MÚK Pelc-Tyrolka
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
A pokud to chcete presneji, zkuste Marushku. Pro ten HB to vychazi 6,2 + 6,2m, pro Kromcl cca 10,5 + 2 +7,25, pro Kolin 10+7,25, Smichov 9,1 + 5,5. V Holesovickach mi to vychazi na 11m (ve smeru nahoru), ale netusim, jestli ortofoto cuzaku nezachycuje stav pred nejakou stavebni upravou.
Dodatek: Vidim, ze nas napadlo to same
Dodatek: Vidim, ze nas napadlo to same
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Ano, akorát jsem si nedal tu práci to měřit
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Mno, tak jsem to tez otestoval dneska v podvecer, a musim konstatovat, ze nekterym ridicum ty uzke pruhy delaji problemy. Treba, kdyz v sousednim pruhu dojedou auto, tak jim strach nedovoli ho minut, coz vede ke zmatecnemu brzdeni. Stejne tak zipovani do mezery, kde konci levy pruh. Ale casem se to snad ustali, az tam zase vetsina ridicu nauci jezdit po pameti a nebu koukat, co to tam zase nekdo vymyslel.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Projeto v pondělí a ve stredu v odpoledni dopravni spicce. Doprava se v tunelu sice dal zhustuje ale nikdy ne do zastaveni a celkem plynule se sune k MUK Pelc Tyrolka. V okamziku, kdy se V Holesovickach sjedou 4 pruhy, je to tam uzky v ramenou, lidi jedou pomalu a to je dobře ale zase – nikdy se to uplne nezastavi, zazipuje se to a pak uz plynuly vyjezd Holesovickami nahoru. Ještě jednou se to zpomali a zhusti u napojeni rampy z Davidkovy na Libereckou ale zase bez zastaveni. Pak uz to frci do kopce gerade aus. Sumasumarum, prujezd bez zastaveni, během par minut. Ted uz jen ta neodbytna otázka proc Praha nezamestna nejakeho dopravniho inženýra, který tam něco takoveho vystrihne na první dobrou. Proc se muselo na něco takového cekat minimalne dva roky???
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
mts: Díky za postřehy. Asi se báli toho "úzkýho v ramenou", jako investor bych se toho taky trochu obával. Tak doufejme, že se to tam nebude srážet.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Ještě jeden postřeh. Při dopravní zátěži lze oficiálně jet klidně vedle sebe i když nejsou namalovány pruhy. Ovšem v našich podmínkách se to běžně nevyužívá. Maximálně se vedle vás nacpe někdo na skútru. Jsme moc rozmazleni
Pak je však pro našince šok pokud dorazí do nějaké "divočejší" evropské země. A někde i dost extremní, když tam nejsou čáry. Čekáte na semafor v běžné ulici jako jste zvyklí u nás, jenže vpravo od vás se nacpe skútr a vlevo od vás auto. Nic proti, místo pro projetí od protisměru tam je. Jenže oni ti naproti udělali úplně to samé, takže padne zelená a teď se to do sebe začne různě prolévat Ale musím říct, že úplně bez problémů. No a pak vyjedete z města a z běžné silnice je čtyřpruh bez jediné čáry. Nepoznáte co je krajnice nebo kde je střed a když proti nic nejede, tak ten "levý" pruh je předjížděn dalšími auty. Hold Lotyšsko.
Pak je však pro našince šok pokud dorazí do nějaké "divočejší" evropské země. A někde i dost extremní, když tam nejsou čáry. Čekáte na semafor v běžné ulici jako jste zvyklí u nás, jenže vpravo od vás se nacpe skútr a vlevo od vás auto. Nic proti, místo pro projetí od protisměru tam je. Jenže oni ti naproti udělali úplně to samé, takže padne zelená a teď se to do sebe začne různě prolévat Ale musím říct, že úplně bez problémů. No a pak vyjedete z města a z běžné silnice je čtyřpruh bez jediné čáry. Nepoznáte co je krajnice nebo kde je střed a když proti nic nejede, tak ten "levý" pruh je předjížděn dalšími auty. Hold Lotyšsko.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
průjezd v po večer
naštěstí z Holešovic, takže prostředním bez omezení
ta šikana při ukončení levého je groteskní - hrátky s barvičkama
že by to nějak extra pomohlo mi nepřijde, pořád jsem projížděl až k mostu 50tacho, což je o 8kmh míň než se může
naštěstí z Holešovic, takže prostředním bez omezení
ta šikana při ukončení levého je groteskní - hrátky s barvičkama
že by to nějak extra pomohlo mi nepřijde, pořád jsem projížděl až k mostu 50tacho, což je o 8kmh míň než se může
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Nájezd na most Barikádníků má nyní dva pruhy, zamezí kolonám v Praze 6
Zdroj: https://www.idnes.cz/praha/zpravy/prema ... zpravy_rsr
Nic moc nového tam není, jen informace o pár dalších dílčích úpravách jinde na Praze 6. Spíš to teprve novináři a politici objevili ....
