Spořilovská spojka a související problémy
Re: Spořilovská spojka a související problémy
Mno jo to by mohlo bejt ono, tipoval sem to na opěrku...Tak sem zvědavej jak dlouho budou přemejšlet co s tim :-DD lamy
Re: Spořilovská spojka a související problémy
Ze Spořilova zmizí kamionová doprava
PortalPrahaEu
Zveřejněno 28. 02. 2013
Josef Nosek, náměstek primátora / Zastupitelstvo HMP, 28. února 2013 / www.praha.eu
http://www.youtube.com/watch?v=Uclr13PzRc4
Re: Spořilovská spojka a související problémy
Já jenom že ten titulek v předchozím příspěvku je zavádějící. Možná zmizí 50% kamionové dopravy. Jde pouze o směr z JS na D1.
Re: Spořilovská spojka a související problémy
a taky né ze Spořilova, ale ze Spořilovské 

Re: Spořilovská spojka a související problémy
Dneska jsem tam jel a neměl jsem pocit, že by se tam moc přemejšlelo .. v pravym je prostě naskládaný zařízení staveniště a dneska už tam byl naplácanej novej asfalt. A bylo překvapivě hladce průjezdno.kuzzzma píše:Mno jo to by mohlo bejt ono, tipoval sem to na opěrku...Tak sem zvědavej jak dlouho budou přemejšlet co s tim :-DD lamy
Re: Spořilovská spojka a související problémy
Takže až někdy uvedou proměnné značení se zákazem vjezdu kamiónů před sjezdem z JS na Spořilovskou do ostrého provozu, bude už k skoro k ničemu...
Re: Spořilovská spojka a související problémy
caveman píše:Takže až někdy uvedou proměnné značení se zákazem vjezdu kamiónů před sjezdem z JS na Spořilovskou do ostrého provozu, bude už k skoro k ničemu...



no tak ty 3 + 2 + 2 promněnky přestěhujou o kousek dál
Re: Spořilovská spojka a související problémy
Mluvil jsem se zástupcem ředitele TSK a ty proměnky už měly být dávno, akorát dodavatel má prý problém se softwarem. Před několika týdny říkal, že už to bude každým dnemcaveman píše:Takže až někdy uvedou proměnné značení se zákazem vjezdu kamiónů před sjezdem z JS na Spořilovskou do ostrého provozu, bude už k skoro k ničemu...

Re: Spořilovská spojka a související problémy
a sakra

TSK se chystá strhnout most přes Jižní spojku a postavit nový
Praha 8. dubna (ČTK) - Pracovníci Technické správy komunikací (TSK) se chystají ještě letos strhnout most přes Jižní spojku v ulici Ke Garážím v Praze 4. Výstavba nového mostu vyjde na 55 milionů korun. Temín stavby, která si vyžádá i přechodné uzavření dotčeného úseku frekventované Jižní spojky, není zatím jasný. Materiál mají projednat v úterý pražští radní.
Výstavba má ulevit Spořilovské ulici, kde se zvýšil počet projíždějících kamionů po otevření Pražského okruhu mezi D1 a D5 v září 2010. 'Současný most nesnese intenzivní zatížení těžkou nákladní dopravnou,' sdělil ČTK mluvčí TSK Tomáš Mrázek.
Po nově postaveném mostě mají jezdit kamiony z Jižní spojky na ulici 5. května, potažmo na dálnici D1. Nákladní vozy a kamiony totiž nyní jezdí po přetížené Spořilovské ulici.
Kvůli výstavbě nového mostu bude muset město na několik dní komunikaci v obou směrech uzavřít. 'Plánované celkové uzavření Jižní spojky, ale jen v úseku pod mostem, umožní výrazné zkrácení rekonstrukce - řádově o týdny oproti původnímu předpokladu,' uvedl mluvčí.
Přesný termín, kdy bude most stržen a provoz na Jižní spojce přerušen, ještě nebyl stanoven. Práce na stavbě mostu a společně s tím na opravě ulice Ke Garážím mají ale podle harmonogramu TSK trvat do 30. září 2013.
Celkem vyjde oprava ulice Ke Garážím a mostu na necelých 103 milionů korun, z toho most bude stát 55 milionů a oprava ulice 34 milionů. Zbylých asi 13,9 milionů bude na protihlukový povrch vozovky. Peníze chce město získat od Státního fondu dopravní infrastruktury.
Re: Spořilovská spojka a související problémy
Nejhorší možné řešení hodné pražských politiků...
Re: Spořilovská spojka a související problémy
ale asi lepší než flikovat ten stávající most a provozovat ho s nějakými omezeními...grundyg píše:Nejhorší možné řešení hodné pražských politiků...

uvidíme...

