Nějaký de*il od stolu. Myslím si, že tady se naštěstí nikdy měřit nebude. Popravdě tam dodržování 60 vidím velice zřídka. Tady na těch hlavních úsecích v Brně se celkově jezdí spíše tak, jak (naštěstí ještě pořád) většina řidičů považuje za bezpečné a naprosto odpovídající a úřady tomu nechávají volný průběh. Logicky naprosto správně nekontrolují, protože se tady nebourá. Nepočítám výjimky, kdy bourá někdo, kdo si to hrne na 60/80 třeba 150. Ony i ty světla u brnocaru jsou nastavena právě tak, že počítají tak nějak s tou 80-90, co jedou auta z kopce. Ty 60 za světlama jsou prostě všem pro smích.
Jak říkáš, klidně doporučenou 60 tam dejme. Ovšem je to jedna z mála ramp v Brně, kde i ta 80 je opravdu komfortní rychlost i s plným autem lidí.
Ano, není tam v levém pruhu bůhví jaký rozhled, ale to je na 50% silnic v ČR, kde je MPR 90.
Mimochodem byť s tím nesouhlasím, tak jsem s to pochopit to zrušení 2-pruhového připojování na radiálu. Ale to, že ten nový připojovák je krátký pomalu tak jak ten starý krajní (pravý), to už není ani bezpečné od stolu, natož na silnici. Jsou to bez odpuštění naprostí diletanti tihle lidi. Osobně si myslím, že to prostě někdo nějak nakreslí a dál to všichni podepíšou jak na běžícím páse, aniž by na to koukli nebo tomu rozuměli. Jestli tohle prochází nějakým schvalovacím procesem, tak to radši nechci ani vědět, protože by to bylo ještě více k pláči.
Dtto to řešení z radiály k Brnocaru s těmi balisety.
Napadne 3 cm sněhu a bez čar na silnici neznalý řidič vůbec netuší, kam jet až do okamžiku, kdy má projíždět tu zatáčku. Kdyby to nebylo tak ostré, ale naopak plynulé, tak by dávalo smysl to ubrání pruhu a odbočování pouze jedním. Ale ta naprosto nečekaná šikana je absolutně mimo, zbytečná, nebezpečná a nic nepřinášející.