[D7] Chlumčany, zkapacitnění
Re: [D7] Chlumčany, zkapacitnění
D7 Chlumčany, zkapacitnění (dokumentace stavby 05/2022)
-
- Příspěvky: 656
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: [D7] Chlumčany, zkapacitnění
V okolí stávající čerpací stanice začíná pracovat vrtná souprava na budoucím mostu přes Smolnický potok. Celkově je na stavbě dost strojů a lidí v akci. Pracovní tempo je docela výrazné, začátek pracovní doby mají dříve než na sousedním úseku u Loun . V okolí vesnice Smolnice probíhá rozhrnování kameniva jako podloží v rámci hlavní trasy.
-
- Příspěvky: 656
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: [D7] Chlumčany, zkapacitnění
V prezentaci o aktuálním stavu D7:
29. 12. 2023 - zprovoznění levé poloviny dálnice
7. 8. 2024 - uvedení do provozu celé dálnice (v režimu předčasného užívání)
29. 12. 2023 - zprovoznění levé poloviny dálnice
7. 8. 2024 - uvedení do provozu celé dálnice (v režimu předčasného užívání)
Re: [D7] Chlumčany, zkapacitnění
V dnešní době docela odvážný postup uvádět takto konkrétní data na rok a půl či dokonce 2 roky dopředu. To tedy klobouk dolů...
Re: [D7] Chlumčany, zkapacitnění
Jedna OT kuriozita s tou to stavbou (ne)související - ČÚZK v červnu zveřejnil v aplikaci LMS snímkování z roku 1975
V té době, konkrétně od roku 1973, probíhala výstavba původního obchvatu Chlumčan, no a třeba na tomhle snímku se můžete podívat jak to chlapcům z Cestných stavieb Nitra tenkrát šlo. Mimochodem náklady na tuto stavbu dle dobového tisku činily 50 mil. Kčs.
V té době, konkrétně od roku 1973, probíhala výstavba původního obchvatu Chlumčan, no a třeba na tomhle snímku se můžete podívat jak to chlapcům z Cestných stavieb Nitra tenkrát šlo. Mimochodem náklady na tuto stavbu dle dobového tisku činily 50 mil. Kčs.
Re: [D7] Chlumčany, zkapacitnění
Vizi hezká práce ! Díky za zajímavost.
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: 10.11.2020 10:31:12
Re: [D7] Chlumčany, zkapacitnění
Při průjezdu v pátek 8.7. zaznamenána aktivita u vrtných souprav u mostu přes Smolnický potok, na trase pod Smolnicí jezdily domíchávače a na konci úseku u P. Týnce probíhaly práce na přeložce VN. Tempo prací se sice nedá nazvat závratné, ale postupuje to vpřed...
Re: [D7] Chlumčany, zkapacitnění
D7 Chlumčany, zkapacitnění (dokumentace stavby 06/2022)
-
- Příspěvky: 656
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: [D7] Chlumčany, zkapacitnění
Pracovní nasazení (lidé/stroje) uspokojivé po celém úseku. Na příjezdu od Prahy to vypadalo jako na Dakaru, kdy silný vítr unášel množství prachu od kol NA. Tak snad nasazené tempo nepoleví.
Re: [D7] Chlumčany, zkapacitnění
D7 Chlumčany, zkapacitnění (dokumentace stavby 07/2022)
-
- Příspěvky: 656
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: [D7] Chlumčany, zkapacitnění
Když jsem tam v neděli jel, tak už trať ve svahu byla podkopaná a posazená na něčem, co vypadalo jako mostní konstrukce.
-
- Příspěvky: 656
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: [D7] Chlumčany, zkapacitnění
ŘSD Ústecký kraj - https://kraje.rsd.cz/ustecky/na-stavbe- ... objektech/
"Na stavbě nového 4,5 km dlouhého úseku dálnice D7 vedoucí kolem Chlumčan aktuálně na budoucím mostě přes Smolnický potok bedníme základy, betonujeme a vrtáme piloty, na mostě přes železnici vrtáme mikropiloty, provádíme injektáž, vážeme výztuže základů a betonujeme základy, na dalším mostě přes Cítolibský potok pak vrtáme a betonujeme piloty. Dále na trase sanujeme podloží, pokládáme konstrukční vrstvy, realizujeme násypy i odkop zářezu. Nyní k práci využíváme např. 7 dozerů, 8 pásových rypadel, 4 vibrační zemní válce a celkem 8 vrtných souprav."