Re: Spořilovská spojka a související problémy
Zatím si to teda nedokážu představit. O víkendu je slabší provoz, ale jestli vedlejší ustojí nápor... no nevím.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: Spořilovská spojka a související problémy
co je myšleno?FlakY` píše:O víkendu je slabší provoz, ale jestli vedlejší ustojí nápor... no nevím.

Re: Spořilovská spojka a související problémy
nejlepší by samozřejmě bylo jezdit po 511kasme píše:ale asi lepší než flikovat ten stávající most a provozovat ho s nějakými omezeními...grundyg píše:Nejhorší možné řešení hodné pražských politiků...![]()
uvidíme...
jenže proč něco řešit, když miliony máme, tak seholt trochu odsype a uvidíme
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Spořilovská spojka a související problémy
Dopravně nejhorším řešením je IMHO vést dopravu tudy, jestli po novém mostě nebo po starém už je egál. Ale uvidíme.kasme píše:ale asi lepší než flikovat ten stávající most a provozovat ho s nějakými omezeními...grundyg píše:Nejhorší možné řešení hodné pražských politiků...![]()
uvidíme...
Re: Spořilovská spojka a související problémy
Nevím, co se Vám na tomto řešení "přes most" zdá až tak moc špatného? Znamená to tedy, že se nepovedlo projednat tu přímou rampu na 5. května viz http://www.mapy.cz/#x=14.468736&y=50.04 ... exXiDA8-Pp?
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Spořilovská spojka a související problémy
Špatného se mi na tom zdá to, že dva z poměrně dominantních dopravních směrů (z toho jeden tvořen kamiony), které se vždy vykřižovaly mimoúrovňově, teď budou mít ca 150m průpletu v pravotočivé zatáčce. Ono "uvidíme" podle mne skrývá jen otázku, jak dlouhé budou kolony od D1 a od Štěrbohol, kolik to bude stát pojišťovny na odřených autech a jak moc to bude komplikovat cestu BUSů do/z garáží Kačerov. 100 mega už je pak za politické rozhodnutí pakatel.martini píše:Nevím, co se Vám na tomto řešení "přes most" zdá až tak moc špatného? Znamená to tedy, že se nepovedlo projednat tu přímou rampu na 5. května viz http://www.mapy.cz/#x=14.468736&y=50.04 ... exXiDA8-Pp?
Rád bych se mýlil, ale tohle nemůže fungovat. Někdo, kdo dopravě rozumí (a neříkám, že já jí rozumím), se k tomu někdy vyjádřil? Nebo je plánování v Pze jen o NIMBY sdruženích a panu Noskovi? Přál bych si Spořilov zcela bez kamionů stejně jako každý, ale špatný stav nahrazovat (dle mého) ještě horším řešením je nerozum. K přípravě 511 se, zdá se, Praha už ani nehlásí :-/
Re: Spořilovská spojka a související problémy
To řešení je zatím jediné možné, aby se alespoň trochu ulevilo centru Spořilova, kde jsou školky, školy atd. Denně tam teď jezdí 11 tis kamionu nad 12 tun. Dostavba 511 je v nedohlednu (nejdříve 2019). Díky novému stavebnímu zákonu opět zdržení, ale to se tu už diskutovalo. Nová rampa nebude protože ČEDOK neprodal ani nevyměnil pozemek. Bude se vyvlastňovat, ale to trvá nějaké to desetiletímartini píše:Nevím, co se Vám na tomto řešení "přes most" zdá až tak moc špatného? Znamená to tedy, že se nepovedlo projednat tu přímou rampu na 5. května viz http://www.mapy.cz/#x=14.468736&y=50.04 ... exXiDA8-Pp?


