To by nás trápit nemuselo. Pochybuji, že do poloviny příštího roku bude vydáno ÚR. Budeme rádi za zahájení územního řízení.Papuanec píše:Ale možná je to až součástí toho nového stavebního zákona, který bude platit až od poloviny příštího roku...
D3 ve Středočeském kraji
Re: D3 ve Středočeském kraji
Re: D3 ve Středočeském kraji
Já jsem spíše zvědavý, jestli soud posvětí ty výjimky. Obávám se, že to bude na celé soudní kolečko. Věděl by někdo s jistotou, jestli se na žalobu o výjimkách budou vztahovat ty nové lhůty pro soudní rozhodnutí ? Aby totiž krajský úřad nečekal na pravomocné výjimky ..
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Spíš tu měla být anketa, kolik odvolání proti ÚR přijde.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: D3 ve Středočeském kraji
Tak na 511 jsme každopádně v předstihuj...
Re: D3 ve Středočeském kraji
tomu předstihu uvěřím, až uvidím u Běchovic nebo Uhříněvse zplanýrovaný kus pole
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D3 ve Středočeském kraji
to Mike:
Důvěřivče!!
Až se pravomocně vybere zhotovitel.... to je ten krok, kdy může propuknout mírný optimismus...
to Pavel Q:
Jako jo, ale stejně to ještě potvrvá. Výsledkem stejně bude trasování víceméně odpovídající Rozhodnutí vlády z roku 2004, jenom si musíme na klíčových 60 km počkat 20 let, než se vydá Stavební povolení ... a takhle si tu v Česku žijeme...
Důvěřivče!!
Až se pravomocně vybere zhotovitel.... to je ten krok, kdy může propuknout mírný optimismus...
to Pavel Q:
Jako jo, ale stejně to ještě potvrvá. Výsledkem stejně bude trasování víceméně odpovídající Rozhodnutí vlády z roku 2004, jenom si musíme na klíčových 60 km počkat 20 let, než se vydá Stavební povolení ... a takhle si tu v Česku žijeme...
Re: D3 ve Středočeském kraji
Tohle prostě nemá konec, není šance to postavit, alespoň ne v současné legislativní podobě
https://zdopravy.cz/do-pripravy-stredoc ... at-139650/
https://zdopravy.cz/do-pripravy-stredoc ... at-139650/
Re: D3 ve Středočeském kraji
Tak pokud mají vyjímky alespoň dva úseky, tak územko řešit jen pro dané dva úseky.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Podle mě jedna z podmínek EIA je, že se to bude stavět najednou.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Bude to jeste cesta udolim stinu ale nakonec se stavet zacne - jako D1 Prerov, jako D8, jako D5 kolem Plzne, jako D49 atd. Vydrzet, hrnout to a neprestat...
Re: D3 ve Středočeském kraji
To mi hlava nebere... dokáže tohle někdo vysvětlit? Je to v nějakém zákoně? Jak to, že ZÚR kraje může dělat sám kraj, ale umístění konkrétní stavby do už schváleného koridoru v ZÚR může být podjaté?Mátl v tom článku píše:V současné chvíli se stejně řeší podjatost Středočeského kraje, kam byla podána žádost o vydání územního rozhodnutí jako věcně příslušnému úřadu
Re: D3 ve Středočeském kraji
Taková podmínka tam není a myslím, že Miličín na to i hodně tlačí, aby se ta jižní část udělala v předstihu. A podle aktuálního vývoje přípravy to tak i zřejmě dopadne.JakubMD píše:Podle mě jedna z podmínek EIA je, že se to bude stavět najednou.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Jak již zde bylo řečeno a je uvedeno i v letácích, na pravomocné výjímky na 0304-0305/II je podána správní žaloba. Tak jenom doufat, že soudy už jsou normální a žaloby shodí, na rozdíl od MŽP.
Ta systémová podjatost v územním řízení je absolutní nesmysl už od prvního případu na 511.
Ta systémová podjatost v územním řízení je absolutní nesmysl už od prvního případu na 511.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Já bych si osobně na soudy v tomto případě nevsadil. Cítím, že 3 neprošly ani přes MŽP, tak bych spíš počítal, že ty dva neprojdou přes soudy.
