Tak od Jirkova příspěvku uplynuly přesně na den 4 měsíce....Už se s výkupy začalo ? Jsou alespoň již kompletně zapsané geometrické plány ? díky za infoJirka L píše:K čemu jsou ty odkazy na skoro 3 roky staré články? Stačí se podívat na katastrální mapu a hned je vidět, že ještě nejsou ani zapsané geometrické plány , natož aby se vykupovaly pozemky.
I/33 Náchod - obchvat
Re: I/33, I/14 obchvat Náchoda
Re: I/33, I/14 obchvat Náchoda
Kote, nepotěším tě, ale geometrické plány nejsou zapsány, a to ani částečně.
Re: I/33, I/14 obchvat Náchoda
Jirko děkuji za promptní zprávu ! Tak teď se může pan starosta "předvést", jak bude takovouto dlouhodobou nečinnost Katastrálního /katastrofického/ úřadu řešit a tlačit věc kupředu. Kéž by...
Re: I/33, I/14 obchvat Náchoda
To přece není o nečinnosti ČÚZK, ten zpracuje, kdo mu co přinese (podá), pokud to má všechny náležitosti.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/33, I/14 obchvat Náchoda
Pokud vím tak obchvat připravuje ŘSD a to si na výkupy najímá agentury. Město může tak akorát vykupovat předem. Ale pokud nejsou plány v katastru tak těžko.
Re: I/33, I/14 obchvat Náchoda
No, žil jsem v představě (možná mylné), že když je platné ÚR, tak ho ŘSD čapne do ruky a předá na katastrofický úřad. Ten pokud již má zdigitalizováno, tak připraví oddělení pozemků a pak mohou začít výkupy. Je tento postup reálný, či je to jinak ? díky Dále jsem žil v představě, že katastry digitalizují své území tak jako tak i bez potřeby pro výstavbu liniových staveb. I to není pravda ?
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: I/33, I/14 obchvat Náchoda
http://forum.ceskedalnice.cz/posting.ph ... 7&p=177502Likas píše:Obecně - na základě přání majitele nebo podle nějakých podkladů (např. projekt nebo dokumentace skutečného provedení stavby) se vytvoří geometrický plán pro rozdělení pozemků. Je jedno jestli se týká jednoho pozemku nebo několika set. Ten projde schválením na katastru nemovitostí. Následně se postup může lišit. Buď je přílohou nějaké smlouvy ve vkladovém řízení - pak se objeví po dokončení vkladového řízení při aktualizaci kresby. Nebo se nechá zapsat dopředu a pak se nemusí přikládat jako příloha ke každému vkladu, protože pak už běží převody celých nově vzniklých parcel.
Digitalizace s tím nemá co dělat.
Re: I/33, I/14 obchvat Náchoda
Pokud je pravdou jak píše pan kolega Anonym, že ÚR je již 3 roky staré, tak kde je chyba ? Máte někdo info ? díkyAnonym píše:ÚR nabylo platnosti v 02/2017. Proč se nezačali vykupovat pozemky? Už mohly být vykoupené. Dokonce už je i DSP. Už se začaly vykupovat pozemky? Na co se čeká?
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: I/33, I/14 obchvat Náchoda
https://docplayer.cz/44053972-Krajsky-u ... d-8-2.htmlkot píše:Pokud je pravdou jak píše pan kolega Anonym, že ÚR je již 3 roky staré, tak kde je chyba ? Máte někdo info ? díky
Re: I/33, I/14 obchvat Náchoda
Nový leták https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/247 ... bchvat.pdf
platné UR, hotová DSP, výkupy???, UP 2024 = což je přibližně ve stejné době, jako by měl být dokončen čtyřpruh z Vratislavi do Kladska. https://www.gddkia.gov.pl/pl/a/31416/A8-Wroclaw-Klodzko
platné UR, hotová DSP, výkupy???, UP 2024 = což je přibližně ve stejné době, jako by měl být dokončen čtyřpruh z Vratislavi do Kladska. https://www.gddkia.gov.pl/pl/a/31416/A8-Wroclaw-Klodzko
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: I/33, I/14 obchvat Náchoda
Dle letáku je SP, VŘ, ZS v roce 2022; t.j. po volbách. Bude na to po volbách někdo tlačit?