Zdroj: https://www.idnes.cz/praha/zpravy/prema ... zpravy_rsr
Nic moc nového tam není, jen informace o pár dalších dílčích úpravách jinde na Praze 6. Spíš to teprve novináři a politici objevili ....
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Dopravní experti z Novinek mají jasno - cíl prodloužit kolony splněn. https://www.novinky.cz/domaci/clanek/ex ... y-40363080
Jaká je realita? Znamená ucpanější magistrála průjezdnější Blanku? Z logiky věci by to tak být mělo, úzké hrdlo Holešovičky zůstalo stejné. A pokud se opravdu podaří Blanku uvolnit na úkor magistrály, je to v principu správně - cesta po okruhu má být atraktivnější než průjezd centrem města. Pokud se tedy bavíme o tom, co současné stavební uspořádání umožňuje.
Jaká je realita? Znamená ucpanější magistrála průjezdnější Blanku? Z logiky věci by to tak být mělo, úzké hrdlo Holešovičky zůstalo stejné. A pokud se opravdu podaří Blanku uvolnit na úkor magistrály, je to v principu správně - cesta po okruhu má být atraktivnější než průjezd centrem města. Pokud se tedy bavíme o tom, co současné stavební uspořádání umožňuje.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Na Novinkách to tenhle týden vypadalo, že byl vydán pokyn střílet do současného vedení Prahy. Ne že bych s tím nesouhlasil, ale vybrali si tak pitomé záminky (mýto 120, opakovaně tu Pelc Tyrolku), že mi připadá Hřib hned nějaký sympatičtější.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Novinky/Právo jsou v poslední době neuvěřitelně aktivistické a jednostranné. Nicméně k tématu. Jako obvykle je problém, že řidiči vůbec neumí zipovat. Proto zúžení z dvou pruhů na jeden často vede k mnohem většímu špuntu než kdyby tam byl celou dobu jen jeden pruh.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Snad vedení Prahy ( časem ) pochopí , že pokračování Blanky je nutností, kterému se NELZE vyhnout a pokusí se pro to začít něco dělat. Aut stále přibývá a cyklostezky dopravu nijak radikálně zlepšit nedokáží.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Po prezentaci o překreslování Holešoviček mám opačný dojem a to že současné vedení ví, že je potřeba stavět dál, ale nikdo po 14 letech (co se začala Blanka stavět) a po 28 letech (co byla ustanovena komise o budoucím vedení) a 6 letech provozu, neví, jak odpovědět na "bezvýznamnou" otázku, kam přesměrovat stávající provoz. A tak se přemalovává a bude se stavět "nová botanická zahrada", aby se místní uplatili a nenechali Blanku zavřít.
Když se začnou zahlubovat Holešovičky (tj. zavřete ji), tak kam se 100000 auty než ji dokončíte? Když zavřete Povltavskou, tak získáte obrovské množství parkovacích míst během špičky a to jak jak v Blance, v Holešovičkách, Pražském, městském a průmyslovém okruhu a na D8 (a možná až i v dalekém Brně).
Tento magistrát pokračování už nepostaví a ani nezačne stavět (a to ne proto, ze by snad nechtěli), ale protože jen projekční práce, uzemní řízení a stavební řízení bude nad jedno volební období.
Musím se ptát, proč 14 let po začátku stavby Blanky není ještě vůbec jasné, kudy stavět. Tahle stavba bude hodně lidí hodně bolet.
Mimochodem, citát z wiki o Blance:
Když se začnou zahlubovat Holešovičky (tj. zavřete ji), tak kam se 100000 auty než ji dokončíte? Když zavřete Povltavskou, tak získáte obrovské množství parkovacích míst během špičky a to jak jak v Blance, v Holešovičkách, Pražském, městském a průmyslovém okruhu a na D8 (a možná až i v dalekém Brně).
