. Dalo by se říct že příprava přeložek tu skončila v r. 2004 zahájením stavby Nová Houžná - Hlíniště. Od té doby se tu tiše občas něco objevilo jako studie na obchvat Volyně z r. 2008 kde to skončilo zjišťovacím řízením, kdyby pokračovali mohlo se teď jezdit/ minimálně stavět...
Dalo by se říct že pořádně se příprava staveb rozjela zase v r. 2021 stavbou Volyně – Zlešice, přeložka, potom v r. 2023 stavba Strunkovice nad Volyňkou - Volyně a letos v lednu obchvat Strakonic... Doufám že od r. 2030 se tu ty stavby pořádně rozjedou, do té doby by mohli ještě začít připravovat Lčovice - Vimperk a Šumavský úsek po Novou Houžnou aby se stavělo kontinuálně třeba do r. 2040.
Tipl bych si to , do návštěvy premiéra byli patníky kolem cesty řekněme v žalostném stavu. 7.6. byl Fiala ve Vimperku a 8.6 tam byli v celé délce od Čkyně do Vimperka čety pracovníků co rovnali a místy i dávali nové patníky, nevím jestli to bylo přímo na stížnost ale vyložil jsem si to tak.
Jinak ke správě, řekl bych že zrovna Jihočeská správa není tak špatná, jen neberou I/4 vážně. Dalo by se říct že příprava přeložek tu skončila v r. 2004 zahájením stavby Nová Houžná - Hlíniště. Od té doby se tu tiše občas něco objevilo jako studie na obchvat Volyně z r. 2008 kde to skončilo zjišťovacím řízením, kdyby pokračovali mohlo se teď jezdit/ minimálně stavět...
Dalo by se říct že pořádně se příprava staveb rozjela zase v r. 2021 stavbou Volyně – Zlešice, přeložka, potom v r. 2023 stavba Strunkovice nad Volyňkou - Volyně a letos v lednu obchvat Strakonic... Doufám že od r. 2030 se tu ty stavby pořádně rozjedou, do té doby by mohli ještě začít připravovat Lčovice - Vimperk a Šumavský úsek po Novou Houžnou aby se stavělo kontinuálně třeba do r. 2040.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Obecně
Zahájeno společné řízení na přestavbu MÚK Nová Hospoda: https://www.kraj-jihocesky.cz/system/fi ... %20MÚK.pdf
Re: I/4 Obecně
Není to trošku brzy když se má stavět 2031 ?
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/4 Obecně
Vimperk dal mezi pár domků úsekové měření a vybral 20 milionů. Jenže v rozporu s pravidly, řekl soud A ve Čkyni radar zmizel stejně rychle jako se tam objevil .
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
-
- Příspěvky: 179
- Registrován: 27.2.2023 5:45:32
- Bydliště: Stochov
Re: I/4 Obecně
https://zdopravy.cz/urad-schvalil-kompl ... ne-216480/
Úřad schválil kompletní přeložku silnice I/4 severně od Volyně
Úřad schválil kompletní přeložku silnice I/4 severně od Volyně
Re: I/4 Obecně
Trošku historičtější otázka, ale našel jsem na wayback stránku která dobře zpracovává historii I/4 kde je zmíněna jakási stavba
, mohl bych se zeptat o co mělo v té době jít Estakáda společně s přestavbou I/4 Vimperkem v té době již stála mělo tedy jít o nějaký "nový obchvat" ?Přeložka Vimperk délky 4,5 s realizací 2000 až 2003
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
-
- Příspěvky: 1094
- Registrován: 7.1.2013 17:57:52
- Bydliště: ostrava
Re: I/4 Obecně
to jsou lennyho stranky *srdicko*
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Re: I/4 Obecně
Ajo, copyrightu jsem si všiml až teď
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.