Předpokládaná cena stavby dle akt.záměru projektu:3 147 122 851 Kč (bez DPH).
Předpokládaná cena stavby dle akt.záměru projektu:3 147 122 851 Kč (bez DPH).
Re: I/33, I/14 obchvat Náchoda
Já doufám, že ŘSD na to bude tlačit
Řekl bych, že to je jedna ze stěžejních staveb na silnicích první třídy v celém Česku. Možná krom 4-pruhových jedniček. Myslím, že je reálné i možná jaro nebo léto 2022.
Řekl bych, že to je jedna ze stěžejních staveb na silnicích první třídy v celém Česku. Možná krom 4-pruhových jedniček. Myslím, že je reálné i možná jaro nebo léto 2022.
-
- Příspěvky: 189
- Registrován: 8.10.2010 7:30:58
Re: I/33, I/14 obchvat Náchoda
Stejně mi připadá naprosto neskutečné, že na stavbě za tři miliardy bude úrovňové křížení dvou silnic první třídy, zvlášť když most tam bude tak jako tak a stačilo by pod něj poslat jen jednu větev... Křižovatka na Václavice je taky něco, stáhnout dvoupruh ve stoupání od OK na Nováč na první třídě tímhle způsobem kvůli takové polňačce... Místo úrovňové křižovatky (viz obrázek) bych to tam viděl na podjezd, relace Václavice-Náchod a zpátky by jezdila jako dnes a následně podjezdem, Václavice-Česká Skalice, Jaroměř a Hradec a opačně před podjezdem doleva a na OK nebo spodem přes Provodov a Václavice-Nováč, Dobruška a Rychnov a zpět taky spodem, případně přes OK. Úrovňová křížení by měla mizet, ne že je budeme ještě přidávat, případně zbytečně zachovávat kvůli pár autům denně...
- Přílohy
-
- Náchod - obchvat - křižovatka Václavice 2 - upraveno.jpg (140.4 KiB) Zobrazeno 11905 x
Re: I/33, I/14 obchvat Náchoda
Johny souhlas . ALE... co teď, když už je zahájení stavby "za dveřmi" ?
Re: I/33, I/14 obchvat Náchoda
Toto me taky desne stve, ale beru to bohuzel jako dan za to, ze stavba nestoji miliardy 4. Ja tam ale pravidelne jezdit nebudu, tranzit doufejme ze take ne a mistni budou radi asi i za toto nekoncepcni levnejsi reseni misto dalsich slibu a odkladu o desitky let.JohnyRockNRoll píše:Stejně mi připadá naprosto neskutečné, že na stavbě za tři miliardy bude úrovňové křížení dvou silnic první třídy ...
Re: I/33, I/14 obchvat Náchoda
Souhlas, že ten stoupací pruh na I/14 měl být určitě delší a končit až na rovině.
Jediná vada na kráse celkově je určitě ta OK, ale zase vecpat tam MÚK nevím, jestli je to vůbec technicky možné. Já osobně OK uznávám jen tam, kde je buď extra malý provoz nebo tam, kde je provoz větší, ale ze všech stran zhruba stejný = hodně aut "odbočuje" což ale v tomto případě zrovna je, alespoň myslím. Pořád spousta dopravy bude mířit přímo do Náchoda, pak něco od Jaroměře na obchvat a stejně tak na I/14, takže lze říct, že OK je tu opodstatněná. Nesnáším ji na silnicích první třídy, kde připojuje nějakou třetí třídu, po které jezdí 500 aut denně. Když je OK pro T-křižovatku s převažujícím hlavním směrem, to už je na vyhazov ...
Jinak po zbytku trasy má obchvat vždy mimoúrovňové vykřížení s jednou větví, což je podle mě naprosto adekvátní pro tuto stavbu a jsem za to rád. Největší zločin je rvát na nových stavbách silnici první třídy průsečné křižovatky, což se pořád také děje ... Buďme rádi, že to tady je tak, jak to je.