Tento magistrát pokračování už nepostaví a ani nezačne stavět (a to ne proto, ze by snad nechtěli), ale protože jen projekční práce, uzemní řízení a stavební řízení bude nad jedno volební období.
Musím se ptát, proč 14 let po začátku stavby Blanky není ještě vůbec jasné, kudy stavět. Tahle stavba bude hodně lidí hodně bolet.
Mimochodem, citát z wiki o Blance:
V roce 1997 bylo započato s projektovou přípravou. V roce 2003 bylo vydáno územní rozhodnutí. O rok později se začala razit průzkumná štola.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
zip má být mimořádnou událostí a ne standardem v dopravě !mstitek píše:... Jako obvykle je problém, že řidiči vůbec neumí zipovat. ..
obzvlášť na kapacitní komunikaci, kterou Holešovičky - ať se šajnhér třeba na hlavu postaví - prostě jsou
myslím, že většina umí a stejná většina už prostě nechce
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Takže doshi, asi by bylo dobré KONEČNĚ se začít zabývat projektováním a ne pouze přípravou MEMORAND...
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Zip není žádná mimořádnost, ale naprosto běžná dopravní situace. A ne, většina řidičů to opravdu neumí.Mike píše:zip má být mimořádnou událostí a ne standardem v dopravě !mstitek píše:... Jako obvykle je problém, že řidiči vůbec neumí zipovat. ..
obzvlášť na kapacitní komunikaci, kterou Holešovičky - ať se šajnhér třeba na hlavu postaví - prostě jsou
myslím, že většina umí a stejná většina už prostě nechce
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Tohle se píše na webu Praha sobě. To pro ty věčné stěžovatele na memoranda. Ona ta dokumentace pro územní rozhodnutí neroste na stromech, ale je to spousta času spousty lidí a málo zajímavých fotek do novin a na sociální sítě...
Jsem zvědavý, termín je těsně před komunálními volbami a snad je Praze sobě jasné, že tou dobou musí ukázat nějaký výsledek. Naopak se bojím toho, jak se aktualizovaný projekt vtáhne do předvolebního boje.Za nezbytné považujeme dobudování Městského okruhu společně s posílením kapacity stávajících, dnes plně vytížených křižovatek tak, aby byla co nejlépe využita již existující infrastruktura.
Připravili jsme aktualizované řešení, které maximálně rozvinulo všechny požadavky na moderní řešení nejen trasy Městského okruhu, ale i dotvoření souvisejícího území zpracované do nové urbanisticko-dopravní studie. Řešení vede ve stávající trase, klíčové části jsme ale namísto estakád navrhli citlivě zahloubit a odvést od Vltavy a zástavby a přidali jsme nové trasy pro pěší, cyklostezky a parky. Návrh umožňuje vznik nových tramvajových tratí a zvyšuje bezpečnost v tunelech. Aktuálně pracujeme na geotechnickém průzkumu, který poskytne nezbytné informace do dokumentace pro územní rozhodnutí, k níž paralelně probíhají projektové práce. Termín předání je září 2022, následně zahájíme územní řízení.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Podle mě je jediné funkční řešení do dostavby okruhů zvýšení počtu pruhů na tři, nebo zvýšení rychlosti.
Rychlost asi nemá šanci-hluk, 3. pruh místo parkování, těch aut tam podle mě neparkuje zase tolik a možná by se to někam dostalo, ve směru k Vltavě je těch míst výrazně méně a na většině trasy ten 3. pruh není k parkování.
Ideální by bylo nějaké řešení jenom pro špičky,
Rychlost asi nemá šanci-hluk, 3. pruh místo parkování, těch aut tam podle mě neparkuje zase tolik a možná by se to někam dostalo, ve směru k Vltavě je těch míst výrazně méně a na většině trasy ten 3. pruh není k parkování.
Ideální by bylo nějaké řešení jenom pro špičky,
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Dokumentace pro ÚR by byla už dávno hotová, kdyby nové vedení Prahy neporučilo původní de facto hotový projekt znovu překopat a dát skoro celou trasu do tunelů, což dříve bylo zavrhováno kvůli přílišné finanční náročnosti.ElWapp píše:Tohle se píše na webu Praha sobě. To pro ty věčné stěžovatele na memoranda. Ona ta dokumentace pro územní rozhodnutí neroste na stromech, ale je to spousta času spousty lidí a málo zajímavých fotek do novin a na sociální sítě....
