S11 je rychlostní silnice, která spojuje pobřeží Baltského moře (město Koszalin) přes Poznaň s hornoslezskou konurbací kolem Katovic.
Celkem by tato rychlostní silnice měla mít po dokončení okolo 550 km, přičemž na jižním obchvatu Poznaně je značená (stejně jako rychlostní silnice S5) v trase dálnice A2. K 10.1.2025 je postaveno zhruba 160 km, z čehož 2 krátké úseky jsou v 1/2 profilu.
Kromě úseku od Koszalina do města Bobolice (48,7 km) jsou zatím hotové obchvaty měst Szczecinek, Jarocin, Ostrów Wielkopolski, Kępno a Olesno a také západní obchvat Poznaně a úsek od Poznaně po město Kórnik (14,8 km). Dále je ve výstavbě úsek Bobolice-Szczecinek (24,4 km) a další 4 úseky jsou po podepsání smlouvy ve fázi projektování nebo čekání na stavební povolení a dva se tendrují.
S11 Koszalin - Poznaň - Tarnowskie Góry (katovická konurbace)
Re: S11 Koszalin - Poznaň - Tarnowskie Góry (katovická konurbace)
GDDKiA otevřela obálky v tendrech na zaprojektování a stavbu dvou úseků S11 mezi městy Ostrów Wielkopolski a Kępno.
O první úsek Przygodzice-Ostrzeszów Północ o délce přes 12 km, součástí kterého jsou 2 MÚK a dvojice odpočívek, se uchází 10 firem, z nichž nejnižší nabídku v hodnotě 549 mil. złotých podal polský Mirbud.
Druhý úsek Ostrzeszów Północ-Kępno Północ o délce necelých 18 km s 3 MÚK má 9 uchazečů. Nejnižší nabídka je od polské společnosti Budimex za 588 mil. złotých.
Po podepsání smluv budou mít stavební firmy 10 měsíců na vytvoření projektu a podání žádosti o stavební povolení a příslušný vojvodský úřad dalších 7 měsíců na vydání SP. Samotné stavební práce by měly trvat 22 měsíců a pokud vše půjde podle plánů, tak se počítá se zprovozněním obou úseků v první polovině roku 2029.
https://www.gov.pl/web/gddkia-poznan/po ... ki---kepno
O první úsek Przygodzice-Ostrzeszów Północ o délce přes 12 km, součástí kterého jsou 2 MÚK a dvojice odpočívek, se uchází 10 firem, z nichž nejnižší nabídku v hodnotě 549 mil. złotých podal polský Mirbud.
Druhý úsek Ostrzeszów Północ-Kępno Północ o délce necelých 18 km s 3 MÚK má 9 uchazečů. Nejnižší nabídka je od polské společnosti Budimex za 588 mil. złotých.
Po podepsání smluv budou mít stavební firmy 10 měsíců na vytvoření projektu a podání žádosti o stavební povolení a příslušný vojvodský úřad dalších 7 měsíců na vydání SP. Samotné stavební práce by měly trvat 22 měsíců a pokud vše půjde podle plánů, tak se počítá se zprovozněním obou úseků v první polovině roku 2029.
https://www.gov.pl/web/gddkia-poznan/po ... ki---kepno
Re: S11 Koszalin - Poznaň - Tarnowskie Góry (katovická konurbace)
Nová cesta z ČR k Baltu ? Z Ostravska by to mohla být dobrá trasa k oblasti Svinoústí. Minimálně tedy ta část Katowice - Poznaň.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: S11 Koszalin - Poznaň - Tarnowskie Góry (katovická konurbace)
Dalnicni krizovatka A1/A4 - Swinoujscie autem dnes 640km, vzdusnou carou 507km. Myslite, ze vam S11 zkrati? Tohle miri spis na stredni cast pobrezi, Koszalin, Slupsk a okoli a hlavne to ma podle mne "otevrit" rozsahle uzemi mezi S3, A2 a S5.