I/20 obecně

Karlovy Vary (D6) – Plzeň (I/27, I/26, D5, I/19) – Blatná – (D4, I/4) – Písek (I/29) – Vodňany (I/22) – České Budějovice (D3)
Odpovědět
pjezek164
Příspěvky: 558
Registrován: 9.7.2012 9:30:55

Re: I/20 obecně

Příspěvek od pjezek164 »

Je, pohled ze severu na Mladotice směr Písek.
Majkii
Administrátor
Příspěvky: 3125
Registrován: 15.3.2009 14:41:26
Bydliště: SV Čechy

Re: I/20 obecně

Příspěvek od Majkii »

Na předělávané křižovatce na Klášter u Nepomuka byl v pátek smrťák (jakože na stavbě, zával dělníka) a teď už je tam psaná uzavírka do konce října. Info z pátku, objížďka by měla být furt stejná.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Lenny
Autor
Příspěvky: 11408
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: I/20 obecně

Příspěvek od Lenny »

Valbek pracuje na TES "I/20 Seč - Nová Hospoda, uspořádání 2+1" v kategorii S 15,25/110.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
outdoor
Příspěvky: 138
Registrován: 6.4.2011 20:20:50
Bydliště: Plzeň-jih

Re: I/20 obecně

Příspěvek od outdoor »

Lenny píše: 10.6.2024 21:02:53 Valbek pracuje na TES "I/20 Seč - Nová Hospoda, uspořádání 2+1" v kategorii S 15,25/110.
a úsek "MUK Chválenice - Seč" ? Tam bude nějaká změna na 2+2 ?
PetrN
Příspěvky: 683
Registrován: 8.3.2022 10:50:52
Bydliště: 1km od budoucí MUK D2xD52

Re: I/20 obecně

Příspěvek od PetrN »

Chválenice-Seč možná odpoví někdo jiný, každopádně oproti této informaci:
CK MD schválila 15. 8. 2023 přestavbu silnice I/20 v úseku Losiná - Nová Hospoda v kategorii S 15,25/110. Stavby I/20 Chválenice, přeložka a I/20 Hněvkov - Sedlice nebudou upravovány na tuto kategorii.
ze zadání vyplývá že by se měl posuzovat celý úsek Seč - Nová Hospoda tzn. včetně obchvatu Sedlic. V zadání se opakovaně píše o délce přibližně 67 km, což teda odpovídá spíše celému úseku Losiná - Nová Hospoda, jedná se ale zřejmě o chybu, i v uvedené mapce začíná úsek u Seče. Dále se mj. píše o doprovodných komunikacích, což je super zpráva, jelikož se evidentně počítá s režimem SMV.
Dalším předmětem studie je návrh střídání režimů 2+1 a návrh doprovodných komunikací v úsecích, kde je uvažováno se zachováním komunikace I/20 ve stávající stopě
Zadání ke stažení na TA: https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/699163
outdoor
Příspěvky: 138
Registrován: 6.4.2011 20:20:50
Bydliště: Plzeň-jih

Re: I/20 obecně

Příspěvek od outdoor »

v březnu tu někdo psal, že bylo přerušeno UŘ pro úsek Chválenice - Seč, tak kdoví...
Aram96
Příspěvky: 8933
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: I/20 obecně

Příspěvek od Aram96 »

Takže víceméně první vlaštovka Radkem zmiňovaného "přehodnocení dvoupruhů a zvolení raději 3 nebo 4 pruhů". :ok:
Jen nevím, zda se tady nemělo prověřovat opravdu více v duchu D19 a rovnou právě s pruhy 4 namísto 3.

Pokud nebude návaznost na D19 přes D4 a dál k D3, pak je tady S 15,25/110 správně zvolená kategorie. Pak ale budeme potřebovat zkapacitnit opravdu komplet celý úsek Mirošovice-Kývalka. S D19 by se dala ta "česká polovina" ušetřit.
michal
Příspěvky: 5330
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: I/20 obecně

Příspěvek od michal »

No já myslím, že kdyby bylo na D5 a na D1 v obou směrech po jedné takové "policejní odpočívce", jako je ta na 25.km rakouské A5, tak si jsem jist, že by české dálnice alespoň co se zahraničního kamionového tranzitu týče, výrazně prořídly... A určitě by to vyšlo levněji než dálnice Humpolec-Prostějov...
Aram96
Příspěvky: 8933
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: I/20 obecně

Příspěvek od Aram96 »

Kdyby na D1 byla kamionů polovina, tak budu souhlasit s tím, že se nemusí D1 zkapacitňovat.
Za současného stavu je to úplně mimo, naprosto nehledě na D35. Takže tvoje řešení se nabízí. :)