Jinak je taky roztomilé, jak Praha sobě používá formulace jako "Připravili jsme aktualizované řešení" nebo "Aktuálně pracujeme na geotechnickém průzkumu" a podobně.
Už vidím šajnhéra a spol. jak na něčem pracuje .... tedy skutečně pracuje a ne jen mele pantem obvyklé fráze. Z reálné práce zatím neudělal ani ň. Kolik že vykoupil těch pozemků pro pražský okruh a pro slibované zelené pásy kolem něj ? Slibuje to několik let a stále čistá nula, že ? !
Drtivá většina Blanky a navazující projektované Blanky 2 vede v tunelech, takže tam hluk ničemu nevadí. Jenže podle nějákých výzkumů, při rychlosti 50 km/hod pojme komunikace více aut než při rychlosti 70 km/hod, takže pro zvýšení kapacity se rychlost naopak snižuje.krtek700 píše:Podle mě je jediné funkční řešení do dostavby okruhů zvýšení počtu pruhů na tři, nebo zvýšení rychlosti.
Rychlost asi nemá šanci-hluk,
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Mělo staré řešení územní rozhodnutí ?? Pokud ne, tak se o prakticky žádné zdržení nejedná, protože tu starou podobu bylo podle mě téměř nereálné protlačit NE přes odpůrce, ale ani přes úřady samotné. Skrz hluk apod. Spíše je škoda, že se nová podoba nechystá tak, aby se nemuselo dělat zvlášť UR a zvlášť SP. To by ušetřilo hromadu let.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Staré řešení mělo platnou EIA. Je ale pravda, že tam bylo tolik omezujících podmínek, že to bylo na hranici možného. Nevím jistě jak to teď ohledně EIA bude s novým řešením, jestli se podaří to namontovat na tu starou EIA, s tím že jsou podmínky splněny anebo bude potřeba dělat novou.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Další článek na novinkách.
Naštěstí jsem tam v poslední době nejel, tak to nedokážu posoudit, články na novinkách mi přišly dost ostré, ale pokud považuje situaci za špatnou i Čižinský, tak to asi nebude výmysl redaktorů na novinkách.
Je to šílené. S experimentem Prahy na řidičích dochází obyvatelům Holešovic trpělivost
https://www.novinky.cz/stalo-se/clanek/ ... .seznam.cz
Naštěstí jsem tam v poslední době nejel, tak to nedokážu posoudit, články na novinkách mi přišly dost ostré, ale pokud považuje situaci za špatnou i Čižinský, tak to asi nebude výmysl redaktorů na novinkách.
Je to šílené. S experimentem Prahy na řidičích dochází obyvatelům Holešovic trpělivost
https://www.novinky.cz/stalo-se/clanek/ ... .seznam.cz
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Je situace alespon lepsi na P6? Logicky o co se zhorsila situace na magistrale, o to se mela zlepsit v Blance a na jejich prijezdech.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Z krátkodobého hlediska si myslím, ze jsou dvě možnosti:
* ucpat Blanku (a tedy P6)
* ucpat Argentinskou (a tedy P7)
Dříve bylo preferováno ucpat Blanku (protože 2 pruhy šli do jednoho a pak do Argentinského).
Teď je preferování ucpat Argentinskou (protože 2 pruhy jdou do jednoho).
A Čížinský je z P7, takže je jasné za koho kope. Takže je otázka, co se má ucpat? P6 nebo P7?
* ucpat Blanku (a tedy P6)
* ucpat Argentinskou (a tedy P7)
Dříve bylo preferováno ucpat Blanku (protože 2 pruhy šli do jednoho a pak do Argentinského).
Teď je preferování ucpat Argentinskou (protože 2 pruhy jdou do jednoho).
A Čížinský je z P7, takže je jasné za koho kope. Takže je otázka, co se má ucpat? P6 nebo P7?
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 19.10.2009 9:21:32
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
V článku se píše tohle: "Místo dvou průběžných pruhů ve směru z Argentinské ulice jsou nově zřízeny dva pruhy z výjezdu z tunelu Blanka, přičemž jeden je průběžný. Řidiči mířící od Argentinské se tak musejí sjíždět do jednoho pruhu, což způsobuje komplikace."
Měl jsem za to, že po posledních úpravách jsou tam od Argentinské i z Blanky 2+2 pruhy. Jak to tedy aktuálně je?
Měl jsem za to, že po posledních úpravách jsou tam od Argentinské i z Blanky 2+2 pruhy. Jak to tedy aktuálně je?