Každopádně pokud ano, tak je samozřejmě na místě valit v přípravě dál. Co bude se samotnou realizací/nerealizací kvůli dalším úsekům, to teď nemusí nikoho zajímat.
Důležité je, jak dlouho bude trvat nová výjimka. Jestli se budou muset dělat znovu průzkumy apod., tak to potěš pánbůh, to je další celý rok naprosto v pr… protože se nemůže nic jiného mezitím dělat.
Ale je jasné, že tlačit se to musí v této podobě a v této trase. V ČR snad není úsek dálnice, který by byl ohleduplnější ke svému okolí. Snad kromě D0.
Jinak na rozdíl od některých tady .. já jsem třeba za to shození MŽP “i rád”. Taky to mohlo potvrdit, mohlo se rozběhnout a možná i vydat UR, a pak by teprve soud shodil výjimku, tím pádem všechno následné neplatí. To by nás tady trefilo.
Podjatost /resp.upozornění na možnou/ na krajském úřadě jsem na 100% očekával, vy ne ? Vždyť ten kraj tu dálnici potřebuje, jak by pak mohl rozhodovat nezávisle ?
Každopádně pokud ano, tak je samozřejmě na místě valit v přípravě dál. Co bude se samotnou realizací/nerealizací kvůli dalším úsekům, to teď nemusí nikoho zajímat.
Důležité je, jak dlouho bude trvat nová výjimka. Jestli se budou muset dělat znovu průzkumy apod., tak to potěš pánbůh, to je další celý rok naprosto v pr… protože se nemůže nic jiného mezitím dělat.
Ale je jasné, že tlačit se to musí v této podobě a v této trase. V ČR snad není úsek dálnice, který by byl ohleduplnější ke svému okolí. Snad kromě D0.
Jinak na rozdíl od některých tady .. já jsem třeba za to shození MŽP “i rád”. Taky to mohlo potvrdit, mohlo se rozběhnout a možná i vydat UR, a pak by teprve soud shodil výjimku, tím pádem všechno následné neplatí. To by nás tady trefilo.
Podjatost /resp.upozornění na možnou/ na krajském úřadě jsem na 100% očekával, vy ne ? Vždyť ten kraj tu dálnici potřebuje, jak by pak mohl rozhodovat nezávisle ?
Re: D3 ve Středočeském kraji
A tu I/18 od Vrchotových Janovic po I/3 někdo včas narovná a rozšíří, nebo se bude jen někdo ohánět tím, že to je přeci silnice I. třídy, tak co by se na ni měnilo?Papuanec píše:Taková podmínka tam není a myslím, že Miličín na to i hodně tlačí, aby se ta jižní část udělala v předstihu. A podle aktuálního vývoje přípravy to tak i zřejmě dopadne.JakubMD píše:Podle mě jedna z podmínek EIA je, že se to bude stavět najednou.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Aram96 píše:Já bych si osobně na soudy v tomto případě nevsadil. Cítím, že 3 neprošly ani přes MŽP, tak bych spíš počítal, že ty dva neprojdou přes soudy.
Každopádně pokud ano, tak je samozřejmě na místě valit v přípravě dál. Co bude se samotnou realizací/nerealizací kvůli dalším úsekům, to teď nemusí nikoho zajímat.
Důležité je, jak dlouho bude trvat nová výjimka. Jestli se budou muset dělat znovu průzkumy apod., tak to potěš pánbůh, to je další celý rok naprosto v pr… protože se nemůže nic jiného mezitím dělat.
Ale je jasné, že tlačit se to musí v této podobě a v této trase. V ČR snad není úsek dálnice, který by byl ohleduplnější ke svému okolí. Snad kromě D0.
Jinak na rozdíl od některých tady .. já jsem třeba za to shození MŽP “i rád”. Taky to mohlo potvrdit, mohlo se rozběhnout a možná i vydat UR, a pak by teprve soud shodil výjimku, tím pádem všechno následné neplatí. To by nás tady trefilo.
Podjatost /resp.upozornění na možnou/ na krajském úřadě jsem na 100% očekával, vy ne ? Vždyť ten kraj tu dálnici potřebuje, jak by pak mohl rozhodovat nezávisle ?