"Na stavbě nového 4,5 km dlouhého úseku dálnice D7 vedoucí kolem Chlumčan aktuálně na budoucím mostě přes Smolnický potok bedníme základy, betonujeme a vrtáme piloty, na mostě přes železnici vrtáme mikropiloty, provádíme injektáž, vážeme výztuže základů a betonujeme základy, na dalším mostě přes Cítolibský potok pak vrtáme a betonujeme piloty. Dále na trase sanujeme podloží, pokládáme konstrukční vrstvy, realizujeme násypy i odkop zářezu. Nyní k práci využíváme např. 7 dozerů, 8 pásových rypadel, 4 vibrační zemní válce a celkem 8 vrtných souprav."
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: 10.11.2020 10:31:12
Re: [D7] Chlumčany, zkapacitnění
Potvrzuji slova ústeckého ŘSD, dnes na stavbě panoval čilý ruch v celém úseku, zvláště u budovaného železničního mostu. Jen tak dál!
Re: [D7] Chlumčany, zkapacitnění
D7 Chlumčany, zkapacitnění (dokumentace stavby 10/2022)
Re: [D7] Chlumčany, zkapacitnění
Souhlas, na stavbě se usilovně pracovalo i v neděli ještě okolo 16 hod.mravenecnik píše:Potvrzuji slova ústeckého ŘSD
-
- Příspěvky: 656
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: [D7] Chlumčany, zkapacitnění
TW ŘSD Ústecký: "Na stavbě D7 u Chlumčan dnes proběhla zatěžkávací zkouška železničního mostu za pomoci jeřábu EDK 750 o hmotnosti 154 tun. Od 16.11. bude na mostě spuštěn provoz pro vlaky. Řidiči kolem stavby projedou obousměrně po stávající silnici I/7. Dálnici plánujeme mít hotovou v roce 2024"
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: 10.11.2020 10:31:12
Re: [D7] Chlumčany, zkapacitnění
V ostrém kontrastu se sousedním úsekem Louny jsem u Chlumčan včera zaznamenal maximální nasazení - na MÚK se bagrovalo, u mostu přes Smolnický potok pracovaly vrtné soupravy + míchačky a pracovalo se i u křížení s odbočkou na Smolnici. Zkrátka se maximálně využívá dosavadní příznivé počasí, což nebývá u nás často zvykem...
Re: [D7] Chlumčany, zkapacitnění
V poslední době tomu tak je. Všímám si toho i na stavbě D4.Posledně stavěli i v neděli kolem 16.-17. hodiny.Sice nevím čím to ale jsem za to rád.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: [D7] Chlumčany, zkapacitnění
Ale o to více bouchne do očí, když na stavbě není ani noha v době , kterou nazveme pracovní. Což teď při změně času je doba "za světla"...
Re: [D7] Chlumčany, zkapacitnění
Dokonce se bagrovalo i v neděli odpoledne
-
- Příspěvky: 656
- Registrován: 22.2.2019 0:23:28
- Bydliště: na konci D7
Re: [D7] Chlumčany, zkapacitnění
U Chlumčan se jedou bomby! Asi nejlepší 1. rok na stavbě v rámci D7, co si pamatuji. Jinak ten násep u Smolnice je dost brutální. Možná to umocňuje fakt, že i odpočívka bude taky na náspu a to docela vysoko nad okolní zemí.
-
- Příspěvky: 119
- Registrován: 20.9.2010 11:09:16
Re: [D7] Chlumčany, zkapacitnění
D7 Chlumčany, zkapacitnění (dokumentace stavby 11/2022)
-
- Příspěvky: 80
- Registrován: 10.11.2020 10:31:12
Re: [D7] Chlumčany, zkapacitnění
Dnes ráno, ještě za tmy (po 7h) se pod světly už vesele bagrovalo. Také most přes Smolnický potok za poslední měsíc udělal pokrok. Vždy se na průjezd touto stavbou těším, nezklame a udělá radost...