Jediná vada na kráse celkově je určitě ta OK, ale zase vecpat tam MÚK nevím, jestli je to vůbec technicky možné. Já osobně OK uznávám jen tam, kde je buď extra malý provoz nebo tam, kde je provoz větší, ale ze všech stran zhruba stejný = hodně aut "odbočuje" což ale v tomto případě zrovna je, alespoň myslím. Pořád spousta dopravy bude mířit přímo do Náchoda, pak něco od Jaroměře na obchvat a stejně tak na I/14, takže lze říct, že OK je tu opodstatněná. Nesnáším ji na silnicích první třídy, kde připojuje nějakou třetí třídu, po které jezdí 500 aut denně. Když je OK pro T-křižovatku s převažujícím hlavním směrem, to už je na vyhazov ...
Jinak po zbytku trasy má obchvat vždy mimoúrovňové vykřížení s jednou větví, což je podle mě naprosto adekvátní pro tuto stavbu a jsem za to rád. Největší zločin je rvát na nových stavbách silnici první třídy průsečné křižovatky, což se pořád také děje ... Buďme rádi, že to tady je tak, jak to je.
-
- Příspěvky: 2757
- Registrován: 27.4.2018 23:10:42
Re: I/33, I/14 obchvat Náchoda
Snad by jste OK mohli řešit s brigádním generálem Mgr. Martinem Červíčkem, prvním náměstkem hejtmana Královéhradeckého kraje, který je zodpovědný za oblast dopravy a silničního hospodářství.
Bydlí totiž 900 metrů od plánovaného kruháče.
Bydlí totiž 900 metrů od plánovaného kruháče.
-
- Příspěvky: 189
- Registrován: 8.10.2010 7:30:58
Re: I/33, I/14 obchvat Náchoda
Teď už to hlavně co nejrychleji postavit, byť blbě a pak případně řešit následky. Napsané to vypadá ještě hůř, než vyřčené, tenhle postup... Především ty Václavice by se nabízely vyřešit společně s plánovanou úpravou trasy dál na Vrchoviny, i když je otázka, jestli k tomu dojde, když Nové Město musí podle výsledků referenda zastavit veškerou činnost ohledně přeložky I/14 a naopak se snažit o obchvat (...). Referendum mělo bohužel tak vysokou účast a tak s prominutím retardované znění otázky, že prošlo Ano, tedy snaha o obchvat a výsledky jsou pro město závazné. Pro město, ŘSD se to nijak netýká, ale podle mě bez tunelu u nádraží stejně není šance, zástavba je zkrátka moc blízko... A obchvat je samozřejmě zcela mimo hru.kot píše:Johny souhlas . ALE... co teď, když už je zahájení stavby "za dveřmi" ?
Re: I/33, I/14 obchvat Náchoda
Dokončení S8 z Vratislavi do Kladska v roce 2024 nehrozí, teprve nedávno se to začalo připravovat a takhle rychlí nejsou ani v Polsku. Realisticky to bude stát v druhé půlce dekády (záleží jak se na to bude tlačit a jak na polskou ekonomiku dopadne současná krize).Šefel píše:Nový leták https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/247 ... bchvat.pdf
platné UR, hotová DSP, výkupy???, UP 2024 = což je přibližně ve stejné době, jako by měl být dokončen čtyřpruh z Vratislavi do Kladska. https://www.gddkia.gov.pl/pl/a/31416/A8-Wroclaw-Klodzko
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/33, I/14 obchvat Náchoda
Pokud by byla S8 vybudována, neznamená to automaticky, že se průjezd Náchodem zvýší. A minimálně tranzitní osobní doprava se s S3 přelije na Trutnov. Po dokončení D11 i nákladní.
Kdyby obchvat Náchoda sloužil už nyní, zahraniční doprava by poté téměř zmizela a bude po něm jezdit už jen regionální do broumovského výběžku. A silnice 14 také není žádná dálková, pro tento účel je doslova nepoužitelná. Nedivím se proto, když namísto MÚK jsou v projektu jen klasické křižovatky.