Větší průšvih ovšem bude, pokud MŽP neprodlouží platnost EIA. Což se může klidně stát, když koukám na to, jak MŽP rozhodlo ohledně výjimek. A to by znamenalo, že během příštích 20 let D3 nebude
Re: D3 ve Středočeském kraji
Chtělo by to D19 od Tábora do Humpolce, ať se může D3 napojit aspoň na nějakou dálnici
Re: D3 ve Středočeském kraji
Osobně si myslím, že STČ D3 bude asi největší boj ze všech. Naprosto cílený, sofistikovaný odpor, který využije úplně všeho, ohlídají si veškeré termíny, možnosti opakovaných žalob atd, mají určitě velmi silnou právní podporu, je to jejich prioritní cíl a podřídí tomu vše, tyhle exoti tím žijí. Dohoda je nemožná.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Ono když to vypapírování těch výjimek trvá rok nebo dva, tak se nemůže nikdo divit, že jsou už zastaralé ty průzkumy.
Největší odpor bude tady a na severní části pražského okruhu, souhlas. Popřípadě ještě I/73 úsek přes Bystrc.
EIU si myslím, že prodlouží, ještě není tak stará. Co to je 10 let.
Největší odpor bude tady a na severní části pražského okruhu, souhlas. Popřípadě ještě I/73 úsek přes Bystrc.
EIU si myslím, že prodlouží, ještě není tak stará. Co to je 10 let.
Re: D3 ve Středočeském kraji
Tak oproti I/3 od D3 k Oldřichovci je to asi o 1m užší. Zase tam nejsou žádný kopce a horizonty. Poněkud dobrodružný je průjez Křešicema, ale třeba tu stodolu nějaký nepozorný kamión zbourámichal píše:A tu I/18 od Vrchotových Janovic po I/3 někdo včas narovná a rozšíří, nebo se bude jen někdo ohánět tím, že to je přeci silnice I. třídy, tak co by se na ni měnilo?Papuanec píše:Taková podmínka tam není a myslím, že Miličín na to i hodně tlačí, aby se ta jižní část udělala v předstihu. A podle aktuálního vývoje přípravy to tak i zřejmě dopadne.JakubMD píše:Podle mě jedna z podmínek EIA je, že se to bude stavět najednou.
Ale Křešice prý mají v územním plánu obchvat včetně vyřešení železničního přejezdu(a rsd o něm nic nemá). Pak zůstává problém STOPka na I/3.
Myslím, že ikdyby se na tu silnici pustil dálniční provoz tak to bude o štěstí stejně jako na současné I/3, jestli do Prahy člověk pojede 50 až k Benešovu či nikoliv. A bude chtít se kouknout před cestou jak jsou na tom vlaky, aby se člověk vyhnul přejezdu
Ale jestli dobře počítám tak získám 16,5km dálnice. takže 7,5minuty po dálnici a pak 7minut na I/3 nebo 11minut po stávajíci I/3 pro cestu do Prahy nebo 10minut pro cestu z Prahy. čas na sjetí z dálnice a najetí na I/3 nepočítám. Tak pro auto je to o ničem.
To mi přijde zajímavější dostavět D3 až po MÚK Neštětice a z ní udělat novou komunikaci (částečně použít II/114) na OK U Topolu
Re: D3 ve Středočeském kraji
No to už by pak rovnou bylo lepší postavit to po Václavickou spojku (včetně).
Re: D3 ve Středočeském kraji
s ohledem na legislativu, by to chtělo zvolit někoho zkušeného Stč. hejtmanem, postavit jako černou stavbu, předběžně zprovoznit, a on by si šel zase na chvíli sednout
tentokrát ne ke své spokojenosti, ale řidičů
tentokrát ne ke své spokojenosti, ale řidičů
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D3 ve Středočeském kraji
No tak pozor! Za ten most Komoko přes D0 taky nikdo nesedí, tak proč by měl za D3?
Re: D3 ve Středočeském kraji
Úplně ideálně by to chtělo dálnici D4-Písek-Tábor-D3 s dálničním přivaděčem na Strakonice. Aby se měla kam napojit i D4.Paul1 píše:Chtělo by to D19 od Tábora do Humpolce, ať se může D3 napojit aspoň na nějakou dálnici
OT o ekoteroristech přesunuto sem. Jirka L.
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.