Pro Nigérii je plánován nový tah o délce 1000 km, který spojí severozápad země s jihozápadem země. Cena projektu ještě nebyla oznámena, ale pravděpodobně přesáhne 1 miliardu USD. Trasa spojí město Sokoto na severozápadě Nigérie a blízko hranic s Nigerem, s Badagry na jihozápadě, blízko hranic s Beninem a také nigerijské megaměsto Lagos. Schválení návrhu silnice bylo uděleno nigerijskou vládou.
Plánuje se také další silniční spojení, které spojí novou dálnici přes města Enugu a Abakaliki v jihovýchodní Nigérii k hranici s Kamerunem.

Mezitím
probíhá projekt tříúrovňové MÚK ve městě Kano v severní Nigérii. Projekt má hodnotu 37,6 milionů dolarů a nový přestupní uzel se nachází v Kofar Dan'agundi.

A ve
státě Osun se v Ile-Ife provádí projekt nadjezdu za 32,4 milionů dolarů. Stavba nadjezdu by měla být dokončena do jednoho roku, přičemž práce bude provádět Sammya Nigeria. Údržbové práce v hodnotě 66,6 milionů USD se provádějí také na 56 km silnic místní správy ve státě Osun.

Finanční prostředky v hodnotě 1,44 miliardy USD od Africké rozvojové banky (AfDB) pomohou zaplatit práce na dopravní infrastruktuře v Nigérii.
Dva ze silničních projektů, které budou přínosem, budou
dálnice spojující Sokoto s Badagry a pobřežní dálnice spojující bývalá hlavní města země, Lagos a Calabar.
Trasa 1000 km Sokoto - Badagry spojí město Sokoto na severozápadě Nigérie a blízko hranic s Nigerem, s Badagry na jihozápadě, poblíž hranic s Beninem a také nigerijské megaměsto Lagos. Schválení návrhu silnice bylo uděleno nigerijskou vládou.
Pobřežní trasa zlepší konektivitu mezi Nigérií a jejími sousedy a podpoří dopravu a obchod uvnitř i na mezinárodní úrovni. Abuja se stala hlavním městem Nigérie koncem roku 1991. Lagos však zůstává obchodním centrem Nigérie.