Dannyboy píše:Hoši trochu odbočím na sever a do sci-fi. Nevíte náhodou jestli neexistuje úvaha vybudování spojky Toužim - Bochov a že by I/20 Plzeň - Vary vedla k R6 a využila i budoucí čtyřpruh od Bochova do Varů? Tak mi to napadlo, poté co jsem párkrát jel do KV a ty kopce a serpentiny za Toužimí nejsou časově i bezpečnostně (hlavně v zimě) nic moc. http://mapy.cz/s/iZFy
Díky, tak má úvaha byla celkem správná. To napojení se plánuje o něco severněji u Žalmanova. No jsem zvědav jak se to pohne. Tohle asi priorita dlouho nebude. Ale viděl jsem, že některé obce se stavbou pracují v územních plánech.
Deník se nám postaral o fotografickou dokumentaci. Ta uzavírka má asi zásadní vliv na dopravu v ČB. Včera i dnes byl příjezd do ČB po I/20 naprosto volný, hustota provozu tak na 1/3 normálu.
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Čtyřpruh má končit za MÚK se silnicí I/19. Dále jsou plánovány přeložky ve dvoupruhu až po D 4. Začátek stavby čtyřpruhu je daleko. Nejblíže má k realizaci úsek Hněvkov - Sedlice. Jinak se tady připravují 2 okružní křižovatky a 2 stoupací pruhy (Vlčštějn a Nepomuk).
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Lenny píše:Čtyřpruh má končit za MÚK se silnicí I/19. Dále jsou plánovány přeložky ve dvoupruhu až po D 4. Začátek stavby čtyřpruhu je daleko. Nejblíže má k realizaci úsek Hněvkov - Sedlice. Jinak se tady připravují 2 okružní křižovatky a 2 stoupací pruhy (Vlčštějn a Nepomuk).
Je sice pravda, že obchvat Losiné je ještě daleko, ale při pohledu na info leták mě zaujal tvar MÚK... to už se zase vypustila myšlenka D19? Jakkoliv není jasné trasování, vždy jsem měl za to, že se ve všech variantách předpoklá připojení někde tady....
Myšlenka D19 oficiálně nikdy neexistovala. Pro zkapacitnění je v výhledu určený tah Plzeň - Písek - Tábor, ne trasa kolem I/19...
V PÚR je k tomu uvedeno toto:
(122) S13
Vymezení:
a) (Plzeň)–D5–Nepomuk–Blatná–Písek–Vodňany–České Budějovice;
b) Písek–Tábor–D3–Pelhřimov–D1.
Důvody vymezení:
Převedení možného zvýšeného dopravního zatížení mezi dotčenými kraji.
mapman píše:Myšlenka D19 oficiálně nikdy neexistovala. Pro zkapacitnění je v výhledu určený tah Plzeň - Písek - Tábor, ne trasa kolem I/19...
V PÚR je k tomu uvedeno toto:
(122) S13
Vymezení:
a) (Plzeň)–D5–Nepomuk–Blatná–Písek–Vodňany–České Budějovice;
b) Písek–Tábor–D3–Pelhřimov–D1.
Důvody vymezení:
Převedení možného zvýšeného dopravního zatížení mezi dotčenými kraji.
Jj, vím, že se o tom psalo jako o R19, proto jsem nově napsal D19. A taky je jasné, že tohle je hudba vzdálené budoucnosti.
Každopádně díky za upřesnění.
To asi je hudba vzdálené budoucnosti. Ale chtělo by to něco už udělat s tou silnicí krom toho stoupáku u Blovic je tato silnice z Plzně do Písku totálně zabitá . Když tam chtěj vybírat mýto tak by ta silnice měla také dle toho vypadat... Ještě mě dostává ten očesanej barák v Hněvkově v té zatáčce tak tam asi bude obchvat jako první.
ta Losiná je smůla...
a já si říkal...vždy, když jedu kolem křížení I/20 a I/19 a jak je to tam řešeno, tak jsem si myslel, že stavba "Losiná obchvat" a tím i řešení této křižovatky je v hodně blízké budoucnosti... a ono nic...
..když jsem tam jednou poprvé jel od Plzně na Rožmitál, tak jsem se úplně lekl, kam to jedu, že toto nemůže být odbočka silnice první třídy
Ta I/19 mezi I/20 a Nezvěsticemi mi přijde, že je v kategorii S 6,5, což je kategorie normovaná pro silnice nižších tříd s intenzitou do 1000 vozidel denně.
Jarda Š. píše:Ta I/19 mezi I/20 a Nezvěsticemi mi přijde, že je v kategorii S 6,5, což je kategorie normovaná pro silnice nižších tříd s intenzitou do 1000 vozidel denně.
I/19 původně vedla z Rožmitálu pod Třemšínem přes Brdy do Rokycan. Po zrušení této části silnice kvůli Vojenskému újezdu Brdy byla převedena do nové trasy po silnicích do té doby druhé třídy, proto ty katastrofální parametry.
Jarda Š. píše:Ta I/19 mezi I/20 a Nezvěsticemi mi přijde, že je v kategorii S 6,5, což je kategorie normovaná pro silnice nižších tříd s intenzitou do 1000 vozidel denně.
I/19 původně vedla z Rožmitálu pod Třemšínem přes Brdy do Rokycan. Po zrušení této části silnice kvůli Vojenskému újezdu Brdy byla převedena do nové trasy po silnicích do té doby druhé třídy, proto ty katastrofální parametry.
Ty parametry jsou hrozné. Jezdím tudy z Plzně do Tábora a rozmýšlím jestli by nebylo rychlejší jet přes písek po I/20 a pak po I/29. Neporovnával někdo ty cesty. Zas je pravda, že tady na I/19 nejezdí kamionová doprava a jsou tam menší intenzity. Jednou když byly sněhové vánice jsem to vzal po D5, D0 a I/3 D3 a časově to bylo úplně stejné.
mishak píše:Ty parametry jsou hrozné. Jezdím tudy z Plzně do Tábora a rozmýšlím jestli by nebylo rychlejší jet přes písek po I/20 a pak po I/29. Neporovnával někdo ty cesty. Zas je pravda, že tady na I/19 nejezdí kamionová doprava a jsou tam menší intenzity. Jednou když byly sněhové vánice jsem to vzal po D5, D0 a I/3 D3 a časově to bylo úplně stejné.
Těžko. Silnice na Písek má sice lepší parametry, ale dost špatně se na ní předjíždějí kamióny.
Tohle je doba jízdy podle Waze (na základě zaznamenaných rychlostí průjezdů) na trase Plzeň, vlakové nádraží - Tábor, vlakové nádraží:
po I/19 - 1:40
po D5, D0 a I/3 - 1:49
po I/20, I/29 - 1:56
prof2 píše:Těžko. Silnice na Písek má sice lepší parametry, ale dost špatně se na ní předjíždějí kamióny.
Tohle je doba jízdy podle Waze (na základě zaznamenaných rychlostí průjezdů) na trase Plzeň, vlakové nádraží - Tábor, vlakové nádraží:
po I/19 - 1:40
po D5, D0 a I/3 - 1:49
po I/20, I/29 - 1:56
jojo, souhlas I/19 je nejrychlejší varianta
v minulosti jsem zkoušel i jiné a vše bylo vždy pomalejší a horší doprava...
Teď jezdím Nepomuk-J.Hradec a beru to: I/20 Blatná- Lom -III/?-Mirotice- II/121-kolem Milevsko-Tábor-D3- I/23 Kardaška-J.H.
link: https://mapy.cz/s/1p0Hf