I/20 po Písek jako R4?

Praha – Příbram – Nová Hospoda (I/20)
Odpovědět
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

I/20 po Písek jako R4?

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Neuvažuje se o tom? Přišlo by mi to logické.
R48 -> D48 se podařilo!
vondr
Příspěvky: 2907
Registrován: 7.11.2009 19:52:08
Bydliště: vodňany

Re: I/20 po Písek jako R4?

Příspěvek od vondr »

Spíše bych byl proto aby od Nvé Hospodypo Písek to byla R20- stávající je I/20,tak by to tak bylo lepší. a v budoucnosti se stejně plánuje prodloužit 4 proudovku až do budějc. Kolem dasnýho se už snad projektuje
Jarda Š.
Příspěvky: 880
Registrován: 14.3.2009 12:14:56

Re: I/20 po Písek jako R4?

Příspěvek od Jarda Š. »

vondr píše:Spíše bych byl proto aby od Nvé Hospodypo Písek to byla R20- stávající je I/20,tak by to tak bylo lepší. a v budoucnosti se stejně plánuje prodloužit 4 proudovku až do budějc. Kolem dasnýho se už snad projektuje
Na I/20 se plánuje čtyřpruh od Č. Budějovic jen po Češnovice (MÚK s II/145). Odtud do Písku je relativně nová silnice s obchvaty obcí, která ale není připravena na rozšíření.
adi88
Příspěvky: 496
Registrován: 15.3.2009 22:53:30
Bydliště: Brno, kousek od VMO

Re: I/20 po Písek jako R4?

Příspěvek od adi88 »

Já myslím, že ukončení R4 křižovatkou s I/4 a I/20 je nejrozumnějším řešením v současné situaci. Jiné by to bylo kdyby se plánovala R4 až do Budějovic, ale ukončení v Písku by vyvolalo zmatek. R20 je lepší nápad, ale v dnešní době asi taky z říše snů. Stačí si jen přečíst diskuse Návrh na změnu dopravního značení a převedení R do D a člověka hned ovládne pesimismus. Mimochodem co tu tak čtu tak v dobách minulých se značka silnice pro motorová vozidla užívala mnohem častěji než dnes. Proto existovala i R34. Bohužel někoho napadlo v tom udělat "pořádek", jehož výsledkem je zde na fóru již zmiňovaná značka s milion zákazy u Liberce. Ale tak buďme optimisty, třeba se ledy jednou pohnou :)
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: I/20 po Písek jako R4?

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Všimněte si, že není silnice nebo e-rko u kterého bychom nenarazili na nekoncepčnost stávajícího plánovaní sítě e-rek a silnic prvních tříd a jejich kategorií.
R48 -> D48 se podařilo!
rumpeak
Příspěvky: 809
Registrován: 29.5.2009 7:47:12
Bydliště: Ostrava (předtím Bruntál a předtím Havířov) - když se stěhuji, tak jedině někam, kudy vede I/11 :)

Re: I/20 po Písek jako R4?

Příspěvek od rumpeak »

Podobně jako pokračování D11 jako R37 nebo R16 nebo jak se to ve finále bude jmenovat (předpokládám, že délka tahu I/11 a asi hooooooodně nákladná výměna všech značek na a v okolí tohoto tahu neumožní aby se pokračování D11 jemnovalo R11). Nejlepším řešením současné situace by jednoznačně bylo zamyslet se nad tím, co přejmenuji na dálnici (spousta dnešních R je mnohem bezpečnějších než staré úseky třeba D1), z čeho udělám R a co budou silnice 1. třídy.
adi88
Příspěvky: 496
Registrován: 15.3.2009 22:53:30
Bydliště: Brno, kousek od VMO

Re: I/20 po Písek jako R4?

Příspěvek od adi88 »

Jojo, je v tom slušně řečeno nepořádek..Pokud to zůstane jak se plánuje, budeme mít v Královéhradeckém kraji 3 druhy jedenáctek. 1 červenou a 2 modrý, z nichž jedna bude skorodálnice a druhá normální jednička. U té I/20 nezbývá než věřit, že u někoho povolaného zvítězí rozum a nebo že se někdo z tohoto fóra stane ministrem dopravy :D Kdyby vznikla z Písku po Novou Hospodu R20, měli bychom už přístí rok krásných +-13 km eRka..
egelebege
Příspěvky: 642
Registrován: 11.10.2009 0:33:26
Bydliště: dálnice v eu

Re: I/20 po Písek jako R4?

Příspěvek od egelebege »

Vim že to je nemyslitelné, ale byl bych rád, kdyby R4 se nějak prokousala kolem Šumavy a napojila by se na německou A92. Vzniklo by tim přímé spojení Praha-Munchen
FlakY`
Příspěvky: 1489
Registrován: 14.3.2009 21:34:15
Bydliště: F-M - Praha

Re: I/20 po Písek jako R4?

