Budete jezdit Pardubice - Praha a zpět po I/36 nebo I/37+R35
Re: Budete jezdit Pardubice - Praha a zpět po I/36 nebo I/37+R35
Po otevření D11 do Libišan v roce 2006 vycházely trasy Praha-Chýšť - Lázně Bohdaneč - Pardubice a Praha - Libišany - Podůlšany - Čeperka - Pardubice časově naprosto stejně. Proto jsem jezdil přes Chýšť, kde byla výhodou kratší cesta. Od teď ale nejspíš budu jezdit přes Opatovice kvůli časové úspoře, i když na kilometry je trasa delší.
Re: Budete jezdit Pardubice - Praha a zpět po I/36 nebo I/37+R35
Přes Bohdaneč, alespoň dokud nebude I/37 R, neb mám rád své bodové konto. Na jedničce jezdím do stovky bez problému, ve městě padesát taky není problém, ale jezdit 90 na čtyřpruhu to by mě opravdu ubíjelo - a vsadím se že to jako extra nebezpečný úsek bude pod pečlivou kontrolou PČR. Aneb jak tu někdo psal - ten kdo porušuje předpisy tam je porušuje i ve městě a pravděpodobně přejíždí v obytných zónách nevinné děti
Re: Budete jezdit Pardubice - Praha a zpět po I/36 nebo I/37+R35
Změřte to někdo 2x ve stejnou denni dobu... Jak je to časově. Já nejspíš budu jezdit přes Lázně B. Poslední dobou se cítím až moc ohrožen dost nebezpečným předjížděním na I/37
Re: Budete jezdit Pardubice - Praha a zpět po I/36 nebo I/37+R35
však na I/37 prý grilovali už druhý den....Web píše:Přes Bohdaneč, alespoň dokud nebude I/37 R, neb mám rád své bodové konto. Na jedničce jezdím do stovky bez problému, ve městě padesát taky není problém, ale jezdit 90 na čtyřpruhu to by mě opravdu ubíjelo - a vsadím se že to jako extra nebezpečný úsek bude pod pečlivou kontrolou PČR. Aneb jak tu někdo psal - ten kdo porušuje předpisy tam je porušuje i ve městě a pravděpodobně přejíždí v obytných zónách nevinné děti
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budete jezdit Pardubice - Praha a zpět po I/36 nebo I/37+R35
No klasika, ani mně to nepřekvapuje.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Budete jezdit Pardubice - Praha a zpět po I/36 nebo I/37+R35
Takže to ten rondel v Opatovicích bude v pohodě, protože se na tom rondelu moc křížit směr Pardubice --> Praha s Praha ---> HK nebude.
Re: Budete jezdit Pardubice - Praha a zpět po I/36 nebo I/37+R35
Ale do HK zas po I/37 jezdit budu, mám cíl hnedko na konci silnicedvs píše:Takže to ten rondel v Opatovicích bude v pohodě, protože se na tom rondelu moc křížit směr Pardubice --> Praha s Praha ---> HK nebude.
Re: Budete jezdit Pardubice - Praha a zpět po I/36 nebo I/37+R35
ještě jste zapoměl na matky s kočárky na přechodech.Web píše:Přes Bohdaneč, alespoň dokud nebude I/37 R, neb mám rád své bodové konto. Na jedničce jezdím do stovky bez problému, ve městě padesát taky není problém, ale jezdit 90 na čtyřpruhu to by mě opravdu ubíjelo - a vsadím se že to jako extra nebezpečný úsek bude pod pečlivou kontrolou PČR. Aneb jak tu někdo psal - ten kdo porušuje předpisy tam je porušuje i ve městě a pravděpodobně přejíždí v obytných zónách nevinné děti
kdyby Bohdaneč a Semtín nebyly defacto s Pardubicemi spojeny (značky obcí skoro navazují) tak jezdím tudy, ale co otevřeli D11, tak jezdím po I/37
ještě by to chtělo dořešit odbočení "u Globusu", abych se nemusel otáče v Semtíně.
