
3400 metrů dlouhý tunel Kvænangsfjell byl otevřen 15. prosince 2023, 2460 metrů dlouhý tunel Mettevoll a zbývající trasa E6 se otevře 17. července.
trasa na mapě: https://www.nyeveier.no/media/omjhrsku/ ... bca914.jpg

* AF Gruppen Norge AS
* Pracovní komunita EIFFAGE Gènie Civil – Obrascon Huarte Lain S.A
* Pracovní komunita Hære Entreprenør AS, Isachsen Anlegg AS, Contur AS
* Skanska Norsko AS
* Veidekke Entreprenør AS
* Partnerství WEBUILD S.P.A a FCC Construction SA
To vše jsou v Norsku známí dodavatelé.

* AF Gruppen Norge AS
* Hæhre Entreprenør AS
* JV Røldalstunnelen Metrostav Norge AS a Bertelsen & Garpestad AS
* JV Leonhard Nilsen & Sønner AS a Obrascòn Huarte Lain, S.A.
Itinera byla zamítnuta, JV Implenia Norge a TT Anlegg byl vyřazen z výběrového řízení.
Tunel Røldal je nový tunel E134 o délce 12,4 km (některé zdroje uvádějí 12,9 km), který bude nižším základním tunelem než stávající tunel Røldal.
Konečné nabídky jsou k dispozici do 31. ledna 2025 a podpis smlouvy v březnu.


Vyprošťování havarovaného vlaku na E6 jižně od Mo i Rana se ukazuje jako obtížnější, než se očekávalo, a plánované znovuotevření E6 bylo několikrát odloženo.