Příspěvek od FlakY` »

Taky jsem měl takovou vizi, ale je neekonomické a ekologicky nepřijatelné. hraniční úsek se modernizoval a pohodlně bude stačit dvoupruh s obchvaty měst a obcí. Nějaké plány jsem už viděl. Btw: Němci určitě žádnou dálnici přes N.P. Šumava a N.P. Bayerischer Wald neplánují a ani nebudou a pokud by jen chtěli něco z passau k nám, tak by to nevyšlo na vzdálenosti moc ani nepomohlo, spíše ještě o něco hůř.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
martin
Autor
Příspěvky: 834
Registrován: 25.2.2009 22:25:13
Bydliště: R1 Exit 16 a D5 Exit 28

Re: I/20 po Písek jako R4?

Příspěvek od martin »

Na Mnichov jsou dvě možnosti, první je přestavba silnice I/27 na eRko, neboť ta je logickým pokračováním od A 92 z Deggendorfu, ale to je komplet neprůchozí - CHKO, a solidní alternativa D5 + A 93 je jenom kousek vedle.

Přes I/4 (R4), peáži po A 3 a dostavbě A 94 by to také šlo, ale asi se shodneme, že to už by byla megalománie. Pokud by se podařilo zmodernizovat I/4 ze Strakonic na normovanou S11,5, vytvořilo by se poměrně atraktivní spojení do Pasova, německo-rakouského pomezí a Mnichova, protože B 12 je už teď dost solidní, ale do Rakouska obecně by to spojení z Čech moc za ty peníze nepomohlo a druhé (vlastně) třetí dálniční spojení s Bavorskem asi jen tak potřebovat nebudeme. Zkrátka kvalitní silnice první třídy je v tomto případě naprosto ideální řešení.

Spíš je mi s podivem, že pseudo ekologové stále brojí proti D8 přes Středohoří, ale tranzit a kamiony přes Kubovu huť vedle Boubína jim nevadí, zde by se možná spolu s Červenohorským sedlem v dlouhodobém výhledu vyplatilo přeložit silnice do tunelů. Zklidnit tak tyto turistické lokality a usnadnit cestování v zimě.
egelebege
Příspěvky: 642
Registrován: 11.10.2009 0:33:26
Bydliště: dálnice v eu

Re: I/20 po Písek jako R4?

Příspěvek od egelebege »

martin píše:Na Mnichov jsou dvě možnosti, první je přestavba silnice I/27 na eRko, neboť ta je logickým pokračováním od A 92 z Deggendorfu, ale to je komplet neprůchozí - CHKO, a solidní alternativa D5 + A 93 je jenom kousek vedle.
Mě to právě přišlo jako logický pokračování R4 na Železnou Rudu a dál na Deggendorf
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: I/20 po Písek jako R4?

Příspěvek od mapman »

No pokud bychom chteli spojovat R4 a A92 pres Zeleznou Rudu, tak se musime nejdriv podivat na tohle: http://www.mapy.cz/#mm=RTP@x=130473984@y=132136960@z=8 - to mluvi myslim samo za sebe... jak u nas tak v Bavorsku
jakub56
Příspěvky: 3
Registrován: 20.9.2010 22:38:59

Re: I/20 po Písek jako R4?

Příspěvek od jakub56 »

bylo by to dost logické, stejně z Nové hospody do Písku snad nikdo nejezdí 90 a obzvláště teď když otevřeli usek Mirotice-Třebkov kde se muze jet 130 a pak po stejne silnici, bez viditelne zmeny jen 90?
Lenny
Autor
Příspěvky: 10772
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: I/20 po Písek jako R4?

Příspěvek od Lenny »

Jedna by tam byla, a to změna barev cedulí ze zelené na modré. A ještě SOS hlásky, nevím, jestli byly na I/20 instalovány.
Z hlediska šířky je to to samé.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
adamos
Příspěvky: 1697
Registrován: 15.3.2009 23:32:20
Bydliště: D1, 2,78 km

Re: I/20 po Písek jako R4?

Příspěvek od adamos »

Ne, SOS hlásky na 20 do Písku nejsou. Otázka, zda jsou nutné...
Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org
Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.
pavel.hrdina
Autor
Příspěvky: 591
Registrován: 25.2.2009 22:39:09
Bydliště: D1 - km 190,45
Kontaktovat uživatele:

Re: I/20 po Písek jako R4?

Příspěvek od pavel.hrdina »

Tak urcite nutne nejsou, pac na vetsine starych R u nas nejsou (vyjimkou je jen R35 u Olomouce, stavena v 90. letech v kategorii D a R1 510, kde byly doplneny ex post az pred nekolika lety) a taky je tam povoleno jet 130.

Tohle proste zase jen ukazuje na nesmyslnost naseho pojeti R a D, daneho historicky ale uz aspon 12 let neplatneho (nejpozdeji od chvile, kdy R i D stavi i spravuje jedna a tataz organizace). Uz se to tu v jinem vlakne probiralo mockrat a je jasne, ze bez politicke vule se s timhle systemovym problemem proste a jednoduse nic nestane. :-(
dobrenz
Příspěvky: 310
Registrován: 8.11.2010 22:02:02

jeste vetsi zoufalstvi je vedeni Dalnic a Rsilnici pres obec

Příspěvek od dobrenz »

to je ceska rarita. Bohuzel zaneradeni pravidel. Viz jizni spojka Prag- prumernej sofer uprostred, pomalej v levym pruhu a dobrej sofer v pravym pruhu mezi nakladaky. Ale furt nakladak jede rychlejc nez prumernej sofer uprostred.
Odpovědět

Zpět na „D4“