přeci jen jet na krajský úřad a předtím obje celé Pce je trochu pakárna
tak se držte pravého okraje vozovky, jak nařizuje vyhláška a nemá vás co ohrozitMario píše:Poslední dobou se cítím až moc ohrožen dost nebezpečným předjížděním na I/37
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Budete jezdit Pardubice - Praha a zpět po I/36 nebo I/37+R35
Právě že když se držím pravého okraje vozovky, a to auto v protisměru, které je předjížděno také, je to kdo uhne dřív... Někteří předjíždějící řidiči s tím vyloženě počítají, že jim uhnete.. No snad už jen 2 roky a cesta bude OK
Re: Budete jezdit Pardubice - Praha a zpět po I/36 nebo I/37+R35
Tak zkrátka uhněte, pokud máte kam, a nestresujte se Já takhle nepředjíždím, ale už se mi párkrát předjíždění nepovedlo a jak jsem byl rád když mi protijedoucí uhnul za bílou čáru na širokou krajnici. On ten předjíždějící totiž zrovna moc kam uhnout nemá. Taky jsem se samozřejmě setkal s učitelem, který si to naopak jako správný pedagog namířil co nejblíže středu - takové lidi obdivuju - klidně za svou věc obětují životMario píše:Právě že když se držím pravého okraje vozovky, a to auto v protisměru, které je předjížděno také, je to kdo uhne dřív... Někteří předjíždějící řidiči s tím vyloženě počítají, že jim uhnete.. No snad už jen 2 roky a cesta bude OK
Re: Budete jezdit Pardubice - Praha a zpět po I/36 nebo I/37+R35
1. předjíždím tak abych viděl kam předjíždím. Ano jednou se mi stalo že jsem viděl ale když jsem začal předjíždět tak tam byli stromy a auto - prostě pech ale zašlapnul jsem a vratil se
2. Když jedu tak jedu při levem okraji protože nemusím tak hlídat chodce a cyklisty - to platí hlavně v koloně.
3. když nějaký idiot vysloveně začne nebezpečně předjíždět okamžitě zapínam dalkové a nakonec uhnu...
2. Když jedu tak jedu při levem okraji protože nemusím tak hlídat chodce a cyklisty - to platí hlavně v koloně.
3. když nějaký idiot vysloveně začne nebezpečně předjíždět okamžitě zapínam dalkové a nakonec uhnu...
Re: Budete jezdit Pardubice - Praha a zpět po I/36 nebo I/37+R35
Vidět samozřejmě můžeš, ale když ti začne ten vpravo třeba zrychlovat, nebo zjistíš že před tím kamionem jedou další dvě malá auta, ...
Re: Budete jezdit Pardubice - Praha a zpět po I/36 nebo I/37+R35
... tak se prostě vrátím!! Nebo snad předjíždíte i ty další dvě malá auta, protože tam prostě jsou, a ať si ten protijedoucí uhne třeba do pangejtu, pokud tam zrovna není zpevněná krajnice?? HowghWeb píše:Vidět samozřejmě můžeš, ale když ti začne ten vpravo třeba zrychlovat, nebo zjistíš že před tím kamionem jedou další dvě malá auta, ...
Re: Budete jezdit Pardubice - Praha a zpět po I/36 nebo I/37+R35
Adamos: Tak mám (na I/37 o které se bavíme) dvě možnosti. Za a protijedoucí sleduje provoz a jezdí tak aby cestu co nejvíc usnadnil sobě i ostatním a uhne na krajnici (ne do pangejtu) a já dokončím předjíždění v klidu a bezpěčně. Za b nesleduje, nebo chce "učit" a já budu z půlky kamionu brzdit a rvát se zpátky na místo které už pravděpodobně není, pročež pravděpodobně ohrozím jak protijedoucího, tak auta která mezitím vyplnila mezeru odkud jsem vyjel.
Já tohle ani neočekávám, ani nevyžaduju (to je taky nesmysl, ne každý má pořád oči na protijedoucích), dokonce už jsem se do takové situace sakra dlouho nedostal. Jenom si myslím že by se s ohleduplností jezdilo mnohem lépe. A taky si myslím že se v tomhle směru mnoho za poslední léta zlepšilo.