Re: Spořilovská spojka a související problémy
grundyg: Přestavba mostu je jediné možné rychlé řešení odvedení nákladní dopravy ze Spořilovské. TSK má zpracovaný kapacitní posudek na průplet na JS pod magistrálou a ten vychází, problém byl pouze nahoře na magistrále, což s přestavbou mostu bez nové rampy odpadá... Takže ano, skutečně se tím zabývali i dopravní inženýři a mají spočítáno, že to problémy generovat nebude, zejména proto, že osobní auta i nadále zůstanou na Spořilovské...
Re: Spořilovská spojka a související problémy
Mapman: Doufejme tedy že realita naplní to, co říká posudek, a ne moje černé vize
Každopádně díky moc za informaci.

Re: Spořilovská spojka a související problémy
Tak už to je venku. První květnový víkend uzavřená jižní spojka.
http://www.praha.eu/jnp/cz/home/magistr ... vetna.html
http://www.praha.eu/jnp/cz/home/magistr ... vetna.html
-
- Příspěvky: 196
- Registrován: 14.3.2009 18:46:48
Re: Spořilovská spojka a související problémy
No věřím, že to odborníci počítali, ale protože tuto cestu používám už dnes (je pro mne pohodlnější a plynulejší), tak tomu tedy nevěřím. Dneska tam jezděj jen ty co to znaj a to křížení je už i dnes docela veselý. Kdyby to bylo jako na Chodově, že by to byl kolektorovej pruh tak by to asi šlo, ale tady nic takovýho udělat nejde, protože hned za odbočením je pumpa a pak i most.mapman píše:grundyg: Přestavba mostu je jediné možné rychlé řešení odvedení nákladní dopravy ze Spořilovské. TSK má zpracovaný kapacitní posudek na průplet na JS pod magistrálou a ten vychází, problém byl pouze nahoře na magistrále, což s přestavbou mostu bez nové rampy odpadá... Takže ano, skutečně se tím zabývali i dopravní inženýři a mají spočítáno, že to problémy generovat nebude, zejména proto, že osobní auta i nadále zůstanou na Spořilovské...
Re: Spořilovská spojka a související problémy
klidně by ten pruh mohli protáhnout až před připojovák od pumpy...Jakub Šponar píše:....ale tady nic takovýho udělat nejde, protože hned za odbočením je pumpa a pak i most.
cca o 150 metrů http://www.mapy.cz/s/6NaU
Re: Spořilovská spojka a související problémy
Tam už je to pak šumák, problém vidím u kamionů, které musí v odbočováku zpomalit na naprosté minimum, aby se vešli do vratky. A rampa od Brna bývá ve špičce dost vytížená i po dostavbě okruhu.kasme píše:klidně by ten pruh mohli protáhnout až před připojovák od pumpy...
cca o 150 metrů http://www.mapy.cz/s/6NaU
Re: Spořilovská spojka a související problémy
Vidím to podobně, ten krátký nepřehledný průplet je tak akorát pro těch pár osobáků co to tam znají. Nedokážu si představit, že se tam bude cpát souvislá šňůra kamionů a bude se křižovat hlavně ve špičce s další šňůrou osobáků z D1.Jakub Šponar píše:No věřím, že to odborníci počítali, ale protože tuto cestu používám už dnes (je pro mne pohodlnější a plynulejší), tak tomu tedy nevěřím. Dneska tam jezděj jen ty co to znaj a to křížení je už i dnes docela veselý. Kdyby to bylo jako na Chodově, že by to byl kolektorovej pruh tak by to asi šlo, ale tady nic takovýho udělat nejde, protože hned za odbočením je pumpa a pak i most.mapman píše:grundyg: Přestavba mostu je jediné možné rychlé řešení odvedení nákladní dopravy ze Spořilovské. TSK má zpracovaný kapacitní posudek na průplet na JS pod magistrálou a ten vychází, problém byl pouze nahoře na magistrále, což s přestavbou mostu bez nové rampy odpadá... Takže ano, skutečně se tím zabývali i dopravní inženýři a mají spočítáno, že to problémy generovat nebude, zejména proto, že osobní auta i nadále zůstanou na Spořilovské...