Za zmínku stojí zejména tahle věta: Stavba silnice, která z města odvede tranzitní dopravu z dálničních tahů. Ta by jednoho skoro dojmula

Naopak, intenzity jsou tam na silnici II. třídy poměrně dost vysoké.Nosorožec píše:intenzity nejsou moc vysoké, ale průtah městem je utrpení pro projíždějící i pro místní - esíčko před zámkem a průjezd prakticky přes náměstí, takže obchvat je opravdu potřeba.
No já vidím na http://scitani2010.rsd.cz/pages/map/default.aspx v Holešově na kruháku u náměstí intenzity cca 11.000 - ale jak píšu výše - s Hulínem v roce 2010 se to fakt srovnat nedá - na náměstí v Hulíně byly intenzity 21.000 - zaplať pán Bůh za R55 a D1čku které tento špunt vyřešily...Petr Pokorný píše:Naopak, intenzity jsou tam na silnici II. třídy poměrně dost vysoké.Nosorožec píše:intenzity nejsou moc vysoké...
II/438 směr Bystřïce 7.300; II/490 směr Fryšták pak 7.500 (obchvat propojí tyto dva směry). Třetí směr z Holešova, tj II/438 směr R55 (Hulín) má intenziru 8.200 - To mi přijde na silnici II. třídy jako dost velká intenzita.
... chci jenom trošku nesouhlasit:Petr Pokorný píše:No jo, "intenzita na náměstí" je věc pěkná, ale pro význam obchvatu celkem irelevantní. Je třeba všímat si především intenzit před a za obchvatem, pak se dá tak nějak vytušit, jak moc tomu městu obchvat pomůže. Proto jsem vyjmenoval intenzity ve všech třech hlavních směrech a přijdou mi i tak dost vysoké.
Podle této mapy je trasa dlouhá asi 2,4 km, ovšem podle ŘSZK má být dlouhá cca 3,8 km. Viz http://www.rszk.cz/?ukaz=53_ii/490&IdMenu=53&grafika=0 . Tak ted teda nevím.jannnn píše:Dle ÚP obce by to mělo být cca takto: http://mapy.cz/s/2LQN ... z kruháče pak pokračování dál na R49, viz turistická mapa.
Ono to bude od kruháče pokračovat k R49, dočasně tedy samozřejmě k té cestě od Zahnašovic. Celkem to 3.8 km je. Viz http://mapy.cz/s/2OZuFranke360 píše:Podle této mapy je trasa dlouhá asi 2,4 km, ovšem podle ŘSZK má být dlouhá cca 3,8 km. Tak ted teda nevím.
Tak ať to pustí přes zónu.Lenny píše:Lepší je, když se postaví dopředu, než aby se stavělo s křížkem po funese. No protáhnutí ve stopě přivaděče se nedočkáme, to budeme muset počkat na 4901.