Já tohle ani neočekávám, ani nevyžaduju (to je taky nesmysl, ne každý má pořád oči na protijedoucích), dokonce už jsem se do takové situace sakra dlouho nedostal. Jenom si myslím že by se s ohleduplností jezdilo mnohem lépe. A taky si myslím že se v tomhle směru mnoho za poslední léta zlepšilo.
Re: Budete jezdit Pardubice - Praha a zpět po I/36 nebo I/37+R35
přesně tak. už jsem to Xkrat udělal. akorat si parkrát říkám když jede nějaky kokot hned za prdeli a předjíždí za prdelí co by dělal...adamos píše:... tak se prostě vrátím!! Nebo snad předjíždíte i ty další dvě malá auta, protože tam prostě jsou, a ať si ten protijedoucí uhne třeba do pangejtu, pokud tam zrovna není zpevněná krajnice?? HowghWeb píše:Vidět samozřejmě můžeš, ale když ti začne ten vpravo třeba zrychlovat, nebo zjistíš že před tím kamionem jedou další dvě malá auta, ...
Re: Budete jezdit Pardubice - Praha a zpět po I/36 nebo I/37+R35
já uhýbám a proto patrně očekávám, že mi taky uhnou.
zrovna v tomhle úseku už to dělají i některé "Avie"
pak je tam samozžejmě spousta těch učitelů, nejlepe Felicie či Fabie, kteří brousí středovou čáru rychlostí 87kmh.
než byla D11 od Poděbrad, tak se po staré jezdilo taky tak, akorát tam ti řidiči uhýbali tak nějak automaticky
zrovna v tomhle úseku už to dělají i některé "Avie"
pak je tam samozžejmě spousta těch učitelů, nejlepe Felicie či Fabie, kteří brousí středovou čáru rychlostí 87kmh.
než byla D11 od Poděbrad, tak se po staré jezdilo taky tak, akorát tam ti řidiči uhýbali tak nějak automaticky
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 3.12.2009 22:16:41
Re: Budete jezdit Pardubice - Praha a zpět po I/36 nebo I/37+R35
Dnes jsem projel obě trasy ve srovnatelnou dobu co se týká provozu a zkusil orientačně naměřit všechny údaje, které palubní počítač Fabie II combi 1,4l 16V nabízí, jedná se pouze o úsek v kterém se trasa liší, tj. z MUK u Globusu po MUK Chýšť při dodržení a využití max povolených rychlostí:
I/36 přes LB: délka 20km, prům.rychl. 58km/h, čas 20min, spotř. 5,5l/100km -> cca 1,1 litru benzínu Nat95
D11 + R35 + I/37 přes Opatovice: délka 31km, prům.rychl. 103km/h, čas 18min, spotř. 6.9l/100km -> cca 2,1 litru
I/36 přes LB: délka 20km, prům.rychl. 58km/h, čas 20min, spotř. 5,5l/100km -> cca 1,1 litru benzínu Nat95
D11 + R35 + I/37 přes Opatovice: délka 31km, prům.rychl. 103km/h, čas 18min, spotř. 6.9l/100km -> cca 2,1 litru
Re: Budete jezdit Pardubice - Praha a zpět po I/36 nebo I/37+R35
Díky moc... Myslím, že si z toho každý vezme to své a zvolí pro sebe lepší variantu.
Re: Budete jezdit Pardubice - Praha a zpět po I/36 nebo I/37+R35
6,9 l/100 km - délka 20 km z toho mi vychází spotřeba na ten úsek 1,38 a ne 2,1 litru. Čili o 0,28 litru více než na trase přes LB.
Každopádně díky za test
Teď je jasné, že z hlediska komfortu cestování je dle mého výrazně výhodnější varianta I/37 + R35 + D11. Cena vyšší o 9,30 Kč
Každopádně díky za test
Teď je jasné, že z hlediska komfortu cestování je dle mého výrazně výhodnější varianta I/37 + R35 + D11. Cena vyšší o 9,30 Kč
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Budete jezdit Pardubice - Praha a zpět po I/36 nebo I/37+R35
Právě že je tam při vyšší spotřebě (rychlost) i delší trasa, 31 km. Většina lidí by asi litr benzinu za dvě ušetřený minuty nedala, ale nedokáže si to propočítat. Osobně preferuju kratší trasu, je to ekologické
Včera otestováno Praha-Týniště přes Opatovice a jižní část Hradce, tam to splňuje všechny parametry (nejen rychlejší, ale i kratší než severem, jen o 1 km delší než skrz Březehrad).
