I/20 obecně
Re: I/20 obecně
Je, pohled ze severu na Mladotice směr Písek.
Re: I/20 obecně
Na předělávané křižovatce na Klášter u Nepomuka byl v pátek smrťák (jakože na stavbě, zával dělníka) a teď už je tam psaná uzavírka do konce října. Info z pátku, objížďka by měla být furt stejná.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/20 obecně
Valbek pracuje na TES "I/20 Seč - Nová Hospoda, uspořádání 2+1" v kategorii S 15,25/110.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/20 obecně
Chválenice-Seč možná odpoví někdo jiný, každopádně oproti této informaci:
ze zadání vyplývá že by se měl posuzovat celý úsek Seč - Nová Hospoda tzn. včetně obchvatu Sedlic. V zadání se opakovaně píše o délce přibližně 67 km, což teda odpovídá spíše celému úseku Losiná - Nová Hospoda, jedná se ale zřejmě o chybu, i v uvedené mapce začíná úsek u Seče. Dále se mj. píše o doprovodných komunikacích, což je super zpráva, jelikož se evidentně počítá s režimem SMV.CK MD schválila 15. 8. 2023 přestavbu silnice I/20 v úseku Losiná - Nová Hospoda v kategorii S 15,25/110. Stavby I/20 Chválenice, přeložka a I/20 Hněvkov - Sedlice nebudou upravovány na tuto kategorii.
Zadání ke stažení na TA: https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/699163Dalším předmětem studie je návrh střídání režimů 2+1 a návrh doprovodných komunikací v úsecích, kde je uvažováno se zachováním komunikace I/20 ve stávající stopě
Re: I/20 obecně
v březnu tu někdo psal, že bylo přerušeno UŘ pro úsek Chválenice - Seč, tak kdoví...
Re: I/20 obecně
Takže víceméně první vlaštovka Radkem zmiňovaného "přehodnocení dvoupruhů a zvolení raději 3 nebo 4 pruhů".
Jen nevím, zda se tady nemělo prověřovat opravdu více v duchu D19 a rovnou právě s pruhy 4 namísto 3.
Pokud nebude návaznost na D19 přes D4 a dál k D3, pak je tady S 15,25/110 správně zvolená kategorie. Pak ale budeme potřebovat zkapacitnit opravdu komplet celý úsek Mirošovice-Kývalka. S D19 by se dala ta "česká polovina" ušetřit.

Jen nevím, zda se tady nemělo prověřovat opravdu více v duchu D19 a rovnou právě s pruhy 4 namísto 3.
Pokud nebude návaznost na D19 přes D4 a dál k D3, pak je tady S 15,25/110 správně zvolená kategorie. Pak ale budeme potřebovat zkapacitnit opravdu komplet celý úsek Mirošovice-Kývalka. S D19 by se dala ta "česká polovina" ušetřit.
Re: I/20 obecně
No já myslím, že kdyby bylo na D5 a na D1 v obou směrech po jedné takové "policejní odpočívce", jako je ta na 25.km rakouské A5, tak si jsem jist, že by české dálnice alespoň co se zahraničního kamionového tranzitu týče, výrazně prořídly... A určitě by to vyšlo levněji než dálnice Humpolec-Prostějov...
Re: I/20 obecně
Kdyby na D1 byla kamionů polovina, tak budu souhlasit s tím, že se nemusí D1 zkapacitňovat.
Za současného stavu je to úplně mimo, naprosto nehledě na D35. Takže tvoje řešení se nabízí.
Mě jen jde o to, aby se prostě nepostavily přeložky na jihu (ať už 2-pruh nebo 3-pruh) v celé délce od Plzně přes Písek až k D3 k Táboru (což je ostatně tak nějak v plánu) a nebylo to tudy +- stejně daleko. V tu chvíli by začali všici oprávněně nadávat, proč se toho nevyužilo a nepostavilo se to ve 4-pruhu, protože by se tudy dalo pěkně objíždět naši českou přetíženou past D1+D0+D5. A měli by pravdu. Tohle a jen tohle, by to chtělo prostě prověřit. Ale zatím nic, přitom pohledem na plánovanou dálniční síť je to do očí bijící.
Za současného stavu je to úplně mimo, naprosto nehledě na D35. Takže tvoje řešení se nabízí.

Mě jen jde o to, aby se prostě nepostavily přeložky na jihu (ať už 2-pruh nebo 3-pruh) v celé délce od Plzně přes Písek až k D3 k Táboru (což je ostatně tak nějak v plánu) a nebylo to tudy +- stejně daleko. V tu chvíli by začali všici oprávněně nadávat, proč se toho nevyužilo a nepostavilo se to ve 4-pruhu, protože by se tudy dalo pěkně objíždět naši českou přetíženou past D1+D0+D5. A měli by pravdu. Tohle a jen tohle, by to chtělo prostě prověřit. Ale zatím nic, přitom pohledem na plánovanou dálniční síť je to do očí bijící.
Re: I/20 obecně
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/20 obecně
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/20 obecně
Nové info ke křižovatce u Kláštera U Kláštera je již položený asfalt.
A pokud ještě někdo nezaznamenal tak Ve Lnářích už je hotovo. Článek z 8.10.
Nejel tam teď někdo? Podle dopravního infa je tam pořád kompletní uzavírka.Provoz by se měl na hlavní tah (zatím s omezeními) vrátit v první polovině října.
A pokud ještě někdo nezaznamenal tak Ve Lnářích už je hotovo. Článek z 8.10.
Práce, které byly původně v řešením úseku plánované do konce listopadu nyní skončily a hlavní tah je opět průjezdný bez omezení.
Obchvaty by měli být bez OK.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/20 obecně
Křižovatka u Kláštera byla zprovozněna.
https://www.idnes.cz/plzen/zpravy/nepom ... -zpravy_vb
https://www.idnes.cz/plzen/zpravy/nepom ... -zpravy_vb
Re: I/20 obecně
Neuvažovalo se někdy náhodou s druhou rampou u Písku u Robinsona ? https://mapy.cz/s/pujejavenu už v době kdy se jezdilo přes Dobešice tam byl takový apendix co by tomu nasvědčoval https://mapy.cz/s/kehadotece
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/20 obecně
V roce 2025 mají na I/20 ve městě Blatná proběhnout 2 akce. Výstavba kruhového objezdu na křížení ulic Vrbenská a Plzeňská, a dále rozšíření silnice u rybníku Sladovna.
Citace 1. letošního vydání místního tisku Blatenské listy:
Citace 1. letošního vydání místního tisku Blatenské listy:
Zdroj zde, na úvodní stránce.Dalšími investicemi jsou podíly na investicích ŘSD, a to okružní křižovatky I/20 Vrbenská a úpravy I/20 u rybníku Sladovna. Tyto akce budou, dle sdělení ŘSD, v letošním roce zahájeny a také dokončeny. Doufáme, že se tyto akce opravdu, po mnoha odkladech, povedou dokončit.
Obchvaty by měli být bez OK.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/20 obecně
škoda, že taky už nezačnou stavět obchvat Sedlice - Hněvkov
Re: I/20 obecně
Souhlasím, podle připravenosti stavby by to letos zahájit stihli, ale asi není rozpočet. Holt snad příští rok...
Obchvaty by měli být bez OK.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/20 obecně
Nejen rozpočet, ale i kapacity a jiné zdroje jsou omezené. Velké sousto hrozí zalknutím se. Ale může to také projít bez následků. A mohou se také brzy najít dosud nedostupné zdroje i kapacity.