Mě jen jde o to, aby se prostě nepostavily přeložky na jihu (ať už 2-pruh nebo 3-pruh) v celé délce od Plzně přes Písek až k D3 k Táboru (což je ostatně tak nějak v plánu) a nebylo to tudy +- stejně daleko. V tu chvíli by začali všici oprávněně nadávat, proč se toho nevyužilo a nepostavilo se to ve 4-pruhu, protože by se tudy dalo pěkně objíždět naši českou přetíženou past D1+D0+D5. A měli by pravdu. Tohle a jen tohle, by to chtělo prostě prověřit. Ale zatím nic, přitom pohledem na plánovanou dálniční síť je to do očí bijící.
darwousek
Příspěvky: 1423
Registrován: 21.10.2021 20:28:02
Bydliště: U I/4 v budoucnu snad M4

Re: I/20 obecně

Příspěvek od darwousek »

Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
darwousek
Příspěvky: 1423
Registrován: 21.10.2021 20:28:02
Bydliště: U I/4 v budoucnu snad M4

Re: I/20 obecně

Příspěvek od darwousek »

Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
x0401
Příspěvky: 55
Registrován: 10.5.2023 8:05:10

Re: I/20 obecně

Příspěvek od x0401 »

Nové info ke křižovatce u Kláštera U Kláštera je již položený asfalt.
Provoz by se měl na hlavní tah (zatím s omezeními) vrátit v první polovině října.
Nejel tam teď někdo? Podle dopravního infa je tam pořád kompletní uzavírka.

A pokud ještě někdo nezaznamenal tak Ve Lnářích už je hotovo. Článek z 8.10.
Práce, které byly původně v řešením úseku plánované do konce listopadu nyní skončily a hlavní tah je opět průjezdný bez omezení.
Obchvaty by měli být bez OK.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
jspk
Příspěvky: 50
Registrován: 25.7.2022 11:47:31

Re: I/20 obecně

Příspěvek od jspk »

Křižovatka u Kláštera byla zprovozněna.
https://www.idnes.cz/plzen/zpravy/nepom ... -zpravy_vb
darwousek
Příspěvky: 1423
Registrován: 21.10.2021 20:28:02
Bydliště: U I/4 v budoucnu snad M4

Re: I/20 obecně

Příspěvek od darwousek »

Neuvažovalo se někdy náhodou s druhou rampou u Písku u Robinsona ? https://mapy.cz/s/pujejavenu už v době kdy se jezdilo přes Dobešice tam byl takový apendix co by tomu nasvědčoval https://mapy.cz/s/kehadotece
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
x0401
Příspěvky: 55
Registrován: 10.5.2023 8:05:10

Re: I/20 obecně

Příspěvek od x0401 »

V roce 2025 mají na I/20 ve městě Blatná proběhnout 2 akce. Výstavba kruhového objezdu na křížení ulic Vrbenská a Plzeňská, a dále rozšíření silnice u rybníku Sladovna.
Citace 1. letošního vydání místního tisku Blatenské listy:
Dalšími investicemi jsou podíly na investicích ŘSD, a to okružní křižovatky I/20 Vrbenská a úpravy I/20 u rybníku Sladovna. Tyto akce budou, dle sdělení ŘSD, v letošním roce zahájeny a také dokončeny. Doufáme, že se tyto akce opravdu, po mnoha odkladech, povedou dokončit.
Zdroj zde, na úvodní stránce.
Obchvaty by měli být bez OK.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
outdoor
Příspěvky: 138
Registrován: 6.4.2011 20:20:50
Bydliště: Plzeň-jih

Re: I/20 obecně

Příspěvek od outdoor »

škoda, že taky už nezačnou stavět obchvat Sedlice - Hněvkov
x0401
Příspěvky: 55
Registrován: 10.5.2023 8:05:10

Re: I/20 obecně

Příspěvek od x0401 »

outdoor píše: 19.1.2025 12:46:40 škoda, že taky už nezačnou stavět obchvat Sedlice - Hněvkov
Souhlasím, podle připravenosti stavby by to letos zahájit stihli, ale asi není rozpočet. Holt snad příští rok...
Obchvaty by měli být bez OK.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
pjezek164
Příspěvky: 558
Registrován: 9.7.2012 9:30:55

Re: I/20 obecně

Příspěvek od pjezek164 »

Nejen rozpočet, ale i kapacity a jiné zdroje jsou omezené. Velké sousto hrozí zalknutím se. Ale může to také projít bez následků. A mohou se také brzy najít dosud nedostupné zdroje i kapacity.
Odpovědět

Zpět na „I/20“