Včera otestováno Praha-Týniště přes Opatovice a jižní část Hradce, tam to splňuje všechny parametry (nejen rychlejší, ale i kratší než severem, jen o 1 km delší než skrz Březehrad).
Re: Budete jezdit Pardubice - Praha a zpět po I/36 nebo I/37+R35
Tak to jsme na tom stejně, jen na jiném místě ;o). Z Prahy 4 na Prahu 8 jezdím po magistrále a ne po "okruhu". Je to ekoločištější ;o).jonáš píše:...Osobně preferuju kratší trasu, je to ekologické
Ne, nejsem až tak úplně mimo téma jak to na první pohled vypadá. I/36 = průtah obcí ... hluk, splodiny atp mezi lidma, I/36 + R35 = okruh.
Re: Budete jezdit Pardubice - Praha a zpět po I/36 nebo I/37+R35
Ovšem z globálně ekologickýho hlediska je okruh špatně. Větší délka plus větší rychlost (s níž roste hluk i spotřeba), čili celkově vyšší zatížení krajiny emisema i hlukem a zároveň vyšší drancování neobnovitelných zdrojů. Když už si lidi postavili barák ve městě nebo ve vsi, tak by tam měli průjezdnou dopravu strpět, aspoň se to tady furt tvrdí v případě plánovaných tras, tak co teprve v případě existujícíchPetr Pokorný píše:I/36 = průtah obcí ... hluk, splodiny atp mezi lidma, I/36 + R35 = okruh.
Mmch další OT, ve čtvrtek jsem projel z ČM na Smíchov středem, přes Vinohrady a Jiráska, za slabou půlhodinu. Po Jižní spojce bych to v tu dobu určitě nedokázal, i kdyby se ve střednim pruhu u Spořilova nekopalo. Vyjma kousku v Anglický a Resslově to bylo docela pynule průjezdný.
Re: Budete jezdit Pardubice - Praha a zpět po I/36 nebo I/37+R35
Z globálně ekologickýho hlediska je pak ale samozřejmě špatně v podstatě téměř celý mezinárodní obchod, proč bychom měli všechno dovážet z Číny, když si to umíme vyrobit tady, ale dráž?? Takhle můžem diskutovat o čemkoliv.
Přínos delších okružních resp. obchvatových tras může být diskutabilní z ekologického hlediska, nicméně z hlediska bezpečnosti provozu, snížení rizika nehody s chodcem a zatížení obyvatelstva (ne krajiny) hlukem a zplodinami je ten přínos obrovský...
Když jsme u těch průjezdů, trasa Chodov - Letná po magistrále, běžně mimo špičku za necelých 15 minut při prům spotřebě pod 5 litrů (u TDi dvoulitru), po okruhu samozřejmě delší i časově a s vyšší spotřebou... A přesto je zklidnění magistrály považováno za ekologický přínos, proč asi...
Přínos delších okružních resp. obchvatových tras může být diskutabilní z ekologického hlediska, nicméně z hlediska bezpečnosti provozu, snížení rizika nehody s chodcem a zatížení obyvatelstva (ne krajiny) hlukem a zplodinami je ten přínos obrovský...
Když jsme u těch průjezdů, trasa Chodov - Letná po magistrále, běžně mimo špičku za necelých 15 minut při prům spotřebě pod 5 litrů (u TDi dvoulitru), po okruhu samozřejmě delší i časově a s vyšší spotřebou... A přesto je zklidnění magistrály považováno za ekologický přínos, proč asi...
Re: Budete jezdit Pardubice - Praha a zpět po I/36 nebo I/37+R35
Protože se "ekologický" chápe účelově a PR orientovaně jako "antropologický", tedy úzce vymezeně k populaci druhu homo unsapiens. A ty co to chápou v širšim kontextu celýho přírodního systému, nazýváme zločinnými ekoteroristy. No já to tu už nějak doklepu