Pardon, chtěl sem napsat narvat 3 pruhy do 2.ElWapp píše:Jake tri pruhy do jednoho?
to Anonym: dík Právě, taky bych řekl, že ke zkapacitnění by mělo dojít nezávisle a hlavně před RR. I když to půjde blbě a jedině draze, to tak u mostů bývá ..
Pardon, chtěl sem napsat narvat 3 pruhy do 2.ElWapp píše:Jake tri pruhy do jednoho?
V současné době by asi nejvíce pomohla alespoň nová rampa z Jižní Spojky směr Modřanská - ve studii varianta 2 - to by ani nebylo příliš drahé a vyřešilo by to problém směru Strakonická - K Barrandovu.Aram96 píše:Pardon, chtěl sem napsat narvat 3 pruhy do 2.ElWapp píše:Jake tri pruhy do jednoho?
to Anonym: dík Právě, taky bych řekl, že ke zkapacitnění by mělo dojít nezávisle a hlavně před RR. I když to půjde blbě a jedině draze, to tak u mostů bývá ..
Ovšem na Zlíchově už se přišlo na to, že to kapacitně nebude stačit. Před 20 lety to ještě stačit mělo, ale nějak to zapomněli nadimenzovat na budoucnost. Aby tady také nedošlo k takovému opomenutí.Saljack píše: http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 13#p211713
No ale je někde řečeno, že se Vysočanská radiála bude dostavovat? Poslední co tvrdil neschopný Dolínke bylo, že se s ní nepočítá.
S tím naprosto 100% souhlasím. Tady se ale primárně jedná o úsek od konce dálnice k metru Butovice (cituji: Studie se má zaměřit na úsek mezi mimoúrovňovou křižovatkou Bucharova, kde dnes Rozvadovská spojka provizorně končí, a mimoúrovňovou křižovatkou u stanice metra Nové Butovice.)mapman píše:Nicméně je taky logické u takovéto investice města požadovat, aby se z nové komunikace nestala jen bariéra.
Tohle snad nemůže myslet vážně ne? To, že to tam developeři zastavěli a troubové si tam koupili byty i když věděli (nebo jsou tak hloupí, že si to nezjistili), že tam má být radiála je jenom jejich problém.Hlavním problémem současného projektu je naprosto nezvládnutý urbanismus a zapojení stavby do struktury města. Před třiceti lety se nakreslila dopravní stavba, ale vůbec se neřešil její dopad na ostatní funkce města,