Kdyby obchvat Náchoda sloužil už nyní, zahraniční doprava by poté téměř zmizela a bude po něm jezdit už jen regionální do broumovského výběžku. A silnice 14 také není žádná dálková, pro tento účel je doslova nepoužitelná. Nedivím se proto, když namísto MÚK jsou v projektu jen klasické křižovatky.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: I/33, I/14 obchvat Náchoda
Honey72: nemáte tak docela pravdu. S8 se už projektuje (viz info GDDKiA a rychlostky s přiděleným rozpočtem), takže neplatí ,,pokud by byla vybudována''. Co se týče mezinárodní dopravy, tedy Praha - Vratislav a dál na Varšavu (což je takto na km nejblíž), bude to i po dostavění D11 a S3 stále blíž (o nějakých 25km) ze sjezdu Jaroměř Sever po I/33 a po obchvatu Náchoda a dál do Kladska a na S8, i když maličko méně pohodlně než po D11 a S3 (tam pojedou hlavně na sever, na Štětín a Skandinávii). Takže to vypadá, že podceňujete objem mezinárodní dopravy, ale uvidíme. Možné je, že jí skutečně kolem Náchoda ubyde až po zprovoznění plánované od S5 z Bolkówa od S3 na Vratislav , která se má do S8 připojit trochu na jih od Vratislavi... Na tuhle S5, ale zatím nejsou peníze v rozpočtu...
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/33, I/14 obchvat Náchoda
Ono stačí aktuální porovnání. Trasy z Jaroměře-sever přes Náchod nebo Trutnov jsou k uzlu A4/A8 u Wroclawi na km i na čas naprosto stejné, cca 141 km. A pokud zkrátí vzdálenost i čas nová S8, zkrátí jej samozřejmě i D11+S3. Může to být tedy opět vyrovnané. Ale pak tedy záleží, kudy si řidič či spíše navigace zvolí část cesty, která nevede po dálnici.
trasa S3-A4 (Bolkow-Kostomloty) : silnice DK5 měří 38 km. Je hezká, pohodlná. Kromě Jaroszowa jen přetíná okraj několika vesnic a nevede do žádných velkých kopců. Jízda cca 30 minut.
trasa D11-Kladsko (kde by měla S8 končit) - silnice I/33 a DK8 měří dohromady cca 65 km. Také hezká a pohodlná, ovšem s průjezdem několika měst, vesnic a překonáváním hor. Cestovní rychlost nic moc. Jízda cca 70 minut, trošku jí zkrátí obchvat Náchoda..
Navíc po D11 a A4 se dá jet až 130 a 140. Po S8 pouze 110. Odhaduji, že v této fázi bude cesta z Jaroměře do Wroclawi trvat přes Trutnov a Bolkow 1:30 hodiny, po dokončení S5 se ještě zkrátí na cca 1:20. Kdežto přes Náchod a Kladsko bude cesta trvat už vždycky kolem dvou hodin.
trasa S3-A4 (Bolkow-Kostomloty) : silnice DK5 měří 38 km. Je hezká, pohodlná. Kromě Jaroszowa jen přetíná okraj několika vesnic a nevede do žádných velkých kopců. Jízda cca 30 minut.
trasa D11-Kladsko (kde by měla S8 končit) - silnice I/33 a DK8 měří dohromady cca 65 km. Také hezká a pohodlná, ovšem s průjezdem několika měst, vesnic a překonáváním hor. Cestovní rychlost nic moc. Jízda cca 70 minut, trošku jí zkrátí obchvat Náchoda..
Navíc po D11 a A4 se dá jet až 130 a 140. Po S8 pouze 110. Odhaduji, že v této fázi bude cesta z Jaroměře do Wroclawi trvat přes Trutnov a Bolkow 1:30 hodiny, po dokončení S5 se ještě zkrátí na cca 1:20. Kdežto přes Náchod a Kladsko bude cesta trvat už vždycky kolem dvou hodin.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 19.10.2009 9:21:32
Re: I/33, I/14 obchvat Náchoda
Díky Honey za brilantní rozbor! Jen to ale ukazuje na nepochopitelnost té dosavadní polské koncepce S3 s vedením kolem Lehnice, když prioritní směr z Bolkova je evidentně na Wroclaw. Ještě, že se to snaží aspoň dodatečně zachránit tím prodloužením S5 v úseku Wroclaw - Bolkow.
Re: I/33, I/14 obchvat Náchoda
Nebude tam hrát roli i výše poplatků za mýto u nás i v PL, ne jen čas a vzdálenost?
Re: I/33, I/14 obchvat Náchoda
Předpokládám, že u nás bude mýto na obou trasách i po realizaci D11 na hranice. Problém bude ale v rozdílných sazbách ve prospěch I/33 což víceméně nechceme