Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi
Re: Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi
Stav vykoupených pozemků pro přímou větev MÚK Bezděčín:
stav k 29.12.2022 (ve stejném rozlišení zobrazeno níže)
stav k 19.12.2021
stav k 12.12.2020
stav k 29.12.2022 (ve stejném rozlišení zobrazeno níže)
stav k 19.12.2021
stav k 12.12.2020
Re: Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi
Začalo výběrko: https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/583390
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi
A pozemky už jsou odděleny. Nejspíš jde o finální stav (ty neoddělené patří ŘSD). Výkupy jako takové zatím vypadají stejně jako o 2 příspěvky zpátky. Chybí 4 LV, z toho u třech už probíhá převod na ŘSD.
Re: Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi
Já furt nevím, co má tahle rampa vlastně řešit. Ta křižovatka je potřeba přestavět komplet celá včetně nějaké přeložky 16 i 38 a staví se tady něco, co neřeší vůbec nic. Jednosměrný sjezd z dálnice. Nájezd zůstane stejně nevyřešený .. Naopak se postaví něco, co bude klidně v budoucnu (a ne kdovíjak vzdáleném) zavazet případné krátké přeložce celé D10.
Re: Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi
Kompletní přestavba MÚK bude součástí modernizace.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi
Arame, na první pohled ta rampa nic neřeší, ale ve skutečnosti řeší mnoho. MÚK 39 je sice křížení dálnice s první třídou, dokonce se dvěma najednou, ale ve směru od Prahy k nim není z dálnice žádný sjezd. Musím použít až následující exit 40 a pak buď prokličkovat vesnicí (Pražskou ulicí) nebo použít kličkování průpletem, abych se k exitu 39 vrátil. Tím jak se rozrůstá průmyslová zóna u silnice do Nymburka je sjezd doslova za pět minut dvanáct.
MÚK, vlastně obě se sice budou kompletně přestavovat, jenže to může být klidně za deset let a do té doby se může stát, že Bezděčín průjezd obcí zablokuje.
MÚK, vlastně obě se sice budou kompletně přestavovat, jenže to může být klidně za deset let a do té doby se může stát, že Bezděčín průjezd obcí zablokuje.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi
Nikde tu nebyl obrázek, tak pro ty co to nechtějí stahovat z arény.
Jinak za mě velký plus je to potřeba a pomůže to.
Honey72 píše:Arame, na první pohled ta rampa nic neřeší, ale ve skutečnosti řeší mnoho. MÚK 39 je sice křížení dálnice s první třídou, dokonce se dvěma najednou, ale ve směru od Prahy k nim není z dálnice žádný sjezd. Musím použít až následující exit 40 a pak buď prokličkovat vesnicí (Pražskou ulicí) nebo použít kličkování průpletem, abych se k exitu 39 vrátil. Tím jak se rozrůstá průmyslová zóna u silnice do Nymburka je sjezd doslova za pět minut dvanáct.
MÚK, vlastně obě se sice budou kompletně přestavovat, jenže to může být klidně za deset let a do té doby se může stát, že Bezděčín průjezd obcí zablokuje.
Jinak za mě velký plus je to potřeba a pomůže to.
- Přílohy
-
- d10.jpg (307.64 KiB) Zobrazeno 3034 x
Nerolama
Re: Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi
Chlapi. Já mluvím o tom, že jestli je to potřeba, tak se měl dělat i nájezd směr Praha. Tady ty polovičaté řešení, co lepí polovinu problému, nechápu. Proč tedy není součásti stavby i něco takového ?
2.rampa
2.rampa
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi
No vidíš. Já žiju léta v přesvědčení, že tam ten nájezd je Z pohledu z dálky to vypadá jako nájezd a ona to je jen druhá sjezdová větev. Přitom by tam nájezd mohl být i bez větších úprav, jen "vylít" trošku asfaltu v zatáčce. Sice krkolomné, ale pořád lepší než nájezdy a sjezdy na starých italských dálnicích
https://www.google.cz/maps/@40.6854222, ... 384!8i8192
https://www.google.cz/maps/@40.6850798, ... a=!3m1!1e3
https://www.google.cz/maps/@40.6854222, ... 384!8i8192
https://www.google.cz/maps/@40.6850798, ... a=!3m1!1e3
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi
Pak by stačilo udělat jen nájezd pro Nymburk - PHAHoney72 píše:No vidíš. Já žiju léta v přesvědčení, že tam ten nájezd je Z pohledu z dálky to vypadá jako nájezd a ona to je jen druhá sjezdová větev. Přitom by tam nájezd mohl být i bez větších úprav, jen "vylít" trošku asfaltu v zatáčce. Sice krkolomné, ale pořád lepší než nájezdy a sjezdy na starých italských dálnicích
https://www.google.cz/maps/@40.6854222, ... 384!8i8192
https://www.google.cz/maps/@40.6850798, ... a=!3m1!1e3
https://mapy.cz/s/navozusefu
jako byl jeden neofiko tady, protože točit se jak vrtule v Bezděčne je na <->
https://mapy.cz/s/lakahameme
Nerolama
Re: Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi
Už jsem tu pár měsíců nejel, tak nevím, jestli už nezmizel ten nesmysl ve značení, kdy omezení na 110 km/h od Prahy končí ještě před prvním nájezdem a v celém průběhu křižovatkou je tak standardní 130 km/h. Když se peážní úsek přeřazoval mezi nezpoplatněné, tak nikoho nenapadlo, že IZ 1a ruší předchozí omezení rychlosti a pokud má platit dál, musí se na stejném sloupku ta stodesítka zopakovat.
Re: Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi
Zrušení 110 km/h po cca. 250 metrech stále je na místě: https://en.mapy.cz/s/lecumamaka
Re: Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi
Malá vsuvka. LMS z roku 1975. Ještě stála přímá rampa Pha - Nymburk, ale už probíhala stavba vratné rampy Me - MB, která jí přetíná.
- Přílohy
-
- Bezdecin.png (576.13 KiB) Zobrazeno 2572 x
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi
A také je dobře vidět, že dnešní silnice 16 vedoucí podél dálnice k Mělníku neexistuje a silnice 10 a 16 jsou společné až k odbočce do Zámostí (mimo snímek). A také je vidět, jak je dnešní D10 jen v polovičním profilu a spolu s vratnou větví se budují mosty a náspy pro druhý profil okolo Boleslavi.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi
Takže kdysi to byly dvě celkem standardní trubky a zprznilo se to až zkapacitněním na čtyřpruh .
Re: Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi
Na stavbu "D10 MÚK Bezděčín, přímá větev" přišlo včera 7 nabídek. Nejnižší je 19,4 mil. Kč, nejvyšší 26,5 mil. Kč.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi
RM TW:
Na stavbu rampy v MÚK Bezděčín je ve schvalovacím procesu výběr nejvýhodnější nabídky a realizace stavby by měla v květnu 2023 začít.
Na stavbu rampy v MÚK Bezděčín je ve schvalovacím procesu výběr nejvýhodnější nabídky a realizace stavby by měla v květnu 2023 začít.
Re: Řešení peáže I/38, I/16 a D10 u Mladé Boleslavi
U Bezděčína včera začala stavba přímého odbočení z D10 na I/38.
https://www.kurzy.cz/tema/8229749.html
https://www.kurzy.cz/tema/8229749.html
Re: [D10] obecně
D10 přímá větev MÚK Bezděčín zprovozněna 26.10.
https://zdopravy.cz/na-d10-konci-omezen ... ik-181822/
https://zdopravy.cz/na-d10-konci-omezen ... ik-181822/