Můj dojem z parametrů staveb průtahu I/20 Plzní je, že kapacitnější bude objezd po východní straně města než po západní, proto to napojení do MÚK v km 76.Trupman píše: ↑10.1.2025 15:06:56 Když si tu kreslíme do mapy D19...
Myslím si, že zajímavou variantou napojení na straně Plzně by bylo od Nepomuku k Přešticům a následně využít I/27 do uzlu 80 na D5.
Zatím tu všichni kreslí jen vedení ve stopě I/20 do exitu 76 na D5 u Olympie.
Myslím, že by to bylo průchodnější územím, levnější na výstavbu a snazší řešení napojení do D5.
Ale jak jsem psal výše, to už podle mě zacházíme do příliš velkých podrobností.
Zase na druhou stranu - v roce 2100 by se mohlo pokračovat od Přeštic okolo Stoda k MÚK v km 107 D5.
